Onko täällä muita Vihreä maili-faneja kuin minä? olen ollut siitä asti, kun sen leffan näin! ei ole vielä parempaa elokuvia. Ne, jotka eivät tästä elokuvasta pidä, älkää vaivautuko kirjoittamaan.
Onko muita?
5
399
Vastaukset
- jes
Leffa on.Oletko nähnyt toisen stephen kingin novelliin perustuvan leffan.Shawnshank redemption suomeksi rita hayworth avain pakoon.Uskon, että pidät siitäkin se saman tyylinen,saa nykyään dvd:nä anttilasta alle 10€.
- Minä
On kyllä hyvä, suosittelen myös:
Keskiyön Pikajuna
Shawshank Redemption
Papillon
Cool Hand Luke
Pako Alcatrazista
- Mr. Orange
No ei vaineskaan tuo otsikko oli huono läppä. En edes ole nähnyt koko elokuvaa, mutta kiinnostuin siitä suuresti. Täytyy yrittää nähdä se jotenkin jossain!!! Miltä vuodelta se mahtaa olla?
- TheGreenMile
...on vuodelta 99
- Lecter
TheGreenMile kirjoitti:
...on vuodelta 99
Elokuva kuuluu ikuisesti suurimpiin suosikkeihini. Vaikken ole todellakaan mikään nyyhkyttäjä elokuvissa niin tässä sitä en voinut välttää. Saman tasoiseen koskettavuuten ei ole päässyt kuin Schindlerin Lista, molemmat elokuvat ovat yhtä surua ja saa olla aika sankari, jos ei millään tavalla nuo elokuvat kolauta. Vieläkin soi päässä Coffeyn lause: "Bill tappoi ne niiden rakkaudella" Vihreän Mailin jälkeen ymmärsin lopullisesti, mitä surullinen ja koskettava elokuva tarkoittaa. Uskomaton elokuva jota voi suositella kelle tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889