Primadonna rintaliivit kutittavat!

Marde75

Ostin mustat kauniit primadonna rintaliivit. Jätin ne kaupassa päälleni ja parin tunnin kuluttua huomasin että rintakehää kutittaa, siis ihan helvetillinen syyhy. En heti tajunnut että liivien pitsi kutittaa kun olin ostanut myös uuden puseronkin. Illalla kun riisuin liivit helpotti kummasti. Ihmettelen tätä koska primadonna liivithän ovat korkealaatuisia ja minulle ei ole koskaan tullut kutinaa rintaliiveistä ja ole käyttänyt myös pitsiä! Harmittaa ihan hirveesti, koska ne on tosi hyvät muuten päällä. Liikkeessä sanottiin että pese ne, no pesinhän mä ja ei auttanu. Seuraava siirto on se et ne lähetetään takas tehtaalle, mut selviääköhan sielkään mitään? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

4

758

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäsen

Mulla sama juttu, ostin mustat Marie Jo:n liivit, eli saman valmistajan, ja sain rintojen alueelle melkoisen kutinan ja parin viikon selkeän läikikkään ihottuman. aiemmin en ole kärsinyt kutinasta enkä ole mitenkään allerginen... Niiden käyttämättä jättäminen on ainoa mikä auttaa tuon kutinan vähenemiseen ja loppumiseen...

• Anonyymi

Kyllä. Sama juttu muillakin merkeillä. Käyttävät ehkä samaa väriainetta. En ole saanut selville, mitä. Jätän mustat ostamatta.

• Anonyymi

Minulla kutittaa kaikki kunnon liivit. Pitää käyttää lepsumpia liivejä. Kotioloissa jätän olkaimet roikkumaan. Minulla on tosin ikää jo kohta 72 vuotta

• Anonyymi

Pitsi usein kutittaa, varsinkin jos koko ei ole paras mahdollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9112
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3710
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2173
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1367
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      108
      1084
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55