Ostin mustat kauniit primadonna rintaliivit. Jätin ne kaupassa päälleni ja parin tunnin kuluttua huomasin että rintakehää kutittaa, siis ihan helvetillinen syyhy. En heti tajunnut että liivien pitsi kutittaa kun olin ostanut myös uuden puseronkin. Illalla kun riisuin liivit helpotti kummasti. Ihmettelen tätä koska primadonna liivithän ovat korkealaatuisia ja minulle ei ole koskaan tullut kutinaa rintaliiveistä ja ole käyttänyt myös pitsiä! Harmittaa ihan hirveesti, koska ne on tosi hyvät muuten päällä. Liikkeessä sanottiin että pese ne, no pesinhän mä ja ei auttanu. Seuraava siirto on se et ne lähetetään takas tehtaalle, mut selviääköhan sielkään mitään? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Primadonna rintaliivit kutittavat!
4
586
Vastaukset
- jäsen
Mulla sama juttu, ostin mustat Marie Jo:n liivit, eli saman valmistajan, ja sain rintojen alueelle melkoisen kutinan ja parin viikon selkeän läikikkään ihottuman. aiemmin en ole kärsinyt kutinasta enkä ole mitenkään allerginen... Niiden käyttämättä jättäminen on ainoa mikä auttaa tuon kutinan vähenemiseen ja loppumiseen...
- Anonyymi
Kyllä. Sama juttu muillakin merkeillä. Käyttävät ehkä samaa väriainetta. En ole saanut selville, mitä. Jätän mustat ostamatta.
- Anonyymi
Minulla kutittaa kaikki kunnon liivit. Pitää käyttää lepsumpia liivejä. Kotioloissa jätän olkaimet roikkumaan. Minulla on tosin ikää jo kohta 72 vuotta
- Anonyymi
Pitsi usein kutittaa, varsinkin jos koko ei ole paras mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029