Vatsalipo uusintaan?

masentunut läskikasa

Minulle tehtiin 7/1998 vatsalipo eli poistettiin läskiä ja nahkaa vatsan alueelta, myös uusi napa täytyi tehdä. Olin muutoin hoikka mutta 4 lasta tehneenä rupsahdin oikein kunnolla. Ikää minulla oli 38v.
Pelkkä rasvaimu ei olisi ollut kirurgin mielestä riittävä koska nahka olisi jäänyt roikkumaan. Vatsalipon teki Westendin Klinikassa päiväkirurgisena toimenpiteena plastiikakirurgi, joka myöhemmin menetti toimenpide- tai peräti lääkärinlupansa asiakasvalitusten johdosta.
No, minä olin tyytyväinen saamaani palveluun ja kun tulosta vielä rasvaimulla paranneltiin 4 kk:n kuluttua, niin vihdoinkin näytin alastomana hyvältä.

Se, mikä jäi hyvin mieleeni, oli ko. kirurgin varoitus: minun tulee muistaa että yleensä tällaiset keinotekoisesti poistetut rasvat ilmaantuvat takaisin viimeistään 10 vuoden kuluttua vaikka mitä tekisi. En uskonut.
Harrastin silloin hölkkää, uintia ja pitkiä reippaita kävelylenkkejä. Kuten alussa kerroin, olin hoikka (koko M, nroissa 38-40) ja kun pömppökin oli poissa, olin onnellinen. Painoin 68 kg, enimmäkseen urheilun ansiosta olevaa lihasta, luulen.

2005 alkoi vartalo muuttua, hitaasti mutta varmasti. Piti ostaa isompia vaatteita, tiimalasimainen muoto alkoi kadota, paino alkoi nousta. Urheilin entistä enemmän, jätin makeat pois kahvistakin mutta koko ajan paino on vaan noussut ja läski lisääntynyt aivan käsittämättömän määrän pallean ja alavatsan alueille, samoin lapaluiden päälle ja vähän alemmaksikin selkään. Rinnat ovat kasvaneet 75B:stä 95D ja 95E kuppeihin. Painoa on 78 kg, vaatekoko XL ja nroissa 44. Täytän syksyllä 51v.

Aika paljon voin gynekologin mukaan pistää vaihdevuosien syyksi mutta en kaikkea. Kertoessani vatsaliposta ja kiurgin ennustuksesta saada läskit takaisin, gyne kuittasi asian vain sanomalla, että se voi olla täysin totta, me naiset kuulemma reagoimme eri tavoin näihin asioihin.

Onko minulle kohtalotovereita palstalla? Onko edes ikäisiäni, jotka olisivat olleet keski-iässä rasvaimussa, miten vatsanahkanne on reagoinut, jäänyt pussittamaan vai kutistuiko?
Rinnat ainakin on pakko nostattaa sllä olen saanut kovat hartiakivut. Hölkkä ei enää onnistu kun paino nousi niin äkkiä, sillä nyt ei polvet ja selkä enää kestä.

Olen harkinnut Villa Medicaa, on toiminut useita vuosia ja on kohtuuhintainenkin. Jos jollakulla kuitenkin on jotain tietoa tämän ikäisen naisen mahdollisuudesta saada hyvä vatsalipo tulos tai on jotain muuta, mitä minun tulisi tietää, ole kiltti ja kerro. Kaikki info vastaanotetaan mielellään!

0

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
        Maailman menoa
        72
        4124
      2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        93
        3552
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        36
        3279
      4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        50
        2765
      5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        2279
      6. Kohdataanko me

Enää?
        Ikävä
        36
        2058
      7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
        Ikävä
        22
        1992
      8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
        Ikävä
        20
        1514
      9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
        Euroviisut
        12
        1460
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        32
        1456
      Aihe