ratsastaakohan se vaihdekepin nupilla ????
Hirvee on biisi... todella sääli sitä laulajaa että sellasta joutuu esittää.
Just laitoin radion kii kun tuli IskelmäRadio-kanavalta.
Ei kestä kuunnella tollasta horatsubiisii !
Vanha nainen hunningolla ; aivan järkyttävä biisi
14
251
Vastaukset
- älä synnytä
Vanha nainen pojan äiti. onko tämä äidin palkka suomessa. huoritellaan...miksi kukaan enään edes synnyttäisi, jos tämä on edessä..
- En pidä itsekään
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a170770/erin anttila vastaa rivouskohuun/
ko biisistä, enkä sen esittäjästä. Nylon beat ei muutenkaan ollut koskaan minun makuuni. - Jaa minusta se
Minusta se on aivan mainio piisi..
- raakkuna1
raakkuna1 kirjoitti:
Tässä ehkä vielä parempi versio "Vanha nainen hunningolla" by Popeda.
http://www.youtube.com/watch?v=c48eW3TH1mk&feature=relmfu
- Samaa mieltä
Todella ärsyttävä jäädessään vielä soimaan päässä... Odottelen mielenkiinnolla josko pian tulisi joku hauska pilaversio, esim. "ja mä mietin kuinka mä katsastin, kuinka jo autossa ruostuneessa sua vihasin" tms jne. Mieluiten erittäin matalalla örinä-äänellä.. ;)
- Saan haaveilla
Te tiedä mistään mitään! Hyvä rallihan se on,ja Erin on upea ilmestys! Kunpa se tulis ja ratsastas mulla!
- oppia ikä kaikki
MInä kun luulin, että kappaleessa kerrotaan hevosella ratsastamisesta ja jostain lapsuuden muistelemisesta. Kun en ollut kuullut mitään muuta kohtaa kuin tuon kyseisen kohdan laulusta. Enempää en ole halunnutkaan kuunnella kun melodia oli niin mielikuvituksetonta rallatusta.
- Handy.
Vedä hand, niin helpottaa.
- Tosi hauska biisi
Jos ei ole vanha nainen - eikä ole hunningolla.
- Kyllä.
Ihan mustalla mulkulla se ratsasti. Eikä pienellä.
- Radiokamaa...
On se parempi kuin Jenni vartiaisen jollotukset. Tulee aina mieleen koiran kakkaaminen siitä en tahdo kuolla tänä yönä biisin DI-DY-DIDDY-DYDIDDY -kohdasta.
- 4+19
jos tehtäs laulu missä mies pettää, niin siitä tulisi hirveä haloo.
miksi tässä yhteiskunnassa jos nainen pettää se on pienempi paha, kun jos mies pettää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708