Tämmöistä löytyi tietokoneeltani talletettuna. Kauan Eläköön Munanjatkuntalaisuus!
Vastausten määrä 82 | Lukukertoja 214
MUNANJATKE vol III
Kirjoittanut: konna / Eilen / klo 10:34
Kaikkien rakkaitteni ja sananvapauden puolesta.
Uusi
Ilmoittajat haukkuu,
Kirjoittanut: Aatami9 / Eilen / klo 10:36
karavaani kulkee. Dick Extension jatkaa elämäänsä muodossa tai toisessa. Turha pyristellä vastaan!
Uusi
Vanhoja muistellen
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 10:37
MUNANJATKE pt. II
Kirjoittanut: Aatami9 / Eilen / klo 13:22
Sana on vapaa.
Kuka sen poisti
Kirjoittanut: ??? / Eilen / klo 13:24
Voisi tulla esiin. Raukkamaista ensin vinkua hienon uudistuksen puolesta ja sitten lähteä poistelemaan ketjua joka oli suosituin ja sitähän tässä on toitotettu, että on hyvä että ne suosituimmat pysyvt ykkössivulla.
Pitäkää palstanne, mua alkaa nyppiä tällainen kieroilu!
Eipä kauaa ollut!
Kirjoittanut: Rattiveivari / Eilen / klo 13:28
Siinä ei varmaan riittävästi hoettu sanaa ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!ATEISMI!
Noh, joko vastaa aihetta?
Vituttaa kun ei enään oikeita keskusteluita ole...
Uusi
Selkeys...
Kirjoittanut: Tarkastaja.X / Tänään / klo 00:36
...on aina hyve. Jos tuosta ei irtoa asian ydintä, ihme on.
Ei välttämättä
Kirjoittanut: Aatami9 / Eilen / klo 13:35
liity poisto palstauudistukseen. Juuri noinhan multinikki poisteli ketjuja, joissa ihmiset viihtyivät ennen uudistustakin. Kateellisena siitä, että muilla on hauskaa kun itse pitää ylistää jeebusta naama norsunvitulla.
Joo sana vapaa maa.
Kirjoittanut: hobo7 / Eilen / klo 19:41
On raukkamaista että joku aiheittaa viestien poiston. Ite kannatan vapaata mielipide kannanottoa.
Jep jep
Kirjoittanut: jep! / Eilen / klo 14:15
Joku uudistuksen ihannoija sen poisti, mutta raukkamaisuudessaan ei vaan myönnä sitä.
Ei myös kiinnosta katsella tätä touhua enää. Mutta ne jotka tykkää, tykätköön.
Ylläpito
Kirjoittanut: sen poisti / Eilen / klo 14:30
asiattomana.
Mistäs
Kirjoittanut: tiedät.. / Eilen / klo 14:43
millä perusteella se poistettiin ja kenen pyynnöstä?
ketjussahan ei ollut mitään asiatonta. Se oli silkkaa asiaa tästä palstauudistuksesta.
Mikä siinä
Kirjoittanut: asiatonta / Eilen / klo 15:29
oli?
Ookei. Aletaan sitten laittaa poistoon kaikki uskisten viestit, jotka eivät liity ateismiin. Ei muuten liitynyt sinunkaan viestisi.
ok
Kirjoittanut: ok / Eilen / klo 17:15
ok
Uusi
Söi saippuaa...
Kirjoittanut: Tarkastaja.X / Eilen / klo 22:56
..ja halkesi.
Jumalauta!
Kirjoittanut: Today / Eilen / klo 13:27
Ei ole hyvä tämä!
JANANMUTKE jatkukoon!
jatketaan tästä
Kirjoittanut: iaurwen / Eilen / klo 13:40
samalla systeemillä, ok?
Kenen
Kirjoittanut: Jumalaa / Eilen / klo 14:26
huudat avuksesi?
Uusi
Vanhoja muistellen pt.II
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 10:38
Hyvä kun
Kirjoittanut: aloitat.. / Eilen / klo 13:42
uuden ketjun aiheesta. Vaikka ei sana näköjään olekaan täällä vapaa.
Meinasin jo käydä lämpimikseni hakemassa sata historiaviestiä tänne pähkäiltäväksi, mutta olkoon nyt toistaiseksi..
Tulisi sitten enemmän poistettavaa ylläpidolle kuin vain yksi ketju.
heh.
Kirjoittanut: puusilimä / Eilen / klo 19:24
eipä tuokaan liene huono idea :D
aletaan kaikki hakea vaikkapa 10 viestiä ihan alkuajoista lähtien tähän etusivulle :)
saadaan aikaan oikein kunnon sillisalaatti.
Wanhoja muistellen...
3
104
Vastaukset
Pirkules
Kirjoittanut: Aatami9 / Eilen / klo 13:52
olisi pitänyt ottaa talteen alkuperäinen keskustelu koneelle, niin olisi voinut laittaa tähän ketjuun senkin. Noin niinkuin referenssiksi.
Puusilimän ketjun saattaa reporting monkey kateudessaan hävittää, mutta sen muisto elää sydämissämme ikuisesti!
Yritin sitä jo etsiä...
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 13:55
Googlen välimuistista, mutta löyty vaan aloitus ja ensimmäinen vastaus.
Aivan
Kirjoittanut: konna / Eilen / klo 13:59
"Puusilimän ketjun saattaa reporting monkey kateudessaan hävittää, mutta sen muisto elää sydämissämme ikuisesti!"
Vaikka ketju julmasti ristiinnaulittiin, niin uskon vakaasti sen ylöskirjoitukseen. Jos ei nyt aivan heti, niin viimeistään parin tuhannen vuoden sisällä.
Kielenä saattaa silloin olla tosin saksa tai ruotsi, mutta mitäs me pienistä. Sen verran kielitaitoista porukkaa täällä on:D
Pitää keksiä sille keskustelulle....
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 14:07
Jumalallinen nimi mikä on helppomuistonen.
Munanjatke?
Kirjoittanut: Today / Eilen / klo 14:09
Minusta se on hyvin jumalallinen ja helppomuistoinen.
No jaa....
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 14:12
Muistakaamme munanjatkeen ja juhlikaamme munanjatkeen nimeä. :)
lisäksi sillähän voi saada baarista naistakin!!!
****
m-minulla on juhlapäivä.
n-mitäs juhlit
m-sitä järjettömän pitkää munanjatketta
n-...................................meille vai teille?
Voin sanoa..
Kirjoittanut: Today / Eilen / klo 14:15
..etten naisena lähtisi tuollaiseen mukaan :D
Hä hä...
Kirjoittanut: NineStar / Eilen / klo 14:18
Sinä vaikutatkin liian laadukkaalta lähteä tuollasen kommentin mukaan. :D
Niin noh
Kirjoittanut: Today / Eilen / klo 14:23
Kiitos kiitos? :D
Onko ketju poistettu?
Kirjoittanut: Tähdenlento77 / Eilen / klo 14:52
Ikävää! Tämähän on vain osoitus siitä, että Suuri Hra Kee on herännyt talviuniltaan. Hän hieraisi silmiään tässä kirkkaassa auringonpaisteessa ja tosi nälkäisenä hotkaisi koko ketjun pötsiinsä!
Ja taasen kerran eräs juttu tuli todistettua: ""..lisäksi sillähän voi saada baarista naistakin!!!""
Eli evoluutio, olettaen että se nyt ihmisen suhteen on nimeksikään totta, asetti osion aivokapasiteetista (nimenomaan uroksilla) hivenen vikapaikkaan! Taisi tulla luomiserhe?
Mutta nyt kun on näin ihana alkukesän päivä, niin on muistettava, että nestetasapaino pysyy kohdallaan! Ja nyt kun olen karannut töistä ennen aikojani, aion nauttia auringonloisteesta ja ylläpitää nestetasapainoani. Toki töitä tehden. Tämä ruumiillinen työhän edesauttaa saamaan myös kropan trimmikuntoon!
Siinä ohessahan voi mietiskellä myös tätä ateistin ihmeellistä- Tarkkis (ei kirj)
Kyllä niitä jatkeita poistettiin useita kymmeniä....ja luotiin uusia. Ennätyksenä taisi olla viiden henkilön yhtäaikaa aloittamat ketjut...oi niitä aikoja
- Munaton nunna
Juhlapuhe tässä :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514