No lauantaihan se on,

ja meno päällä ;o))),,, Ihan kivalle tuolla ulkona keli näyttää, ei siellä kylmä tule,,, sehän on vaan pukeutumiskysymys ;o))),,, Ei pala hipiä ainakaan, eikä tarvii kuuman vuoks ähkiä,,, sopiva ulkotyöpäivä,,,

Nauttikaa itse kukin päivästä, ja tehkää olostanne sen mukainen, että hyvälle tuntuu ;o))),,,

14

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¤¤¤

Nyt on ihan kiikunkaakun,alkaako paistaa,vai onko pilvistä

• Tuolla se aurinko on, mut pilvet vaan on sen alapuolella,,, ei vielä sada, mut kyllä se sateeksin ehtii menä tän päivän aikana,,, Eikö se olekkin niin että sateen sattuessa siirrymme sisätiloihin ;o))),,,

• valoisalla mielellä

Pilveilee, ei sada, vaikka sateita oli luvassa.

Ulos pitäisi lähteä kunhan sisätyöt on tehtynä. Toivottavasti ehdin ne tehdä valmiiksi ennen sateita.

• Sataa sataa ropisee, pikkuhiljaa, mut mitäs sen on väliä,,, eihän me olla sokerista ja sulaa hupsahdeta sateen vuoks maailmakartalta ;o))),,,
        Tiiviin katon alla oli ihan jes maalailla,,, ja kuivuukin ne maalaukset samassa paikassa,,, ei mitään taidemaalauksia, mut semmosta käyttöasioihin liittyvää,,,

• Minäkin nukuin kuin tukki. Helteillä tahtoo uni olla sellaista katkonaista.

• Mun uneni yskiminen katkoo,,, karsee köhä,,, mistähän lienee iskikään,,, kuumettakin OLI,,, mut nyt en mittaile, tuun vielä kipeeks jos mittaan ja huomaan et kuumeessa olen,,,
        Mua ei normaalisti haittaa nukkuessa kuuma, eikä kesäöiden valoisuus, mut tää pirkuleen rykimä,,, se rassaa,,, ootellu vaan et naapurit tulee sanomaan et tee jotain tuolle öiselle häiriöinnille,,, sit pitää kait mennä lekuriin,,, arvuuttamaan lekureille et mikä mulla on ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Mun uneni yskiminen katkoo,,, karsee köhä,,, mistähän lienee iskikään,,, kuumettakin OLI,,, mut nyt en mittaile, tuun vielä kipeeks jos mittaan ja huomaan et kuumeessa olen,,,
        Mua ei normaalisti haittaa nukkuessa kuuma, eikä kesäöiden valoisuus, mut tää pirkuleen rykimä,,, se rassaa,,, ootellu vaan et naapurit tulee sanomaan et tee jotain tuolle öiselle häiriöinnille,,, sit pitää kait mennä lekuriin,,, arvuuttamaan lekureille et mikä mulla on ;o))),,,

Minulla tuppaa kesäaikaan olla nukkuminen melko levotonta. Osansa asiaan tekee varmaan se, että heti ikkunani alta löytyy parkkipaikka, ja junatkin surffailevat tuossa melkein keskellä pihaa.

Eihän niitä ääniä talvella kuule, mutta kesällä paahtuu ellei ole ikkuna auki.

Ekaan kerrokseen kun kuuluu kaikki äänet niin selvästi.

• En nyt tähän keksi parempaa tapaa viettää lauantaiaamu kuin kälppiä torille ostamaan kaalipiirakka ja sitten kahville.

Eikä tuolla tartte pukeutumiskysymyksiä ajatella. Shortsit ja T-paita ovat pysyvä kesäasuste.

• Tokihan torielämä varsinki lauantaiaamuisin on sitä oikeaa elämää,,, kesällä ainakin, tuoreine kasviksineen ja aaaahhhhh ihanine mansikoineen,,, eipä vaan tullu käytyä,,, suunta oli ihan toiseen kun missä tori on,,,

No tuota,,, juuhhhhh,,, Kyllä miehet voi noinkin julkisilla paikoilla olla, mut mulla vasta siellä jossain on ne shortsit,,, mut ei sitä T-paitaa ;o))),,,

• Naatitaan naatitaan.;) Se minkä nyt työpäivästä voi yleensäkään nauttia, mutta vettäpä on satanut koko aamupäivän, kastui mun kuivat pyykitkin.:)
      Nyt päikkäreitten jälkeen taas jaksaa tehdä vaikka mitä.;)

• Hähääääää, mä nautin jo,,, nyt sitte pätkän verran himassa, je eikun menoks ;o))),,,
        Ei kokopäivää oo satanu,,, mut pirkuleen kostea ilma oli jo aamusta,,, todella niin kostea ettei edes kuivaushuoneessa, vaikka puhallin päällä meinaa kuivaa millään,,,
        Ei jouda päikkäreille ;o))),,, pitää elää sillon kun siihen on oiva tilaisuus ;o))), jyy nou ;o))),,, vai?,,,

• niin pieni ;)

kyllä nautitaan elämästä ;)
      sato tai paistoi
      jokainen päivä on arvokas
      nautitaan mistä vaan vaikka lenkillä käynnistä ja katsellaan samalla
      miltä luonto näyttää ;)

• Sekin on jo jotain, jos se aina ennen yrmeänä ollu naapuri sanoo ;huomenta ;o))),,, ihan sama tunsiko väärin, mut jotenkin sekin vaan sykähdyttää ;o))),,,
        Pitää koostaa elämän pienistä hyvistä hetkistä se kokonaisuus,,, niin siinä se on, se elämä;o))),,,

• Ei muuten oo, ku maanantai.;))
      Hauskaa päivänjatkoa vaan sullekin!;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1940
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1846
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1649
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      970
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe