Tuleekohan Heikki ja Kaija Salkkareiden tilalle vai Hundkarusellen ?
Musta olisi kiva kun se olisi Heikki ja Kaija ,Heikki on raavas betonimies ja Kaija on kaupassa toissä.
Kumpikohan korvaa Salkkarit ?
17
147
Vastaukset
- CatKarusellen
Todennäköisesti se on Heka ja Kaka ,mutta toivoisin kyllä homona ,että se olis
Hundkarusellen ,se vaan on niin IIIIHAAANA ! - KakaHeka
Eikä ole , vaan Heikki ja Kaija mustavalkoisena
- reps xD
ei tule kumpikaan salkkareiden tilalle koska salkkarit jatkuu ihan normaalisti 29.8.2011 :)
Ei tarvitse uskoa näitä jotka väittää että salkkarit lopetettaisiin koska mtv3 olisi kyllä ilmoittanut siitä sivuillaan.
Vuonna 2009 ilmoitettiin että salkkarit jatkuu ainakin vuoteen 2015 ja kun sen jälkeen ei muuta ole ilmoiteltu, kannattaa siis uskoa tuohon vuonna 2009 kerrottuun ilmoitukseen :)
Vai onko jollain linkata muka sivustoa, jossa mtv3 ilmoittaa sarjan loppumisesta ? ;) - Liimatta
Heikki ja Kaija se on , mä sain sisäpiirin tietoa ,kun minun siskoni on yksi maikkarin johtajista.
Kesäuusinnat loppuu 30.07.2011 - Paadepoika
Mä sain tiedon mun isältä ,joka on Freemantlemedian päälliköitä ,että Salkkareiden kesäuusinnat loppuisi 10.08.2011 ?
- salkkarit jyrää aina
ja mä sain tiedon, samasta paikasta että salkkareiden kesäuusinnat lopppuu 26.8.2011 ja uudet jaksot alkavat 29.8.2011.
- Hietsussaollaan
Heikki ja Kaija se on ,sisäpiirin tietoa hakkereille HAH !
- Koirajakissaman
Kyllähän se on toi Hundkarusellen ?
- Kaijanmummo
Heikki ja Kaija eivät sisällä sairasta materiaalia niinkuin lopetettu Salkkarit sisälsi ,eli toivoisinkin ,että se oli Heikki ja Kaija ?
- NukksionPP.
Eiks Hekki ja Kaija ole tullu joskut kuuskytluvulla?
- Keeda
Heikki ja Kaija todennäköisesti tulee hyllytetyn Salkkarit sarjan tilalle alkaen 29.08.2011.
- HAHAHAHAHHAHA
Heikki ja papukaija
- Dogsitter2
Hundkarusellenissa ei ole sekoilua niinkuin oli Salkkareissa ,vaikka siinä onkin paljon eläimiä , joten se olisi kyllä ihan hyvä hyllytetyn sarjan tilalle ?
- rubalkhali
Nyt on sitten vihdoin saatu faktatietoa:
"Erinäiset tutkimukset ovat osoittaneet Salattujen elämien säännöllisen katsomisen aiheuttavan todellisuudentajun hämärtymistä sekä älykkyysosamäärän alenemista jopa 20 pisteellä. Lisäksi sarjan on tutkittu edesauttavan mm. skitsofreniaa, masennusta sekä väkivaltaisuutta. Näistä seikoista johtuen sarjaa on päätetty olla jatkamatta syksyllä. Ohjelmapaikalla aloitetaan 29. elokuuta realitysarja nimeltään Unelmien ulkovessa, jonka oletetaan olevan huomattavasti edeltäjäänsä suositumpi."
Lähde: http://www.mtv3.fi/unelmienulkovessa- yks vaan
miksi toi linkki ei toimi?
- Oikeusvoittaa
Hundkaruselleniä toivotaan paljon ,joten eiköhän maikkari valitse sen Salkkareitten tyhjälle ohjelmapaikalle 29.08.2011
- Lintumies43
Hundkarusellen aloittaa 29.08.2011 ja Ismo on palkattu puhumaan koirien kieltä sarjaan ,se on kuulemma niin sekaisin ,että se puhuu koirien kanssa nykyään ,ressukka kun ei enään tiedä onks se lintu vai kala ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602