Jb:llä oli puolisella vain oman

a.

tilan antimia, ( Siis tippa kossua.) ja se herkisti esittämään kysymyksen.

Joka kuuluu näin: Millä todellisilla perusteilla evolutionistit voivat osoittaa evoluution olevan totta?
Tämä on nyt globaali kysymys. Tähän asti olen kysynyt vastausta yksityisesti saamatta vastausta mm. asianharrastajalta, mutta nyt saavat kaikki osallistua. Olkaa hyvät.

17

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy biologian ammattilaisilta.

• asianharrastaja

"Millä todellisilla perusteilla evolutionistit voivat osoittaa evoluution olevan totta?"

Sinulle ei millään, koska et niitä perusteita pysty ymmärtämään, kykene hyväksymään etkä suostu myöntämään.

Tieteenharjoittajien ylivoimaiselle enemmistölle evoluutio on totta, koska he tietävät, ymmärtävät ja hyväksyvät sen perustelut, jotka sinäkin olet palstalla jo vähintään sata kertaa nähnyt. Minä ja monet muut luotamme heidän arvioihinsa.

Onneksesi sinulla ovat lohdutuksena (sen kuvitellun) oman tilan tuotteet.

• a.

Niinpä niin. Ethän sinä mitään itse ymmärrä, etko osaa itse tehdä ensimmäistäkään johtopäätöstä.

Sinä olet herkkäuskoinen perusevokki kuten Molo.

Kiva että tunnustit.

Siis sanoit tieteenharjoittajien enemmistöstä että "Minä ja monet muut luotamme heidän arviointeihinsa." Heh heh. Luota ja usko guruihisi vaan evo-uskovainen.

Me tieteelliset kreationistit ajattlemmmekin ihan itse.. Emme luota kehenkään vaan otamme itse selvän asioista. Siksi olemma varmasti oikeassa.
        Te evokit vain luulette olevanne.

Mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi. Sinä ainakin näytät olevan uskoosi ihan tyytyväinen.

Ei siis ole mikään ihme se että et ole pyydettäessä koskaan onnistunut tuomaan palstalle ainoatakaan evoluution todistetta perustelujen kera. Ethän sinä edes tiedä noita perusteluita. Sinä jätät autuaasti perustelut gurujesi huoleksi. Sinä vain uskot kaiken mitä sinulle sanotaan kuin mikäkin hihuli.

Kannattaakohan sinun kanssa enää edes keskustella.
        Eihän sinusta mitään faktaa voi saada irti edes teoriassa.

Molo, onko kohdallasi sama juttu. Etpäs ole sinäkään paljonkaan asianharrastajaa parempaan kyennyt. Loppumetreillä annat aina periksi ja jätät perustelut kertomatta ja rupeat vetoamaan auktoriteetteihin. Etpäs taida sinäkään todella tietää ainoankaan evoluution todisteeksi ajatellun asian perusteita.

• a. kirjoitti:

Niinpä niin. Ethän sinä mitään itse ymmärrä, etko osaa itse tehdä ensimmäistäkään johtopäätöstä.

Kiva että tunnustit.

Siis sanoit tieteenharjoittajien enemmistöstä että "Minä ja monet muut luotamme heidän arviointeihinsa." Heh heh. Luota ja usko guruihisi vaan evo-uskovainen.

Me tieteelliset kreationistit ajattlemmmekin ihan itse.. Emme luota kehenkään vaan otamme itse selvän asioista. Siksi olemma varmasti oikeassa.

Mutta kukin tulkoon uskollaan autuaaksi. Sinä ainakin näytät olevan uskoosi ihan tyytyväinen.

Ei siis ole mikään ihme se että et ole pyydettäessä koskaan onnistunut tuomaan palstalle ainoatakaan evoluution todistetta perustelujen kera. Ethän sinä edes tiedä noita perusteluita. Sinä jätät autuaasti perustelut gurujesi huoleksi. Sinä vain uskot kaiken mitä sinulle sanotaan kuin mikäkin hihuli.

Molo, onko kohdallasi sama juttu. Etpäs ole sinäkään paljonkaan asianharrastajaa parempaan kyennyt. Loppumetreillä annat aina periksi ja jätät perustelut kertomatta ja rupeat vetoamaan auktoriteetteihin. Etpäs taida sinäkään todella tietää ainoankaan evoluution todisteeksi ajatellun asian perusteita.

"Molo, onko kohdallasi sama juttu. Etpäs ole sinäkään paljonkaan asianharrastajaa parempaan kyennyt. Loppumetreillä annat aina periksi ja jätät perustelut kertomatta ja rupeat vetoamaan auktoriteetteihin. Etpäs taida sinäkään todella tietää ainoankaan evoluution todisteeksi ajatellun asian perusteita."

Hassua. Olit kirjoittanut vahingossa viestiisi vastaukseni:

"Kannattaakohan sinun kanssa enää edes keskustella.
        Eihän sinusta mitään faktaa voi saada irti edes teoriassa."

• asianharrastaja
        a. kirjoitti:

Kiva että tunnustit.

Kiitos, että itse kirjoituksessasi vahvistit (ymmärtäville sivullisille) kertomani syyt, miksi ei evoluution perustelujen esittely sinulle kannata.

Äläkä kysele, miten niin, koska et ymmärtäisi vastausta siihenkään. Olet kaikesta ymmärtämisestä täysin heittäyksissä.

Vamuuden vuoksi muistutan kaikkia, että "me tieteelliset kreationistit" tarkoittaa pelkästään tieteestä tietämätöntä, ymmärtämätöntä ja samaa jankuttavaa itseäsi usealla eri nimimerkillä.

• Aatami9 (ei kirj.)
        a. kirjoitti:

Kiva että tunnustit.

On eri asia luottaa jonkun arvioon vain siksi, että hän on sen esittäjä tai siksi, että ymmärtää ja hyväksyy perustelut (niin asianharrastaja sanoi). Sinuahan aihe ei millään tavalla koske, kun sinä et ymmärrä etkä hyväksy ilmiselviä tosiasioita.

Minäkin luotan lukion matematiikanopettajani sanaan siitä, mitkä on toisen asteen yhtälön ratkaisut, koska ymmärrän ja osaan jopa itse tarvittaessa johtaa ratkaisukaavan.

• |==|:,:,:,:,|==-

Helsingin Sanomat 5.7.2011 TIEDE-palsta. Todisteet : 3 uutta lajia on syntynyt Lappiin. Lajien synty on totta. Darwin on oikeassa. Halle.. eikun Darwinlujaa !

• raamatulla päähän

katso ympärillesi ja huomaa. vain sokea voi olla näkemättä evoluutiota ympärillään.

Jesus: "Jolla silmät on, se nähköön."

• ...

Tieteellinen kreationisti on henkilö, joka tutkii tieteellisesti sitä, miten luominen on tapahtunut.

Keitä he ovat ja missä näihin tutkimustuloksiin voi tutustua?

• a.

Esimerkikiksi minä olen sellainen kreationisti joka otaa selvää siitä että mitä tiede todella sanoo asioista.

Evolutionisti taas on sellainen joka uskoo kyselemättä kaiken mitä hänelle sanotaan. Asianharrastaja tuossa yläpuolella kertoi tämän asian olevan näin, ja hän puhui kaikkien evokkien puolesta puhuen monikossa.

Joten jos joku askarruttaa, niin kysyhän minulta.

• asianharrastaja

Mulitinilkki "ottaa selvää" tieteen tuloksista poimimalla niistä omiin tarinoihinsa muka sopivat osat ja vääristelemällä ne mieleisikseen.

"Esimerkikiksi minä olen sellainen kreationisti joka otaa selvää siitä että mitä tiede todella sanoo asioista."

Sitten hän yrittää mollata niitä, jotka käyttävät tieteen tuloksia sellaisina kuin asiantuntijat ne esittävät.

Joten, jos halua kuunnella emävaleita, niin kysy häneltä.

• ...

"Joten jos joku askarruttaa, niin kysyhän minulta."

Kysyin jo edellisessä viestissä, jos et sattunut huomaamaan:

"Tieteellinen kreationisti on henkilö, joka tutkii tieteellisesti sitä, miten luominen on tapahtunut.

Keitä he ovat ja missä näihin tutkimustuloksiin voi tutustua?"

• nn

Voisi sanoa, että suurin osa luontoa tutkivista 'biologeista' keskiajalla ja vielä myöhemminkin olivat kreationisteja. Heistä voisi mainita esimerkiksi Carl von Linnen. Myöhemmissä taksonomian tutkimusvaiheissa tieteellisyys vei voiton kreationismista. Varsinkin ihmisen ja apinoiden sijoittaminen samaan 'Anthropomorpha' ryhmään. Tästä eivät luonnollisesti kirkonmiehet pitäneet.

• a.
        ... kirjoitti:

"Joten jos joku askarruttaa, niin kysyhän minulta."

Kysyin jo edellisessä viestissä, jos et sattunut huomaamaan:

"Tieteellinen kreationisti on henkilö, joka tutkii tieteellisesti sitä, miten luominen on tapahtunut.

Keitä he ovat ja missä näihin tutkimustuloksiin voi tutustua?"

Vastaan edelleenkin että kysy minulta niin saat tutustua vastaukseen. Ei se oikein muuten onnistu.

Vähän on vaikea vastata jos ei ole mitään osattu kysyä.

• nn
        a. kirjoitti:

Vastaan edelleenkin että kysy minulta niin saat tutustua vastaukseen. Ei se oikein muuten onnistu.

"Vähän on vaikea vastata jos ei ole mitään osattu kysyä."

NI-ME-Ä YK-SI TAI U-SE-AM-PI KREA-TIO-NIS-TI-NEN TIE-DE-MIES JA MIS-SÄ HEI-DÄN TUT-KI-MUK-SIIN-SA VOI TU-TUS-TUA?

• nn
        nn kirjoitti:

"Vähän on vaikea vastata jos ei ole mitään osattu kysyä."

NI-ME-Ä YK-SI TAI U-SE-AM-PI KREA-TIO-NIS-TI-NEN TIE-DE-MIES JA MIS-SÄ HEI-DÄN TUT-KI-MUK-SIIN-SA VOI TU-TUS-TUA?

Taisi tulla mahdoton tehtävä?

• a. kirjoitti:

"Vastaan edelleenkin että kysy minulta niin saat tutustua vastaukseen. Ei se oikein muuten onnistu.

Vähän on vaikea vastata jos ei ole mitään osattu kysyä. "

Buaahhhahahahahah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2671
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      133
      2408
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2083
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      133
      2061
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1794
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      152
      1317
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1172
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1120
    9. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1115
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1049
    Aihe