Teuvo: ...rrrkele ku on pää kipeä. Mitähän sitä on tullu eilen tehtyä?
Avustaja: Huomenta, herra kansanedustaja. Eilen ette tehneet mitään normaalista poikkeavaa, 2 vrk viinaa ja baareja, ihan kuten aina ennenkin.
Teuvo: No hyvä... Säikähin jo että taas on tullu töppäiltyä niin että lööpit huutaa.
Avustaja: *huokaus* Ei suinkaan, herra kansanedustaja, kaikki on hyvin. Tai no... Siitä edellisviikonlopun nukahtamisestahan lehdet vielä paasaavat.
Teuvo: Paskalehdet, eikö niillä ole parempaa tekemistä kun kyylätä mun vapaa-aikaa? Saan mä kavereille tarjota nyt ku on tota pätäkkääkin.
Avustaja: Niin. Asiasta toiseen, Keskisuomalainen-lehedn kolumni pitäisi kirjoittaa, deadline tänään.
Teuvo: Mikä line?
Avustaja: *syvä huokaus* Takaraja kolumin toimitukseen saamiseksi.
Teuvo: Aha. Puhusit säkin vaan suomea. Kirjota sä taas se, ei tällä päällä nyt oikein onnistu. Pistä jotain euroalueesta, sä tiedät kyllä mitä ja kuinka se syö suomalaisen duunarin rahat. Ja homoista! Niistä kans jotain. Ne vois kaikki työntää Ahvenanmaalle! Tai älä tota sano, ainakaan suoraan. Pääasia että lehdet ei enää retostele mun baarireissuilla. Nyt mä meen takas nukkumaan, moi.
http://www.ksml.fi/mielipide/kolumnit/suomi-irti-euroalueesta/687325
Teuvo H:n aamu.
-
2
<50
Vastaukset
- Älä moralisoi
Asiaa se kirjoittaa, mitä väliä sen yksityiselämällä on!
- teepannu.
noinhan se menee. ensin töppäillään kännissä, sitten mietitään että mikä veis huomion pois töppäilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944