Ei se ole ihme, että nykyavioliitot purkaantuvat niin helposti. Purkaantuu se sitten mistä syystä tahansa niin sillä on raamatussa annettu jumalan lupa. Voi hemmetti näitä uskovaisia.
Mooseksen laissa on kohta, jossa annetaan lupa avioliiton purkamiseen: jos mies havaitsi vaimossa jotakin epämieluista, hän saattoi kirjoittaa erokirjan ja lähettää vaimon pois luotaan (5 Moos 24:1).
Osui silmään tällainen juttu
4
70
Vastaukset
- heihei uskonto
Eihän kukaan haluaisi tai uskaltaisi mennä naimisiin, jos se olisi elinkautisrangaistus. Aina eivät kumppanit olekaan sitä miltä näyttävät.
Paitsi että tämänkin mukaan mies saa käyttäytyä miten haluaa, hakata, raiskata, pettää, huijata yms. ilman että naisella olisi mitään oikeuksia. Jälleen yksi syy heittää uskonnollisilla teoksilla vesilintua.- Tui-Tui uskonto
Paitsi että nainen saa käyttäytyä miten ikinä lystää niin vika on aina miehessä !
Näin Uskon !
- syrjäsilmällä
Lienee nykymodernia että avioliitto on vähän kuin ravintolassa käynti.
Henkisesti keskenkasvaneet tekee pikapika liittoja joita riidellen puretaan muutaman kuukauden päästä.
Eli mitään vastuunkantajaa ei löydy kummastakaan osapuolesta. Pitäisi
kuitenkin olla molemminpuolista että juttu toimisi.
Yksi pikaliittojen syy on seksi. Mutta älkää menkö sen takia naimisiin,vaan ihmisen takia. - Minä-,.
"jos mies havaitsi vaimossa jotakin epämieluista" Siis kuten riipputissit tai paksu perse? Voi noita uskovaisia. Säälittäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271