Minkälaisia kokemuksia teillä muilla naisilla on poliisista? Itse olin aivan hätää kärsimässä entisen mieheni häirinnästä ja silloisen mieheni väkivallasta. No...pyysimpä poliisilta apua rikosilmoituksella...minkä virheen teinkään! Sain kuulla kuvittelevani kaiken, olen sellainen tällainen ja tuollainen kerto mulle aivan vieras poliisi jota en koskaan tavannu....minun kuulemma pitää mennä psykiologille...kaikki oli minun omaa keksintöä....mitään poliisi ei tutkinnu...hyppyytti...ei millään olis saanu edes tehdä koko rikosilmoitusta...sitten kun keskustelin poliisin kans ja pyysin paperit nähtäville ne oli aivan vääristeltyjä....loppujen lopuksi mies pisti käymällä käsiks minut kuukaudeks sairaslomalle, painosti, huusi, haukku, tyrkytti lääkkeitä ja alkoholia, seksuaalista häirintää...no itsemurhayrityshän siitä seuras....Kiitos vaan poliisit!
poliisiko sovinisti
7
64
Vastaukset
- Taisivat tietää
Naiset kostonhaluisina keksimistään syistä aiheuttavat todella paljon murhenäytelmiä Suomessa. Jokaisessa Alibissa on yleensä 1-3 tapausta, joissa ex-vaimo tai tyttökaveri yllyttää uutta miestä entisen kimppuun, mutta koskaan eivät saa tuomiota. Yllytys murhaan pitäisi olla vähintään yhtä vakava rikos, kuin itse teko.
Juuri TV:ssä olleessa tapauksessakin nainen yllytti uutta miestä tappamaan entisen miehensä ja toisella yrittämällä onnistuikin, mutta tälläkin kertaa nainen selvisi ilman tuomiota. Uusi mies ja pommin asettaja eivät edes tunteneet uhria. Helvetin tyhmiä, kun uskovatkin kostonhimoisia ämmiä.- tasa-arvoa
Heissan, en kyllä ymmärrä syy yhteyttäsi omaan tapaukseeni, tai sitten en vain tiedä, että näin on käynyt kohdallani, mutta poliisin tehtävä olisi tutkia.....
- tasa-arvoa
tasa-arvoa kirjoitti:
Heissan, en kyllä ymmärrä syy yhteyttäsi omaan tapaukseeni, tai sitten en vain tiedä, että näin on käynyt kohdallani, mutta poliisin tehtävä olisi tutkia.....
Sitten vielä...tästä asiasta otin yhteyttä oikeusministeriin, poliisipäälikköön, lakimiehiin jne...jostain kumman syystä mitään ei tapahtunut...vaikka minulla on äänite puhelimessa poliisin puheista...lääkärintodistus pahoinpitelystä...3 psykologin lausuntoa ettei mielenterveydessäni ole mitään vikaa...lehdistöönkö pitää ottaa yhteyttä?
- Asiaan perehtymätön
tasa-arvoa kirjoitti:
Sitten vielä...tästä asiasta otin yhteyttä oikeusministeriin, poliisipäälikköön, lakimiehiin jne...jostain kumman syystä mitään ei tapahtunut...vaikka minulla on äänite puhelimessa poliisin puheista...lääkärintodistus pahoinpitelystä...3 psykologin lausuntoa ettei mielenterveydessäni ole mitään vikaa...lehdistöönkö pitää ottaa yhteyttä?
Tällai sivusta katsovana. Jos noin moneen tahoon olet ollut yhteydessä eikä kukaan ole kaikesta materialistasi huolimatta lähtenyt asiaasi ajamaan eteenpäin herää välittömästi epäilys sinun syytöksien vakavuudesta verrattuna itse tapahtumaan. Tai sitten keräämäsi aineisto ei kelpaa käytettäväksi todistusaineistona ja siis pitävää näyttöä asiasta ei ole.
Tarkoitus ei ole vähetellä kokemuksiasi, mutta poliisi ei voi pelkän subjektiivisen käsityksen pohjalta ("mä koen, että mua kohtaan on tehty väärin!") lähteä isoja toimia tekemään vaan tarvitaan puolueetonta näyttöä. Kokeileppa kääntyä naistenjärjestöjen puoleen ehkäpä heistä on apua. - tasa-arvoa
Asiaan perehtymätön kirjoitti:
Tällai sivusta katsovana. Jos noin moneen tahoon olet ollut yhteydessä eikä kukaan ole kaikesta materialistasi huolimatta lähtenyt asiaasi ajamaan eteenpäin herää välittömästi epäilys sinun syytöksien vakavuudesta verrattuna itse tapahtumaan. Tai sitten keräämäsi aineisto ei kelpaa käytettäväksi todistusaineistona ja siis pitävää näyttöä asiasta ei ole.
Tarkoitus ei ole vähetellä kokemuksiasi, mutta poliisi ei voi pelkän subjektiivisen käsityksen pohjalta ("mä koen, että mua kohtaan on tehty väärin!") lähteä isoja toimia tekemään vaan tarvitaan puolueetonta näyttöä. Kokeileppa kääntyä naistenjärjestöjen puoleen ehkäpä heistä on apua.Moikka, pahoinpitelystä kuukauden sairasloma ei ainakaan omasta mielestäni ole kovinkaan vähäpätöistä! Välillä kun kuuntelee vaikkapa uutisia, niin poliisi haastanut oikeuteen kahvintarjoamisesta!!! Tai jos lukee eduskunnan oikeusasiamihelle laittetuja kanteluja, niin siellä poliisi oli saanu huomautuksen siitäkin, että oli yleisellä paikalla käskenyt jonkun henkilön riisua turvallisuussyistä liivin!!! Tämmönenkin kantelu menee läpi!!!! Tai miten perinnönjaoista kahvikupista riidellään oikeudessa!!! Ei ole kysymys mä koen, vaan on ihan selkeä näyttö!!! Äänitteet puhelimessa...lääkärintodistukset.....jne...
- Eriarvoisuus
Naisilla on alistettu asema yhteiskunnassamme. Kaiken lisäksi Suomen poliisi puolustaa vain Kokoomuksen jäseniä, koska poliisiylijohtaja Paatero valittiin virkaansa poliittisin perustein jäsenkirjalla, ei ammatillisin perustein. Siis jos ei ole Kokoomuksen jäsen, ei saa turvallisuuspalveluita poliisilta.
Poliisit ovat paranoideja eli harhaluuloisia, ainakin kokemasi mukaan. Poliisit eivät tutki naisten tapauksia riittävän yksityiskohtaisesti. Vain miesten ilmoitukset tutkitaan, koska Paaterokin on mies.
Suomen poliisi harjoittaa siis poliittista rasismia ja sukupuolten epätasa-arvoa perustus- ja rikoslakien vastaisesti. - manne kovalainen
TASAARVOINEN KAIKKILLE JOTKA OVAT SUOMEN VALTIOSSA TÄLLÄ HETKELLÄ.ITSENÄINEN TASAVALTA.MANNE KOVALAINEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522