Millaisen muistokirjoituksen haluaisit?

Millaisen värssyn haluaisit kuolinilmoitukseesi?

31

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Saatanan tunarit" voisi olla aika ponteva.

• 31

Hyvät teot menivät päin helvettiä

• "Toivottavasti kukaan ei pahastunut siitä,että kulutin kaikki elimeni itse loppuun.Tsemppiä!"

• Multi nr 1

Tässä makaa arvoton.

• Multi nr 1
        Multi nr 1 kirjoitti:

Tässä makaa arvoton.

"Se palkka Kristityn on" Jumala on armoton, muna kondomiton.

• 243e

Veni, Vidi, Hihi. TJ 0.

• weccu
      Syntyi xx.xx.xxxx
      Kuoli xx.xx.xxxx

• Vaikka tällaisen:

Sulle hyvästiti hellät
      heitetään

Keho uupunut raanuun
      peitetään

Raanu vaalea, pinta karhea

Siinä kauneimmat kirjaimet
      loistaa, ne eron kaihoisan
      kauaksi poistaa

Vain hymy huulilla, joka silmihin kohoaa

• Atte Ateisti

No ei ainakaan ristin kuvaa. Oikeastaan en perustaisi kuolinilmoituksesta, meinaan kun en sitä varmaan itse pääsisi lukemaan.

Ellen aamulla nousisi haamuna lehteä lukemaan ja huomaisi päivän lehdestä että ohops, minähän olen kuollut.

Muuten nuo muistelojutut ovat aika paljon olleet pappien heiniä. Liturgian ja liirumlaarumin lopuksi kun yleensä puheessa tulee se edesmenneen omaisten haastetteluun pohjautuva "henkilökohtainen osuus", jossa pappi itselleen tuntemattomasti ihmisestä sanoo vaikka että "hän oli suuri taiteen ystävä" tai "kova kalamies".

Yäk. Säästäkää minut tuolta.

• ...

"Paljon tinasit. Paljon pilasit. Viimein kolvisi kylmeni."

• Ei se ole tärkeää!

Itselläni on vähän sukulaisia: ystäviä kuitenkin paljon. Välttämättä en tarvitse mitään. Niin olen ajatellut, että ei monumentteja maan päälle.

• Aika fiksua!Tuolla mentaliteetilla sinusta voi tulla legenda.

• "Life's a piece of shit,
      When you look at it.
      Life's a laugh and death's a joke, it's true.
      You'll see it's all a show,
      Keep 'em laughing as you go.
      Just remember that the last laugh is on you."

• Perustelu ois kiva ylläri...

• Atte Ateisti

"Nyt ei enää, nyt se loppu"

Ja tietenkin hymiö perään:

:)

• Ei paha

Taitaa olla Linnan "Tuntemattomasta"? Kariluodon viimeiset sanat?

• A.A.

"Elämäni oli perseestä. Olin ateisti ja nyt olen helvetin grillissä."

Aimo Ateisti

• A.A.

"Uskoin koko elämäni Jeesus Jumalaan, mutta menin itseni vain nolaamaan"

Roiva Uskis

• Aukimo

En mitään liian halpaa...
      http://personal.inet.fi/koulu/karppi/omat_tekstit.html

Eli tuolta I Ching ja Chess olisi ihan mukava, olisi kiinalaisia merkkejäkin...
      Tai se korttipakka, mutta vaatisi vain hHelvetin ison kiven....

Mutta toivokaamme, että saamme keski-ikäisenä vain jonkun kauhen kovan näköisen "epäkuoleman" ja sitten saman verran aikaa, ja pääsemme normaaliin haudan lepoon, niin väitetään tapahtuneen Jeesuksellekin....

Vitut tässä mitään kuolin-ilmoitusta enää tarvi, kun on jo kotisivutkin:-)

Semmonen ihan helppo: "Pata 6 inkarnoitui 1/7-osaltaan paremmille pelimaille..."
      Ei mitään liirum laarumia ja itkuvirttä, Paavali kielsi uskovia PALJON itkemästä kuolleidensa perään, ikäänkuin heille olisi tapahtunut jotain peruuttamatonta ja lopullista....
      Äitinikin ääni kuuluu vielä päässäni 2. taivaasta(Tuonela, astraalinen taivas), vaikka pitäisi olla ämmän jo kuollut:-) En tosin katsonut hautajaisissa edes arkkuun, en oo varma ees oliko siellä....

• Aukino

Tiedättekö muuten, että Tuonelan, eli sen unitaivaan ja harhanäkyjen taivaan yläpuolella(tai ala-) on 3. taivas, karman kausaalinen Taivas, jossa on Helvetti ja Paratiisi, Helvetti ympäröi paratiisia, vai oliko se joku paratiisin osasto.

3. Taivas on "substantiivinen taivas", "tai jakolaskujen taivas", siellä jaetaan osat seuraavaan elämään, joskus väitetään, että eräät onnelliset eivät sieltä paratiisistakaan tai helvetistään koskaan joudu lähtemään pois.... Se on jokatapauksessa paljon pitemmän oloinen aika, kuin aikamme täällä, useimmille, jotka pääsevät tuomareina 3. taivaassa määrämään ihmisten ja eläinten välisiä karmatapahtumia ja syiden seuraussuhteita...

Molemmista(paratiisi ja helvetti) on edelleen helppo murtua TAKAISIN TÄNNE ALIMPAAAN paikkaan, tarkoitan nyt fysikaalista olentaamme ylipäänsä, jos rikkoo paikan lait, mutta sellaisia(kuten ei koskaan varmaan syntyviä lapsiakaan) oteta kohta enään minään "sankareina" enää tänne vastaan, pysyisivät vain taivaissaan, niin olisi täälläkin vähemmän tungosta..... Minua vastaan ei kukaan enkeli ole vielä niin pahasti rikkonut, että olisi halunnut tulla vastustamaan minua biologisena lapsenani....

Tämä tietokoneem todellisuus on akasiinen taivas. 4. taivas, oletteko tyytyväisiä sillä henkenne sanojen ja kirjainsymbolien osalta on kaiken aikaa nyt jopa 4. taivaassa, eikä tämä ole valhe! Myös kaikkia kirjoituksia ja esim. tietokonekoodauksia pidetään neljännen taivaan olentojen paikkoina....
        Mutta lukekaa ne taivaat siitä tekstistä, ja löytäkää googleamalla sanoille joku tarkempi selvitys(esim. "akaasinen taivas")....
        Toisaalta ylempien taivaiden perustaminen vaatii myös syvemmät syvyydet, eli 10. taivas on massan logarytminen taivas, joka on samalla ylin ja alin taivas, ja erityisesti tietysti tähdet ja planeetat ja erityisesti niiden ne suuremmat kuviot ovat SEN taivaan asukkeja....
        Meilläkin on pieni kiinnitys 10. taivaaseen, koska onhan meilläkin massaa ja kykyä laskea sanojen pituuksia ja niiden koodinumeroita....

Tietokoneet itsessään ovat 8. taivaassa, kun katsotaan sen kokoonpanoa, ja sen vähäistä tiedostamista massoista....

Jos en kauheasti erehdy, jos saan vaikkapa totaalisen tulisen tuhon keholleni voi olla, että olen tulevassa elämässäni osa muistipiiriä tai vaikkapa prosessoria, olisko sitten se superi, mini tai mikro?
        Ihmisyyttä en välttämättä enää halua kokea uudelleen....

• a believer

"Herra Jeesus Kristus otti sieluni tänä päivänä (xx.xx-xxxx)."

• Harmaa kivi

"Tahdon, rakastella sinua/
      Tahdon, rakastella sinua/
      tahdotko, sinä minuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Keskisormen kuva

"HAH! Mähän sanoin, että se oli vakavaa"

Ja alle oma nimi.

• Eikäku oikeesti.

"Arvostettu humoristi, kirjailija ja astronautti, Xxxx Xxxx Xxxxxxx-xxxx on kuollut 275 vuoden ikäisenä vuorikiipeilyonnettomuudessa. Hänen kolme vamoaan ja kaksi miestään, sekä lukuisat jälkeläiset kutsuvat kaikki hänen ystävänsä nauttimaaan Xxxxx:n hyvin mureista jäännöksistä valmistetun seremoniallisen aterian ja juhlimaan hänen elämäänsä. Omaa pulloa ei tarvita. Pukeutuminen: Joko juhlavaatetus tai oma iho."

Erikseen ei tietenkään tarvitse kieltää uskontokuntien edustajien osallistumista, koska uskonnot on kriminalisoitu jo vuonna 2100, eikä uskovaisia ole kuin mielisairaaloissa ;o)

• Lerppamuna

Olin virkeä kuin tulkku,
      minä mulkkujen mulkku.
      Uskoin mä Jumalaan,
      ja tulin siitä humalaan.
      Silti olen mä nyt kuollut
      kuin kurarea nuollut.
      Ei oo tääl mitään taivasta,
      pudonnut oon kuin laivasta.

• Nimi Erkki

Hel.vetin hyvä :D
        En paljon paremmaksi enää itsekään pystyisi!

• Aasillamennen

Realistinen runollisuus sinulta sentään onnistuu, vaikka tosiaan muuten osaatkin olla varsinainen mulkkujen mulk.ku.

• puusilimä

"hei hei, kivaa oli."

• e'w,kpvl,

"Hähää, tepä ette tiedä mitä kuoleman jälkeen odottaa, minä tiedän - deal with it!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4503
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      61
      3385
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2561
    4. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      109
      2551
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2464
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2085
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2017
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1773
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1667
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1628
    Aihe