Negatiivinen ajattelu

Kakkone2kakskax

Olen ollut pessimisti niin kauan kuin muistan, melkein koko elämäni ajan. Nykyään vain on todella vaikeaa olla pessimisti kun kaikki tuntuu sujuvan melko hyvin, ja positiiviset ajatukset myrkyttävät mieltäni jatkuvasti. Pelkään että olen kadottanut negatiivisen ajattelutapani lopullisesti, olen kuin uusi mies. Eli jos joku pessimisti viitsisi kertoa hyviä niksejä miten saisin itseni taas ajattelemaan negatiivisesti? Pitäisikö minun kenties heti aamusta herätessäni vetää itseäni turpaan ja juoda lasillinen kissan kusta että saisin negatiivisen ajattelun heti alkupäivästä rullaamaan? Kiitos jo etukäteen paskoista vinkeistä.

2

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja samat tässä meikä-hakkaraisella! Luin gurujen suosittelemia kirjoja, joita netistäkin löytää.
      Sysimustan mielenkin voi totuttaa valon polulle. Ei mitään mystiikkaa, kaikki tapahtuu aivojen tietyissä keskuksissa.
      Miljardeja aivoneuroneitaan voi 'kouluttaa' hyvän palvelukseen. Vähän viikossa, vuodessa ohut sipulin siivu parempaan päin.

    • Magmt by iso P

      Lue jotain joka käsittelee positiivista ajattelua. Positiivinen ajattelutapa on niin über scheibaa, joka palauttaa sinut entisellesi. Pahinta mitä voin tietää on työkaveri, joka pyrkii ajattelemaan kaikesta positiivisesti. Samainen työkaveri on niin vitun huolimaton, että selan takana häntä morkkaavat kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe