Joka muuta väittää on valehtelija, ja kuten Raamattu todistaa, kaikkien valehtelijoiden osa on ikuisessa kadotuksessa.
Joh. 14:9 Jeesus vastasi:
"Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne?
Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän.
Kuinka voit sanoa: 'Anna meidän nähdä Isä'?
Jeesus itse todistaa olevansa JUmala
6
<50
Vastaukset
- pankaas varoen
1. Tim. 1:9 Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan
lain ja järjestyksen rikkojien,
jumalattomien ja syntisten,
rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden,
isän- ja äidinmurhaajien,
tappajien,
1. Tim. 1:10
siveettömien,
miesten kanssa makaavien miesten,
ihmisten sieppaajien,
***) valehtelijoiden,
valapattojen
ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia.
1. Kor. 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö.
Eivät huorintekijät,
ei epäjumalanpalvelijat,
ei avionrikkojat,
***) ei hekumoitsijat **) mmasturbooiva
**) eikä miehimykset, **) homoseksuaali
1. Kor. 6:10
eivät varkaat,
ei ahneet,
ei juomarit,
ei pilkkaajat
eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Semmoinen Jeesus, joka väittää itse olevansa Jumala, on kirjoitusten mukaan Jumalan vastustaja, omassa nimessään tullut "toinen Jeesus" kuin Isän Jumalan lähettämä:
2.Tessalonikalaiskirje 2
4 "tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
2.Korinttolaiskirje 11
3 "Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.
4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte."
PS
Lähden nyt matkalle enkä ota tikkunettiä mukaan, joten voin olla poissa palstalta lähemmäs viikon ajan.- Jes 14
Juuri tästä alkoi kapina eli synti Jumalaa vastaan, kun tuo vastustaja halusi istahtaa Jumalan rinnalle ja tehdä itsensä Korkeimman vertaiseksi eli asettaa itsensä sille paikalle, joka kuului Jumalan ainosyntyiselle Pojalle.
- body
Jeesus kulki täällä kansan parissa, hän kulki täällä kansa TASOLLA ja sanoi usein itsestään, " IHMISEN POIKA ", sillä hän ei halunnut asettua korokkeelle.
Ihmisen malliin kuuluu aina asettua korokkeelle ja alistaa toisia,- pankaas varoen
Jeesus alisti Mariaa, kun kuksi sitä
- pankaas varoen
Mitä taas itse toditan olevani "pankaas varoen" Jeesustakin panisin ,mutta e ei oo heteroo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944