Olen 24-vuotias opiskelija. Takana minulla on lukio, yksi ammatti ja nyt opiskelen jo toista ammattia. Ikäisilläni on ollut jo monta työpaikkaa, mutta minulla ei yhtään. Minulla ei ole mitään suhteita, eikä myöskään vanhemmillani. Miksi työhaastattelussa ei tärppää?
Työpaikallani on ihminen joka on jatkuvasti eri syistä sairaslomilla. Siis jatkuvasti tarkoittaa ainakin 2-3- kertaa kuukaudessa. Oikea syy on ryyppääminen. Joskus tulee töihin kovassa kankkusessa, mutta ei koskaan kännissä. Eikö työnantaja voi as...
14 Työ ja opiskelu / Potkut ja työttömyysOlen työkkärin kahden kuukauden karenssilla, jos käyn joskus muutaman päivän tai viikon töissä tän karenssin aikana, miten on karenssipäivät siirtyvätkö ? Onko kokemuksia tai tietoa antaa kenelläkään.
4 Työ ja opiskelu / Potkut ja työttömyysOnko kukaan nähnyt tätä kyseistä vertailua kokonaisuudessaan? Nettiversiossa mainittiin vain kärkijoukko (Aalto, Hanken, Turku) ja huonoin Oulu. Vertailu julkaistiin viime viikolla, olisi kiva tietää, miten oma koulu pärjäsi.
2 Työ ja opiskelu / Kauppakorkeakoulu ja kauppatieteet