Netistä tilaaminen: cchobby?

Morsian 3/2012

Onko kukaan kokeillut tilata tuolta creative companystä, eli cchobbyn sivuilta mitään tavaraa? Toimiiko hommat ja oliko tuotteet laadukkaita?

Olen katsellut sieltä tuotteita ja rekisteröitynyt jo jäseneksikin, mutta en ole uskaltanut tilata. Ostoskorissakin on jo kaikki tuotteet mitä haluaisin, mutta onko luotettava paikka?

Hinnat ainakin on kohdillaan! En vaan haluaisi tulla huijatuksi, kun en ole nettikaupoista noin paljon (n.150e) ennen tilannut. Nuo sivut ainakin ovat suomenkieliset! = hyvä juttu?

Lähinnä olen ostamassa häitä varten askartelu- ja koristelutarvikkeita (nauhoja, organzakaitaliinaa, haaraniittejä, jne) ja hääkarkeille pieniä lasipulloja.

6

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkokauppailija

      Kai huomasit, että lihavoidulla ilmoitetut hinnat ovat verottomia? Niistä puuttuu siis alv 23%, joka kyllä ilmoitetaan alla pienemmällä. Ja näkyy se toki ostoskorissakin alimmaisena olevassa summassa.

      Kovin suurta riskiä ei ole, jos maksat luottokortilla ja silloin toimitusmaksukin on vain kohtuulliset 8 euroa; jos jotain menee pieleen, saat rahasi viimeistään luottokorttifirmalta.

      Huomaa, että paketti tulee firman keskusvarastolta Tanskasta, joten siinä menee sitten jokunen päivä. Firmalla on kuitenkin konttori Suomessa, joten sen puoleen se on ihan samalla tavalla "suomalainen" postimyyntifirma kuin ruotsalainen askartelukauppaketju Slöjd-Detaljer tai yhtä lailla ruotsalainen vaate- ja kodintuotepostimyyntifirma Ellos. CCHobby on myös iso firma, joten noin teoriassa sitä voi pitää ihan luotettavana verkkokauppana. Omia kokemuksia siitä ei ole, olen tilannut tuontyyppistä tavaraa vain Sinelliltä ja Slöjd-Detaljerilta - osin siksi, että en tykkää, kun ensimmäinen silmiin osuva hinta on veroton ja sitten pitää aina nyysiä pilkkua, että näkee, mitä yksityisasiakkaan on maksettava (nuo muut ilmoittavat verolliset hinnat).

    • Morsian 3/2012

      Ok, kiitos pohdinnoistasi!

      Huomasin kyllä että hinnat ovat alvittomia, mutta alvin kanssakin tulee halvemmaksi kuin suomalaisista kaupoista... Uskomattoman halpoja ne satiininauhatkin! Suomessa askartelukaupat usein myyvät metrihinnoilla, jopa 40-50cent per metri! Huh huh...

    • askartelija_pirjo

      minä olen tilannut ja erittäin hyvä paikka. Tilasin talvella kovimpien pakkasten aikaan ja harmillisesti lakka oli jäätynyt. Otin yhteyttä yritykseen ja he laittoivat rahat tilille kun olin kerennyt ostaa jo toisesta paikasta lakan. Olen tilannut useasti tuotteita sen jälkeen ja aina toiminut.

    • mielluy

      Tilasin kuukausi sitten ensimmäisen kerran, ja ihan tyytyväinen olen :)

      Paketti tuli hiukan luvattua myöhemmin perille, koska maahantuojan päässä oli jotain teknisiä ongelmia. Tästä sain hyvin henkilökohtaisesti kirjoitetun sähköpostin jossa pahoiteltiin ja selitettiin tilanne, sekä opastettiin miten voin halutessani peruuttaa tilauksen ja saada rahani takaisin.

      Paketti tuli kuitenkin pian tämän viestin jälkeen.

      En ainakaa minä ole ikinä mistää nettikaupasta noin henkilökohtaisesti kirjoitettua viestiä saanut

    • Morsian 3/2012

      No, eilen laitoin tilauksen menemään, hintaa tuli lopulta postikuluineen ylikin sen 150e, mutta katsotaan nyt miten menee! Eniten jännittää ne hääkarkkien astiat, kun ne on kuitenkin tärkeimmät... nauhat ym sälät saa muualtakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe