Kukahan äärioikeistolainen se tuas ajo uimahallin pihassa kiekkaan ja vingutti rengasta viimeyönä 2 jälkeen. Koko kankaan väki heräs varmaan siihen ulinaan. Viimeaikoina aika monta kertaa käynyt siinä vinguttamassa. Pittää rueta tarkkailemaan kiikariputken kanssa, jospa saes hollille. Ee sua muuten nukutus. liekköhän niin, että sillä on vielä tupessa ja se aiheuttaa tuommosen tunnetila häeriön, muuten tuo ee oo selitettävissä? Avittakkee joku, että saes liikkuvat taakse, jospa se aattas.
Herätys klo.02.12 kankaalla.
4
308
Vastaukset
- "ootahhan orava uamu
Mulla on muutama rekisteri numero tallessa.
Oon oottanna uutta essiintymistä, en sano millä puolen kaapunkia, kun se sillo ossoo olla hiljoo oekeessa paekassa.
Se on varmoo että se narahtaa rotiskollaan ennemmin tae myöhemmin.
Näetä SURMANAJAJIA on muutamia, jotka häeriköevät uhalla.
Jären kööhyyttä.
"Jos lusikalla annetaan, ee voe kapustalla ottoo" sanovat ennen aekaan. - Ei kepu!!!
Se on yks kepulainen ja sitä pimpittää ku kepun kannatus laskoo!!!
- Vaalilautakunta.
Jos se ei lopeta tuota tahallista häiritsemistään, niin suattaa käävä niin, että otetaan iänestysoikeus poes lopullisesti!
- marrttii
Minä se olin kaiten muistaakseni, korollasta vetäsen käsjarrun piälle ja annan eturattaan rankasta asvalttia!!Hauskan pitoa ei laisa kielletä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465