Humalahakuisuus

Pökkeli

Minä juon aina humalahakuisesti. En edes ymmärrä miksi kukaan joisi mistään muusta syystä, ihan oikeasti. Jos ei halua humalaan, ei minkäänlaiseen nousuun, niin eikö silloin kannata juoda vain alkoholittomia juomia?

Enkä halua tässä sanoa, että humalahakuisuus on hyvä asia, päinvastoin: kännissä örveltäminen ei tee kenestäkään fiksumpaa/hauskempaa/komeampaa/kauniimpaa. Tuntuu vain typerältä, kun jotkut pienessä sievässä selittävät, etteivät halua juoda humalahakuisesti, vaan ottavan kohtuudella rentoutuakseen. Eli: hakevat nousuhumalan tuomaa rentoutta.

5

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ====

      Kyllä maailmaan puhetta ja selityksiä mahtuu, ja juopot ovatkin mestareita selittämään omaa juomistaan; paha akka, paha ukko, kelju pomo, veemäiset sukulaiset, elämäntilanne sitä ja tätä jne. jne. ja aina syy on jossain muualla, kuin itsessä.
      Kaikki juovat humaltuakseen. Joillain vain se pyrkimys humalatilaan on voimakkaampi, ja pitkälle edenneenä jatkuva.

      • Selvästi juovuksissa

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!


      • Heh..
        Selvästi juovuksissa kirjoitti:

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!

        Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.

        Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
        Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:

        http://piv.pivpiv.dk/


      • 23

      • nnrrr
        Selvästi juovuksissa kirjoitti:

        Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.

        Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!

        Kyllä. Tuskinpa kukaan juo viinejä niiden maun takia. Humalaa sillä haetaan takaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe