Minä juon aina humalahakuisesti. En edes ymmärrä miksi kukaan joisi mistään muusta syystä, ihan oikeasti. Jos ei halua humalaan, ei minkäänlaiseen nousuun, niin eikö silloin kannata juoda vain alkoholittomia juomia?
Enkä halua tässä sanoa, että humalahakuisuus on hyvä asia, päinvastoin: kännissä örveltäminen ei tee kenestäkään fiksumpaa/hauskempaa/komeampaa/kauniimpaa. Tuntuu vain typerältä, kun jotkut pienessä sievässä selittävät, etteivät halua juoda humalahakuisesti, vaan ottavan kohtuudella rentoutuakseen. Eli: hakevat nousuhumalan tuomaa rentoutta.
Humalahakuisuus
5
264
Vastaukset
- ====
Kyllä maailmaan puhetta ja selityksiä mahtuu, ja juopot ovatkin mestareita selittämään omaa juomistaan; paha akka, paha ukko, kelju pomo, veemäiset sukulaiset, elämäntilanne sitä ja tätä jne. jne. ja aina syy on jossain muualla, kuin itsessä.
Kaikki juovat humaltuakseen. Joillain vain se pyrkimys humalatilaan on voimakkaampi, ja pitkälle edenneenä jatkuva.- Selvästi juovuksissa
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi! - Heh..
Selvästi juovuksissa kirjoitti:
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - 23
Heh.. kirjoitti:
Höpöhöpö, älä mainosta uskontoasi.Uskontosi on alkoholismi, siihen sinä uskot, et faktoihin.
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa?term_keywords=Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa
- nnrrr
Selvästi juovuksissa kirjoitti:
Viinit ja konjakit kuuluvat ihan samaan sarjaan kaikkien muiden alkoholijuomien kanssa. Ei niiden maku ole kenestäkään hyvä ennen kuin siihen on itsensä totuttanut. Luepa Juhani Seppäsen kirja Selvästi juovuksissa.
Itse asiassa et taida ymmärtää paljoa mistään asiasta, kun sinulla ei ole mitään sisältöä elämässäsi. Mistäkö minä ja kaikki muut palstalla vierailevat tietävät sen? Liian monta kertaa olet tuota p***alinkkiäsi laittanut tänne toisten harmiksi!Kyllä. Tuskinpa kukaan juo viinejä niiden maun takia. Humalaa sillä haetaan takaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463