Siis sittenkin totta.

Anja Koivistoinen

Olen lukenut kommenteja, miten tältä palstalta häviää kirjoituksia. En ole pitänyt totena, mutta,,,,,,, Näyttä olevan totta, enkä usko, että palstan sheriffi sen tekee.
Eilen ja tänään on postettu kirjoituksia, jotka ilmeisesti eivät ole jonkun mieleen.
Nimimerkin ja nimettömyyden takaa on hyvä huudella. Mutta ystävät, kirjoittakaa omalla nimellä. Se on reilua ja rehellistä.

Onneksi, tämä palsta ei ole koko maailma.

Seniorit
Anja Koivistoinen
puheenjohtaja

21

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aili dufva

Mediassa keskustellaan pitäisikö vihapuheet kieltää julkisesta keskustelusta.
      Media ei ole julkaissut mielipiteitäni , joissa ruodin pakkoruotsia epäoikeudenmukaisuudesta koululaisia kohtaan, KYSYNKIN?
      Kumpi on rasistinen kohde, kumpaa sorretaan?
      - suomen ruotsinkielisiä 3%
      - suomen suomenkielisiä 97%
      Onko pakkoruotsin moittiminen suomenkielisissä kouluissa " vihakirjoitusta"?
      Kiihotanko kansaa, saanko poliisit perääni?
      Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että ruotsinkieli vapaaehtoiseksi kouluissa.

mummi Jämsästä
      kolmas kerta toden sanoo.

• barbara b.

Puumalan ukkeli on ihan itse paskoloinen.Mitä oikeuksia sinulla on hakkua omia maanmiehiä,vaikka meidän äidinkieli on ruotsia?Minä olen ihan yhtä hyvä kansalainen kuin sinä,olen tehnyt työtä ja maksannut veroja.Olen 3 lasten äiti ja kaikki lapset ovat työssä,ikinä en ole saanut yhteiskunnalta muuta kuin lapsilisät,ja sinulla on otsa sanoa minua parasiitiks ???????

• 1943

Kanske det beror på att här är någon som dag efter dag skriver nedsättande om SFP,finlandssvenskarna och svenska språket.Det är väl närmast de kommentarerna som har råkat ut för censuren.Vi svenskatalande pensionärer är väl inte sämre människor fastän vårt modersmål är svenska?

• hulvi pullistele..

Kunj yrähdän, paskat housussa kaikilla!

• anja koivistoinen

Iltalehdet kertoivat tänään kansanedustajien palkat ja eläkkeet. Hiukset nousi pystyyn.

Haitari on mahtava 600e/kk eläke vastaan 3000-5000e/kk eläke. ?
      Palkka/palkkio 1200-2000e/kk vastaan 10 000 -40 000e/kk

Näistä kansanedustajien ja ministereiden palkoita ja eläkkeitä on vara leikata. NYT on turha väittää, ettei ole rahaa korjata pieniä eläkeitä, palkkoja sekä tukia.
      Leikkurit leikatkoon kerrankin hyvätuloisilta.

• jakolasku

Huhuu Anja! ONNITTELUT PUHEENJOHTAJUUDESTA!

Täällä Päijät-Hämeessä kaupunki päätti aivan hetkessä (sosiaali- ja terveyslautakunta) että vanhusten ruokailu kallistuu. Ennen ruokailu maksoi 5.90e, nyt elokuussa ateria maksaa 9e. Muihin palveluihin on myös tulossa korotuksia.
      Kyse on kuulemma poliittisista linjauksista joita virkamiehet yrittivät toteuttaa.

"Poliittinen linja" on joillekuille "nälkälinja"!

_________

Vihapuheita ei saa olla eikä kirjoittaa mutta kun maailman talous seisoo yhdellä jalalla joku päättäjistämme ilmoittaa että, jos taloutemme alkaa huojua niin täytyy sitten leikata palveluista.
      Vihapuheita ei ,mutta uhkailu on jees.

_________

Aivan niin "leikkurit leikatkoon" herrojen liksoja, ei kerran vaan aina samaan tahtiin kun muiltakin kansalaisilta.

_________

Helteitä vielä odotellessa kun huushollin matot on vielä pesemättä.

Terveisin / jakolasku Päijät-Hämeestä

• Täältä...

ja kaikilta muiltakin palstoilta häviää viestejä, osan poistaa seriffi, osan poistaa ylläpidon palkkamoderaattorit jotka eivät välttämättä ymmärrä politiikasta tuon taivaallista, osa niistä ei tunne edes suomi24:n sääntöjä :-)

Täällä on yleistynyt viime vuosina koko foorumiin ikävä käytäntö, että joillain on tapana itkeä ylläpidolle jonkun tekosyyn nojalla, esim. siksi, kun jäävät häviölle väittelyssä, tai tosiasiat osoittavat toisin kuin itkijä on asian kuvitellut olevan.

• Mitä puljua on meill

Rikkaat ruotsinkieliset ja heidän säätiönsä ovat rahalla vaientaneet suomenkielisen päämedian kaikesta mikä koskettaa suomessa tapahtuvaa ruotsitusta. Suomenruotsalaiset ovat omineet itselleen myös itseoikeuden poliittiseen kielikeskusteluun pitääkseen sitä itse yllä omiassa medioissaan?
        YLE on kokonaan valjastettu ruotsittamaan ja ohjelmistahan sen huomaamme
        miten ruotsalaisia ohjelmia kierrätetään kanavalta toiselle, että varmasti kansa heidän progandansa näkisivät.

• Anja Koivistoinen

JAKOLASKU,
      Kiitos onnitteluista, onnenkantamoista tarvitaankin.

• jakolasku

Ensinnäkin olen JAKOLASKU!

Lue viestit kunnolla, missä olen kirjoittanut ruotsalaisuudesta?

• Asiaa pitää olla
        jakolasku kirjoitti:

Ensinnäkin olen JAKOLASKU!

Lue viestit kunnolla, missä olen kirjoittanut ruotsalaisuudesta?

Sinulle jakopää alappa kirjoitella asiaa eli pakkoruotsitus ei kuulu meille Suomeen.

• STRANDPIPAREN
        Asiaa pitää olla kirjoitti:

Sinulle jakopää alappa kirjoitella asiaa eli pakkoruotsitus ei kuulu meille Suomeen.

On se kamalaaaaa kun ruotsinkielisiä ihmisiä on olemassa.Miljardööreja ,eikä ne anna nettifennoille rahaaaaa..Eikä ne maksa veroja,eikä syö eikä juo.SHIT!

• lisäksi kun
        STRANDPIPAREN kirjoitti:

On se kamalaaaaa kun ruotsinkielisiä ihmisiä on olemassa.Miljardööreja ,eikä ne anna nettifennoille rahaaaaa..Eikä ne maksa veroja,eikä syö eikä juo.SHIT!

Pakottaa kielenopiskeluun, mitä ei tarvi missään.
        Tietys nöyränä hurripalvelijana voi!

• komeetahan on
        lisäksi kun kirjoitti:

Jos orja osaa isännän kieltä!

• VEERA - MIINA
        lisäksi kun kirjoitti:

On se niin väärin että seniorit joutuvat vielä vaan opiskella ruotsia.Minä sentään pääsin koulusta jo 60v. sitten.

• Lörtsyjä täältä
        VEERA - MIINA kirjoitti:

On se niin väärin että seniorit joutuvat vielä vaan opiskella ruotsia.Minä sentään pääsin koulusta jo 60v. sitten.

Ja minäkin pääsin koulusta jo 75v. sitten, mutta yhä pitäisi pakolla kuulla sitä vieraanmaan molotusta jota me vihaamme.

• tinnitus
        Lörtsyjä täältä kirjoitti:

Ja minäkin pääsin koulusta jo 75v. sitten, mutta yhä pitäisi pakolla kuulla sitä vieraanmaan molotusta jota me vihaamme.

Sinä vihaat meitä ruotsinkielisiä,et kai sinä sentään ole koko kansa Jos pääsit koulusta jo 75v.sitten,ehkä sinä et tarvitse kuunnella ruotsia hirveen kauan enää?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      32
      2315
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      18
      1445
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      48
      945
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe