Olen lukenut kommenteja, miten tältä palstalta häviää kirjoituksia. En ole pitänyt totena, mutta,,,,,,, Näyttä olevan totta, enkä usko, että palstan sheriffi sen tekee.
Eilen ja tänään on postettu kirjoituksia, jotka ilmeisesti eivät ole jonkun mieleen.
Nimimerkin ja nimettömyyden takaa on hyvä huudella. Mutta ystävät, kirjoittakaa omalla nimellä. Se on reilua ja rehellistä.
Onneksi, tämä palsta ei ole koko maailma.
Seniorit
Anja Koivistoinen
puheenjohtaja
Siis sittenkin totta.
21
95
Vastaukset
- aili dufva
Mediassa keskustellaan pitäisikö vihapuheet kieltää julkisesta keskustelusta.
Media ei ole julkaissut mielipiteitäni , joissa ruodin pakkoruotsia epäoikeudenmukaisuudesta koululaisia kohtaan, KYSYNKIN?
Kumpi on rasistinen kohde, kumpaa sorretaan?
- suomen ruotsinkielisiä 3%
- suomen suomenkielisiä 97%
Onko pakkoruotsin moittiminen suomenkielisissä kouluissa " vihakirjoitusta"?
Kiihotanko kansaa, saanko poliisit perääni?
Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että ruotsinkieli vapaaehtoiseksi kouluissa.
mummi Jämsästä
kolmas kerta toden sanoo.- barbara b.
Puumalan ukkeli on ihan itse paskoloinen.Mitä oikeuksia sinulla on hakkua omia maanmiehiä,vaikka meidän äidinkieli on ruotsia?Minä olen ihan yhtä hyvä kansalainen kuin sinä,olen tehnyt työtä ja maksannut veroja.Olen 3 lasten äiti ja kaikki lapset ovat työssä,ikinä en ole saanut yhteiskunnalta muuta kuin lapsilisät,ja sinulla on otsa sanoa minua parasiitiks ???????
- 1943
Kanske det beror på att här är någon som dag efter dag skriver nedsättande om SFP,finlandssvenskarna och svenska språket.Det är väl närmast de kommentarerna som har råkat ut för censuren.Vi svenskatalande pensionärer är väl inte sämre människor fastän vårt modersmål är svenska?
- hulvi pullistele..
Kunj yrähdän, paskat housussa kaikilla!
- anja koivistoinen
Iltalehdet kertoivat tänään kansanedustajien palkat ja eläkkeet. Hiukset nousi pystyyn.
Haitari on mahtava 600e/kk eläke vastaan 3000-5000e/kk eläke. ?
Palkka/palkkio 1200-2000e/kk vastaan 10 000 -40 000e/kk
Näistä kansanedustajien ja ministereiden palkoita ja eläkkeitä on vara leikata. NYT on turha väittää, ettei ole rahaa korjata pieniä eläkeitä, palkkoja sekä tukia.
Leikkurit leikatkoon kerrankin hyvätuloisilta. - jakolasku
Huhuu Anja! ONNITTELUT PUHEENJOHTAJUUDESTA!
Täällä Päijät-Hämeessä kaupunki päätti aivan hetkessä (sosiaali- ja terveyslautakunta) että vanhusten ruokailu kallistuu. Ennen ruokailu maksoi 5.90e, nyt elokuussa ateria maksaa 9e. Muihin palveluihin on myös tulossa korotuksia.
Kyse on kuulemma poliittisista linjauksista joita virkamiehet yrittivät toteuttaa.
"Poliittinen linja" on joillekuille "nälkälinja"!
_________
Vihapuheita ei saa olla eikä kirjoittaa mutta kun maailman talous seisoo yhdellä jalalla joku päättäjistämme ilmoittaa että, jos taloutemme alkaa huojua niin täytyy sitten leikata palveluista.
Vihapuheita ei ,mutta uhkailu on jees.
_________
Aivan niin "leikkurit leikatkoon" herrojen liksoja, ei kerran vaan aina samaan tahtiin kun muiltakin kansalaisilta.
_________
Helteitä vielä odotellessa kun huushollin matot on vielä pesemättä.
Terveisin / jakolasku Päijät-Hämeestä - Täältä...
ja kaikilta muiltakin palstoilta häviää viestejä, osan poistaa seriffi, osan poistaa ylläpidon palkkamoderaattorit jotka eivät välttämättä ymmärrä politiikasta tuon taivaallista, osa niistä ei tunne edes suomi24:n sääntöjä :-)
Täällä on yleistynyt viime vuosina koko foorumiin ikävä käytäntö, että joillain on tapana itkeä ylläpidolle jonkun tekosyyn nojalla, esim. siksi, kun jäävät häviölle väittelyssä, tai tosiasiat osoittavat toisin kuin itkijä on asian kuvitellut olevan.- Mitä puljua on meill
Rikkaat ruotsinkieliset ja heidän säätiönsä ovat rahalla vaientaneet suomenkielisen päämedian kaikesta mikä koskettaa suomessa tapahtuvaa ruotsitusta. Suomenruotsalaiset ovat omineet itselleen myös itseoikeuden poliittiseen kielikeskusteluun pitääkseen sitä itse yllä omiassa medioissaan?
YLE on kokonaan valjastettu ruotsittamaan ja ohjelmistahan sen huomaamme
miten ruotsalaisia ohjelmia kierrätetään kanavalta toiselle, että varmasti kansa heidän progandansa näkisivät.
- Anja Koivistoinen
JAKOLASKU,
Kiitos onnitteluista, onnenkantamoista tarvitaankin.- jakolasku
Ensinnäkin olen JAKOLASKU!
Lue viestit kunnolla, missä olen kirjoittanut ruotsalaisuudesta? - Asiaa pitää olla
jakolasku kirjoitti:
Ensinnäkin olen JAKOLASKU!
Lue viestit kunnolla, missä olen kirjoittanut ruotsalaisuudesta?Sinulle jakopää alappa kirjoitella asiaa eli pakkoruotsitus ei kuulu meille Suomeen.
- STRANDPIPAREN
Asiaa pitää olla kirjoitti:
Sinulle jakopää alappa kirjoitella asiaa eli pakkoruotsitus ei kuulu meille Suomeen.
On se kamalaaaaa kun ruotsinkielisiä ihmisiä on olemassa.Miljardööreja ,eikä ne anna nettifennoille rahaaaaa..Eikä ne maksa veroja,eikä syö eikä juo.SHIT!
- lisäksi kun
STRANDPIPAREN kirjoitti:
On se kamalaaaaa kun ruotsinkielisiä ihmisiä on olemassa.Miljardööreja ,eikä ne anna nettifennoille rahaaaaa..Eikä ne maksa veroja,eikä syö eikä juo.SHIT!
Pakottaa kielenopiskeluun, mitä ei tarvi missään.
Tietys nöyränä hurripalvelijana voi! - komeetahan on
lisäksi kun kirjoitti:
Tietys nöyränä hurripalvelijana voi!Jos orja osaa isännän kieltä!
- VEERA - MIINA
lisäksi kun kirjoitti:
Tietys nöyränä hurripalvelijana voi!On se niin väärin että seniorit joutuvat vielä vaan opiskella ruotsia.Minä sentään pääsin koulusta jo 60v. sitten.
- Lörtsyjä täältä
VEERA - MIINA kirjoitti:
On se niin väärin että seniorit joutuvat vielä vaan opiskella ruotsia.Minä sentään pääsin koulusta jo 60v. sitten.
Ja minäkin pääsin koulusta jo 75v. sitten, mutta yhä pitäisi pakolla kuulla sitä vieraanmaan molotusta jota me vihaamme.
- tinnitus
Lörtsyjä täältä kirjoitti:
Ja minäkin pääsin koulusta jo 75v. sitten, mutta yhä pitäisi pakolla kuulla sitä vieraanmaan molotusta jota me vihaamme.
Sinä vihaat meitä ruotsinkielisiä,et kai sinä sentään ole koko kansa Jos pääsit koulusta jo 75v.sitten,ehkä sinä et tarvitse kuunnella ruotsia hirveen kauan enää?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823