Tänään nähtiin nimellisesti Vaahteraliigaottelu, mutta tasollisesti divaripalloon verrattava ottelu velodromilla. Roosters isännöi Oulua ja itsellä on pari vuotta jäänyt matsit katsomatta. Nyt sitten kun kerrankin pääsin matsia katsomaan niin järkytykseksi huomasin ensinnäkin sen, että katsomossa oli vain muutama kymmenen ihmistä ja joukkueilla taisi olla kotijoukkueella 25 ja virtailla 20.
Tähänkö laji nyt on sitten tullut? Kovasti liiton nykyiset "työntekijät" uhoavat että laji on kasvussa jne, mutta ei se ainakaan tänään siltä näyttänyt. Rosoters hävisi ansaitusti ottelun maalilla mutta eipä tuo vastustajienkaan taso kauheasti häikäissyt.
Mielessä kävi pyytää lipusta maksamani 10 euron kiskurimainen hinta takaisin, sillä ottelu ei todellakaan ollut tuon summan arvoinen nautinto. Onneksi sentään kahvi oli hyvää ja palvelu siltä osin toimi. Ainoita valonpilkkuja iltapäivään.
Ihmettelin myös tuomarien neuvonpitoa kentällä kun se joku sivurajatuomari kävi melkein jokaisen lipunheiton jälkeen päätuomarin kanssa jonkinlaista neuvonpitoa. Pitäisiköhän ne säähhöt opiskella jossain muualla kuin siellä ottelutapahtumassa ettei tarvitse ottelua sen takia viivyttää?
Eiköhän tämä jenkkifutisnautinto ollut tällä kaudella tässä, yhden ottelun mittaisessa visiitissä ja katsotan sitten uudestaan parin vuoden kuluttua taas - niin jos lajia enää ylipäätään pelataan Suomessa.
Ja ennen kun kukaan rupee itkemään että mene ja tee itse paremmin niin voin kertoa että pelasin itse usean vuoden liigaa sekä maajoukkueessa, pyöritin puheenjohajana erästä seuraa usean vuoden ajan joten olen oman osani lajille jo antanut ennen kun moni nykypelaajista on edes syntynyt.
Divaripalloa Velodromilla
7
205
Vastaukset
- 31
öö tuota... niiden tuomareiden kuuluu kai kertoa sille päätuomarille, mistä se lippu on heitetty?
Ite en matsia nähnyt -en ole enää ruustersin peleihin jaksanut alkukauden jälkeen vaivautua ja -ilmeisesti- en jäänyt paljosta paitsi?? - ääääshooooole
"Ja ennen kun kukaan rupee itkemään että mene ja tee itse paremmin niin voin kertoa että pelasin itse usean vuoden liigaa sekä maajoukkueessa, pyöritin puheenjohajana erästä seuraa usean vuoden ajan joten olen oman osani lajille jo antanut ennen kun moni nykypelaajista on edes syntynyt. "
Hyvä. Olisit pysynyt kolossasi, tai toivottavasti pakenet sinne takaisin tämän "traumaattisen" kokemuksen jälkeen ja pysyt siellä - maumaumiaauuu
Osasit ainaki kunnon ottelun valita...
- Golden memories
Kait olisi voinu 5 minuuttia käyttää aikaa tutkimaan mitä peliä menee katsomaan vaikka sarjataulukon muodossa. Varsinkin kun kummallakaan joukkueella ei ole enää mitään panosta sarjassa niin harjoitusotteluiksihan pelit silloin kääntyy.
Samaten jossain niiden tuomareiden pitää sitä kokemusta saada ja jos sitä ei pelikentältä saa hakea niin mahdollisuudet kokemuksen saamiseksi on aika mahdotonta, sillä videoista ei vaan voi kaikkea mahdollista oppia.
Mene katsomaan edes finaali niin silloin näkyy liigan todellinen taso
Roostersin joukkue on melkein A-junnujoukkue ilman jenkkejä pelaamassa ja Oulu taas on viimekauden divarijoukkue niin mitä oikein odotit.
Muistelen itsekin aikoja jolloin liigan jumbojoukkueet pelasi Euroopan parasta jenkkifudista, eikös se näin mennyt? - 6677gsh
Wau, sinähän se stara olet... Uskottavuus tarinassa horjuu kuitenkin melkoisesti.
- 5+5
ihan näin vinkkinä vipalle kierrokselle, älkää markkinoiko hirveästi näitä otteluita.
ainakin Seinäjoella, Lappeenrannassa ja Stadissa vierailijat on varmasti matkassa aika kapealla rosterilla, eiköhän 84-0 saada rikki.- 2+1
sääli on sairautta, näytetään yleisölle edes maaleja jos ei muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916