Eli siis 5 vaihde ei pysy sisällä ellei kädellä pakota pysymään. Kellään mitään vinkkejä missä vika ja miten/missä kannattaa korjata? Pitääkö ostaa kokonaan uusi vaihdelaatikko ja jos täytyy niin käykö tohon 1.6:seen 1.8:n vaihdelaatikko? Ja mistä muualta noita vaihdelaatikkoja saa suht edullisesti kuin avk:lta
HELP! 2005 1.6 P12 Primerasta vaihteisto paskana
4
2104
Vastaukset
- Vie korjaamolle
Selviää korjaamolla onko vika lootassa vai siirtäjissä. Myös se onko lootaa järkevää korjata selvinnee sekin korjaamosta, äkkiseltään voisi kuvitella lootan vaihdon toimivaan olla halvin ratkaisu korjaamisen sijaan.
P12 primeroita on myyty vaikka kuinka paljon, joten niitä löytyy myös kohtuullisesti muistakin purkaamoista kuin AVK.
Mielestäni 1,6 ja 1,8 välitykset eroavat toisistaan, välityssuhteet saatavat löytyä jopa primeran ohjekirjasta. Moottorit ovat sinällän samaa sarjaa, joten laatikko muuten varmaankin sopii...- DSFSGDSFHTYHJY
Niin joo, nyt kun itse korjattiin, niin tuli sellanen vika että mittaristo näyttää liikaa, eli kun ajaa about 65km/h ni mittaristo näyttää 80km/h. Akun kenkä irroitettiin korjauksen yhteydessä, voiko se sekoittaa mittariston ja miten vian saisi korjattua?
- asdfsdfADFSFSD
Tulikin jo kuntoon, irrotettiin toi vaihdelaatikko ja avattiin se. Ostettiin sinne uudet rattaat paskaks menneiden tilalle ja koko romu takaisin kiinni. Nyt toimii ja hintaa tuli n. 500e ehkä jopa alle. Autokeskus ois tod.näk. laittanu uuden laatikon ja se ois maksanu pelkästään 3000e :P
- varmari
P12 Primera 1.6: Vikana ettei pakoputkisto pysy pohjassa kiinni. Putoilee sinne sun tänne. Mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460