Olin polttamassa sillan alla exäni antaman huivin ja edellisen kouluni muiston, kartonkipalaan kirjoitetun esitelmän minusta. Ex-mieheni oli bangladeshilainen ja halusi kauan mennä kanssani naimisiin Bangladeshissa ja kertoi tämän elämän suunnittelustaan. En ollut kiinnostunut. Joten poltin hänen antaman lahjansa joen rannalla Vantaan Tammistossa.
Minua kauan katseli keski-ikäinen mies. Minua ei häirinnyt hänen katselemisensa, sillä hän ei tuntenut minua, enkä minä häntä. Lopulta hän tuli katselemaan mitä polttelen, kun käry kävi hänen nenäänsä istuessaan sillan penkillä. Hän kysyi minulta mitä grillaan, vastasin hänelle, että ex-mieheni lahjaa ja koulun esitelmää. Kartonkiin kääritty huivi ei palanut, joten laitoin pari sanomalehteä lisää. Kerroin miehelle ahdistelusta ja pakkoseurustelusta, mistä ero johtuikin. Hän halusi tarjota oluen, mutta ei, en juo. Ajattelin hänen käyttävän mua hyväkseen, heti pääni seottua. En luottanut ihmiseen. Kerroin kuitenkin, että olen epileptikko, en voi juoda, sillä minun pääni ei kestä juomista ja se lisää kohtauksia.
Juteltiin niitä näitä. Lopulta mies pyysi puhelinnumeroani ja nimeäni. Sanoin nimekseni Aada (en oikeaa nimeäni kertonut). Jos tämä mies soittelee minulle ja käy ahdistelemassa minua, minulla on aina numero soittaa poliisille ja kertoa tästä.
Kerroin tästä kaikesta asuntovalvojalle. Mentyäni kaverini luokse yöksi, kun tämä mies yritti soittaa, lähetin tekstiviestin etten voi puhua tai tavata illalla, koska menen kaverini luo yöksi. Tekstariviestinä tuli vastaukseksi: HYVÄ ETTÄ PÄÄSIT TURVALLISESTI KOTIISI PUPUSENI. OTETAAN YHTEYTTÄ.
Ajattelin antaa luurin afghaani-miehelleni jos tämä soittaa minulle. Eipähän soita uudestaan. Tai ainahan voin vaihtaa numeroa prepaidiksi. Mitä ajattelette tästä?
Keski-ikäinen yrittää kahdeksantoistavuotiasta
_wise_pro
1
83
Vastaukset
- sadasdasdcd2
Siis voit vaihtaa liittymää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462