Ärsyttävintä...

dizel

...miespuolisissa narskuissa on mielestäni se, että jos katsotaan elokuvaa he valitsevat sen leffan sitten oman päänsä mukaan. ( itse pyrin yleensä jonkunlaiseen kompromissiin... )

Niinpä luvassa onkin sitten jotain actionia, missä isot, karvaiset ( ja yleensä myös v*tun rumat, ikävä kyllä... ) miehet leikkivät pyssyleikkejä ja naiset juoksentelevat alasti ympäriinsä...Siinä ilta meneekin sitten kivasti haukotellessa... ( Vaihtoehtoisesti voisi katsoa äijän mökötystä sen illan. )
Kukaan muu huomannut samaa?

Oikeastaan tuo taitaakin olla narskuäijien ainoa huono puoli, joka MINULLA tulee mieleen.

Tällaista mulla tänään. :D

73

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhk

Onko tämä nyt ihan oikeasti "ongelma"? Jos se on suurin ongelmasi niin ole onnellinen. Äksdee.

• Mahdollisesti jopa kaksi tuntia päivässä puuduttavaa tylsyyttä...
        Kyllä, se on mulle suunnaton ongelma.

• dizel kirjoitti:

Mahdollisesti jopa kaksi tuntia päivässä puuduttavaa tylsyyttä...
        Kyllä, se on mulle suunnaton ongelma.

Heh ... sen kaksi tuntia se narskuäijä istuu paikallaan ja on hiljaa? :D

• temppuilija kirjoitti:

Heh ... sen kaksi tuntia se narskuäijä istuu paikallaan ja on hiljaa? :D

Oikein arvattu. ;(

Sitten taas kun joskus harvoin katsottiin jotain minun valitsemaa elokuvaa, silloin kyllä äijä ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan...
        Kerran jopa törkeästi sanaakaan sanomatta käveli vain tietokoneelle heti elokuvan alussa, laittoi volumet täysille ja alkoi katselemaan netistä jotain fucking rikos-dokumenttia...

• 1+16

"Onko tämä nyt ihan oikeasti "ongelma"? Jos se on suurin ongelmasi niin ole onnellinen. Äksdee. "

No ei tuo voi olla oikeasti kenenkään ongelma, iso ainakaan. Taitaa olla ongelma se miten saada ihmiset uskomaan että narsisti on sellainen vain vähän itsekäs veitikka mutta että hänen kanssaan olisi suht koht normaalia olla ja elellä.

• 1+16 kirjoitti:

"Onko tämä nyt ihan oikeasti "ongelma"? Jos se on suurin ongelmasi niin ole onnellinen. Äksdee. "

No ei tuo voi olla oikeasti kenenkään ongelma, iso ainakaan. Taitaa olla ongelma se miten saada ihmiset uskomaan että narsisti on sellainen vain vähän itsekäs veitikka mutta että hänen kanssaan olisi suht koht normaalia olla ja elellä.

Puhuin VAIN itsestäni, ja miten ITSE asiat koen.
        Jos sinä koet asiat toisin, en voi sille mitään...Mulle narskut ovat juuri tuollaisia kuten kuvasit. :)

Ehkä perimmäinen syy tuolle aloitukselle on se, että edelleen kaipaan tuota eksäni kanssa vietettyä yhteistä aikaa...Ja tuo elokuva-asia nousi sitten ärsyttävyydessään ensimmäisenä mieleen juuri tästä syystä.
        Mulla kun on tapana järkeistää asioita, unohtaakseni itse asian. Toisinsanoen valehtelen itselleni...Sillä ei ole mitään tekemistä sinun, eikä kenenkään muunkaan kanssa.
        Tämän asian myöntäminen ei ole ollenkaan helppoa...

Toinen syy oli, että halusin vähän kevennystä tänne...Mutta pitihän se arvata, että uhrit tulevat vetämään tämänkin aiheen sinne "kuolemanvakava" osastolle...Mulle ei mikään tässä elämässä ole niin vakavaa, etteikö siitä löytyisi jotain positiivista.
        Liika stressaaminen ei tee hyvää kenellekään. ;)

• dizel kirjoitti:

Oikein arvattu. ;(

Sitten taas kun joskus harvoin katsottiin jotain minun valitsemaa elokuvaa, silloin kyllä äijä ei pysynyt hetkeäkään paikoillaan...
        Kerran jopa törkeästi sanaakaan sanomatta käveli vain tietokoneelle heti elokuvan alussa, laittoi volumet täysille ja alkoi katselemaan netistä jotain fucking rikos-dokumenttia...

:D

Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta ... ja sitten se ... valtapeli .. ne pitäisi tunnistaa ja niistä pitäisi vain sanoutua järjestelmällisesti irti, aina kun niitä tunnistaa ... vaikeetahan se on ... mutta ...

• Joonas Koheltaja

Miehesi voi myös yksinkertaisesti olla tyhmä moukka. Ei kai kukaan fiksu ihminen katsele action-leffoja aikuisena?

OIkein tyhmä ihminen saattaa vaikuttaa narsistilta ihan puhtaasti käytöstapojen puttumisen takia. Jokainen on itsekäs, mutta vähän fiksumpi sivistynyt ihminen yleensä pyrkii käyttäytymään. Jos tollakko on kotoaan vielä imenyt isältään hölmöt tavat, niin pakettihan on valmis.

• No niin, no kyse oli enemmänkin parista tuntemastani henkilöstä ja ikävä kyllä jos vanhat merkit pitävät paikkaansa ei se tulevaisuus sen ruusuisemmalta vaikuta...

"Ei kai kukaan fiksu ihminen katsele action-leffoja aikuisena?"

VANHOJA action-leffoja...kaiken lisäksi...Niiden katselua voisi jo verrata jonkunlaiseen kidutukseen. ;(

• 1+10
        dizel kirjoitti:

No niin, no kyse oli enemmänkin parista tuntemastani henkilöstä ja ikävä kyllä jos vanhat merkit pitävät paikkaansa ei se tulevaisuus sen ruusuisemmalta vaikuta...

VANHOJA action-leffoja...kaiken lisäksi...Niiden katselua voisi jo verrata jonkunlaiseen kidutukseen. ;(

Useimmat miehet katselee, monet naisetkin. Niin kuin tiedät varmaan itsekin.

• 1+10 kirjoitti:

Useimmat miehet katselee, monet naisetkin. Niin kuin tiedät varmaan itsekin.

Action-leffat kyllä menee, ellei ne ole sitten niitä ääripään leffoja, jotka ovat selkeästi VAIN miehille suunnattuja...Eli juuri niitä missä porukkaa laitetaan pinoon koko elokuvan ajan, eikä muuta juonta kyseisessä elokuvassa ole juuri lainkaan...Lisäksi ärsyttää noiden elokuvien suunnaton sovinistisuus.

• gestalt_

Väärin valittu mies vai väärin valittu elokuva?

Jos tuo on vakavin ongelma, mikä parisuhteessa on, niin vaikuttaa....hmm...aika vähäpätöiseltä.

Sitähän esim. voisi ostaa toisen television tai jtn....

• "Sitähän esim. voisi ostaa toisen television tai jtn.... "

Sitten tulisi riitaa televisioiden äänenvoimakkuuksista...Ja äijähän tietenkin pistäisi volumet täysille, niin ettei itse kuulisi mitään. :D

No ei tuo nyt mikään eron syy ole koskaan ollut, kunhan mietiskelin ärsyttävimpiä narskumiesten ominaisuuksia...

• Omasta mielestäni se elokuvien katselu on silti mukavampaa jonkun toisen kanssa...Se kai se on se leffaillan tarkoitus.

• gestalt_
        dizel kirjoitti:

Omasta mielestäni se elokuvien katselu on silti mukavampaa jonkun toisen kanssa...Se kai se on se leffaillan tarkoitus.

JOS tuo on tärkeintä .... niin mikä tuossa nyt sitten on niin ärsyttävää???!

• filmtown

Jos tuolla tasolla määritellään narsistimies ja ainoa ongelma on elokuvan valitseminen, vika ei todellakaan ole miehessä, vaan ihan sinun omassa kopassa....Että ihan ärsyttävintä mitä voi olla narsistimiehessä, huh, ehkä kannattaisi hiukka vielä kasvaa, olisit edes maininnut, että yksi niistä ärsyttävistä tekijöistä.

• Jokainen kokee asiat omalla tavallaan... :)

Ne jotka täällä ovat tekstejäni pisimpään lukeneet, tietävät kyllä mitä tarkoitan.

• 36
        dizel kirjoitti:

Jokainen kokee asiat omalla tavallaan... :)

Ne jotka täällä ovat tekstejäni pisimpään lukeneet, tietävät kyllä mitä tarkoitan.

No vaikka oon tekstejä lukenut kauan, niin en tiedä mitä tarkoitat, lähinnä tuli mieleen että haluat pilkata todellisia narsistin uhreja kun otat esille tuollaisen pikkujutun mikä ei yksinään liity mitenkään narsismiin, kaikkein "kamalimpana" mielestäsi. Ja tämän kun yhdistää siihen linjaan, miten olet muutenkin kirjoittanut narsisteista niin....hohhoijaa.....

• 36 kirjoitti:

No vaikka oon tekstejä lukenut kauan, niin en tiedä mitä tarkoitat, lähinnä tuli mieleen että haluat pilkata todellisia narsistin uhreja kun otat esille tuollaisen pikkujutun mikä ei yksinään liity mitenkään narsismiin, kaikkein "kamalimpana" mielestäsi. Ja tämän kun yhdistää siihen linjaan, miten olet muutenkin kirjoittanut narsisteista niin....hohhoijaa.....

Pitäisikö omatkin mielipiteensä muovata "uhrien" mieleiseksi, vaikka ne mielipiteet poikkeaisivatkin näistä radikaalisti?

• dizel kirjoitti:

Pitäisikö omatkin mielipiteensä muovata "uhrien" mieleiseksi, vaikka ne mielipiteet poikkeaisivatkin näistä radikaalisti?

Tottakai pitää. Tää on yhden totuuden palsta, etkö sitä tiennyt?

• 7+3
        dizel kirjoitti:

Dizel, sori kun en muista, mutta oletko aikaisemmmilla nimimerkeilläsi J.o.k.u., n.o.p.p.a ja d.i.c.e. kertonut itse olevasi narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriöinen? Näin muistelen, mutta en ole varma. auttaisi vaan ymmärtämään noita kommenttejasi.

• 7+3 kirjoitti:

Dizel, sori kun en muista, mutta oletko aikaisemmmilla nimimerkeilläsi J.o.k.u., n.o.p.p.a ja d.i.c.e. kertonut itse olevasi narsisti tai joku muu persoonallisuushäiriöinen? Näin muistelen, mutta en ole varma. auttaisi vaan ymmärtämään noita kommenttejasi.

Mitä sitten jos vaikka olisi? Minua ainakaan dizel ei ole täällä kiusannut.
        Sen sijaan aika moni muu ... joten peiliin on monella katsomista, mutta veikkaan, että kyvyt siihen ei vain riitä.

"Omien negatiivisten ominaisuuksien heijastaminen toisiin."

• 7+3 kirjoitti:

Maybe. ;)

Itseasiassa mulla on edelleen tekemistä sen asian selvittämisessä, "MIKÄ" olen...Joten en nyt mitään N-tatuointia halua otsaani, ennenkuin virallinen diagnoosi on kourassa.

• temppuilija kirjoitti:

Se mikä tässä nyt ärsyttää, niin kukaan ei ole vielä kertonut asiasta omaa mielipidettään...Pelkkää aloituksen kritisointia koko ketju täynnä. :)
        No, se oli kyllä odotettavissa...

• dizel kirjoitti:

Se mikä tässä nyt ärsyttää, niin kukaan ei ole vielä kertonut asiasta omaa mielipidettään...Pelkkää aloituksen kritisointia koko ketju täynnä. :)

Eikö aloitus voida katsoa onnistuneeksi, jos se herättää keskustelua?

Minun kokemukseni miespuoisista narskuista on sellainen, että käytännössä, jos en mene heidän mieltymystensä mukaan olen paska jätkä. Ihan sama mistä asiasta on kysymys.

Ihan vaikkapa vain sulkista pelaamaan ... heidän aikataulu, heidän valinnat, itse olen vain statistina, 'neljäs pelaaja' nelinpeliin ... ei-niin-narsistiset kaverini sen sijaan kysyvät sopiiko minulle ja jos ei .. se ei haittaa, kerta kielto riittää, mahdollisesti pohditaan jotain toista aikaa jne ... tai vaihtoehtoisesti jotain toista paikaa ja ihan jotain muuta tekemistä. Narsistiset ystäväni ovat silmiinpistävän fakkiintuneita omiin näkökulmiinsa, asenteisiinsa ja kuvitelmaan, että vain he ovat oikeassa. Ei-niin-narsistiset taas ovat joustavampia - kaikessa, vaikka heillä onkin selkeät omat mielipiteet ja asenteet, joista pitävät kiinni.

Ärsyttävyydessä kysymys on nimenomaan toisten huomioimisesta. Perusvastavuoroisuuden ymmärtämäisestä tai ymmärtämättömyydestä.

• 10+11
        temppuilija kirjoitti:

Kun on yhden totuuden palsta ja jos et hyväksy sitä niin minkä vuoksi koko ajan pyrit tekemään siitä sellaisen?

• 10+14
        dizel kirjoitti:

Maybe. ;)

Itseasiassa mulla on edelleen tekemistä sen asian selvittämisessä, "MIKÄ" olen...Joten en nyt mitään N-tatuointia halua otsaani, ennenkuin virallinen diagnoosi on kourassa.

Ok. Oletko hakemassa jotain virallista diagnoosia? (vastaa siis jos kysymys ei ole liian henkilökohtainen)

• 10+11 kirjoitti:

Kun on yhden totuuden palsta ja jos et hyväksy sitä niin minkä vuoksi koko ajan pyrit tekemään siitä sellaisen?

Minulla on näkökulma, joka on omani. Sinulla on näkökulma, joka on omasi.

Sulkeeko minun näkökulmani sinun näkökulmaasi pois?

• 18+1
        dizel kirjoitti:

Mielestäni ovat kertoneet asiasta oman mielipiteensä eli tuo aloituksessa mainitsemasi seikka tähän astisten vastaajien mielestä on "pikkujuttu" eikä mitenkään oleellinen narsistin merkki jos se on kaikkein ärsyttävin ja pahin piirre mielestäsi, niin useimpien narsistin kanssa olleiden mielestä narsistissa on monia muita uhrilleen todella tuhoisia piirteitä.

• 10+14 kirjoitti:

Ok. Oletko hakemassa jotain virallista diagnoosia? (vastaa siis jos kysymys ei ole liian henkilökohtainen)

Aika näyttää "saanko" sellaisen...Terapiassa kyllä käyn. Yritän löytää jotain järkeä tähän järjettömään elämään. :)
        Kyllähän tuo lappunen varmaan auttaisi selvittämään omaa päätä...Sillä ei ole enää niin väliä, vaikka se "mitä olen" ei vastaisikaan sitä omaa mielikuvaa, mikä minulla on itsestäni.
        Toisinsanoen ajattelin vai "hypätä virran sekaan" ja katsoa mihin päädyn, eipä tässä oikein ole mitään hävittävääkään...

• 18+1 kirjoitti:

Mielestäni ovat kertoneet asiasta oman mielipiteensä eli tuo aloituksessa mainitsemasi seikka tähän astisten vastaajien mielestä on "pikkujuttu" eikä mitenkään oleellinen narsistin merkki jos se on kaikkein ärsyttävin ja pahin piirre mielestäsi, niin useimpien narsistin kanssa olleiden mielestä narsistissa on monia muita uhrilleen todella tuhoisia piirteitä.

No mikä estää puhumaan niistä "pikkujutuista" vaihtelun vuoksi...
        Alkaa jotenkin puuduttaa nämä keskustelut, jotka pyörivät vain samojen asioiden ympärillä.

• dizel kirjoitti:

Aika näyttää "saanko" sellaisen...Terapiassa kyllä käyn. Yritän löytää jotain järkeä tähän järjettömään elämään. :)
        Kyllähän tuo lappunen varmaan auttaisi selvittämään omaa päätä...Sillä ei ole enää niin väliä, vaikka se "mitä olen" ei vastaisikaan sitä omaa mielikuvaa, mikä minulla on itsestäni.
        Toisinsanoen ajattelin vai "hypätä virran sekaan" ja katsoa mihin päädyn, eipä tässä oikein ole mitään hävittävääkään...

Olen samaa mieltä: ei ole mitään hävittävää ... ja voi olla, että virran vietävänä saatat joskus törmätä lautalliseen ihmisiä, jotka ovat ylittmässä sitä jokea .. ehkä lautturin apulaiseenkin, jonka kanssa voit hetken vaihtaa ajatuksia ... ennen kuin päästät irti lautasta ja jatkat matkaasi ... valtameri on kaunis, sen verran tiedän omasta kokemuskestani.

;)

• 17+1
        dizel kirjoitti:

Toivottavasti terapiasta hyötyä. Kunnioitettavaa että yrität selvittää sitä "mitä olet".

• 36 kirjoitti:

"No vaikka oon tekstejä lukenut kauan, niin en tiedä mitä tarkoitat, lähinnä tuli mieleen että haluat pilkata todellisia narsistin uhreja... "

Kaikki ei aina liity uhreihin tai kehenkään tai asioita ei pitäisi ottaa niin henkilökohtaisesti. No jaa, turhaahan tämä on mutta sitä kannattaa miettiä vaihtoehtona... sitäkin.

Liika herkkänahkaisuus/ennakkoasenne luo silmien eteen linssin jonka läpi lukee/kuulee/tulkitsee sitten kaiken.

Ehkä se oli vain Dizelin juttu eikä liity muiden kokemuksiin.

• 17+1 kirjoitti:

Toivottavasti terapiasta hyötyä. Kunnioitettavaa että yrität selvittää sitä "mitä olet".

Kiitoksia vain...Piristävää vaihtelua näihin tyypillisimpiin kommentteihin.

( Että osaakin olla masentava päivä... )

• dizel kirjoitti:

Kiitoksia vain...Piristävää vaihtelua näihin tyypillisimpiin kommentteihin.

( Että osaakin olla masentava päivä... )

Sulle paramoorea:

Paramore: Monster [OFFICIAL VIDEO]

Masennuksessa piilee taiteellinen inspiraatio

• dizel kirjoitti:

No mikä estää puhumaan niistä "pikkujutuista" vaihtelun vuoksi...
        Alkaa jotenkin puuduttaa nämä keskustelut, jotka pyörivät vain samojen asioiden ympärillä.

Samaa mieltä.

Sitä paitsi huumoriakin kaipaan taas, edes välillä =)

Asia on vakava mutta huumori auttaa välillä.
        Elämä on sellaista, että sitä kaivataan irrotteluun aika ajoin.

Kun liikaa uppoutuu teksteihin ja teorioihin - alkaa taju lähtemään ja pyörii vain sen ympärillä.

HUUMORIAAAAA =)

http://www.youtube.com/watch?v=DmygGIS-jhQ

• temppuilija kirjoitti:

Sulle paramoorea:

Paramore: Monster [OFFICIAL VIDEO]

Masennuksessa piilee taiteellinen inspiraatio

http://www.youtube.com/watch?v=XabpSQinqUw

Niinhän se on...Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.

• temppuilija kirjoitti:

Olen samaa mieltä: ei ole mitään hävittävää ... ja voi olla, että virran vietävänä saatat joskus törmätä lautalliseen ihmisiä, jotka ovat ylittmässä sitä jokea .. ehkä lautturin apulaiseenkin, jonka kanssa voit hetken vaihtaa ajatuksia ... ennen kuin päästät irti lautasta ja jatkat matkaasi ... valtameri on kaunis, sen verran tiedän omasta kokemuskestani.

;)

http://www.youtube.com/watch?v=DcHKOC64KnE&ob=av2e

( Go with the flow. )

Ja video sopii loistavasti myös aloituksen teemaan... ;D

• dizel kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=DcHKOC64KnE&ob=av2e

( Go with the flow. )

Ja video sopii loistavasti myös aloituksen teemaan... ;D

Flowkokemusten tärkeyttä henkisen hyvinvoinnin kannalta ei pidä koskaan unohtaa!!! Ne on tärkeitä. Luova toiminta on yksi tapa kanavoida vapaana vellovaa energiaa yhteisöllisesti hyväksyttävällä tavalla, puhumattakaan sen jäsentävästä ja korjaavasta merkityksestä, mitä tulee traumoihin jne....

• Meillä menee niin, että jos katson kerran viikossa sen yhden lempisarjani, niin tulos on helpostikin sellainen, että ukko kääntää mielenosoituksellisesti kylkeä kasvot kohti seinää, menee pois tai esim alkaa nukkumaan.

Kaikki lempparini on tietenkin muutenkin p**kaa koska hänhän katsoo vain dokumentteja ja luonto-ohjelmia eikä sellaista älytöntä shittiä edes niiden lisäksi. Silti kuitenkin tietää monetkin juonenkäänteet niistä "shiteistä" ;)

Sama radio-ohjelmien, kirjojen tai minkä tahansa kanssa mistä minä tykkään, aina on väärinpäin. Tai no ei aina, mutta silloin kun "sillä päällä".

En enää stressaa siitä vaan sanon että naama kiinni nyt ,katson/luen tämän ja tehkööt mitä tekee - menkööt kotiinsa sitten. No jaa... tai sitten laitan kompromissina nauhalle digiboxille ja katson myöhemmin. Riippuu omasta "tilastani" ja huumorin asteesta silloin, molemmin puolin.

Tuli mieleen joku aikaisempi keskustelu mm matkoista jne., joiden järjestelyyn hän osallistuu niin kuin Manu illalliselle. Meikä tekee kaiken duunin aina alusta loppuun. Hän tekee sitten jotain muuta minkä osaa paremmin tai joka on luontevampaa.

En välitä siitäkään enää.

En mä tiä, moni sellainen asia josta ennen vedin herneet nenään (näitä pieniäkin suurien lisäksi), olen valuttanut vetenä hanhen selästä mutta vaadin itse myös samaa.

Joskus se vaatii yhteisen illan siirtämistä tai poistumista paikalta mutta rajanveto on auttanut. Vähän ;)

Mutta kyllä ymmärrän pointtisi silti, sitä en sano. My way or highway ja siinä sitten tasapainoillaan keskellä katuviivaa.

Nyt lomalla kun ei ns päästy karkuun tai voitu lopettaa sitä yhteistä iltaa, opittiin toisistamme aika paljon eikä olla niin herkkänahkaisia kaikelle. Hulluutta se silti välillä hipoo mutta enpä pysty itsekään parempaan joten...

Sitä paitsi olen lopettanut "odotukset", vaatimisen ja ottanut paremmin huomioon myös miehistä näkökulmaa. Samaa vaadin itse. Harjoitellessa..

• Niin, tuo kompromissien teko kun vain onnistuisi aina molemmilta osapuolilta niin eihän siinä mitään...Toinen vaihtoehto on, sellainen vuorottelu. Se toimi mulla ja eksälläni ainakin hyvin...alussa. Tämän systeemin ylläpitäminen onkin sitten vähän vaikeampaa...Siinä kun kumpikin alkaa pikkuhiljaa raivata sitä omaa tilaa aina vain isommaksi. :D
        Pitkällä tähtäimellä ei kovin kannattavaa puuhaa, mutta minkäs sitä luonteelleen voi...

• dizel kirjoitti:

Niin, tuo kompromissien teko kun vain onnistuisi aina molemmilta osapuolilta niin eihän siinä mitään...Toinen vaihtoehto on, sellainen vuorottelu. Se toimi mulla ja eksälläni ainakin hyvin...alussa. Tämän systeemin ylläpitäminen onkin sitten vähän vaikeampaa...Siinä kun kumpikin alkaa pikkuhiljaa raivata sitä omaa tilaa aina vain isommaksi. :D
        Pitkällä tähtäimellä ei kovin kannattavaa puuhaa, mutta minkäs sitä luonteelleen voi...

Sepä se, minkäs sille voi ... ?

Mutta nyt kun olen ottanut vähän happea ja tarkastellut asioita toisin ja jopa katsonut niitä toisenkin kannalta... alan huomaamaan, että me ollaan aina vuoroteltu.

Välillä on mun vuoro "painaa päälle" ja sitten taas rapa roiskuu sieltä päin.

Mutta jos brittitutkimus sanoo, että peruspari riitelee yli 300 kertaa vuodessa...ei meillä ole edes hätää - meillä on vain keinot kovin vaillinaiset, eli joudutaan poistumaan paikalta tai ottamaan vähän happea.

Silloin kun on yhteistyön aika, kuten tänään viimeksi, ollaan lyömättömiä.

Meillä ei aluksi toiminut vuorottelu niin hyvin mutta nyt 4 vuoden jälkeen alkaa pelittämään paremmin. Se vaatii paljon eikä aina onnistu mutta nykyään tunnetaan toisemme jo niin hyvin että tiedetään "mistä tuulee" eikä otetakaan kaikkea niin kuolemanvakavasti, erota, vaihdeta numeroita, kosteta ja haukuta lyttyyn.

Noh... vähän välillä mutta vähentynt on ainakin puolella =)

Heh....

Kompromissi ei onnistu kaikilta eikä mekään sitä tiedostaen aina tehdä, se tekee sen kenen "vointi on parempi" ja se tulee automaattisesti.
        Sitten kun tulee tilanne, ettei kumpikaan "osaa" - seuraa katastrofi.

Reeniäääää....

• Joonas Koheltaja

Minusta te, Lynett ja Dizell, olette vaihtaneet useita mielipiteita "Narsismi" nimisellä pastalla siitä, että teidn miehenne ei käyttäydy tismalleen niin kuin te haluatte.

Mitähän se kertoo teistä itsestänne?

• Missäköhän kohtaa olen tuollaista sanonut? :)
        Anna yksikin esimerkki...

• 7+18

Noita ana esimerkki pyyntöjä on tullut ennenkin, jos sitten etsii jonkun esimerkin missä ko. henkilö on esimerkiksi puhunut ihan ristiin, niin sitä esimerkkiä ei edes kommentoida vaan se sivuutetaan jos siihen ei osata vastatakaan.

Luulen, että muutamilla on tarkoituksena hämmentää ja estää keskustelua siitä, mitä nph aiheuttaa kanssaihmisille. Joko kirjoitetaan jostakin näennäesesti ärsyttävästä asiasta narskujen "paheena" jolla pilkataan niitä kirjoituksia joissa kerrotaan todellisia asioita narsisteista, annetaan kuva että uhrit narisevat kaikesta turhasta ja myös annetaan kuva että vaikeudet narsistien kanssa on jotain tavallisia ärsyttävyyksiä, mitä tulee jokaisessa parisuhteessa.

Sitten vedotaan siihen että uhreilla ei ole huumorintajua ja he ottavat kaiken "kuoleman vakavasti" (syyllistetään) tai ivalllisesti kysellään että "luuletteko te että kaikki kohdistuu teihin uhreihin", "tämä on vain minun mielipiteeni".

Vakavaa keskustelua vakavasta asiasta sekoitetaan myös höpisemällä jotain ihan joutavanpäiväistä ja laitetaan you tube linkkeja ym, jos niitä arvostelee voidaan vedota helposti taas uhrien tosikkomaisuuteen ja siihen etteivät he ymmärrä huumoria ja eivät osaa ottaa mitään asiaa kevyesti.

Yksi tapa on myös kirjoittaa niin "tieteellistä" tekstiä ettei siitä oikein muut ymmärräkään ja näissä kirjoituksissa kuitenkin syötetään koko ajan ajatusta että narsismi on ihan normaalia, jokaista ihmistä koskevaa ja itse asiassa tavoiteltava ja ihailtava asia.

Tästä kaikesta voin päätellä että narsisteista on pelottavaa kun tieto narsismista leviää ja pelottavaa ja ärsyttävää että siitä tälläkin palstalla kirjoitetaan todenmukaisesti.

• 18+6
        7+18 kirjoitti:

Noita ana esimerkki pyyntöjä on tullut ennenkin, jos sitten etsii jonkun esimerkin missä ko. henkilö on esimerkiksi puhunut ihan ristiin, niin sitä esimerkkiä ei edes kommentoida vaan se sivuutetaan jos siihen ei osata vastatakaan.

Luulen, että muutamilla on tarkoituksena hämmentää ja estää keskustelua siitä, mitä nph aiheuttaa kanssaihmisille. Joko kirjoitetaan jostakin näennäesesti ärsyttävästä asiasta narskujen "paheena" jolla pilkataan niitä kirjoituksia joissa kerrotaan todellisia asioita narsisteista, annetaan kuva että uhrit narisevat kaikesta turhasta ja myös annetaan kuva että vaikeudet narsistien kanssa on jotain tavallisia ärsyttävyyksiä, mitä tulee jokaisessa parisuhteessa.

Sitten vedotaan siihen että uhreilla ei ole huumorintajua ja he ottavat kaiken "kuoleman vakavasti" (syyllistetään) tai ivalllisesti kysellään että "luuletteko te että kaikki kohdistuu teihin uhreihin", "tämä on vain minun mielipiteeni".

Vakavaa keskustelua vakavasta asiasta sekoitetaan myös höpisemällä jotain ihan joutavanpäiväistä ja laitetaan you tube linkkeja ym, jos niitä arvostelee voidaan vedota helposti taas uhrien tosikkomaisuuteen ja siihen etteivät he ymmärrä huumoria ja eivät osaa ottaa mitään asiaa kevyesti.

Yksi tapa on myös kirjoittaa niin "tieteellistä" tekstiä ettei siitä oikein muut ymmärräkään ja näissä kirjoituksissa kuitenkin syötetään koko ajan ajatusta että narsismi on ihan normaalia, jokaista ihmistä koskevaa ja itse asiassa tavoiteltava ja ihailtava asia.

Tästä kaikesta voin päätellä että narsisteista on pelottavaa kun tieto narsismista leviää ja pelottavaa ja ärsyttävää että siitä tälläkin palstalla kirjoitetaan todenmukaisesti.

Tällaiseen mielipiteeseen saa yleensä seuraavankaltaisia vastauksia:
        - luuletko että kaikki kirjoittamamme kohdistuu teihin uhreihin
        - olet vainoharhainen
        - etkö osaa muuta kuin haukkua toisia/narsisteja
        - olet hoidon tarpeessa
        - vapaa palsta, vapaa sana (niin on muuten niillekin, jotka eivät ajattele samoin kuin "te")
        - puutut ihmisten henkilökohtaisuuksiin, täällä pitää kirjoittaa asiasta (paitsi "he" itse kyllä menevät hanakastikin henkilökohtaisuuksiin)
        - olet tosikko etkä ymmärrä huumoria
        - olet katkera mene hoitoon
        - olet vain kateellinen
        - jne

• 7+18 kirjoitti:

Ikuisuuskädenvääntö siitä, mikä on oikea näkökulma lähestyä narsismia ...

• 18+6 kirjoitti:

Tällaiseen mielipiteeseen saa yleensä seuraavankaltaisia vastauksia:
        - luuletko että kaikki kirjoittamamme kohdistuu teihin uhreihin
        - olet vainoharhainen
        - etkö osaa muuta kuin haukkua toisia/narsisteja
        - olet hoidon tarpeessa
        - vapaa palsta, vapaa sana (niin on muuten niillekin, jotka eivät ajattele samoin kuin "te")
        - puutut ihmisten henkilökohtaisuuksiin, täällä pitää kirjoittaa asiasta (paitsi "he" itse kyllä menevät hanakastikin henkilökohtaisuuksiin)
        - olet tosikko etkä ymmärrä huumoria
        - olet katkera mene hoitoon
        - olet vain kateellinen
        - jne

Itseasiassa olin vastaamassa, että:

"Sulla on vilkas mielikuvitus...
        Mikä on vain ihan hyvä juttu...mikäli tuon taidon osaa kohdistaa oikeaan osoitteeseen, eikä muden ihmisten negatiivis-sävytteiseen arvostelemiseen. Onko sinusta mukava v*ttuilla ihmisille? Vai onko se vain mielestäsi oikeutettua silloin, jos toinen on mielestäsi narsisti? Ymmärtäisin tuon valittamisen, jos olisin jonkun sanomiseni osoittanut suoraan sinulle, mutta kyse oli vain minun elämästäni, joka ei kuulu uhreille pätkääkään, eikä liity uhreihin millään tavalla.

"Tästä kaikesta voin päätellä että narsisteista on pelottavaa kun tieto narsismista leviää"

Uhreille taitaa olla pikemminkin pelottava ajatus, että narsismi ei olekaan sairaus ja että sitä vikaa löytyy myös peilistä. :) Niinpä heillä on kiire leimata narsistit niin pahoiksi, kuin mahdollista, ettei kukaan edes ehdottaisi peiliin vilkaisua... "

• "Minusta te, Lynett ja Dizell, olette vaihtaneet useita mielipiteita "Narsismi" nimisellä pastalla siitä, että teidn miehenne ei käyttäydy tismalleen niin kuin te haluatte.

Mitähän se kertoo teistä itsestänne? "

Näin pitkälle asioita seuranneena varmaan olet myös lukenut ne kohdat joissa sitä ainakin minä itse pohdinkin... kannattaa lukea "ennen arviointia" joka rivi eikä vain joka toista.

Olen monesti myöntänyt ja ihmetellyt taipumustani ihmisten kontrollointiin sekä tunnevammaisuuttani lähisuhteissa.

Onko se ongelma ?

• ????

Olen usein miettinyt, että minua ärsyttää kaikista eniten narsistimiehessäni, että hän käyvät wc:ssä, eikäs edes kysy minun lupaani, se on minusta kaikista ärsyttävin piirre. Itse pyrin käymään vain kotona wc:ssä, mutta narsisti käy luonani wc:ssä. Onko kenelläkään samoja kokemuksia??? Onhan se kamalaa ja hyvin vallitseva ja omintakeinen piirre narsistimiehessä, olen todella miettinyt jotta kannattaako minun alistua moiseen käyttäytymiseen? Muuten menee ihan kivasti.

• ;D

• dizel kirjoitti:

;D

Minua harmittaa erityisesti niiden narsistimiehien tapa lentokoneessa, jotka eivät vaivaudu nostamaan sitä rengasta vaan laskevat 'vapaalla kädellä' renkaan märäksi, eivätkä myöskään vaivaudu korjaamaan jälkiään. Itsekästä meininkiä - yritä siinä sitten vääntää avioniikka-tortelliinoksia ... :D

• temppuilija kirjoitti:

Minua harmittaa erityisesti niiden narsistimiehien tapa lentokoneessa, jotka eivät vaivaudu nostamaan sitä rengasta vaan laskevat 'vapaalla kädellä' renkaan märäksi, eivätkä myöskään vaivaudu korjaamaan jälkiään. Itsekästä meininkiä - yritä siinä sitten vääntää avioniikka-tortelliinoksia ... :D

Sellaisia ne narskumiehet on.
        Ei minkäänlaista toisten huomioonottaiskykyä. ;D

• ;)

ja vessapaperiakin käyttää vaikka olen monesti kieltänyt.

Sika !

• lynett kirjoitti:

;)

ja vessapaperiakin käyttää vaikka olen monesti kieltänyt.

Sika !

Kyllähän tuo jo vähintään psykopaatin kriteerit täyttää.

• dizel kirjoitti:

Kyllähän tuo jo vähintään psykopaatin kriteerit täyttää.

Ehdottomasti: se on psykopaatti!
        Tämä pitää lisätä piirrelistaan: "käyttää vessapaperia, lukuisista kielloistani huolimatta"

• temppuilija kirjoitti:

Tämä pitää lisätä piirrelistaan: "käyttää vessapaperia, lukuisista kielloistani huolimatta"

Ps. mä kostona aina siellä otan ainakin kymmenen palaa paperia per pyyhkäsy....;)

Ja tää on totta, valittaa siitä koko ajan ja mä sanoin sitten, että eiköhän se ole mun asia miten peeni pyyhin....sillain naisten tapaan you know.
        Kymmenen pyöräytystä käden ympäri ja pikku pyyhkäsy ja sitten uudelleen tarpeen mukaan...

Täällä mä sitten vahtaan, ettei käytä tai jos käyttää, niin ei ainakaan paperinpalaa enempää kerrallaan =)

Ja tää on oikeasti totta ! (vaikka ei vakavaa )=)

Jatketaan toistemme kyttäämistä.

• temppuilija kirjoitti:

Pitää kyllä ottaa välittömästi Hareen yhteyttä, että lisää tuon kohdan välittömästi piirrelistaansa. Ajattele nyt niitä poloisia, jotka menevät vessaan, eikä siellä ole enää palaakaan paperia, kun joku kiero psykopaatti on pöllinyt ne kaikki!
        Se, jos mikä on henkistä väkivaltaa pahimmillaan...Sielläpä sitten istut, etkä muuta voi. Voi vain kuvitella miten suunnattomat traumat tuollainen tilanne jättää...Loppuelämäsi näet siinä sitten painajaisia, miten suunnattoman kokoiset vessapaperirullat hyökkäävät kimppuusi ja yrittävät jyrätä sinut alleen, etkä kykene liikkumaan...

• dizel kirjoitti:

Pitää kyllä ottaa välittömästi Hareen yhteyttä, että lisää tuon kohdan välittömästi piirrelistaansa. Ajattele nyt niitä poloisia, jotka menevät vessaan, eikä siellä ole enää palaakaan paperia, kun joku kiero psykopaatti on pöllinyt ne kaikki!
        Se, jos mikä on henkistä väkivaltaa pahimmillaan...Sielläpä sitten istut, etkä muuta voi. Voi vain kuvitella miten suunnattomat traumat tuollainen tilanne jättää...Loppuelämäsi näet siinä sitten painajaisia, miten suunnattoman kokoiset vessapaperirullat hyökkäävät kimppuusi ja yrittävät jyrätä sinut alleen, etkä kykene liikkumaan...

Mutta kun mulla ei tuu ees morkkiksia siitä ;)
        Mähän oon aivan psyko.

Eikä sillä ;)
        Mut se on mua pahempi.

Huh huh... mä soitan juuri, eka yksykskakko....eiku yksykskasiin ja kysyn sieltä.

Eiku oliks se eniro 0100100 missä lupaavat vastauksen mihin vain ?

Mä kysyn sieltä.... kuka täällä oikein on narsisti ja kuka ei ja mistä saa yhteyden Hareen!

Mutta nyt narskuilemaan, se veti eilen taas jotkut pultit ja käyn tsekkaa tilanteen ; toivottavasti ei johtunut vessapaperista ;)

• lynett kirjoitti:

Ps. mä kostona aina siellä otan ainakin kymmenen palaa paperia per pyyhkäsy....;)

Ja tää on totta, valittaa siitä koko ajan ja mä sanoin sitten, että eiköhän se ole mun asia miten peeni pyyhin....sillain naisten tapaan you know.
        Kymmenen pyöräytystä käden ympäri ja pikku pyyhkäsy ja sitten uudelleen tarpeen mukaan...

Täällä mä sitten vahtaan, ettei käytä tai jos käyttää, niin ei ainakaan paperinpalaa enempää kerrallaan =)

Ja tää on oikeasti totta ! (vaikka ei vakavaa )=)

Jatketaan toistemme kyttäämistä.

Hei, saanks mie käydä teitin vessassa? Miul on kyllä omat paperit mukana - Pohjois-Karjalan Sanomat :D

• dizel kirjoitti:

Sellaisia ne narskumiehet on.
        Ei minkäänlaista toisten huomioonottaiskykyä. ;D

Cleckleyn luettelo psykopatian piirteistä

1. Se paska hymyili lentoemännälle mennessään sinne vessaan.
        2. Kylmän kyynisen rauhallisen päättäväisesti kävi 'vapaalla kädellä' laskemassa renkaan märäksi ennen minua.
        3. Mennessään sisään lentokoneen WC:n kylmästi hymyili minulle, ei mitään merkkejä lentopelosta.
        4. Pois tullessaan toivotti hyvää päivää
        5. Salasi tekemisensä WC:ssä
        6. Minkäänlaista katumusta tai häpeää tuntematta käveli ohitseni takaisin omalle paikalleen.
        7. Kylmän rauhallisesti tilasi lisää juotavaa WC- käyntinsä jälkeen - tuo epäsosiaalinen hylkiö.
        8. Lennon myöhäisemmässä vaiheessa meni uudestaan kastelemaan WC:n renkaan 'vapaalla kädellä'
        9. Selkeästi omat tarpeet ajoivat ohitse muiden, WC -jonossa ei antanut minulle tilaa, vaikka olin hänen takanaan jonottamassa.
        10. Ei ymmärtänyt jonotettaessa, että minulla oli enemmän hätä, kuin hänellä, vaikka sen hänelle moneen otteeseen katseellani ilmaisin.
        11. Oli kolmannen kerran edelläni jonossa samalla lennolla.
        12. Neljännellä kerralla ei edes vaivautunut vastaamaan minulle, kun väitin häntä psykopaatiksi.
        13. Viidennellä kerralla kehoitin tuota psykopaattia tappaamaan itsensä. Ei tappanut itseään.
        14. Selväsi oli kiinnostunut samaan aikaan sekä minusta, että stuertista. Promiskuiteetti paska.
        15. Olen varma, että ne kävi stuertin kanssa samaan aikaan vessassa.
        16. Ei kyennyt kertomaan minulle missä on viiden vuoden kuluttua elämässään.

16/16 osuu. Olin Psykopaatin kanssa lentokoneessa.

• temppuilija kirjoitti:

Cleckleyn luettelo psykopatian piirteistä

1. Se paska hymyili lentoemännälle mennessään sinne vessaan.
        2. Kylmän kyynisen rauhallisen päättäväisesti kävi 'vapaalla kädellä' laskemassa renkaan märäksi ennen minua.
        3. Mennessään sisään lentokoneen WC:n kylmästi hymyili minulle, ei mitään merkkejä lentopelosta.
        4. Pois tullessaan toivotti hyvää päivää
        5. Salasi tekemisensä WC:ssä
        6. Minkäänlaista katumusta tai häpeää tuntematta käveli ohitseni takaisin omalle paikalleen.
        7. Kylmän rauhallisesti tilasi lisää juotavaa WC- käyntinsä jälkeen - tuo epäsosiaalinen hylkiö.
        8. Lennon myöhäisemmässä vaiheessa meni uudestaan kastelemaan WC:n renkaan 'vapaalla kädellä'
        9. Selkeästi omat tarpeet ajoivat ohitse muiden, WC -jonossa ei antanut minulle tilaa, vaikka olin hänen takanaan jonottamassa.
        10. Ei ymmärtänyt jonotettaessa, että minulla oli enemmän hätä, kuin hänellä, vaikka sen hänelle moneen otteeseen katseellani ilmaisin.
        11. Oli kolmannen kerran edelläni jonossa samalla lennolla.
        12. Neljännellä kerralla ei edes vaivautunut vastaamaan minulle, kun väitin häntä psykopaatiksi.
        13. Viidennellä kerralla kehoitin tuota psykopaattia tappaamaan itsensä. Ei tappanut itseään.
        14. Selväsi oli kiinnostunut samaan aikaan sekä minusta, että stuertista. Promiskuiteetti paska.
        15. Olen varma, että ne kävi stuertin kanssa samaan aikaan vessassa.
        16. Ei kyennyt kertomaan minulle missä on viiden vuoden kuluttua elämässään.

16/16 osuu. Olin Psykopaatin kanssa lentokoneessa.

Ahahahaa! ;'D

Selvä tapaus!

• dizel kirjoitti:

Ahahahaa! ;'D

Selvä tapaus!

Niinhän me kaikki olemme, jos niin vain halutaan nähdä.

• Sikamainen sika! Ja ilma lipaa vielä! Itsekästä! Suorastaan narsistista!

• ummetus

Kyl h...tti saa syödä sitten ummettavia koko loppuelämän kun narsku käyttää kaikki wc-paperit, ei siitä selviä ihan rauhottavilla, nehän laittaa mahan ihan kuralle ja jos ei sitä paperiakaan......Hirveät traumat jää. Minä tiesin, että tuo on se pahin juttu, mutta eihän sitä nyt arvaa, kun miehet ei yleensä pyyhi, mutta narskut kun pyyhkii, siitä sen huomaa että narsku käy kylässä.

• Toi pitää lisätä piirrelistalle!! :D

Miehet ei pyyhi, mutta narskut pyyhkii!!!

Onkohan missään myytävänä WC-paperitelineitä, joissa on laskuri, kuinka monta arkkia on käytetty? Sellaisen voisi asentaa jokaiseen psykiatriseen erikoissairaalaan, joissa voitaisiin tämän yksinkertaisen indikaattorin perusteella erotella hoidettavat ja menetetyt tapaukset omille osastoilleen ... ???

• M.B.
        temppuilija kirjoitti:

Toi pitää lisätä piirrelistalle!! :D

Miehet ei pyyhi, mutta narskut pyyhkii!!!

Onkohan missään myytävänä WC-paperitelineitä, joissa on laskuri, kuinka monta arkkia on käytetty? Sellaisen voisi asentaa jokaiseen psykiatriseen erikoissairaalaan, joissa voitaisiin tämän yksinkertaisen indikaattorin perusteella erotella hoidettavat ja menetetyt tapaukset omille osastoilleen ... ???

Sellainen automaatti josta nappia painamalla vpi tilata palan kerrallaan..

Tasapuolisuuden nimissä ja aidon vertailukohdan varmistamiseksi, samanlainen automatisoitu vessapaperinpalojen jakolaite myös hoitohenkilökunnan vessoihin..

Siitä se, jälleen yksi tuikitarpeellinen ja yleishyödyllinen empiirinen tilastotutkimus saisi loistokkaan alkunsa. Johtopäätökset varmaankin vedettäisiin sittemmin pöntöstä alas :D

• hei haloo!

Hommaa oma telkkari ja katso sitä mielesi mukaan!

• Mulla on jo oma tv.
        Mutta en kai sitä nyt ala jonkun äijän luokse raahaamaan, jos on tarkoitus viettää iltaa yhdessä. :)

Se ei ollut se pointti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      55
      3153
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      55
      2339
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      75
      2230
    4. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      28
      2201
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      107
      2152
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      72
      1862
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1623
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      60
      1379
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      142
      1342
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1211
    Aihe