Mies ei voi tehdä yhtään mitään kotona jos ei ota korjaussarjaa alle. Siis vähintään 6 tai enemmän keskaria. Tai jos pitää rentoutua. Tai jos v...ttaa. Nyt kesällä tuli uusi syy "mua vaan janottaa otan ihan muutaman".
Kun huomautin ettei varmaan ihan joka päivä tarvisi lomalla eikä joka toinenkaan - niin sitten joka kolmas ja sitäkin enemmän tölkeissä. Työviikko ei paljon tahtia hidasta, menee keskiviikko ja perjantai tai lauantai. Joka viikko. Viikonloppuina ei voi suunnitella mitään koska sitten pitää saada nukkua se seuraava päivä eikä ajaakaan voi.
Reissuja ei voida suunnitella koska "ei ole hänellä varaa" - kuitenkin reilun kuukausipalkan verran on vara laittaa kaljaan ja tupakkaan vuodessa.
Lapset, omat ja hänen katsovat tätä sirkusta, huolehdin että perusasiat ovat ok, mutta mietin kauanko pitää oikein jaksaa kun pahenee koko ajan.
Eikä välitä itsestään ja tästä saadaan sitten se noidankehä aikaiseksi. Miksi vaimo ei anna? Mitä ihanaa on miehessä joka rakastelun jälkeenkin korkkaa oluen?
Enough?
RockWool
2
<50
Vastaukset
- 1kalle
Krapulaisesta ihmisestä ei ole minkään tekijäksi, ellei ensin käynnistä itseään sopivalla korjaussarjalla, joka kuitenkin heittää jonkinlaiseen hutikkaan, mutta myös toimintakuntoon. Tultu tilanteeseen, jossa alkomahoolin voimalla jaksaa, mutta ilman sitä ei jaksa. Kovin tuttua entisessä elämässä.
Alkoholismi on etenevä ja voimistuva tauti, ellei juomari huom. itse sitä pysäytä. - seksi olut
Kyllä hyvän seksin jälkeen kylmä olut tekee hyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698