Miten edetä varatun naisen kanssa...?

epätoivoinen uros

Kyseessä vielä kaverini nainen, ja tiedän että he ovat yli kaksi vuotta seurustelleet.. Nainen on vaan pirun kuuma tapaus, meillä on ollut paljon silmäpeliä ja juttu luistaa.. Selvästi hän haluaisi "edetä" pidemmälle, mutta ei kuitenkaan aloitetta sen suhteen tee.. Äh, olen umpikujassa.

20

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e57rk67kt7iyl

Jätäppä se muija rauhaan ja mee katteleen vapaita.
      Saattais sullakin keljuttaa jos joku alkaa vikitteleen sun muijaas.

• rhserhsre

Ensiksi tärkein asia: Älä koskaan petä toista, äläkä koskaan ole se pettäjänaisen "toinen mies". Jotkut ovat tehneet jopa itsemurhan, kun heille on selvinnyt, että he ovat tulleet puolisonsa pettämäksi.

Suosittelen, että jätät tämän naisen rauhaan, sillä hän on jo varattu, mutta jos sinusta tuntuu, että hän saattaa olla kiinnostunut sinusta enemmän kuin nykyisestään, yritä järjestää kahdenkeskinen tilanne teidän välillänne. Kysy häneltä, onko hän tyytyväineen tämänhetkiseen suhteeseensa ja kysy, mitä mieltä hän on sinusta. Jos hän ei ole kiinnostunut sinusta, pyydä häneltä anteeksi ja anna asian olla. Kyllä meressä kaloja riittää.

• oletko vai et

onko seurustellut vai onko juttu joku muu, jos juttu ollenkaan? Tuskin on hyvä nainen jos alkais toisen kans silmäpeliä pitämään ollen toisen kans suhteessa.

• ufyfyff

Silmäpeliä keverin muijan kanssa? Kunnon tunkioita molemmat.

• epätoivoinen uros

Tää mun kaveri ei arvosta tätä naista... sehän tässä vituttaakin kun kohtelee semmosta naista niin "tunteettomasti" ja naisesta huokuu se että kaipaa kosketusta ja läheisyyttä.
      Tiedän joo, paska jätkä olen. Ja jos mun naista joku yrittäs, niin pitäsin kyllä puoliani 110 prosenttisesti..

• Ex pimp

Eli nyt tiedät millaisista miehistä hän pitää. Aika moni nainen kuule on tuollainen. Eli sinunkaan ei kannata olla kiltti aj alkaa hempeilemään jotakin tuollaista. Ehkä vähän ja sopivasti mutta ei paljoa :)

• Ex Pimp

Ei ole varattu jos ei ole naimisissa. Anna palaa vaan.

Jos silmäpeliä on niin vie juttua flirttiin mutta älä ole liian helposti saatavilla. Älä yritä mitään romanttista. Tyttöystävänaiset vehtaavat yhtä mittaa poikakaverinsa kavereiden kanssa nykyään.

Jos hän haluaa edetä pidemmälle niin järjestä asia niin että "se vain tapahtui". Jos suoraan kysyt, voit onnistua mutta nainen saattaa siinä vaiheessa herätä ja torjua sinut ja uusi yritys on todella kiven alla sen jälkeen.

Nainen on tunteiden varassa menevä olento joka ei hyppää sänkyyn vaan "päätyy" sänkyyn. Sinun on vain järjestettävä asioita niin että "päädytte" jotenkin kahdestaan siten että kaverisi ei ole paikalla (tai on sammunut). En suosittele kuitenkaan yrittämään tyrmätä kaveria juomilla sillä siitä voi seurata alkoholimyrkytys jos sua oikein kovasti panettaa.

• Vilpittömin mielin

"Silmäpeli" on no. flirttiä. Ihan yhtä lailla kuin kaikki muukin positiivisluontoinen huomaaminen, hymyileminen, mukava jutustelu, kenties kosketuskin ... Mutta flirtin luonne on aina viaton ja vailla taka-ajatuksia. Sitten kun sellaisia on, flirtti muuttuu muun nimiseksi toiminnaksi.

• 9

Ihastuin kerran varattuun naiseen ja kun sain tietää, että hän oli varattu, vetäydyin suosiolla, vaikka hän oli maailman ihanin ihminen. Rehellisyys maan perii ja uusi ihastuminen tulee joka tapauksessa kulman taakse kurkistelemaan ennen kuin ehdit huomatakaan.

• Todennäköisestiww

Miten jaloa... sitten se muija riiasi muiden kanssa, ja toi näille miehille kosolti kunniaa ja mikä parasta: hyvää mieltä molemmille.

• No itse olen kans ihastunut varattuu muijaan mutta pikkasen paremmin mulla se tyttö on sentään mun kaveri mutta en vain pysty kertomaan tunteistani hänelle kun se seurustelee ehkä hän silti epäilee että olenko kiinnostunut siitä hän on kysynyt monesti sitä että tykkäänkö hänestä mutta en oikeen voi sano sitä suoraan vai pitäisikö?

• Älä riko ota toisen

Ei kannata edetä mitenkään. Ja jos hän on kaikenlisäksi kaverisi naikkonen niin anna olla, ja etsi itsellesi vieläparempi ;-)

• Noh ehkä kuvittelen että hän olisi kiinnostunut minusta koska kerran hän oli mutta ei ole sanonut mitään "ettei olisi tunteita mua kohtaan tai jtn" koska viimeksi ko tapasin hänet niin ei se kyllä iha normaali kaveri tapaaminen ollut kai sillä on jotain tunteita mua kohtaan vielä vaikka se seukkaa toisen kanssa...

Ota ny naisista selvää :D

• Pentti 50

ÄLÄ KOSKAA SEKOA KAVERIN NAISEEN.

Ei koskaan. Enen kuin huomaatkaan kaverisi onkin vihamiehesi.

• Paitsi jos kaverisi on 160cm pitkä ja itse olet häntä ainaki 20kg panavampi

• 30+2
        Nibe kirjoitti:

Paitsi jos kaverisi on 160cm pitkä ja itse olet häntä ainaki 20kg panavampi

Ja jos kaveri on narukäsi nörtti. Vain siinä tapauksessa kannattaa seota
        kaverin naiseen.

• Ei

Kaverin naiseen ei vain yksinkertaisesti puututa, oli tilanne mikä hyvänsä. Sen verran suoraselkäisyyttä pitää aina olla.

• Daddy Cool

Hyviä neivoja sait. lopata silmäpeli pa pidä näppisi erossa naisesta. Voit myös miettiä itsekkäästi hieman pidemmälle mahdollista suhdetta ko. naisen kanssa. Jos nainen on valmis hyppäämään sinun syliisi kaverisi vierestä niin saman hän tekee sinulle, kun alkuhuuma häviää. Näissä tapauksissa saa sitä mitä tilaa. Valitettavasti puhun kokemuksesta.

• tempsis1

Joo, tilanne päällä.. Sihteerini on myös työkaverini muutaman vuoden aikainen seurustelukumppani (en tiedä enkä ole kiinnostunut heidän suhteensa kunnosta) mutta vuoden ollaan chattailtu "kaverina" yhtiön sisäisessä chatissa ja eilen yllätyksekseni löysin itseni kylpylästä ja illalliselta hänen kanssaan.. Hankala tilanne joten täytynee vaan unohtaa..

• BBB

Siis nainen on a) varattu, b) alainen, c) työkaverin nainen....ööh, do I need to say more?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe