Ukko heittää aikamoista flöittää, et ihmiset olis pyydelleet sitä pressaksi. Jos tuo ELÄKEIKÄNEN pappa valitaan pressaksi, niin suomi ei vain taannu vaan siirtyy keskiajalle. Parempi Paavo, kun se vihreä ukkeli, joka pressana sais vahinkoa "hyvinvoinnille".
Pelastaako PAAVO suomen?
5
54
Vastaukset
- mikä kisa????
Siis kumpi Paavo? Katsos kun tuo kirjoituksesi sopii yhtä hyvin molempiin ehdolla oleviin Paavoihin.
"Paavo Paavo kovanonnen lapsi, sauvaas tartu jo herrat sinut hylkäs jne...." runoilijaa lainatakseni.- Paavo Saarijärvi
Lipposta tuossa tarkoitettaneen. Lehdessä muuten luki että Jutta Urpilainen on suostutellut Paavoa demarien ehdokkaaksi. Millähän Jutta on saanut Paavon suostumaan, onko kenties luvannut Paavolle pimperoa sitten joskus vaalien jälkeen? Vai joko Paavo sai kastaa?
- oon puolueeton
Paavo Saarijärvi kirjoitti:
Lipposta tuossa tarkoitettaneen. Lehdessä muuten luki että Jutta Urpilainen on suostutellut Paavoa demarien ehdokkaaksi. Millähän Jutta on saanut Paavon suostumaan, onko kenties luvannut Paavolle pimperoa sitten joskus vaalien jälkeen? Vai joko Paavo sai kastaa?
"Lehdessä muuten luki että Jutta Urpilainen on suostutellut Paavoa demarien ehdokkaaksi."
Mä taas uskon että Lipponen joka todellisuudessa on ennenminkin kokoomuslainen kuin demari säikähti pahasti kun Lehtisen Lasse lupautui demareille ehdokkaaksi.
Kansan mies Lehtinen olisi ollut oikeasti kova vastus Niinistölle. No demareiden pressaehdokkaana Lipponen varmistaa Niinistön voiton.
Mulle henk koht on ykslysti kenestä tulee pressa, koska mitään oikeaa vaikutusvaltaa sillä ei ole mihinkään.
- kunnon kisa tulee
Eikös tämä SDP Paavo ole nyt tämä hot edokas, josta puhutaan. Se toinen paava on ollut hiljaa, mut varmaan herää taas kauneusuniltaan.
Paavo pihtasi tietoa ihan tahalleen vaikka tiesi haluavansa kruunun, joka vielä puuttuu kokoelmasta. Tämä tiedotustilaisuus lienee tarkkaan laskelmoitu, jotta nimi jäisi äänestäjien mieleen. Kuhan syksyn SATEET alkaa kunnolla nousee myös muut sienet tai ehdokkaat esiin. Kovin myöhään ei voi jättää tai kukaan ei kiinnostu.
Sopiva stylisti voisi saada Paavon kukkaan ja sen karuuden unholaan. Sellanen Elton John tyyli voisi toimia nyt hyvin, kun avoimuutta pitäs olla ja kaapissakaan ei saisi kovin luurankoja olla. Ehkäpä tämä muutos nähdään ja Paavo nähdään mm. sukeltamassa itä-naapurin pääministerin tapaan avannossa :) - Paavosta ei Pressaa.
Täällä on ryhmä jossa voit vaikuttaa. Olen itsekkin jäsenenä.
Liittykää kaikki mukaan.
Jos Paavo Väyrynen valitaan presidentiksi, muutan pois Suomesta
http://www.facebook.com/group.php?gid=266547071521&ref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886