HuhHuhHuh!

´´Saivartelija´´

Kylläpäs tällä taidepalstalla tosikkoa ja pikkusieluista porukkaa!
Itse en varsinaisesti ole taiteilija, mutta tykkään vierailla kovastikin taidesivustoilla koska niiltä yleensä saan Fiboja varsinaiseen harrastukseeni joka on säveltäminen ja muukin musiikin teko.

Olen todellakin vieraillut paljon tämän laatuisilla keskustelupalstoilla asiaani liittyen mutta tämä "Suomi24 taidepalsta" näyttää olevan ihan "myyräkuumeessa"!
Täällähän ei keskustella ollenkaan palstan edellyttämissä aihepiieissä.
Näyttää siltä että tänne ovat pesiytyneet narsistit ja heitä jahtaavat ihan samanlaiset idiootit!
Yritin todellakin tutustua alustavasti näihin keskusteluihin täällä mutta ainakin minulla tulee näistä paska olo.
Eihän näissä tarvii olla kuin yksi kahjo joka saa kaiken päälaelleen. Eikä todellakaan jää epäselväksi mistä kenkä puristaa!
Ehdotan tämän palstan sheriffille että skippaa kaikki noi aiemmat keskustelut huis halavattuun ja aloitatte puhtaalta pöydältä. Sitten vain pitää toivoa että noi narsistit ja muut kahjot hiukan rauhoittuisivat. Tutustuttuani näiden keskustelujen lähdekoodeihin riittäisi pelkästään jo se että ne muutamat röyhkeimmät riidankylväjät bannattaisiin pois kokonaan tältä palstalta. Teillähän todella on siihen mahdollisuus! Toisaalta taas ainakin minua pakkaa huvittamaan noi nimimerkkiään alinomaan vaihtavat paskiaiset jotka saattavat vastailla jopa omiin älyttömiin postauksiinsa.
Laita sheriffi ihmeessä jo tämäkin palsta kunnolla toimivaksi!!!

6

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nooh, et kyllä...

...'saivartele'... tosiasiassa pätkääkään. Tämä meno täällä tosiaankin on ollut sairasta jo monta vuotta. Näyttää todellakin olevan niin että täälläkin suositaan ihan "levikin" vuoksi noita sairaitakin yksilöitä. Onhan se tietenkin mukavaa esitellä esimiehille että palsta ikäänkuin toimii ja sillä ajoittain on jopa jumalaton kiinnostus. Kuten viimeistään ainakin nyt tiedetään että noiden postauksien sisältö on ihan toisarvoista tuon "levikin" kustannuksella, niin ainakin minä olen ryhtynyt pohtimaan mikä moraali tällä Suomi24 yhteisöllä oikeasti onkaan.
      Täälläkin ollaan nähty että suoranaisia rikollisiakin linkityksiä voidaan levitellä ilman että sellaiseen ylläpidon taholta puututaan muuten kuin ilmoitusten kautta. Vaikka niitä ilmoituksia yhden "henkilön"...tai hänen käyttämien lukuisten nimimerkkien kautta jotka varsin selvästi on todennettavissa näillä palstan sheriffeillä ip: osoitteiden kautta, koska myös me monet täällä vierailevat aina tarvittaessa ne näemme.

Ainakin minä olen sitä mieltä että Suomi24 taidepalstan pöytä pitää puhdistaa kertaheitolla ja poistaa nuo aikaisemmatkin ketjut, tai ainakin ne missä näitä kysessä olevia ilmeisen sairaan ihmisen linkityksiä ja sen juonteita on. Itse kannatan kuitenkin että "pöytä" puhdistetaan kertaheitolla putipuhtaaksi. Vai mitä mieltä muut olisivat?

• Olisikin.....

....tervetullut puhdistus!! Kuka enää jaksaa täällä lukea noista "oikeusmurhista" ja "nimettömistä selkäänpuukottajista". Olkoonkin että sellaiset on asianosaisille ja heidän uskomattomille psyykkeilleen tärkeitä niin siltikään sellaiset jutut ei meitä todellakaan tällä palstalla kiinnosta.
        Mielestäni hieno aloitus ja sitä kannattaa ihan oikeasti vaalia!

• Ammatti-lainen

Narsisteista puheenollen!

Narsistihan ei kestä avointa keskustelua ja haluaa sulkea kaikki eriävät mielipiteet pois. Hän kääntyy kaikkien mahdollisten ihmisten puoleen ja käyttää aseinaan uhkailua, valehtelua, mielistelyä, manipulointia ja muita vastaavia keinoja ja mielellään siten ettei hänen uhrinsa pysty puolustautumaan, Narsisti siis mielellään tekee tekonsa uhrin selän takana ja käyttää apunaan kaikkia sellaisia ihmisiä joita vaan on mahdollista!

Narsisti tekee kaikkensa että ristiriidan toinen osapuoli savustetaan ulos, käyttämällä epäsuoria keinoja kuten levittämällä uhristaan perättömiä väitteitä ja yrittäen huonontaa uhrinsa mainetta.

Narsistin ase on salaisuus ja niin kauan kuin hän onnistuu tekemään tekonsa salassa ja niin ettei uhri pysty puolustautumaan, on narsisti voitolla. Muytta samantien kun uhri saa tilaisuuden puolustautua ja asioita aletaan käsittelemään avoimesti, menettää narsisti aseensa ja silloin paljastuvat narsistin levittelemät valheet uhristaan ja totuus alkaa paljastumaan! Samoin silloin aukeavat niiden ihmisten silmät joita narsisti on käyttänyt sumeilematta hyväkseen tuhotakseen uhrinsa elämän!

Näin narsisti tekee kaikkensa jotta avoin asioiden käsittely estetään ja jotta uhri ei pääsisi puolustautumaan. Koska siihen asiaan juuri perustuu narsistin menestys, salaisuuksiin ja siihen ettei uhri pystyisi puolustautumaan!

Siinä oli pääpiirteittään kuvaus narsistisesta mielenhäiriöstä ja kun palstan kirjoituksia lukee, niin alkaa asioiden todellisuuskin selviämään!

• kjwh

Että kaikki vanhat keskustelunaloitukset puhdistamalla, tänne syntyisi useita uusia hyviä aloituksia? Vähän epäilen kyllä.

• Totta haastat

Miksi ihmeessä poistaa noita!? Onhan siinä jälkipolvillekin todistusta kuinka urpoja on maan päällä. Noita muutamia postauksiahan voisi jopa käyttää opetusmateriaalina lääkiksessä kuinka vainoharhaisuus toimii.
        Ei ollenkaan kannattava asia!

• onnettomia yksilöitä

Muutamat hörhöt yrittävät päteä ja kuluttaa aikaansa täällä. Kun ei muuta tekemistä katsos ole!

Lisäksi kuvittelevat olevansa niin taitavia debatoijioita, kun eivät edes osaa pysyä otsikon aiheessa, vaan on tungettava sitä omaa asiaa millä vehkeellä hyväsä tänne. Sellaiseen tarkotukseen sopisi henkilökohtainen kirjeystävä!

Avutonta touhua tuommonen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2176
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      39
      2065
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      27
      1963
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      47
      1376
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1316
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      873
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      802
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      713
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      698
    Aihe