ihan kunnossa?... nainen?
ootkohan sä
16
266
Vastaukset
- .............
mitäs se kiinnostaa ja miksi et kysy suoraan?
- mista mista...
Luuletko että nainen vastaa täällä?
- .
Keneltä kysyt, oletko kunnossa.
Olen työstä aivan poikki. - en oo ihan sama
Mitä se sua liikuttaa tollo!!
- oletko itse
ihan oikea.... mies?
- ei ketään kiinnosta
Ei mun voimiset ketään kiinnosta :D
- Sekotus
Naiset täällä kunnossa on.
Se on vain miehet, jotka sekottaa...... - entäs sä
Ootkos ihan kunnossa... mies ?
Mä pärjäilen , ottaen huomioon, ihan kohtalaisesti.
Sinä siellä, et kuitenkaan mitään kerro itsestäsi,pässi, kuinka voit? - ;)
Kiitos, on jo parempi
- tytsysi
Kiitos kysymästä, oli suht hyvä 2 viikon loma, sain hoidettua sen 10 000 asiaa ja huilattuakkin vähän, että nyt on jo monta kertaa parempi olo ja ihanaa kun kohta alkaa lempivuodenaikani syksy...saa risut ja männynkävyt kyytiä kun alan taas lenkkeileen viilenevissä illoissa.
Miten sulla on vointi??? - sidukka lämmittää
Joku vinkuu yläkerrassa, liitokset natisee, sormet on sinisenä, paleltaa ja kolottaa, sydän nilkuttaa, tilanteeseen nähden loistavasti.
- kultatukka
Nytten ihan hyväsessä kunnos. toiv oot kans.
- ViisitähtineN
Pikkuvaivoja on, mutta muuten ihan jees. Kysyispä hän multa suoraan...
- nainen jostain
jotenkuten ,tuntuu ahdistavalta
ikävältä
ehkä huomenna? parempi päivä? - Pitkään miettinyt
Että sä mies et taida ihan olla kunnossa?
- totuuksien totuus
Olen pettynyt ja väsynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71004Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55854