tää palsta on spektaakkeli, ei täällä voi mitään asioita selvittää. oot katkera mulle asioista, jotka ei oo totta. se, mistä sä olet vihainen, on naamio. mä haluaisin tavata sut, että voitaisiin puhua. tarkoitan sitä kokonaan. ei mitään muuta, vaikka tottakai mä olin ja oon kiinnostunut susta, mutta ei mitään sellaista. tää koko episodi hämmentää mua. päästä mut tästä paskasta, vaikka vaan siks et sä voit. suostut sä tapaan mut? R
huh
26
100
Vastaukset
- ...........
totta kai haluan! ymmärsit varmaan väärin viimeisen vastaukseni? tarkoitin kivalla sitä että se olisi ihanaa että odottaisit soittoani ja saataisiin asiat kuntoon, se että voitaisiin edistyä:)
- ....................
jos kusetat, oon murskana, jäämurskana.
- .............
.................... kirjoitti:
jos kusetat, oon murskana, jäämurskana.
älä ole, lupaan koko sydämestäni, kerään kaikki rohkeuteni sinun vuoksesi.... haluan olla sinun kanssasi. En halua enää kärsiä yhtään päivää, enkä vuotta, jos en saa sinua nyt.
- ...
............. kirjoitti:
älä ole, lupaan koko sydämestäni, kerään kaikki rohkeuteni sinun vuoksesi.... haluan olla sinun kanssasi. En halua enää kärsiä yhtään päivää, enkä vuotta, jos en saa sinua nyt.
mistä mä edes tiedän, et se oot sä?
- ........
... kirjoitti:
mistä mä edes tiedän, et se oot sä?
jos tuntuu vähänkin siltä.... luota siihen.
- ...........
........ kirjoitti:
jos tuntuu vähänkin siltä.... luota siihen.
:) ai silleen se toimii näillä palstoilla, et vaan luottaa. voi mua, näyttää pahasti siltä, että oon kohta murskana. löydätköhän sä mun numeron?
- ..............
........... kirjoitti:
:) ai silleen se toimii näillä palstoilla, et vaan luottaa. voi mua, näyttää pahasti siltä, että oon kohta murskana. löydätköhän sä mun numeron?
löysinpäs!.... tein vähän tarkempaa tutkimustyötä... mä en ole tekniikan ihmelapsi :) ompa ihmeellinen numero sulla !
- et kai aio olla paha
.............. kirjoitti:
löysinpäs!.... tein vähän tarkempaa tutkimustyötä... mä en ole tekniikan ihmelapsi :) ompa ihmeellinen numero sulla !
hmm, millai?
- ...........
et kai aio olla paha kirjoitti:
hmm, millai?
En oo ikinään nähny tälllästä numeroa kellään.... mutta soitan sinulle, ihan varmasti, yritä nukkua yösi hyvin. En petä sitä minkä lupaan.
- .............
et kai aio olla paha kirjoitti:
hmm, millai?
En aio olla paha. En petä sinua, teen sen minkä lupaan, kai sulle voi soittaa milloin vain? :) siis huomenna/tänään
- .........
........... kirjoitti:
En oo ikinään nähny tälllästä numeroa kellään.... mutta soitan sinulle, ihan varmasti, yritä nukkua yösi hyvin. En petä sitä minkä lupaan.
haha, kaikki numerot on erilaisia, tiedäthän. voi voi, et sä taida olla mun kapinallinen ja et sä taida soittaa, mutta olisitpa, soittaisitpa.
- ........
............. kirjoitti:
En aio olla paha. En petä sinua, teen sen minkä lupaan, kai sulle voi soittaa milloin vain? :) siis huomenna/tänään
soita vaan, milloin vaan, ei liian aikaisin, ellet soita heti :)
- .........
......... kirjoitti:
haha, kaikki numerot on erilaisia, tiedäthän. voi voi, et sä taida olla mun kapinallinen ja et sä taida soittaa, mutta olisitpa, soittaisitpa.
no huomenna näet.... varaudu siihen, honey! Äläkä jää sanattomaksi kun soitan! :)
- ...
......... kirjoitti:
no huomenna näet.... varaudu siihen, honey! Äläkä jää sanattomaksi kun soitan! :)
riippuu siitä ootko se vai joku vedättäjä.. mistä tiedän,
- .................
... kirjoitti:
riippuu siitä ootko se vai joku vedättäjä.. mistä tiedän,
Kuten sanoin huomenna näet....mä en jaksa odottaa et mä voisin soittaa sulle...nyt en kyllä kehtaa kun on niin myöhä :D, huomenna päivällä näet sitten...
- ..............
................. kirjoitti:
Kuten sanoin huomenna näet....mä en jaksa odottaa et mä voisin soittaa sulle...nyt en kyllä kehtaa kun on niin myöhä :D, huomenna päivällä näet sitten...
sulle....... http://www.youtube.com/watch?v=L7mxs9EtNyw&feature=related
nyt silmät menevät väkisinkin kiinni, ihania unia! kyllä me nähdään pian! :) - ........
................. kirjoitti:
äsh, kuka sä oot? mä en tykkää tästä. sä et oo noin innokas.. mä en todellakaan haluu, et joku muu soittelee mulle.
- ............
........ kirjoitti:
äsh, kuka sä oot? mä en tykkää tästä. sä et oo noin innokas.. mä en todellakaan haluu, et joku muu soittelee mulle.
no kuka itse oot? ja ketä haet?
- ........
............ kirjoitti:
no kuka itse oot? ja ketä haet?
lataanko nimet tähän?
- ..............
........ kirjoitti:
lataanko nimet tähän?
anna mennä vaan!
- ....................
.............. kirjoitti:
anna mennä vaan!
- -------------------
.................... kirjoitti:
no ihan sama.. soitan sulle kuitenkin..sen olen jo päättänyt
- ---------
------------------- kirjoitti:
no ihan sama.. soitan sulle kuitenkin..sen olen jo päättänyt
kuka oot?
- ??
Kuka olet? Ehkä joku tästä tunnistaa vai pitäiskö laittaa edes naiselle vai miehelle?
- .........
ei ollut sinulle.....
- uh
mikä ei ollut ja kenelle????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma821681Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41985Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55874