Benfotiamiinin käyttäjät

Maiju 57

Mistä olette hankkineet tuotteen, jos sen tilaa ulkomailta(iherb.com), onko vähimmäistilaus 40,00 siihen jotain kuluja päälle?
Kirjoittaako suomalaiset lääkärit benfotiamiini-reseptiä,vai eikö sitä ole saatavana reseptilääkkeenäkään Suomesta?

Sokeritasapaino heittelee ja jotain uutta haluaisin kokeilla.

11

7408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NEN185

      Suomesta ei saa benfotiamiinia. Se ei ole lääke eikä Evira anna lupaa myydä sitä Suomessa ravintolisänä jostakin syystä. Kuitenkaan se ei ole Fimean lääkeluettelossa, joten sen tilaaminen omaan käyttöön on sallittua.

      Iherbissä ei ole mitään alarajaa tilaukselle. Edullisella Air Maililla ylin tilauksen arvo on 80 dollaria postikulut 2-6 dollaria painosta riippuen, alle 0,9 kg paketti 2 dollaria, alle 1,36 kg 4 dollaria ja alle 1,8 kg, joka on Air Mail paketin maksimipaino. Painavammat tai kalliimmat lähetykset toimitetaan DHL:n tai UPS:n välityksellä.

      Itse olen tehnyt useamman kymmenen tilausta iHerbistä ja kaikki paketit ovat tulleet tilatun mukaisina ja ehjinä perille.

      Tullista sen verran, että ravintolisälähetyksestä, jonka arvo on korkeintaan 76,9 lähetyskuluineen ei mene arvonlisäveroa eikä tulliakaan. Air Mail paketin arvo jää reilusti tuon rajan alle.

      Maksaminen tapahtuu luottokortilla. Visa Electronilla ovat monet myös saaneet maksettua.

      Paketit saapuvat Air Maililla yleensä 1-2 viikossa.

      Tässä iHerbin benfotiamiinit:

      http://www.iherb.com/Benfotiamine

      Itse suosittelen edullista

      Doctor's Best, Best Benfotiamine 150, 150 mg, 120 Veggie Caps 14,54 dollaria

      http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Benfotiamine-150-150-mg-120-Veggie-Caps/42?at=0

      Tuossa on suositus 1 kapseli eli 150 mg päivässä. Toissalta Life Extension suosittaa aina 1 mg asti. Kannattaa kokeilla, mikä määrä tehoaa.

      Ensimmäistä kertaa iHerbistä tilaava saa 5 dollarin alennuksen koodilla

      NEN185

      Se merkitään ostoskorissa kenttään:

      New Customers: If you have a Referral Email or Coupon Code, enter it here -------and then click on 'Update'.

      Iherb on varmasti edullsin paikka tilata postimaksujensa takia. 17.8. asti on lisäksi voimassa tarjous yli 40 dollarin tilauksille: postimaksu 0 dollaria eli ilmainen.

      Jos haluaa tilata EU:n sisältä, yksi paljon suomalaistenkin käyttämä paikka on BigVits Englannissa. Hinnat ovat tosin selvästi korkemmat ja valikoima vähäisempi. Firma on luotettava. Tässä benfotiamiinit:

      http://www.bigvits.co.uk/products.asp?cid=107

      • NEN185

        Pieni korjaus Life Extension suosittlee benfotiamiinia aina 1 grammaan asti päivässä (eikä 1 mg).


    • Meitä tuhotaan...

      Tosiaankin, benfoa kannattaa aluksi tankata kunnolla, isoin annoksin maailmalla saavutettu tuloksia nopeammin, omakohtaisesti saman huomasin. Eikä ota lompakon päällekään, kun tuote on tällä hetkellä ainakin alennuksessa, 120kpl/15 taalaa... Eka purkki ainakin kuukauden sisään naamaan saa aivan vapaasti alkamaan kiroamaan maamme terveydenhuollon tilaa, jossa ainoastaan lääkejättien etu painaa! Benfotiamiinista ollaan kilpaa vaiettu vuosikymmenet, patentti meni vanhaksi viime vuosituhannella, eikä maailman sairain kansa saa asiasta kuullakaan, tutkimuksissa kun ovat havainneet vanhuuden vaivojenkin helpottavan tuotteella, eikä se nyt vaan käy!

    • epätietoinen_kysyjä

      Minä olin hankkinut Benfotiamiinia viime vuonna vielä Iherb.comista tilaamalla. Kun äsken yritin tilata en onnistunutkaan.

      Sain kyllä tilauksen tallennettua ostoskoriin mutta sivusto ei päästänyt minua maksamaan. En myöskään löytänyt toimitusmaksu taulukkoa Suomelle enkä muille Eu-maille ollenkaan

      Eikö Iherb toimita enää Suomen ja muun EU:n alueelle enää ollenkaan?

      Onko Benfotiaminni mahdollisesti nyt merkitty Fimean lääkeluetteloon eli tuonti Suomeen omaankin käyttöön kokonaan kielletty.

      Osaisiko kukaan vastata näihin kysymyksiin.

      Itse olisin kipeästi Benfotiamiinin tarpeessa.

      • re6e656yy

        Liekö syynä tullausongelmat.


      • Epätietoinen_kysyjä
        re6e656yy kirjoitti:

        Liekö syynä tullausongelmat.

        Ehkä siinä on jotain tullausongelmaa ja tätä Trumpin kauppasotaa. Brittiläisestä verkkokaupasta kun sain kyllä tilauksen tehtyä.


      • hpv27
        Epätietoinen_kysyjä kirjoitti:

        Ehkä siinä on jotain tullausongelmaa ja tätä Trumpin kauppasotaa. Brittiläisestä verkkokaupasta kun sain kyllä tilauksen tehtyä.

        Mikä oli tuo brittiöäinen verkkokauppa?


      • epätietoinen_kysyjä
        hpv27 kirjoitti:

        Mikä oli tuo brittiöäinen verkkokauppa?

        En muista, löysin sen E-bayn kautta.


      • epätietoinen_kysyjä

    • ghcvbn

      Itse olen jatkuvasti tilannut iHebiltä benfotiaaminia. Ei ole ollut mitään ongelmia tilauksien kanssa eikä Suomen tullin kanssa. Tilauksen postimaksuineen olen pitänyt alle 35.5 euron, jotta ei mene alvia. Viimeksi sain tilattua 360 kappaleen pakkauksen. Tosin sen pitämiseen alle 35,5 euron auttoi se, että oli jokin postimaksualennus ja edellisen tilauksen tuottama alennus.

      Kannattaa valita valuutaksi euro, niin Tullin käyttämät kurssit eivät vaikuta. Jos tilauksen arvo on hyvin lähellä 35,5 euroa, voi tullista näyttää, että arvo onkin sen yli, koska iherb merkkaa aina pakkaukseen arvon dollareina, vaikka olisi maksanut euroilla. Riittää tällöin, että ottaa tulliin sähköpostitse yhteyttä ja liittää iHerbin euromääräisen laskun mukaan sähköpostiin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe