[v26] Bubble Hotel [EI HAMACHIA]

RetroniC

Uusi suomalainen Habbo Retro Bubble Hotel on avattu!

Plussat ja miinukset

Ei hamachia!
Tosi usein auki
Hyvät staffit
Kilpailuja
Paljon muuta

-Ei 24/7
-Hotelli voi kaatua (Hyyyyyyvin harvoin)

Linkki: http://bubblehotel.sytes.net
Linkki

12

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujokaali

      Tää on hyvä ja käyn täällä! oon ujokaali sielki :) siel voi tehä ryhmiä, ja oma sivuki o käytös ja tehdä oma elokuva :D

    • ilaripro

      joo hyvä on mutta prohotelli voittaa sie´llä käviä ennätys joku 5 ukkoa)==! niin kaiki pelaa haluun sinne kamuja! jooko tulka jo!

      • ilaripro on idiootti

        ai 5 kävijää?? ennätys 1100 ps. :)


      • ilaripro
        ilaripro on idiootti kirjoitti:

        ai 5 kävijää?? ennätys 1100 ps. :)

        mää tarkotin että bubbles on 5 käviää senki seppo huume diilari:DDD


    • Bubble Hotel

      bubble hotel on www.bubblehotel.org

    • I LOVE GAYS

      Kokoaja tulee vaa vittu jotaki paskaa : päivitämme serveriä! Muute iha hyvä, mut on jo kahesti ainaki poisettu vittu kaikki kamat ja huoneet. ja vitun vähä porukkaa, en suosittele!

    • Bubblehotel.orh

      ei toimi

    • Pervopaavo

      Suosittelen proota. Proo ei sentään lagita niin paljon kun taas bubble lagittaa... Pro ylös, bubble alas, vessanpöntöstä bubble alas!

      • sandelux

        niimpä, pro on ehkä parempi ku bubblee vaa "päivitellää" ja siel kävijäennätys on jotai 28 -.- (siis bubblessa) pro on ihan paras ja se on ehkä suosituin suomalaine retro !


      • duffifd
        sandelux kirjoitti:

        niimpä, pro on ehkä parempi ku bubblee vaa "päivitellää" ja siel kävijäennätys on jotai 28 -.- (siis bubblessa) pro on ihan paras ja se on ehkä suosituin suomalaine retro !

        Tajua tota bubblee... lagaa ja vielki päivityskatkolla D:


    • pro on perseest

      Pro on tosi hyvä retro joo Daim emptys 1/4 hotellin porukasta vitut ja massiki ja en suosittele koska lagaa joka toinen päivä on päivitys ja se kestää noin 7h et paska hotelli

    • Anonyymi

      Bubble Hotel on suomalainen ajanviettopaikka jonka tarkoituksena on tarjota kävijöillemme laadukas ympäristö ajanviettoo ja kavereiden kanssa hengailuun. mm. tavara-katalogiin ja tapahtumiin on Bubble Hotellissa erityisesti panostettu.

      Bubble Hotellia ylläpitää joukko ammattitaitoisia henkilöitä jotka ovat tehtäviensä tasalla, kukin omalla alallaan. Jokainen henkilökuntamme jäsen koulutettu omaan tehtäväänsä huolellisesti. Tämä takaa laadukkaimman ja turvallisimman ympäristön kävijöillemme.

      Astu sisään Bubble Hotelliin: https://bubblehotelli.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe