Ja sinun olisi pakko ostaa jotain eikä pistää säästöön, mitä ostaisit : talon , auton , matkan ulkomaille , vai antaisit hyväntekeväisyyteen ? Tälläinen " leikkimielinen " ajatus tuli mieleen kun ajattelin miten paljon lotossa joskus voi voittaa.
Jos voittaisit lotossa ..?
12
149
Vastaukset
- voitokaskin
Riippuu tietysti paljonko voittaisi. Olenkin moninkertainen lottovoittaja mutten saanut 4 enempi yhteen ruudukkoon...
Ostaisin itselleni kerran vuodessa tehtävän täydellisen terveystarkastuksen. Mulla on jo talo, auto, kodin elektroniikka ym joten säästöön vaan kaikki josta sitten jakaisin hallitusti hyväntekeväisyyteen ajan kanssa.
Kaikki hankinnat tekisin kotikunnalta joten tännekin jäisi veroeuroja ja paikallisia urheiluseuroja voisi tukea myös... - haters gonna hate
ENSIMÄISEKSI MUUTTAISIN POIS PAIMIOSTA!!!
- Kysyn vaan.
No,mutta mikä Paimiossa niin mättää että pitäisi muuttaa pois ? Samanlaisia kaikki paikkakunnat ovat niin hyvässä kuin pahassa.Kerro mikä se "hyvä" paikka sitten on mihin muutat !? Onko se esimerkiksi Piikkiö ,mihin menet ?
- Sama mielessä!
Niin muuten minäkin!
- Pois Paimiosta
Kysyn vaan. kirjoitti:
No,mutta mikä Paimiossa niin mättää että pitäisi muuttaa pois ? Samanlaisia kaikki paikkakunnat ovat niin hyvässä kuin pahassa.Kerro mikä se "hyvä" paikka sitten on mihin muutat !? Onko se esimerkiksi Piikkiö ,mihin menet ?
Voi älyväläys, ettäkö Piikkiöön! No ei todellakaan!
- rikas4
nauraisin köyhiä;)
- Vähävarainen.
Ja mitä iloa siitä saisit? Ja jos itse olisit köyhä,et varmaan pitäisi siitä että sinulle naurettaisiin! Ja se "nauraisin köyhiä" ei ollut vaihtoehtojen listalla.Jaa mutta sinulle voisi sanoa: se mikä nauraen tulee,se itkien lähtee!!
- rikas4
ihan sama mulle sit lähtee jos lähteee
- No jos minä sitten
muuttaisin Paimioon, korjaan muuttotappiotilastoja.
- Daamille
Tervetuloa!
Olisikin parempi, että täällä pärsäävät turhakkeet muuttaisivat takaisin sinne, mistä ovat tulleet tai ainakin jonnekin pois.
- generalissue
Antaisin tarvitseville.
- keno voitto
joku paimiolainen nettipelaaja muuten voitti 2 miljoonaa e kenosta syksyllä.
nyt vaan kaikki naapuria kunnolla kyttäämään... uusi auto? uusi muija?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole442494Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.562140Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886