Eli parhaan ystäväni käytös on yhtäkkiä muuttunut ihan oudoksi... en ole nähnyt häntä reiluun kahteen viikkoon, koska hän oli lomamatkalla, ja kun hän saapui suomeen soitin hänelle ja juttelimme kaikkee ja kaikki oli vielä silloin hyvin. Sitten seuraavana päivänä (torstai) ystäväni alkoi puhumaan perjantaista, kaikkea että juhlistettaisiin vimppaa lomaviikonloppua niinku oltiin pari viikkoo sitte suunniteltu, mutta minä olin luvannut jo ennenkuin mitäään olimme suunnitelleet mennä yksiin bileisiin juuri silloin, ja itse olin odottanut niitä siitä lähtien kun minut sinne kutsuttiin. en tajunnut silloin kun suunnittelin ystäväni kanssa että ne bileet ovat juuri samana päivänä... eli kun kerroin bestikselleni tästä hänen käytöksensä muuttui, hän oli koko ajan sillee aha, okei... yms. Yritin sanoa kaikkee et hänkin voi tulla mukaan( hän ei halunnut) ja että voimmehan juhlia lauantainakin, mutta sillon hänellä oli kuulemma jotain muita kiireitä. Tästä on nyt vajaa viikko aikaa ja hän on yhä tuollainen, kun kysyin tänäänkin että millon voisimme nähä, niin vastaus oli: empäs tiiä. ,
Joten mitä voisin tehdä että tilanne parantuisi. Aloitamme molemmat nyt eri kouluissa, joten koulussakaan ei tule nähtyä...
Ystäväni on minulle jotain niin tärkeää, ja olen tuntenut hänet niin kauan ja meillä on aina hauskaa yhdessä ja ihania muistoja joten olisin niin kiitollinen jos joku jaksaisi lukea tämän ja auttaa sillä olen ihan maassa...
ystävyys kateissa...
sädface
3
64
Vastaukset
- 1231312
Koita vaikka pyytää anteeks?
- ,,,
Mullaki oli tommonen ongelma mut sit vaa pakotin sen meille yöks ni sit se taas muisti et kuinka kivaa meil on yhessä ja muuttu taas normaaliks.....
- Yritän auttaa
juu mut ystävä on kans just tollanen jos se harmistuu mulle, mut aina se on menny ohi :) ootko kysyny et onko se sulle vihanen ja miks ?
Soita sille ja sano et oot tosi pahoillas, ku et päässy juhlimaa sen kans, et tahtoisit hyvittää se jotenki (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502