En tiedä miksi, mutta jostain syystä mä haluan nykyän ankeutta.... Mm haaveilen usein 3 maailmansodasta tai maailmanlopusta. Usein ajattelen myös, että olisi hauskaa asua jossain ***** kommunisti valtiossa, missä ihmisiä "katoaa", ja jokapäivä on synkkyyttä.
Jopa säässä pidän eniten sumuisesta, hämärästä, hieman sateisestä syksy säästä. En ole mikään emo tai gootti, jos musta tässä sellaisen kuvan saa. Olen itseasiassa hevari...
Välillä suunnitelen paikallisen 600-vuotta vanhan kirkon polttamista. Kerran jopa päätin tosissani, että aion polttaa sen, mutta seuraavana aamuna kun heräsin, ajatus tuntui hieman typerältä...
En ole mikään kauhean synkkä ihminen oikeastaan, olen oikeastaan aika iloinen ja hauska ihminen, mutta kuitenkin.....
haluan pimeyttä ja ankeutta
8
108
Vastaukset
Sitten kun oikeasti jotain noista tapahtuu, niin sinä olet heti helisemässä ja vetämässä itseäsi narun jatkeeksi.
Kaikki ne, jotka ovat "Oispa kiva, jos tulis kolmas maailmansota" on yleensä sellaisia ihmisiä, jotka eivät tiedä maailman menosta hevon vittua tai ovat muuten vaan ihan vitun taukkeja.
Tuo kirkonpolttelu sen parhaiten todistaa, että äitisi on pudottanut sinut vauvana lattialle yhden kerran liikaa.- -
^ Tuo, plus liikaa CoDia.
- ...
Haaveilua masu täynnä ja kuivat vaatteet päällä.
Voithan aina ottaa menolipun Afrikkaan, esim. Somaliaan. Vaikka siellä paistaakin aurinko niin luulen että löydät tarpeeksi haastetta hengissäpysymiseen. - ehkäseko
ei tuo ole hauskaa. PALJON hauskempaa olisi jos taivas olisi musta ja kaikki elollinen kuolisi. (sarkastista yskimistä)
- aikakummaa
Aika hölmö toive jos voin suoraan sanoa :)
Siis kuka nyt haluaisi olla jossain dystopiassa, tuleeko mieleen että sinullekin kävisi luultavasti huonosti semmoisessa.
Lue vaikkapa aikasi kuluksi kirja nimeltä Vuonna 1984.
Kummallisia ihmisiä sitä näkeekin netissä. - hah..vitu_cod_nörde
http://kingis97.suntuubi.com/ mee tonne vinettää idioottii
- asdgqw33
mee omeglee
- eijaksaooottaaa
saatananpalvoja! O_O ois kyl kiva jos tulisi maailmanloppu! sitten pääsee taivaaseen! =) siellä on kuulemma ihanaa... olen lukenut kaksi ihanaa kirjaa, joissa käsitellään jonkin verran kuolemaa: "Portaat taivaaseen" Enkeleitä hiuksissani" ihania kirjoja! niiden takia haaveilen kuolemasta eikä pelota yhtään! ^__^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462