Suuruuskuvitelmat

Noh, tuli tässä tällaista hupaa mieleeni lähiajoilta ;

- jos me tehtäisiin lapsi, siitä tulisi maailmanvaltias näillä "selviytyjägeeneillä"
- joudun koko ajan (rivimiehenä) hoitamaan johdon hommia ja opastamaan heitä
- työmaa kaatuisi ilman minua (hoitanut ainakin 7-10 ihmiselle potkut)
- lapseni ovat saaneet parhaimmat geenit koskaan
- naiset haistavat huippugeenini
- poliisi jahtaa minua ja keskittää siihen voimavaroja (ois kyllä syytäkin välillä)
- eksäni ovat olleet niin hullaantuneita etteivät kykene päästämään irti ; hulluja tietenkin joita koetti vain rakastaa
- äitini ymmärsi voimavarani, koki ne uhaksi ja siksi heitti minut ulos alle 15-vuotiaana
- minulla on ollut reilusti yli sata kumppania
- se mitä suhteeseen tuon, on jäänyt aina täysin aliarvostetuksi.
- olen kuin kaksikymppinen fyysiseltä olemukseltani ja kunnoltani (krohom) ja saan kenet haluan
- naiset hakeutuvat luokseni eikä toisin päin
- et koskaan saa keneltäkään sitä mitä minulta (missään muodossa)
- voin tulla töihisi mukaan ja opastaa
- minulla on tärkeä tehtävä täällä
- olen kantanut kaverini (mitkä ?) kriisien yli mutta toisinpäin ei toimi ja totta kai parisuhteissa uhrina...
- kykenen päihittämään fyysisesti melkein kenet vain
- tiedollisesti olen ylivertainen
- olen ylivertainen myös kaikissa muissakin harrastuksissani
- raha ei lopu (vaikka lainaan sitä lähes viikottain) ja tienaan ihan veesti
- olen itse valinnut tämän tieni ; yksinäisyyteni, kaverittomuuteni (todelliset) jne
- kykenisin päihittämään rallikuskit, maailmanmestarit biliksessä jne
- en koskaan liho, alkoholisoidu, tule päihderiippuvaiseksi
- en tarvitse ketään, pärjään aina yksin ja sen on oma valintani
- osaan korjata autot, asunnot kaikkineen, kaivaa kaivokset, tehdä hissit, kaivaa kuilut, hoitaa mitä vain oikeastaan.
- en usko korkeampaan voimaan vaan omaan hallintaan elämässä - kaikki mitä olen saanut (NIIN MITÄ?) on itsestäni kiinni. Minulla on sen vuoksi asema.

=)

Hauskaa torstaita

16

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +-

      Lynsky se tarkoittaa sitä että olet kerrankin kaltaisessa suhteessa koska olet samanlainen yleisesti katsoen suuruusharhoja. Toistan olevasi epäsosiaalinen kriminaali eikä aviomiehesi samat toimet tee suhteesta kuin oikean.

    • Tää oli hyvä Lynett ... omavoimaisuuden kuvaus. Siihen eivät sorru persoonallisuushäiriöiset pelkästään.

      • Juu, ei niin mutta äkkiseltään tuli mieleeni kun viime viikolla repesin pitkään saarnaan siitä miksi hän haluaisi tästä huippugeenien yhdistymisen näkemisen uteliaisuudesta mm lisääntyä kanssani.

        No pelkoa ei siitä ole mutta hauskaa se oli vaikken kehannutkaan ääneen nauraa, ainakaan kamalasti =)


      • lynett kirjoitti:

        Juu, ei niin mutta äkkiseltään tuli mieleeni kun viime viikolla repesin pitkään saarnaan siitä miksi hän haluaisi tästä huippugeenien yhdistymisen näkemisen uteliaisuudesta mm lisääntyä kanssani.

        No pelkoa ei siitä ole mutta hauskaa se oli vaikken kehannutkaan ääneen nauraa, ainakaan kamalasti =)

        Voi v*ttu.

        Et usko, että olen nauranut tälle sun kommentille ja itseironiallesi tänään ... en vain tiedä mitä vastaisin, kun oikeasti minulla ei ole mitään sanottavaa tuohon :D

        Ehkä se itseyhteys ... joku voisi puhua jumalyhteydestä ... mutta joistain kirjoittelijoista sen vain 'näkee' ... valon.


      • temppuilija kirjoitti:

        Voi v*ttu.

        Et usko, että olen nauranut tälle sun kommentille ja itseironiallesi tänään ... en vain tiedä mitä vastaisin, kun oikeasti minulla ei ole mitään sanottavaa tuohon :D

        Ehkä se itseyhteys ... joku voisi puhua jumalyhteydestä ... mutta joistain kirjoittelijoista sen vain 'näkee' ... valon.

        No eipä ollut paljon mullakaan.

        Paitsi että valo palaa... mutta vain osassa huoneita ; toissapäivänä sitten sai järjettömät pultit siitä, että suhtauduin asiaan niin.
        Sanoen mm että näillä "äitigeeneillä" lisääntymiseni on tässä, tulisi sieltä sitten se maailmanvaltias tai ei.

        Alkoi vainoilemaan kaveristani koska tämä kirjoitti minulle tarkoitettuun viestiin sanoilla " mitäs tyttö" joka tarkoittaa siis sitä, että hän ei olekaan nainen koska he eivät käytä tällaisia sanoja toisilleen kirjoittaessaan (eivät ole tavanneet) vaan mies jota oikeasti haluan tapailla ja joka olenkin vain käyttänyt häntä hyväkseni haluten ehkä lisääntyä (eli valehtelin aiemmin) tämän tytöttelijän kanssa.

        Mä tietysti vastasin aikuismaisesti (heh), että totta, kyllä tällainen geneettisesti huippuluokkaa oleva "tyttö" haistaa sen parhaimman ehdokkaan ja...

        Joutuu taas ottaa happea pari viikkoa =)

        Ps. Hän on myös toistuvasti kertonut, kuinka esim suuren katastrofin tai sodan alla olisi ainoita jotka kykenisivät täysin suvereenisti selviämään luonnossa, puolustamaan itseään ja perhettään (jonka jätti lasten ollessa about 5-6 vuotiaita eikä ole heitä tavannut kuin ehkä muutaman kerran n 15 vuoteen) ja siksi hän on hyvä valinta kumppaniksi.

        Hih hii....


      • lynett kirjoitti:

        No eipä ollut paljon mullakaan.

        Paitsi että valo palaa... mutta vain osassa huoneita ; toissapäivänä sitten sai järjettömät pultit siitä, että suhtauduin asiaan niin.
        Sanoen mm että näillä "äitigeeneillä" lisääntymiseni on tässä, tulisi sieltä sitten se maailmanvaltias tai ei.

        Alkoi vainoilemaan kaveristani koska tämä kirjoitti minulle tarkoitettuun viestiin sanoilla " mitäs tyttö" joka tarkoittaa siis sitä, että hän ei olekaan nainen koska he eivät käytä tällaisia sanoja toisilleen kirjoittaessaan (eivät ole tavanneet) vaan mies jota oikeasti haluan tapailla ja joka olenkin vain käyttänyt häntä hyväkseni haluten ehkä lisääntyä (eli valehtelin aiemmin) tämän tytöttelijän kanssa.

        Mä tietysti vastasin aikuismaisesti (heh), että totta, kyllä tällainen geneettisesti huippuluokkaa oleva "tyttö" haistaa sen parhaimman ehdokkaan ja...

        Joutuu taas ottaa happea pari viikkoa =)

        Ps. Hän on myös toistuvasti kertonut, kuinka esim suuren katastrofin tai sodan alla olisi ainoita jotka kykenisivät täysin suvereenisti selviämään luonnossa, puolustamaan itseään ja perhettään (jonka jätti lasten ollessa about 5-6 vuotiaita eikä ole heitä tavannut kuin ehkä muutaman kerran n 15 vuoteen) ja siksi hän on hyvä valinta kumppaniksi.

        Hih hii....

        omavoimaisuudesta luopuminen tapahtuu vain kunnon pohjakokemuksen kautta ...

        Tunnen parikin tyyppiä, joilla on hieman 'vääristynyt' kuva itsestään. Tällä palastallakin niitä on muutama, mutta tosielämässä nää on oikeestaan ihan hauskoja veijareita, kun vain tietää mistä on kysymys. Silloin myös suhtautuminen näihin persoonallisuuksiin ja heidän tempauksiinsa on helpompaa ja herättää vähemmän vihaa. Tällä hetkellä molempiin on 'ystävyys' jäähyllä, mutta se päivä tulee taas, kun jompi kumpi tulee muina miehinä takaisin kuvioihin :D

        Mut em mie piittaa ... ihan sama ... nää jantterit veti herneen nekkuun mulle itse kuvittelemastaan jutusta ja toinen niistä yritti kostaa - niinhän ne aina. Se kompensaatio pitää saada tavalla tai toisella - ja mieluummin sillä toisella, ettei omaa osuutta tarvitse asioissa pohtia ja että se suureellinen omakuva säilyy. Ei ollut äijillä pokkaa tulla naamatusten selvittämään juttuja, vaan piti levittää paskapuheita selän takana kaikille tutuille. Sanoisin, että aika neitimäistä toimintaa. Valitsin olla reagoimatta mitenkään - eikä kukaan muukaan ole reagoinut, kun tuntevat tyypin. Kuuluu hänen luonteeseensa ja persoonaansa.

        Mutta mitäpä näistä ... tänään on hienonäköinen päivä.


      • temppuilija kirjoitti:

        omavoimaisuudesta luopuminen tapahtuu vain kunnon pohjakokemuksen kautta ...

        Tunnen parikin tyyppiä, joilla on hieman 'vääristynyt' kuva itsestään. Tällä palastallakin niitä on muutama, mutta tosielämässä nää on oikeestaan ihan hauskoja veijareita, kun vain tietää mistä on kysymys. Silloin myös suhtautuminen näihin persoonallisuuksiin ja heidän tempauksiinsa on helpompaa ja herättää vähemmän vihaa. Tällä hetkellä molempiin on 'ystävyys' jäähyllä, mutta se päivä tulee taas, kun jompi kumpi tulee muina miehinä takaisin kuvioihin :D

        Mut em mie piittaa ... ihan sama ... nää jantterit veti herneen nekkuun mulle itse kuvittelemastaan jutusta ja toinen niistä yritti kostaa - niinhän ne aina. Se kompensaatio pitää saada tavalla tai toisella - ja mieluummin sillä toisella, ettei omaa osuutta tarvitse asioissa pohtia ja että se suureellinen omakuva säilyy. Ei ollut äijillä pokkaa tulla naamatusten selvittämään juttuja, vaan piti levittää paskapuheita selän takana kaikille tutuille. Sanoisin, että aika neitimäistä toimintaa. Valitsin olla reagoimatta mitenkään - eikä kukaan muukaan ole reagoinut, kun tuntevat tyypin. Kuuluu hänen luonteeseensa ja persoonaansa.

        Mutta mitäpä näistä ... tänään on hienonäköinen päivä.

        Joo, eiköhän näitä riitä joka kylälle ja niemennotkolle omansa...

        Toi kosto on hienoa ; meilläkin on jo neljä vuotta länkyttänyt kaikenlaista kaikenlaisille ja sitten on välillä ihan pokkana toista mieltä kun "menee hyvin" (eikä ees tajua hävetä), mutta ei sitä enää oteta tosissaan, paitsi no joo, osa tekee niin vieläkin. Samapa tuo.

        Jännä juttu, että nykään ne parhaimmat liittolaiset löytyy aikas samantyyppisistä ja totta kai uudemmista tyypeistä. Kun tällainen samanlainen kaveri oli kerran samassa paikassa seurueessamme, en täysin kyllä kyennyt enää pistämään toisesta korvasta ulos....sitä toistensa ja itsensä kehumisen määrää mitä toinen komppas koko ajan...sit kun mut vedettiin siihen mukaan, tartti taas ottaa vähän happea..

        Eikä ne koskaan naamatusten tulekaan, nämä veijarit.
        Siellä se taas nytkin itkee "uhrina" kun meni taas rajan yli noiden mustasukkaisuusjuttujen kanssa ja joutui jäähylle mutta minkäs teet ...

        Täytyy käydä varmaan kattoo jo valmiiks kaupasta hamekangasta =)


    • näin on

      Suuruuskuvitelmat rajoittaa narsistin älykkyyttä, itseasiassa hän on melko tyhmä ;)

      • 2+12

        Olen samaa mieltä. Narsisti on itseasiassa melko tyhmä. Kokemusta on kahdesta.


    • kunkku_2

      Onko nämä vaitteet tullut ihan selvinpäin? Vaikea uskoa.
      Pystyykö jotenkin perustelemaan väitteitä?
      Miten sinä olet jaksanut kuunnella moisia juttuja?

      • 7

        Eiköhän tuo lista ole aloittajan uhrien ärsytysmielessä tekemä, hän kun on jatkuvasti mainostanut että hän voi elää hyvin narsistin/narsistisen miehensä kanssa, koska ei ole enää "uhriutunut" ja on niin pitkälle kehittynyt uhrina oltuaan ja ylipäänsä ihmisenä että vissiin kelpaisi olemaan esimerkkinä kenelle vaan tämän palstan "katkeralle ja uhriutuneelle", narsisteja "haukkuvalle" uhrille. :D
        Mutta onneksi olkoon vaan, ehkä siinä on vakka kantensa valinnut?


    • kunkku_2

      Jos tollaista omakehua tulee henkilöltä joka ei ole oikeast mitääni saavuttanut, niin kuka tollaista jaksaa kuunnella?

      .

      • 15

        Useimmat eivät jaksakaan.


      • 19
        15 kirjoitti:

        Useimmat eivät jaksakaan.

        Ei tod., jossain vaiheessa meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja narsistin suu sen kuin kävi..


    • freestyle2

      Ihan oikeesti tulee noin "järkevää" juttua?
      Onko näitä tullut heti suhteen alussa?

      • No joo... mutta meillä ei olekaan "normisuhde" vaan tapaillaan hänen toistuvista yrityksistään huolimatta, siis kiinteyttää suhdetta.
        Siksipä otan vain ne hyvät puolet ja lopun aikaa joutuu olemaan poissa.

        Voitaisko me mitenkään asua yhdessä oli männä viikolla taas rajanylitys koska en suostuisi siihen hänen enkä kenenkään muunkaan kanssa tässä tilanteessani muutenkaan.

        Ja kyllä mun tytölle riittää muutenkin, että joutuu asumaan "yhden hullun" kanssa=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe