Hauskat pilat

Gradfi

Kuinka moni harrastaa erilaisia, mitä ihmeellisempiä piloja? Voin kertoa yhden tekemistä piloistani:

Teen usein sillä tavalla esim. papalle, mummolle, äidille, että siirtelen heidän tavaroitaan niitten huomaamattaan eri paikkoihin ja siirrän myös tavaroita sillain, että jos vaikka piirongin päällä oikealla puolella on ollut digikamera, lääketabletteja, ja vasemmalla puolella taskulamppu, niin olen vaihtanut niiden paikkoja naureskellen samalla. Sitten saa naurusuin katsella kun ne ihmettelee, että onpa kumma että tässä kohtaahan piti olla nämä mun tabletit, että miten ne tuossa on, onkohan isäntä vahingossa käyny syömässä näitä. Sitten esim. kukkamaljakon olen saattanut yllättäen laittaa valokuvan paikalle ja valokuvan olen pistänyt kukkamaljakon paikalle. Ja sitten raapivat päätään, että "miten kummassa?" "Häh?" Koko ajan joku tavara löytyy jostakin muualta, vaikka sen pitäisi olla ihan toisessa huoneessa. Kerran tein sillain, että kun olohuoneen seinällä oli alun perin taulu, jonka kuvassa oli isopappa, ja makuuhuoneen seinällä oli taulu leikkivistä lapsista, niin siirrin isopapan taulukuvan makuuhuoneen seinälle ja sen toisen olohuoneen seinälle. Ja sitten joskus puoliltaöin, kun pappa ja mummo oli menossa nukkumaan, niin pappa alko kattomaan kummallisesti sitä taulua seinällä ja sanoi että "mitä helevettiä, miten helevetissä papan taulu on meidän makuuhuoneessa!? Voi perkele, onko pappa tullu noutamaan meidät pois!? Täällähän kummittelee! Katohan sinäkin Kaisa (mummo) tuota taulua!" No sitten mummo meni hakemaan suolaa keittiöstä ja ripotteli sitä eri paikkoihin ja pappa hahahaha, haki raamatun olohuoneen kirjahyllystä ja hoksasi sen toisen taulun, jolloin huudahti, että "nyt toimitaan!" No, minä kurkkailin käsi suun edessä niiden touhuja siellä, kun nauratti niin perkeleesti. Ja aamulla kahvipöydässä sitten huokasivat helpotuksesta, että "ei tullu ei", niin sillo mulla petti pokka ja pappa kysy multa, että mitä oikein hirnun, johon minä että "en mittää, yks juttu vaan nauratti." Eivät arvanneet, että täällä on joukossa yks pilailumaisteri.

Että tälläisen hyvän pilan olen ihan itse keksinyt. Ja tämä pila pisti kyllä vipinää töppösiin. Onko joku muu koskaan teistä tehnyt tämän tyyppisiä piloja?

155

7616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julkka98

      Kerran heitettiin kananmuna avoimesta ikkunasta sisään. Sitten lähettiin heti haneen ku joku huus: "MITÄ HEL******". Sen jälkeen en oo nähny enää koskaa aukinaista ikkunaa siinä talossa, mutta voihan ne ovet ikkunat ja seinätkin sillä munalla liata.

      • hihihihihohohoho

        Muuten hyvä tuo seinien sotkeminen, että voi tulla aika pirun kalliiksi. Eräät kossit saivat päähänsä heitellä ala-asteen seiniin kananmunia. Hauskaahan heillä oli jne. kiva pila. Mutta jäivät kiinni ja joutuivat pesemään seinät. Itse asiassa kanamunista jäi jäljet ja peittyivät vasta kun koulu maalattiin uudestaan. Kyllähän siinä kosseilla oli pilaa kerrakseen.


      • Julkka98
        hihihihihohohoho kirjoitti:

        Muuten hyvä tuo seinien sotkeminen, että voi tulla aika pirun kalliiksi. Eräät kossit saivat päähänsä heitellä ala-asteen seiniin kananmunia. Hauskaahan heillä oli jne. kiva pila. Mutta jäivät kiinni ja joutuivat pesemään seinät. Itse asiassa kanamunista jäi jäljet ja peittyivät vasta kun koulu maalattiin uudestaan. Kyllähän siinä kosseilla oli pilaa kerrakseen.

        Onneks ei jääty kii!


      • Pilailiu boy

        tilasin naapuriin pizzoja ja kun pizzpoika toi niitä katselimme kun vei niitä sinne naapuriin. Samaan aikaa teimme kananmuna~ attentaatin pitsapojan autolle parvekkeelta,.aina kun olen kapakassa niinn revin kaikkki vessapaperit ja tungen ne pönttöön ja kusen päälle. Menee yleensä pönttö tukkoon ja kusen lattialle. Kerran rupesi niin naurattaan että kaverit kyseli että miksi mä nauraa hirnuskelen niin paljon, mutta heitin jonkin hätävalheen etten olisi paljastunut. Kerran menin naistenvessaan kapakassa ja väänsin paskat ja kuset pöntön ohi, nauratti tuo pila paljon...yksi pila on hyvä niin on kaataa happoa naapurin kukkaistutuksiin tai sitten katkoa niiden marjapensaat. Kerran kävin repimässä niiden perunat..mitä helvettiä täällä on tapahtunut kuului kova huuto naapurin puolelta. Minä nauroin parvekkeella


    • teroturopuro

      Miusta hyvä käytännön pila oli, kun piilotin WC-paperin sisään perinteisen partaterän. Sitä naurua, kun isän ryppynauha katkesi ja iänikuinen piereskely loppui!!!

      • Troller-Loller

        No oliha se ehk siusta hyvä käytänönpila!


    • Julkka98

      auts.

    • Julkka98

      Sori jos tääl on se tuplapostaus sääntö mut kuitenkin: "lainattiin" viereiseltä työmaalta vähän sellasta varotusnauhaa ja kyltti niin merkittiin opettajien parkkipaikkka työmaa-alueeksi myöhään sunnuntai-iltana ja kun opet parkkeeras tielle, ni laitettiin niiden autoihin/prätkään tyhjiä papereita esittämään sakkolappua (älä jää kiinni)

    • 45löp

      mites kun pyyhin yleisessä vessassa perseeni wc rullaan josta aukaisin 3 pois tieltä ja sit pyyhinnän jälkeen kelasin etu 3 paperit takaisin siihen ja pistin telineseen. sit kun seurava tulee paskalle ja vetää ekan, sit tokan ja meinaa viimeistellä perseensä kolmannella niin se onkin jo valmiiksi paskassa.
      että naurattaa meinaan tippu penkiltä kun muistelen sitä

    • raflapiru

      Kuulin tällaista ohimennen, kun mies rupesi kertomaan ystävättärelleen, miten hän oli liehitellyt jotain naista ravintolassa ja tarjonnut drinksua jne. ja kun ei siltikään onnistunut ja tuli kilpakosija, lähetti tarjoilijan viemään drinkkiä naisen pöytään ja laittoi jotain sanomaa viestiksi. Sisältöä en kuullut ja se ei ole olellinen, mutta tämän jälkeen ei uusikaan mies onnistunut iskemisessään, niin naurettavaksi tai kiusalliseksi tehtiin jomman kumman olo.

      Tämä on vain tuhat kertaa vaikeampaa kuin heittää kanamuna akkunasta tai kusta jonkin mopokypärään parkkiksella tms. Ongelmana on saada pahasti turpaan tai päästä hengestä,joten oliko se tosiaan kaiken ajan, vaivan ja rahan arvoista?

      Naisillahan tämä tulee ihan luonnostaan eli juoruavat, puhuvat paskaa toistensa selän takana ja puukottavat siekailematta heti tilaisuuden tullen, niin sata kertaa tuolla nähny ja jälki sen mukaista. Kuka muu kuin nainen keksii alkaa epäonnistuneen iskuyrityksen jälkeen haukkumaan äsken ihailemaansa miestä kovaan ääneen homoksi tms. kaikille ravintolassa tai avioerossa huoltajuudessa vetämässä viimeistä ässää hihastaan esittämällä perättömiä insestiepäilyjä miehestä.
      Helsingin Malmilla kuulin juuri eläkeläismieheltä, miten poliisit oli vieneet sivummalle muka nuoria tyttöjä ahdistelleena. Todellisuudessa mies ei suostunut hakemaan heille kaljaa ja tupakkaa, niin ketutuksessa piti laittaa rankkaa juttua tyypistä. Voiko ihminen mennä tuosta enää alemmas tuosta läpimädästä paskaläjästä?

      • perkele

        Voi voi rakastua mieheen.


    • Julkka98

      Tupla-auts

    • 665 saatanan naapuri

      Hienoja piloja teillä! varsinki toi 666 palvojan pila!

    • Julkka98

      Laita läppäriin vaikka joku Trololo TÄYSILLE soimaan. Läppä kiinni ja ku joku avaa sen ni kyllä lähtee!
      PS: kannattaa käyttää erillisiä kajareita.

      • Julkka98

        Löyät sen menemällä juutuubiin tai www.trololololololololololo.com:iin.


      • Julkka98
        Julkka98 kirjoitti:

        Löyät sen menemällä juutuubiin tai www.trololololololololololo.com:iin.

        Siis www.trololololololololololo.com


    • Mika++

      Tarina kertoo eräästä Santahaminan sotilasmestarista, joka laittoi koiranpaskaa ladulle mäen kohdalle ja jäi viereen jakkaralle vartoomaan. Kun hiihtäjä lasketteli koiranpaskan kohdalle, niin mestari kajautti: "ILMANEN VOITELUPISTE!"

      • henrivista

        polttaisin nykyiset armeijan sukset ne on iin hitaita .


      • henrik ivista
        henrivista kirjoitti:

        polttaisin nykyiset armeijan sukset ne on iin hitaita .

        suututtaa ne armeija sukset vanhat , vihollinen nopeemmat sukset ja olet kuollut.


      • pakkasvoideeiluista
        henrik ivista kirjoitti:

        suututtaa ne armeija sukset vanhat , vihollinen nopeemmat sukset ja olet kuollut.

        kilpasuksista kehitetty versio armeijan käyttöön.


      • Mika++
        pakkasvoideeiluista kirjoitti:

        kilpasuksista kehitetty versio armeijan käyttöön.

        Mitä hitaammat sitä turvallisemmat. Olis vaan ylipainoisilla tissiposkilla luut nopeammin poikki.


      • joku
        Mika++ kirjoitti:

        Mitä hitaammat sitä turvallisemmat. Olis vaan ylipainoisilla tissiposkilla luut nopeammin poikki.

        Onpa paljon vastauksia!


      • liipsu
        henrivista kirjoitti:

        polttaisin nykyiset armeijan sukset ne on iin hitaita .

        Ai sä oikeen osaat vetää liipasinta vauhdissa.


      • henrik ijäs72
        henrik ivista kirjoitti:

        suututtaa ne armeija sukset vanhat , vihollinen nopeemmat sukset ja olet kuollut.

        alikessu anto pakkasvoidetta ja sukset jäi suohn
        o


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        alikessu anto pakkasvoidetta ja sukset jäi suohn
        o

        olin palautanu suksisiteet niin alikessu sano hae alakerrasta nii.
        n hain toisista suksista. hiukkavaara 9495
        eversti sallinen


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        olin palautanu suksisiteet niin alikessu sano hae alakerrasta nii.
        n hain toisista suksista. hiukkavaara 9495
        eversti sallinen

        hiukkavaarran alikessut joutuis sotaoikeuteen


    • KATOsäETosaa

      lähettäkää viesti big 7478635 numeroon 17211 satte linkinä videon josta näette maailman hienoimman käytännön ppilan

    • werkkiwoks

      tonget löyty aamula tvn vierestä ihmeellistä,

      • @\$

        ok kiitos tässtä viestistä moi mikkä sun nimi on kiitos mun nimi on hanna


    • @\$@\$ moi

      moi olen hanna ja mikkä sun nimi on ole hyvää voitko tulla muun äitin syntäreille sen nimi on jos tunet niin voit tulla se alkaa ehkkä mutta se ei ole tänän vaan yli huomena ja sen nimi on rittu laukkanen ja se on käpyllässä .- moi voitko vastaa tähän kysymyksen kohtta 5 minutin jälken jos et voi tulla ja halusin kyssyä otetankko
      salasanalla ja käytäjäntunuksella mikkä se on se salasana en viellä tiää \}][{€$£@ moika nähän kohta jos tuut kohtta

    • Julkka98

      Mun puhelimella voi salata numeronsa. Tästä keksin sellasen pilan minkä sain toimimaan eräällä (vähän vajaaälyisellä) kaverilla. Soitin sille ja sanoin "Onks tää se numero mist voittaa miljoona euroo?" ja vielä 3 päivää myöhemmin puhelin näytti koko ajan "numero varattu" -tekstiä ku sille yritin soittaa. Olisin kyllä halunnut nähdä sen puhelinlaskun!

      • hahahaha...

        Aika hieno puhelin sulla... :D tiesitkö et kaikilla kännyillä voi salata oman numeron? :D


      • aguangga

        vasta oli aku ankassa tuo miljoonan euron juttu


      • Julle98
        aguangga kirjoitti:

        vasta oli aku ankassa tuo miljoonan euron juttu

        aijaa


      • Jone.P
        hahahaha... kirjoitti:

        Aika hieno puhelin sulla... :D tiesitkö et kaikilla kännyillä voi salata oman numeron? :D

        Itse asiassa läheskään kaikilla matkapuhelimilla ei voi salata puhelinnumeroa.


    • Troller-Loller

      mä tykkään krjottaa WC-paperii kaikkee kivaa

      • joku

        laitoin vessapaperiin jotain terävää... -Kaveri ei ollu ilonen!


    • jäynämies

      kossipoikana valaistun ladun alamäkeen tehtiin jekku eli vedin paskat pitkänä soirona siihen ja mentiin kattoon seuraavaa hiihtäjää joka laski siihen ja alamäki kun loppui niin nähtiin se pyyhkimässä suksiaan lepän kylkeen

      ja sit kun se lähti seuraavalle 5 km koitokselle paskat pyyhittyään niin jyrsitiin toisesta ladusta hieman yli suksen mitta pois noin 10 cm syälle ja uutta lunta hämäykseksi, jätkä lasketi alamäkeä kyykyssä ja kun suksi tippui roiloon ja jätkä horjui ja lensi mettään niin ei meinannu pystyssä pysyä kun nauratti niin vitusti

    • Mika++

      POROJEN KILLERI
      Olin varusmiehenä tykistön talvileirillä Rovajärvellä. Vedin parikaapelia radio-bankusta tunturin laelta alempana olevalle komentopaikalle. Radiot oli sinne kauko-ohjattu. Rinne oli niin jyrkkä etten uskaltanut lasketella alas. Jossain vaiheessa huomasin, että jos tulen rinteen alas sivuttain suksilla kävelemällä, niin ehtii tulla pimeä. Laskin sitten sukkulana alas. Parikaapelikela rallatti selässä. Yhtäkkiä lumihanki hävisi suksien alta. Porot oli kaivanu 5x5 metriä kaivannon, jota en ehtinyt havaita. Sukelsin pää edellä kaivannon reunan sisälle lumeen. Kaapelikela iskeytyi takaraivoon. Onneksi turkislakki esti tajunnan menettämisen. Sieltä apinan raivolla ylös ennen kuin happi loppuu. Takin ja paidan sisään meni niin paljon -20 asteista lunta kuin vaan mahtui. Hillitön jäätävä kipushokki koko kehon alueelle. Huusin niin että tunturi raikui. Sukset tietenkin liukui tunturin juurelle. Sai kävellä itku silmässä niitteen perään vaatteet täynnä sulavaa lunta. Silloin ihminen tunsi itsensä hyvin, hyvin pieneksi.

      • .

        Repesin.


    • jk

      ei ole

    • Mika++

      Äipän mummonvainaa teki (eläessään) kivan jullikan kosseille. Näki, että nämä konttaavat ojia pitkin keskelle peltoa, ja sitten pikku hiprakassa tulevat takaisin. Kävi kusasemassa poikien kiljupänikkään. Kysyi jälkeenpäin että miltäs se mun kusi maistui.

      Kossit teki äipän papalle hauskan pilan. Tällä oli paksut ja pitkät vahatut viitset. Kävivät sivelemässä paskaa ukkoraiskan viiksiin. Tämä herättyään kävelee huoneesta toiseen ja tuumaa, että onpas se nyt kumma kun joka huoneessa haisee paska.

      • !

        kamala sana tuo "kossi." ei mulla muuta.


    • .

      ELI SÄ HALUAT VÄLTTÄMÄTTÄ ETTÄ TEEN NE RIKOSILMOTUKSET KAIKESTA? MUN ON PAKKO TEHDÄ KUN ET LOPETA ETKÄ OLE LOPETTANUT.SULLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA MIHINKÄÄN NIISTÄ TIETOLIIKENNEMURROISTA RAISKAUKSESI LISÄKSI.KUKA TAHAnS TIETÄÄ JA TAJUAA PUHUITPA MITÄ TAHANSA PASKAA

      • Julkka98

        En tajuu.


    • .

      Ja se on TÄYDELLISESTI ja lopullisesti poikki IHAN KAIKKI. ENKÄ TODELLAKAAN,TIETENKÄÄN TULE RAJOITTUMAAN PELKKÄÄN POLIISIIN.

      • .

        VAIHTOEHTOJA EI OLE. JOKAISELLA ON OIKEUS TIETOSUOJAAN JA YKSITYISYYTEEN JA SIITÄ TULEN PITÄMÄÄN HUOLEN


      • Julkka98

        En tajuu tätäkään.


      • Mika++
        Julkka98 kirjoitti:

        En tajuu tätäkään.

        Tuohon on kätketty salainen viesti. Kun kirjaimet järjestelee toisin, niin paljastuu jotain todella merkittävää.


      • joku
        Mika++ kirjoitti:

        Tuohon on kätketty salainen viesti. Kun kirjaimet järjestelee toisin, niin paljastuu jotain todella merkittävää.

        Mihin? Mikä?

        PS: mun kajarit poksuu!


      • Julkka98
        joku kirjoitti:

        Mihin? Mikä?

        PS: mun kajarit poksuu!

        PS: Mun kajarit poksuu?????????


      • Solttupoika
        Julkka98 kirjoitti:

        En tajuu tätäkään.

        TUPLAUUNOT


    • .

      NE ON RIKULLE.HÄN EI NÄK6jÄÄN OLE LOPETTANUT VAAN HÄNEN ON LOPETETTAVA IHAN TÄYSIN KAIKKI MUHUN LIITTYVÄ.EIKÄ SAA OLLA TUNNISTAVINAAN ENÄÄ KOSKAAN MISSÄÄN.poliisiasema aukeaa tänäänkin 08 eli aika pian. Olen jo kahdesti vetänyt asiat viime tingas pois lopullisten ilmoitusten jättämisestä.jos hän ei lopeta,olen hänen pakottamansa ne jättämään.kaikesta.tähänkään mennes ei ollut tarkoitus vetää pois.

      • .

        purettava KAIKKI tähän mennes tekemänsä paska. Kreivin aikaan. Kaiken mahdollisen lainen minun tai asioideni seuraaminen netis tai yhtään missään muual on TÄYDELLISESTI KIELLETTY.ON TURHA KUVITELLA ETTEN HUOMAA. SIIS TÄYSIN TÄYDELLISESTI,OLKOON IHAN MILLÄ KEINOIN TAHANSA. Ja Lopullisesti.MUUTEN EI VÄLTYTÄ KÄRÄJILTÄ KAIKILTA MUILTA KOVIMMILTA MAHD SANKTIOILTA.


    • .

      Olisi saanut olla lupaukseni mukaan rauhas ja unohdettu,jos olisi itse pitänyt osansa lupauksesta.mutta kun ei,todellakaan.olet riku itse ainoa syypää jokaikiseen senjälkeiseen poikkitelaiseen sanaan.yksin.olisin enemm ku mielelläni unohtanu kaiken jo sillon.sul tasan 2vaihtoehtoa.1.palautat kaiken yksityisyydessäni puhumassasi paskas ennall täydellisimminHETI(Tekniikka vähintään tunneissa,muu niin pian kuin ikinä pystyt). 2. Käräjät ymv.

    • Julkka98

      Tarvikkeet:
      Tupakka, paukkuserpentiini ja kaveri joka polttaa ja käyttää silmä/aurinkolaseja


      Ohjeet:
      1. Irrota paukkuserpentiinistä panos (tai tilaa pomminpurkuryhmä).
      2. avaa tupakka, laita panos sisään (se ei saa näkyä).
      3. varmista että kaverillasi on jotain suojaavaa silmien edessä.
      4. Anna "pommisi" hänelle.
      5. Pam

      Ps: laittakaa tänne PILOJA, eikä keskustelua armeijan suksista.

    • jouskis

      1. osta purkki partavaahtoa(ei geelia)
      2. laita se vuorokaudeks pakastimeen
      3. leikkaa purkin pohja purkinavaajalla auki
      4. kikkaile jäätynyt pötkylä partavaahtoa ulos purkista
      5. viskaa vaikka jonkun autoon tai asuntoon/anywhere
      6. odota :D

      paras tehdä kesällä kun sulaa nopeammin

      • Julkka98

        Joo toiki voi tulla aika kalliiks.


    • kaipaan parempaa

      Onpa mielikuvituksettomia noi sun temppus.

      • Julkke98

        toi eka kuva oli aika karmiva.


    • 6546456

      vittu te ootte säälittäviä :D

    • .

      Jee:) silleri on parasta!

    • Vihtori Lettu

      Tuli tuossa mieleeni jo kauan sitten tehty pikku pila naapurin rouvalle. Tässä kyseisessä naapurissa tehtiin remonttia, ja jouduin auttamaan siinä heitä, kun olin jo kouluni käynyt, mutta en töitä ollut vielä saanut, eli olin päiväkaudet kotosalla.
      Silloin kun tämän pilan tein, oli vielä tälläisiä Pilailuväline kauppoja. Olin sieltä joskun ostanut syyhypulveria, mutta käyttökohdetta en sille vielä ollut keksinyt.
      Nyt sitten tätä remonttiapua tehdessäni, kun tiesin, ettei siitä kuitenkaan mitään korvausta saa, niin päähäni iski pikku piru.
      Kävin kotoa hakemassa sen syyhypulverin, ja tupsuttelin sitä naapurin rouvan pikkuhousujen haaruksiin. Vain vaaleisiin, sillä mustissa se olisi näkynyt.
      No seuraavana iltana oli siinä lähistöllä syntymäpäiväjuhlat, jonne sitten tietenkin kaikki naarurit menivät. Olin siellä minäkin, ja "remonttiperhe".
      Kyllä oli tällä naapurin rouvalla ilmeet vaikka millaiset välillä, yritti vaikka kuinka haaruksiaan raastaa ettei vaan kukaan huomaisi. Minä tietenkin ekaksi huomasin, koska osasin siihen varautua, mutta pikkuhiljaa kyllä muutkin rupesivat kiinnittämään tähän rouvaan huomiota.
      No onneksi minä en kuitenkaan paljastunut silloin heti, sillä tämä ruova oli ollut työmatkalla edellisellä viikolla, ja kas kummaa, oli hotellissa erehtynyt vieraaseen sänkyyn. Tälle perheellehän tuli siitä kova riita, kun ukko rupesi epäilemään vaikka mitä, ja pakotti vaimonsa tutkimuksiin, että onko pikku pörriäisiä tullut vaimon tuheroon, sai tietää senkin, että oli vierasta nautittu.
      Sitten tämä kutina uusiutui, kun rouva laittoi toiset pikkuhousut jalkaansa, ja sen jälkeen rupesi epäilemään jotain, ensin pesuainatta, mutta sitten tajusi, että oli siinä jotain muutakin. Ja minä jäin sitten siitä kiinni, koska heillä ei ollut kukaan muu viimeaikoina käynyt makuuhuoneessa, joka sen olisi voinut tehdä.
      Välithän siinä meni, ei tarvinnut enää naapuria tervehtiä, mutta onneksi sain sitten töitä toiselta paikkakunnalta ja muutin pois kotoa, joten tilannekin rauhoittui.
      Nyt lähes kolmenkymmenen vuoden kuluttua, olemme taas ystäviä, ja naapurin eläkeläispariskunnan kanssa tälle asialle on naurettu useasti. Ukkokin kerran tuumasi, että se oli paras pila, jonka hän tietää.

    • Juupeliu

      Jeee! Tuhannes kerta kun joku lukee tätä osu mulle!

    • MJMohis

      Äitiltä kuullut kun lapsena ollessaan yhdet kylän veljekset tekivät aikanaan jekun isällensä. Olivat menneet teurastamon takaata jostain jäteperkuuastiata hakemaan pässin kivekset ja laittaneet isänsä talvitaskuun talvella. Voi sitä isän sadattelua kun kesällä työnsi kätensä taskuun mädäntyneisiin pässin kiveksiin. Ei tarvinnut asiasta muistuttaa kuin sanomalla "Pässin kivekset" niin jutun tietäneet lapset aina rupesivat nauramaan eikä naurusta meinannu tulla loppua =)

    • kakkaa

      kerran kun kaveri sammu, paskoin sen naamalle ja hioroin kullilla sen korvaa:D!!!
      oli vähän hassu jekku!!!! hihhhiiiih

      • yks toinen

        onks jätkä gay


    • JK

      VAI IIN

    • mikuli123456

      täs tällane normi pila elikkä ota pahvinpala sit kirjota tussil siihe et ''EPÄKUNNOSSA''ja teippaa se kiinni koulun tulostimeen tai tietokoneeseen mihi ikin haluutte!(älkää jääkö kii)

      • Julkku98

        tota on tullu harrasteltua 3-5 luokilla.
        Joku oli kerran laittanu vessanoveen sellasen "DANGER! biohazard" -kyltin. Ilmeisesti koulusta löytyy muitakin pilailijoita tai joku on saanut pahoja vatsaongelmia.


    • VinDiesel

      Potkaisin kerran ruotsin laivalla vessaan sammunutta herraa perseeseen ja laitoin 5€ setelin persevakoon. Tais herra ihmetellä ku persekipeenä 5 €urosta :)

      • hudshdfskjhgsoeafhjl

        ja toi pitäs uskoa!


    • öllö

      joopa joo, ihan ÄLYN "siistejä" piloja teillä...voi moro

    • Dr_Sincere

      Mikä mua on huvittanut on... Yksi sellainen rehtori, joka on pitänyt itseään "eurooppalaisena mestarina" kirjoitti about viikko sitten subin yöchattiin viestin jossa oli kohta että "eilen vielä aurinko paistoi, nyt on synkkä pimentänyt taivaan". Lol !! Kirjoitushetkellä se tarkoitti sen aivan toisin kun nyt on ilmennyt... Se kestää aina vähän aikaa, ennenkuin nämä jutut liukuvat kunnolla tietoiseen tajuntaan. Lol !!

    • todentaja

      Hyvällä maulla tehty pila menettelee ... tosin se hyvä maku kun tuntuu nykyisin, turhan usein olla hukassa ...

      • Epä-Dorka

        Tai jotku vaa keksii tänne jotai dorkia piloja.


      • Emä-Dorka
        Epä-Dorka kirjoitti:

        Tai jotku vaa keksii tänne jotai dorkia piloja.

        Tapoin jonku ja tungin pas*kaa sen suuhun! HIENO KÄYTÄNNÖN PILA!!!!!!!


      • EmäDorka
        Emä-Dorka kirjoitti:

        Tapoin jonku ja tungin pas*kaa sen suuhun! HIENO KÄYTÄNNÖN PILA!!!!!!!

        PS tapoin sen puukolla


      • Emä-Dorka
        EmäDorka kirjoitti:

        PS tapoin sen puukolla

        PPS otin pökäleen kusilaarista


      • EmäDorka
        Emä-Dorka kirjoitti:

        PPS otin pökäleen kusilaarista

        PPPS pakotin sen aluks pas*koo kusilaariin


      • ARVAA-KUKA
        EmäDorka kirjoitti:

        PPPS pakotin sen aluks pas*koo kusilaariin

        Viimenen-PS haistaka PAS*KAA!!


      • Emä-Dorka
        ARVAA-KUKA kirjoitti:

        Viimenen-PS haistaka PAS*KAA!!

        Viimenen-PPS SE OLIN MINÄ KOKO AJAN!


    • lLools

      Webcams in Tampere region [Katso lista]


      Helsingin alueen nettikamerat
      Webcams in Helsinki region [Katso lista]
      Pääkaupunkiseutu / Capital area, Finland



      Nettikamera, verkkokamera, web-kamera, webkamera, webcam, web camera, Suomi, Finland
      Sivuille on kerätty suomalaisia nettikameroita. Tällä hetkellä sivuilta löytyy Tampereen seudun (Pirkanmaa)
      sekä Helsingin seudun (pääkaupunkiseutu) kamerat. Mikäli kiinnostusta ilmee, muitakin alueita voidaan
      myöhemmin lisätä.

      Voit myös ilmoittaa oman kamerasi listalle.
      www.jotain.com
      Hosted by: Futuron Hosting

      • julkka98

        Katoppa www.FunWithIdiots.suntuubi.com


      • Julkka98
        julkka98 kirjoitti:

        Katoppa www.FunWithIdiots.suntuubi.com

        Tää on ehkä uskottavampi ku tuol oli se JuuTuubi-video.
        www.gifbin.com/f/982501
        PS: Jos jäit vahtaamaan näitä tuntitolkulla, olet idiootti!


    • yksinnä

      Ei tuo mitään jos tietää että kämpäss' on käyny muitaki kuin mä, mutku mä asun yksin ja tommosta sattuu yhtenää vaikkei mul käy ees vieraita.

      • lollaattori

        teetkö sä siis piloja ittelles?


    • homohtjuiku

      tämä paskan jauhanta on iha n vitun turhaa täällä suomi 24 nelosessa!! satana!!

    • kentishale

      Kerran otin yleisestä WC:stä vessapaperia ja kiinnitin sen selkään (sähköteippi ftw). Porukka katteli kummastuneen näköisenä kun pistin menemään pitkin käytäviä ja itse en pystynyt pidätellä naurua vaan repeilin täysillä (ihmettelivät miten sain paperin selkään) :DDDDDD

    • troloollolollolo

      Joos eon kiva mennä trollaa sinne chatrouletteen

    • kiitos

      http://makuhaaste.taffel.fi/index.php/bag/11939

      Yksikin ääni on aina plussan puolella. Muistakaa, yksikin ääni voi vaikuttaa! :D

      “One person can make a difference and every person should try.”
      John Fitzgerald Kennedy

      SO VOTE FOR MY TAFFEL!

      anteeksi häirintä! :)

    • athjatehaj

      Pöllin kaikki vessapaperit ja pistin tilalle ilmastointiteippi rullan, johon kirjotin "kuinka epätoivoinen olet?"

    • Kloppi

      Kloppi ikäsenä tuli rikottua hajupommi bussiin.
      Sitte nauraa kiherrettiin, ku bussi ajo lopunpäivää ovet auki.

      Kenkälankki piloja armeijassa:

      Mustat vessapytyn rinkulat sotattiin lankilla, no persehän mustana kaverit oli.

      Rynkyn kahva ja perä lankkiin myös.

      Kapteenin lenkkikenkiin sisälle tuubi lankkia.
      No, tästähän palo sit lomat.

    • wackpixie

      Mahtava pila ja kiitos vinkistä :D
      Viime kesänä tuli itekin tehtyä nykyisen exän kanssa pari pilaa meiän yhteisille kavereille. Se oli silloin just eronnu sen tyttöystävästä joka oli pettäny sitä oikein kunnolla (en silloin tienny että exänikin oli kyllä tehny ihan samaa). Mm juhannuksena kun oltiin menty mun kämpille (ihan oikeasti vaan kattelee leffoja ja jatkamaan hauskaa ryyppyiltaa parin absinttipullon seurassa) ja seuraavana aamuna meiän yhteinen ystävä soitti mulle että oonko jo antanu (oltiin vietetty yhessä jo pari yötä aikaisemmin muttei oltu tehty yhtään mitään), en vastannu kieltävästi mutten kyllä mitään myöntänykään (mut tunnetaan siitä etten valehtele) ja saatiin kundin kaa ylipuhuttuu se tuleen käymää. Leviteltii meiän vaatteet etuovelta makkariin ja laitettii shottilaseja sinne tänne, tilattiin pitsaa ja pörrötettii hiuksemme. Kundilla oli päällä bokserit ja t-paita ja mulla shortsit (ja alusvaatteet tietysti) ja kundin huppari, auki tietysti. Ku menin avaamaan oven ni ensimmäine kommentti oli "sä näytät iha räjähtäneeltä" ja ilme oli kyllä niin priceless. Oltii keksitty n.20 min aikasemmi toisillemme mitä oksettavimmat lempinimet nii et sen olis pitäny jo siin vaihees hogaa et koko juttu on vaa mitä pahin trollaus :D varsinki siin vaihees ku istuttii sohval ja syötettii pitsaa toisillemme ja se kutsu mua puluks ja sit lisättii siin paikas numerot toistemme puhelimii ja ruvettii viel kovaa äänee miettii et mikä sen lempinimi olikaa (mun oli pulu ja sen nalle, yök!) mut se ei koskaa hogannu sitä trollaukseks vaa kerto kauhistuneena vaa meiän muilleki kavereille et mitä se oli nähny.
      sit venytettii tätä vitsii viel pidemmälle ku meil oli yhteiset grillibileet jossa oli n 10 ihmistä rannalla, kaikki paitsi just tää kyseinen kaveri ja yks toinen meiän yhteine kaveri ties meiän seuraavasta trollaussuunnitelmasta. oltii hommattuu halvimmat mahdolliset sormukset ja sit se ilta-auringossa polvistu mun eteen, piti mitä oksettavimman puheen ja koko ajan nää kaks nauro räkäsesti taustal kunnes nyökkäsin, nauru loppu ku seinää :D pidin sormust ain duunis about viikonverran mut en tiedä oikeestaan tietääks ne vieläkää kuinka pahasti me niitä koko viime kesä kusetettii. aloin sit seurustelee kyseisen trollauskaverin kaa pari kuukautta näiden jälkee mut nyt ollaan jo erottu :D
      Näistä kepposista riitti räkästä nauramista koko meiän kaveriporukoille koko viime kesän

    • pilojen tekeminen kannattaa silloin tällöin ettei vakavuus paina päätä. netissäkin on parempi nauraa kommenteille jotka ovat siihen tarkoitettuja. toisaalta loukkaavat ja häiriköivät puolestaan ovat vaarallisia viestejä joihin ei kannata sen enempiä mennä mukaan väittelemään. itse jos joudun valokeilaan ja tomaatteja heitetään lastillinen, on parempi katsoa sivuille ja paeta mahdollisimman nopeasti toisaalle. jos petturin leiman saan otsaan, maasta karkottaminen koituu kohtaloksi ja veneellä ajan valtamerien taakse kaukaisille sokeriplantaaseille. voin yrittää samalla nopeusennätyksiä soutelemalla ja kokeilla jos pysyy aaltojen harjalla. onneksi haaksirikkojen aikaan voi opetella uimaan ja samalla pääsee kauhomaan Jani Sievisen tavoin kuin mestaridelphiinit. sukeltamista vältän syvillä vesillä ja yritän pysyä pinnalla vaikka voimat vähenevät kymmenien kilometrien kovan yrittämisen jälkeen. on vain löydettävä merihevonen lähettyviltä ja hypättävä ratsastamaan kohti seuraavia autioita saaria. jos Atlantin taakse pakenen, muistan lähettää postikortin lentokoneiden välittämänä ja kertoa tarinan joka kiinnostaa niitä jotka sen jaksavat lukea

    • MUNA PILLUUN AHAHAHA

      JOSKUS KU VAIMO PYYTÄÄ PEILIÄ YM. EIKÄ KATSO HEITÄN SILLEE LERSSINI KÄTEEN!!! JA JOSKUS SANON ETTÄ TEIN JÄLKKÄRIÄ JA ETTÄ SILMÄT KII JA SUU AUKI NI TUNGIN LERSSINI SEN SUUHUN HAHAHA!!!!! JA JOSKUS KU VAIMO ISTUU VIEREENI TUNGET SORMEN VAAN ALLE NI EI TARTTE SITÄ SIINÄ KATTELLA!!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111111111111

      • trolcules

        Toi on juuri sitä idioottipelleilyä. en tajuu mitä hienoo sii nyt ön.


    • yksi_irrallaan

      No, johan on julmaa... Oletko laskenut, kuinka monta virheellistä dementiadiagnoosia olet saanut aikaan? :o)

      • pimeällä hyvät valot

        Täällä 1 naapuri tykkää kuvata lämpökameralla ja laittaa nettiin ja se asuu omakotitalossa sieltää kuvaa kerrostaloihin.Tämä aika normaalia nykyään
        kait se saa joku kiksi kun se kuvaa lapsia aikuisia.


    • kävelevävitsi

      laittakaa vaikka isänne auton pakoputkeen ilmapallo räjähtää kivasti kohde luulee että auto on rikki

    • Jäynäyttäjä

      Minäpä päätin jäynäyttää oikein kunnolla yhtä reippaasti alaikäistä ystävääni kavereineen päivineen.
      Hänen jenginsä oli lähtenyt ryyppäämään nuorten suosimaan rellestys-paikkaan, joka siis sijaitsi ulkona.
      No, soitin sitten tälle ystävälleni ja kerroin jotakuinkin seuraavaa:

      (nimet on muutettu)
      "Moi iina! Nyt teidän on aivan pakko lähteä sieltä pois ihan helvetin äkkiä! Äitini kuulu kun puhuin Jennan kanssa puhelimessa siitä, että olet ryyppäämässä ja sattui kuulemaan ja minun oli pakko kertoa kaikki. Joten hän siis soitti poliisit sinne! Poliisit on siellä minä hetkenä hyvänsä, joten lähtekää!"

      Äitini on tavallisempaa tiukempi, joten jäynää ei varmasti ollut vaikea uskoa.
      No tämä kaverini ei meinannut ensin uskoa/tajuta, mutta kun tarpeeksi huusin ja vakuuttelin hänelle, 16 hengen jengi lähti niin lujaa pois paikalta kuin jaloistaan pääsi!
      Onnistumisen tunne oli sanoin kuvaamaton :)

    • kokuyyyppi

      koulussa mene vessaan kuse seinille ja lattialle ja vessa paperi myls kuseen ja sitten kävelet ihan pokkana ulos teen saman joka päivä siellä haisee yleensä kaksi viikkoo ku tekee tollai

    • kermavaahtonams:D

      kermavaahtoo nukkuvan kädelle ja no sitte vaa sulalla kutitellaa nenää!:) sitten uhri tottakai alkaa hieroo kermavaahtokädellään nenää.. tulee ottaa huomioon että osaa arvioida kummalla kädellä nukkuva hieroo, jotta pila ei menisi pilalle:D onnistuu myös hammastahnalla!:D

    • Trollolololololololo

      Tämä on maailman paras jekku (tää on jekku)

    • Nörd

      Meiilä oli duunissa tietokone jolla oli useampi käyttäjä. Kaveri otti vakoinäkymästä screenshotin, ja laitto valokuvien katselu ohjelmalla vakionäkymän kuvan kokonäytön kuvaksi. Siinähän klikkailivat eikä mikää toiminut:)

      • henrik ijäs72

        hiukkavaraan alikessut valehtelusta sotaoikeuteen


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        hiukkavaraan alikessut valehtelusta sotaoikeuteen

        eversti sallinen masi


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        eversti sallinen masi

        prikaat tarkastus masi inei mun kirjoitttama.


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        prikaat tarkastus masi inei mun kirjoitttama.

        eversti sallinen tietää masi kirjoittajat


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        eversti sallinen tietää masi kirjoittajat

        eversti luutnantti


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        eversti luutnantti

        asia selvä


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        asia selvä

        milloin kertauksiin ijäs


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        milloin kertauksiin ijäs

        pyörärahaa tarvis ja asuntokuntoutus rahaa


      • henrik ijös72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        pyörärahaa tarvis ja asuntokuntoutus rahaa

        PAUL VAN DYK "For An Angel"
        gobtv gobtv·


      • henrik ijäs72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        PAUL VAN DYK "For An Angel"
        gobtv gobtv·

        Corona - Rhythm of the Night
        houseEnthusiast houseEnthusiast·


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        Corona - Rhythm of the Night
        houseEnthusiast houseEnthusiast·

        prikaatin tarkistus


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        prikaatin tarkistus

        hyvää päivää herra kenraali
        hyvää päivää herra eversti


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        hyvää päivää herra kenraali
        hyvää päivää herra eversti

        oletteko kelpo sotamies?


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        oletteko kelpo sotamies?

        mitä teette kun venäjältä hyökkää 1500 panssarivaunua


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        mitä teette kun venäjältä hyökkää 1500 panssarivaunua

        miinoja alle vaan
        ketjut rikki


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        miinoja alle vaan
        ketjut rikki

        komentaja kysy multa mistä päin vihollinen hyökkää
        koillinen itä kaakko


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        komentaja kysy multa mistä päin vihollinen hyökkää
        koillinen itä kaakko

        i slap u


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        i slap u

        lapualta ammuksia venäläisten tuhoksi jos hyökkää


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        mitä teette kun venäjältä hyökkää 1500 panssarivaunua

        koulutus on kuinka paksut panssari vaunukjut ketjut saa rikki


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        koulutus on kuinka paksut panssari vaunukjut ketjut saa rikki

        entiset naurattaa maaminaat entiset'


      • henrik ijös72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        entiset naurattaa maaminaat entiset'

        sodankäyntiä panssiketjut tuhotaan miehistö elossa


      • henrik ijäs72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        sodankäyntiä panssiketjut tuhotaan miehistö elossa

        miehet työleirille


      • henrik ijös72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        miehet työleirille

        The Best Techno songs ever
        16ZACHONCRACK16 16ZACHONCRACK16·


      • henrik ijäs72
        henrik ijös72 kirjoitti:

        The Best Techno songs ever
        16ZACHONCRACK16 16ZACHONCRACK16·

        putin sano se uskaltaisi hyökätä suomeen muttei halua


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        putin sano se uskaltaisi hyökätä suomeen muttei halua

        white screen


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        white screen

        im meedio


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        im meedio

        putin haluis sotia
        vihree punanen viiva


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        putin sano se uskaltaisi hyökätä suomeen muttei halua

        venäjä sano liikaa kuolleita muutenkin ei me halukta hyökätä suomeen


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        venäjä sano liikaa kuolleita muutenkin ei me halukta hyökätä suomeen

        ei venäjä pärjäis suomelle sodassa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        ei venäjä pärjäis suomelle sodassa

        täsmäiskut venäjje


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        täsmäiskut venäjje

        venäjä antautu suomelle


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        venäjä antautu suomelle

        krhk mies täsmäisku tuhoaa tajan teltan


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        krhk mies täsmäisku tuhoaa tajan teltan

        Faithless - Insomnia
        FaithlessVEVO FaithlessVEVO ·


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        krhk mies täsmäisku tuhoaa tajan teltan

        venäjän rynkkymiehet ryttyilee


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        venäjän rynkkymiehet ryttyilee

        putin voimaton suomi venäjä sodassa


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        putin voimaton suomi venäjä sodassa

        JVG feat. Anna Abreu - Huominen on huomenna
        Knight Rydazz Knight Rydazz·


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        JVG feat. Anna Abreu - Huominen on huomenna
        Knight Rydazz Knight Rydazz·

        PETRI NYGÅRD: TÄÄ ON NIIN TÄTÄ feat. TONI WIRTANEN [VIRALLINEN VIDEO]
        Petri Nygård Petri Nygård·


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        PETRI NYGÅRD: TÄÄ ON NIIN TÄTÄ feat. TONI WIRTANEN [VIRALLINEN VIDEO]
        Petri Nygård Petri Nygård·

        Petri Nygård - Mitävittuuvaan
        Anussius Anussius·


      • henrik ijäs72
        henrik ijäs72 kirjoitti:

        Petri Nygård - Mitävittuuvaan
        Anussius Anussius·

        Petri Nygård Onko Sulla Pokkaa sanat
        Valeboyy Valeboyy·


    • Pulveri

      Mitenkäs oletteko koskaan onnistunut ripottelemaan syyhypulveria älämölö työkaverin esimerkiksi kaula -aukosta paidan sisälle jotta oppisi tavoille vai miten?

      Tai pulverin ripottelu näppäimistölle?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      743
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe