korvalla sekä voicea rario helsinkiä radio suomea, puhetta siinä nyt tärkeimmät meidän ihanat fröökkynät ovat sitäkin mieltä että: mielumin aamupoikia kuin En kehtaa kirjoittaa mitä ... tuija pehkonen ihan omassa sarjassaan ykkönen.
paitsi heidän idelogiaa emme samaistu musikilisesti ehkä jotain seiska, puheosuus niin ala-arvoista että ei mainitaa tosin anssi jotenkin onnistuu pitämään kuuntelija lukemat kovassa kilpailussa mukana minun ja Soneran kulta-asiakuuteni johdosta. :)
Täällähän kuunellaan NRJ, tietysti aamuisin toisella
3
51
Vastaukset
- .
no mä kanssa kirjoitan ihmis-suhde mankeliin (hirvee sana ) . olen tämmänen mikä se sana nyt oli mitä käyttävät ainiiin persjalkanen, kauheen näköinen rupikonna lähiövalas joka pummaa tuolla mikä se sana nyt oli ainiiin sidukkaa ja kulkee rikkinäisissä liisigeissä sekä nauraa röhöttää jossain teraseilla, työtön pummi jne. :) niin missä on sellaisin kursseja kuin esmes.
miten elää musta tuntuu elämää :)- .
missä tuolaisia kursseja jossa pystyy tuollaisia mielikuvia opetetaan että useat pystyvät tuon valheelisen mielikuvan pitämään mielessään jopa neljäkymmentä vuotta ja ylikin :) entäs.
From sarah with love.:) - .
. kirjoitti:
missä tuolaisia kursseja jossa pystyy tuollaisia mielikuvia opetetaan että useat pystyvät tuon valheelisen mielikuvan pitämään mielessään jopa neljäkymmentä vuotta ja ylikin :) entäs.
From sarah with love.:)entäs missäs niitä luutuneita päähän pinttyneitä kuten tässä eräs esimerkki.kuinka joku oli naisen pelastanut ns. pohjalta jne. Viite : Lähteet. kuitenkin kertoa karu tosi asiaa että päinvastoin Nainen oli pelastanut miehen koska mies oli saannut häädön omasta osakkeestaan joten mies sai asua Naisen luona tästä nyt on vuosivuosiavuosia jne.
että kyllä tässä nyt vaan kävi että joka syöttö on tarpattu että siinähän pelaatte sairaita ihmis-suhde jne. tosin onhan se tietysti noloo kun naiselle /naisille hävijää eikä ole edes lespo.
mukavaa päivän jatkoa :) keksikäähän lisää kun koko korttipakka jäi käteenne jos vaikka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698