Erektio hierojalla ollessa

Nolo pölkkyjalka

Mulle sattui tänään nolo tapahtuma hieroojalla ollessani. Olin kokohieronnassa ja selälläni ollessani ja hieroojan hieroessa reiteni etupuolta tajusin yhtäkkiä että nyt on tulossa stondis...Voi ei! jalassa alushousut ja peitteenä pyyhe jonka hierooja oli laittanut keskivartaloni päälle. EN voi mitenkään uskoa että se jäi häneltä huomaamatta kun jouduin vielä nykäisemään tuota pyyhettä jotenkin paremmin. Sain sen kyllä laskemaan aika nopeasti, mutta en osannut sanoa mitään... olisko pitänyt pyytää anteeksi. Mutta jos hän ei huomannutkaan mitään! Kävin kyllä varmaan kasvoiltani ihan punaisena.

Ei niin etteikö tuo noin ikäiseni naishierooja olisi oikein miellyttävän näköinen ja seksikäs, mutta pelkään että hän koki sen ahdistavana, ehkä jopa ahdisteluna. Mutta se oli tahatonta ja johtui osaltaan varmaankin siitä että hieronta sai vren kiertämään ja oli tosi nautinnollinen jumittuneille jaloilleni. No toki vähemmän viehättävällä naishieroojalla tai mieshieroojalla tuota ei varmaan olisi tapahtunut :)

Ens viikolla olisi uusi aika, mutta olen jo valmiiksi peloissani tapahtuuko tuo taas

Sattuuko tällaista muille?

68

30852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no ei

      Ei satu.

    • no joo

      No jos vehje toimii, kannattaa olla tyytyväinen. Ekalla vastaajalla voi olla vaikka erektio-ongelma... kaipa ne hieroojat osaa ottaa tuon tyynesti

    • no itse reilu 2,5v sivutoimisesti hieronut ja huomannut usein kuinka miehet jännittää just mahdollista erektiota. ei sitä tietenkään tarvitse jännittää, sehän on luonnollinenn reaktio kun kuitenkin aika läjhelle "privattteja alueita" mennään käsittelemään. aina voi pitää kalsarit jalassa halutessaan tai jos haluaa olla alasti niin erektion pietoksi vai laittaa vaikka just pyyhkeen tms.
      ainakaan minua itseäni ei henk.kohtaisesti häiritse se jos asiakkaalle tulee erektio kesken kaiken.
      lisää voi kysyä: [email protected]

    • Stondis

      Ei haittaa mitään!

    • Nolo pölkkyjalka

      Olin tänään taas samalla hieroojalla ja jälleen tunsin että nyt on erektio tulossa. Huulta purren ja kaikkea epäseksikästä ajatellen sain "puolierektion" laskemaan. Mutta siinä päätin että en varaa enää uutta aikaa ko. hieroojalle, vaikka hän työnsä osaa erinomaisesti. En tiedä pystynkö estämään erektion jos vielä siihen tilanteeseen joutuisin. TUnnustettakoon nyt että ruman miehen hierottavana moista tuskin tulisi. Hän taitaa olla liian seksikäs hieroojaksi. Mutta kun en kokonaan pysty tuota erektiota estämään joudun vaihtamaan hieroojaa...

      • jusa55

        Käyn mieshierojalla, jonka käsittelyssa viimeksi tuli erektio ja saman tien siemensyöksykin. Hiukan hävetti jälkeen pän, mutta tätä palstaa luettuani en liene ainoa, jolle on käynyt näin. Kuulunee silti ihmisen luonnollisiin toimintoihin.


      • jusa666
        jusa55 kirjoitti:

        Käyn mieshierojalla, jonka käsittelyssa viimeksi tuli erektio ja saman tien siemensyöksykin. Hiukan hävetti jälkeen pän, mutta tätä palstaa luettuani en liene ainoa, jolle on käynyt näin. Kuulunee silti ihmisen luonnollisiin toimintoihin.

        Niin kävi mullekin pari päivää sitten naishierojalla, ei sille mitää mahda!


      • Kuutamo
        jusa666 kirjoitti:

        Niin kävi mullekin pari päivää sitten naishierojalla, ei sille mitää mahda!

        Sama täälläkin! Mieshierojan kädet kävi niin usein niin lähellä...lopulta kun hieroi alavatsaa ja rintaa, niin otti eteen -Nolo


      • veltoksi
        Kuutamo kirjoitti:

        Sama täälläkin! Mieshierojan kädet kävi niin usein niin lähellä...lopulta kun hieroi alavatsaa ja rintaa, niin otti eteen -Nolo

        Käyn naishierojalla , ja hän tumputtaa kauniiksi lopuksi hoidon päättyneeksi.


      • hierontaa
        veltoksi kirjoitti:

        Käyn naishierojalla , ja hän tumputtaa kauniiksi lopuksi hoidon päättyneeksi.

        sanotko paikan yhteystiedot niin voin myös käydä tällä tumputtaja naishierojalla


      • ujujftu
        jusa55 kirjoitti:

        Käyn mieshierojalla, jonka käsittelyssa viimeksi tuli erektio ja saman tien siemensyöksykin. Hiukan hävetti jälkeen pän, mutta tätä palstaa luettuani en liene ainoa, jolle on käynyt näin. Kuulunee silti ihmisen luonnollisiin toimintoihin.

        Erektio kuuluu, se vain osoittaa hierottavan rentoutuneen ja on muutenkin aika luonnollista, että hieroessa tulee.

        Mutta näitä siemensyöksyjuttuja mun on vähän vaikea uskoa?


      • jusa58
        ujujftu kirjoitti:

        Erektio kuuluu, se vain osoittaa hierottavan rentoutuneen ja on muutenkin aika luonnollista, että hieroessa tulee.

        Mutta näitä siemensyöksyjuttuja mun on vähän vaikea uskoa?

        En uskoisi minäkään, ellei olisi itselle tapahtunut kolme eri kertaa takareisien hieronnassa, jossa edestakainen hierontaliike vääjäämättä stimuloi penistä. Joskus on hierojan kädet sujahtaneet etupuolella satunnaisesti muniin asti, mikä nostaa erektion. Kuinka kauan hieroja viipyy samalla alueella vaikuttaa, miten pitkälle erektio kehittyy.


      • kunhan lueskelw
        hierontaa kirjoitti:

        sanotko paikan yhteystiedot niin voin myös käydä tällä tumputtaja naishierojalla

        Joka kaupungissa on thaikkuhieromoita!!!!!


    • Jossain vaiheessa hierontaa tulee aina se hetki kun tuntuu "liian" hyvältä. Mulla yleensä pakaroita hierottaessa. Mutta otan sen osana kokonaisnautintoa, vaikka onkin mieshieroja.

      • Mies 35

        Sama tapahtui, mulle tossa pari viikkoo sitten, kun olin jo tutulla mieshierojalla, joka hieroi koko kropan. Hieroja siinä sanoi, että on tosi hyvä hieroa pakaratkin, kun ei ole alkkareita edessä. Jatkoi sitten hierontaa ja tunsin et stondis alkoi kehittyä. Sitten takareisiä hieroessa mulla seisoi jo täysillä, eikä tuntunut loppuvan. Hieroja varmaan näki tilanteeni, koska kalu oli näkyvillä jalkojen välissä, eikä kääntyneenä ylöspäin. Jonkin ajan kuluttua hän lopetti hieronnan ja pyysi sitten kääntymään selälleen. Mulla täys stondis päällä, mutta hieroja ei ollut mitenkään vaivaantunut näkemästään asetteli mulle pyyhkeet päälle ja kalu siinä vielä luiskahti pyyhkeiden välistäkin näkösälle, mutta hän peitti sen ja jatkoi juttua, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Jotenkin tuntuu siltä, että näitä nyt varmaan tapahtuu ja ammattihieroja osaa suhtautua tollaseen ilman mitään häslinkiä


    • married

      Oon naimisissa oleva mies ja kävin just miehen tekemässä kokovartalohieronnassa. En olis uskonut, mutta mulla alko seistä kun se hiero mun pakaroita. Olin tietty alasti ja se varmasti huomas. Mutta ei se tuntunu hämmentyneen siitä.
      Kaikkee se kosketus tekee.

    • bntr ntr tydtr

      Ihan luonnollinen ja tavallinen tilanne. Naishieroja olisi varmaan pettynyt, jos ei seisoisi käsitelyssä.

    • olin myös hierojalla ja koin tosi nolona, kun ei seisonutkaan, vaikka sitä olisin kovasti toivonut ja luulisin, että sievä hierojattarenikaan ei olisi sitä pahaksi pannut.
      hän nyt paripäivää hieronut sieltä sun täältä ja sen seurauksena kikkeli on turvonnut kaksinkertaiseksi tai ylikin paksuudeltaan siis lepotilassa. onkohan tämä vaarallista. varmaan joku kylmä kylpy voisi auttaa. suihinotto kyllä on nautinnollista. thai-hieronnassa on omat hyvät puolensa.

    • hiplari-heikki

      Sama juttu, harmittaa naishierojan hieroessa reisiä, niin ei vaan ota kunnolla tanaan, varmaan pettymys myös hierojalle, niin no sitten jos tarraisi varteen kiinni niin voisi tulla eloa.

      • liikkuvat

        Keskity ja fantasoi. Siitä se nousee...


    • Jo pomppasi

      Olen aktiivisti liikkuva ja salilla treenaileva vajaa viisikymppinen kaveri. Hierojalla käyn aika säännöllisesti ja olen pääsääntöisesti käyttänyt mieshierojaa, jolla löytyy myös hiukka enemmän ruista ranteissa ja voimaa tehdä hierontaa, kun lihasta löytyy.

      Pari kertaa on käynyt on käynyt, että eureisiä hierottaessa on noussut oikein kunnon seisokki, että siinä pyyheliina on ollut komean telttana. Molemmilla kerroilla hieroja on suhtautunut hyvin mutkattomasti asiaan ja todennut, että kyllä tuollaista sattuu varsin usein. Olivat eri hierojia nämä kumpainenkin.

      Hiukan siinä hierottavalla tuli vaivaantunut olo alkuun, mutta sitten aloimme puhua toisen kanssa hyvinkin syvällisesti seksistä ja aktiivisuudesta jne.

    • jökö j. jömpsähdys

      Sattuuko tällaista muille ----> Minulle sattuu lähes joka kerta mutta vain silloin kun mies hieroo minua selästä tai perseestä. Olen mies.

    • einari4

      Pidän aivan luonnollisena, että kalu saa erektion mikäli nainen hieroo ja varsinkin kehon etupuolelta.
      Mitä kumman häveliäisyyttä siinä tarvitsee tuntea?
      Eri asia on, jos hierottava verbaalisti häiritsee hierojaa kaksimielisillä ehdotuksillaan.
      Itse otan kiitollisena vastaan ehdotuksen, jos hieroja haluaa asiakasta palvellakseen hieroa jäykkyyden pois myös kalustani.
      Luonto se vain meissä miehissä tuo ilmi itsensä. Eri asia sitten on, kuinka sen kanssa toimimme.

    • Normaalia

      Tuo on aika normaali tilanne. Minulla oli naishieroja ja kun olin siinä selälläni niin tuli ihan kunnon erektio. Pyyhe vaan oli vähä korkeella. Suhtautu ihan normaalisti ja sano että on ihan normaalia. Aluksi olin vähän nolona.

    • Muna pommpasi

      Minulla oli naishieroja. Sanoi että saa paremmin hierottua pakaroista ilman pyyhettä. Siinä kun se sitte hiero niin kalu pommpasi ihan kunnolla. Nolona olin aluksi, mutta se on ihan yleistä. Suostu hieromaan kovuuden pois ja annoin kyllä hieroakkin. Sen verran alussa tuli erektio niin sain vielä toisen kun jalkapohjaa hiero ja iso kun minulla on niin vähän pyyhkeen alta pää pilkisti. En kehdannut pyytää toista kertaa kaluani hieromaan niin jäi sitten siihen, mutta ainakaan tämä ei ottanuy mitenkään pahasti. Kävin samalla hierojalla vielä pari kertaa ja jokaisella kerralla pakaroista hieroessa pomppasi pystyyn. Eli ei siis ole mitään hävettävää jos erektio tulee kesken hieronnan. Jos hieroja on vaivaantunut niin yrität lopettaa. Muuten voi ihan hyvin antaa pysyä pystyssä.

      • nasevajäsen

        ei todellakaan ykskään nainen tommosta tee.oikea hieroja. en tiä millä kävit. itsekäynyt ainakin 50 eri hierojalla


    • ,.-

      Voiko reilusti pyytää naishierojaa hieromaan jäykistyksen pois, mitä olette mieltä?

    • Normaalia

      Itse en pyytäisi enkä kyllä varmaan suostuisikaan jos hieroja suostuisi hieromaan pois. Se olisi mielestäni loukkaus tyttöystävälleni.

    • Pomppasi joo

      Mieshierojalla ollessani pomppasi kalu pystyyn ja kun olin siinä mies hierojalla niin en pitänyt edes pyyhettä päällä. Yritti hieroja olla kattomatta, mutta levossa munani on n. 13 cm ja erektiossa 18,7 niin kyllä vähän vilkuili alussa. Tarjoutu hieromaan jäykkyyden pois, mutta en antanut ettei ois tullut orgasmia vielä päälle. Laitto pyyhkeen siihen päälle ja oli aika telttana kyllä. Jalkoja hierossa oli jo laskenu niin kalu roikku siinä jalkovälissä niin siirsi kyllä pyyhkeen. En suosittele että annatte hieroa sen pois. Kaverini kertoi että oli naishieroja vähän kauhistunut kun orgasmi tuli kun hieroi jäykkyyttä pois.

      • keijokeventäjä

        jäykkyys hierotaan pois?= runkataan vai miten?


    • kahden vaiheilla

      Juu, itsekkin olen huomannut miten paljon hieronta vaikuttaa miehen kroppaan, kun hieron viikoittain erästä miespuolista kaveriani. Nyt yhden ainoan kerran hänelle ei ole tullut erektiota, kun kokeilin käyttää kehoni painoa enemmän hyväksi.

      En ole vielä oikein päässyt tämän asian takia varmuuteen siitä, että onko minun kannattavaa mennä joskus ihan hierontakurssille ja tehdä tästä ammattini.

      • JohnHolmes

        >En ole vielä oikein päässyt tämän asian takia varmuuteen siitä

        Mitä tarkoitat? Oletko allerginen erektiolle?


    • Eipä ehkä kannata

      Jos et halua että miehillä tulee erektiota ei kannata mennä sillä harvoilla ei tule erektiota hierojalla.

      • jtyjy

        Ei mulla ainakaan tule, pelle. Miksi tulisi.


    • Ehkäpä

      Ehdotan että hierot eri tavoin jos tuo erektio siis sinua häiritsee. Suurella osalla kyllä tulee kun hieroo oikeista kohtia.

    • udf

      Kummasti alkaa elin kohoilla reisiä hierottaessa, mikä neuvoksi vai antaako vain uljaasti kohota ?

      • vfat

        Eipä sitä voi estää, jos kerran alkaa seisomaan. Kuten sydämen lyöntiään ei voi lopettaa.


    • hieroja(n)

      Mitä se haittaa jos alkaa seistä. aivan luonnollista. Toisilla hermotukset menee niin, että reisiä hieroessa vaikutus ulottuu muiinkin lihasryhmiin. Hieronnan aiheuttama kudosten liike tuntuu lihaskalvoja myöten muihinkin lihasryhmiin. Antakaa pojat rauhassa jököttää, kyllä se ohi menee, eikä ammattilainen pienistä hätkähdä. nolostuakaan ei kannata luonnollisen asian vuoksi.

    • ,-.,

      Etureisien sisäpinnat ovat herkimmät alueet keulimiselle.

    • ihanaolo

      hiroja(n) oot ihana vastauksines. usein nainen kysyyy kyllä hierotaanko tai hieroo kysymättä.ovathan nekin jumissa.pidän hierojista jotka eivät kainostele.

      • Anonyymi

        Jos nainen sattuu niin 25...50% jättää läytännössä etureidet hieromatta kun pyyntö on reidet tai vielä varmistetaan että etureidetkikö. Huvittavaa. Joku yrittää jopa vatsallaan hieroa etureisiä


    • ytyery

      Sori vaan monille keskustelijoille, mutta tuskinpa ootte edes olleet hieronnassa. Mulla ei ole tullut pakarahieronnassa kuin puolistondis, sille ei kyllä voinut mitään ja mitä siitä. Mutta osa tän ketjun jutuista on aika varmasti fantasiaa

    • bncnc

      Mikä "hierooja." Ehkä kuitenkin turha miettiä asiaa, käyn ite hierojalla ja jotain pientä tulee joskus, mutta so what. Se tilanne ei tod ole seksuaalinen. Oon käynyt luovuttamassa spermaakin, eikä siinä mun mielestä ole mitään noloa kiikuttaa luovutushuoneesta spermapurkki labraan, vaikka kaikki paikallaolijat tietävät, että luovutushuoneesta tullessani olen juuri vetänyt käteen. Kun seksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä kummankaan asian kanssa, ei seisominen sinänsä ole noloa

    • hieroja-aura

      no riippuu tietysti millainen kasa pyyhkeitä on keskivartalon päällä vai onko esillä

    • Jimixi

      Ei se erektio niin ihmeellinen asia ole. Itselläni on jalkojen hieronnassa useasti (etenkin, jos olen treenaillut jalat tukkoon edellisenä päivänä) alkanut seisomaan eikä ne hierojat sitä varmaan pääsääntöisesti huomaa. Mutta varsinkin lonkan koukistajia hierottaessa saattaa pamahtaa armoton seisokki päälle eikä sille ihminen mitään voi. Tämän seisontavaaran vuoksi en kehtaa mennä mieshierojalle jalkojen hierontaan.

      Paikkakunnallamme on hierojakoulu ja käyn pääsääntöisesti siellä hieronnoissa edullisten hintojen vuoksi. Viime viikolla sitten homma meni pidemmälle ja kun naispuolinen hierojaopiskelija hieroi voimakkaasti ja täysin luonnollisesti pakaroitani ja kun kalu alkoi turvota ja hän jatkoi pahaa aavistamatta hierontaa niin kohtahan sykin ja pyörin siinä makuulla ja hän hellitti hienovaraisesti hetkeksi hieronnan, kun huomasi tapahtuneen. Tuntuihan se hetkellisesti hyvältä, mutta enemmän nolotti. En tiedä sitten vaikuttiko tapahtuneeseen se, että hän oli kokemattomuuttaan laskenut alushuosut niin alas, että hänen hieroessaan sormet hipaisivat välillä pusseja.

      Totuus on tarua ihmeellisempää, hymyä vaan huuleen. :)

      • 25cm6cm

        Itsellä kävin joitakin vuosia sitten vähän vastaavanlainen tapaus kun selkäleikkauksen jälkeen sain lähetteen fysikaaliseen hierontaan. Silloin minulle antoi fysikaalista hierontaa nuori nainen joka opiskeli hierojaksi. Tätä ennen tietenkin varsinainen naishieroja kysyi, että voiko hän (tää nuori opiskelija nainen) hieroa sinua?
        (mä olen aina hiukan ihmetellyt tuota kysymystä).
        Kyllähän se minulle passas, että kuka sitä fysikaalista hierontaa antaa. Kysyinkin häneltä, että aina kun olen käynyt fysikaalisessa hieronnassa niin minkä takia varsinainen hieroja kysyy, että sellainen hieroja joka opiskelee hierojaksi kysytään tuo kysymys.

        Hän vastasi, että jotkut asiakkaat eivät halua, että opiskelija hieroo heitä. Totesin tuohon, että miten te muuten opitte jos ette saa hieroa ja että mulle on sama kuka on hieroja kuhan vain on nainen.
        Ja kyllähän hän hieroi todella hyvin jalat antaen niille fysikaalista hoitoa.
        Mutta sitä en tiedä oliko se hänen kokemattomuutta vaiko jotain muuta.

        Hän kun alkoi antamaan jalalle fysikaalista hoitoa sellaista, että nosti vasemman jalan ylös (makasin siis hoitopöydällä mahalleen) ja laittoi toisen käden polvitaipeeseen ja alkoi toisella kädellä pyörittämään säärtäni pyörivin liikkein. Sanoen samalla, että tämä ns. viputekniikka. Eihän siinä mitään mutta joka pyöräytyksellä jalkani syrjä osui joka kerta hänen kumpaankin rintaansa (ja ne olivat hänellä suhtkoht isot ja ihanan pehmeät).
        Sitten hän teki saman jutun toiselle jalalle. Kummankin jalan jalkasyrjän osuminen hänen isoihin rintoihin teki sen, että penikseni alkoi väkisin jäykistymään hiljalleen sillä tunsin kuinka esinahka siirtymään taaksepäin ja terskan tullessa esille. Ennen leikkausta en ollunna pystynyt harrastamana seksiä.

        Tuon jälkeen hän sanoi, että hän hieroisi nyt pakaralihakseni, että voiko hän siirtää alushousut alas. Annoin tietenkin luvan. Hän siirsikin yllättäen alushousuni aika alas asti suoraan jalkoihini. Tehden sen, että 25cm penis menikin taaksepäin (onneksi ei ollunna täyttä erektiota muuten olisi ollunna tuskaiset oltavat).
        Sitten hän alkoi hieromaan innokkaasti pakaralihaksiani, että hänen sormet osuivat välillä tahattomasti kivespusseihin että penikseen. En viitsinyt sanoa mitään ja eikä hänkään lopettanut kesken. Hän kun oli hieronut pakaralihakset niin laittoi alushousut takaisin paikoilleen mutta laittoi hiukan huolimattomasti, että vehje jäi pilkottamaan esille boksereitten sivulta. Sitten hän pyysi kääntymään selälleen, että hieroo vielä nuo jalat vielä etupuolelta.

        Reisilihaksien kohdalla ja erityisesti vasemman puolen jossa vehkeeni oli reittä vasten. Hän hieroi sitä niin innokkaasti, että sormensa koskivat vehjettäni joka kerta. Aiheuttaen lopulta sen, että vehkeeni ponnahti täydessä erektiossa napaani vasten. Hän totesi hymyillen "sinulla taitaa olla aika herkkä miehen fysiikka". Totesin hänelle, että niinhän tuo on mutta todellinen syy taitaa olla se, että en ole saanut seksiä moniin kuukausiin. Ja että tuohon erektion syntyy tais edesauttaa myös se kun jalkani syrjä osuihin rintoihisi ja se tuntui hyvältä ja enkä laittanut sitä pahaksi; sanoin hänelle lempeällä äänellä. Hän vastas takaisin hymyillen mukava kuulla.
        Ja eikä siinä ollunna sen kummepaa meidän välillä. Hän hieroi minua vielä jatkossa muutamia kertoja uudestaan kunnes lähti sitten jatkamaan opiskeluita.


    • feministi

      Sairasta. Vitun siat...

    • warriori

      Te kaikki miehet jotka käytte kokovartalohieronnassa naishierojalla.
      Ja saatte tahtomattaan erektion hieronnan aikana niin miksette ota esille hieronnan jälkeen hierojan kanssa tuota asiaa esille.
      Itse käyn aina yhdellä naishierojalla ja mulla tuppaa hyvin herkästi tulemaan erektio ja varsinkin silloin kun makaan selällään ja vasenta reittä hierotaan ja vatkataan voimakkaasti.
      Toisen hieronnan jälkeen päätin ottaa asian esille hänen kanssaan erektiosta.
      Me keskusteltiin hyvässä yhteishengessä tuon asian tiimoilta. Ja eikä se ole hänelle mikään ongelma kun hän tietää, että minulla on herkkä miehen fysiikka aiheuttaen erektion. Hän jopa sanoi, että et ole ainoa asiakas jolle on sattunut tulemaan erektio. Tuon keskustelun jälkeen olen aina käynyt hänellä hieronnassa ja jos tulee erektio niin sitten tulee ja eikä se häntä haittaa ollenkaan. Niin olen nauraen todennut, että jaahas se on taas yks paikka kovettunut. Hän on siihen todennut minulle, että kuka mies sitä pystyy estämään erektionj tulemista jos on tullakseen luonnollinen asiahan se on.

      Ja nimimerkki feministille
      Ei miehet mitään veen sikoja ole JOS tahtomattaan saavat erektion hieronnassa.
      Sillä penis on tahdosta riiippumaton elin ja toiseksi reidessä tiettyjä hermotuksia jotka ovat yhteydessä nivusiin. Ja kun reittä hierotaan niin siinä pakosta lähtee impulsseja nivusalueelle aiheuttaen erektion.
      Kannattaa tutustua tarkemmin ihmisen fysiologiaan.
      Vai oletko niitä TODELLA ahdasmielisiä pikkusieluja.

    • Anonyymi

      kyllä mä ottaisin munasta kiinni ja rupeisin imemään
      riisuisin itteni kyllä pantais

    • Anonyymi

      muna on tosi hyvää

    • Anonyymi

      kannattaa mennä miehet nais hierojalle

    • Anonyymi

      Olen noin 30 vuotta hieronut ihmisiä ja vain kerran on omalle kohdalle sattunut miesasiakas, joka oli kun selkäni käänsin, riisunut itsensä alasti ja makasi hieronta pöydällä selällään. No peitin pyyhkeellä munat ja aloin hieroa - niskaa ja käsivarsia. Onneksi muut asiakkaat ovat olleet sen verran fiksuja, että ovat ymmärtäneet pitää housut jalassaan. :D

    • Anonyymi

      Ole onnellinen, että saat erektion , sillä on monia, jotka eivät saa ainakaan kunnollista erektiota.
      Ole onnellinen ja käytä erektio omaksi ja toisten onneksi!

      • Anonyymi

        Vuosia käynyt naishierojalla, ja alasti olen aina hänen hieroessa koko kropan paitsi haarojen välin.
        En ole ehdotellut sopimattomia.


    • Anonyymi

      Itse en uskalla mennä kokovartalo hierontaan juuri tuon takia. Kun mennään lähelle jalkoväliä, tulee stondis. Viime kerralla hierotutin takareidet, ja boxerit märkänä touhutipoista. Ei vaan voi mitään. Tai no voi.. En mene enää😁

    • Anonyymi

      itsellä tapahtuu samoin, mutta onneksi hieroja suhtatuu siihen ihan ok ja runkkaa lopuksi. ihanaa

      • Anonyymi

        Löytyspä joensuustaki sellasia nais hierojia. Thaikkuihin ei huvita mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyspä joensuustaki sellasia nais hierojia. Thaikkuihin ei huvita mennä.

        Löytyy hyvinkin 70ekeä miehelle.
        Löytyy myös mies hierontaa.
        Naisilla helpompaa moni eronnut ruovahan käy mies hierojalla hoidossa.
        Vaikka kuinka puhuvat etiikasta tiedän ainakin kolme.
        On kuulema kipeät jalat yli kuusikymppisilläkin☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy hyvinkin 70ekeä miehelle.
        Löytyy myös mies hierontaa.
        Naisilla helpompaa moni eronnut ruovahan käy mies hierojalla hoidossa.
        Vaikka kuinka puhuvat etiikasta tiedän ainakin kolme.
        On kuulema kipeät jalat yli kuusikymppisilläkin☺️

        Joensuun vai Kuopion suunnassa kertoivat olleen jonkun leirintäalueen isännän hieroneen oikein hyvin miehet ja naiset.. Onko Joensuun hierojat vapaamielisempiä.. Kuulin pariskunnasta jossa vaimo ja mies kävivät samalla hierojalla eriaikaan🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joensuun vai Kuopion suunnassa kertoivat olleen jonkun leirintäalueen isännän hieroneen oikein hyvin miehet ja naiset.. Onko Joensuun hierojat vapaamielisempiä.. Kuulin pariskunnasta jossa vaimo ja mies kävivät samalla hierojalla eriaikaan🤭

        Toi hieroja tuttu mainareiden jutuista... Elääkö vielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi hieroja tuttu mainareiden jutuista... Elääkö vielä

        Hienoa että pienen paikkakunnan urheiluhierojan asenne on todella palveleva. Pitkän hieronnan päätteeksi on tavaksi otettu nautinnollinen happy ending. Fiksusti nuorempi hieroja aina kysäisee lopussa, että hoidellaanko vielä loppurentoutus. Kyllähän se kelpaa vaki asiakkaalle.


    • Anonyymi

      Lähde helvettiin?

    • Anonyymi

      Oon itse koulutettu hieroja, nuorehko nainen ja tehnyt töitä pitkään. Koskaan ei kenelläkään miehellä ole seissyt ainakaan niin, että olisin huomannut. Pyrin kyllä myös hieromaan sen verran napakasti, että tuskin ekana kenellekään niin kävisi.

      On myös tosi outo ajatus, että miesten mielestä on vähemmän noloa mennä naishierojalle, jos alkaa seistä kuin että miehen luona alkaa seistä.
      Kun taas nimenomaan hierojana ajattelen, että silloin kannattaa mennä miehelle, koska se ei varmasti ainakaan säikähdä tai ahdistu. Ja toinen mies nyt varmasti ymmärtää heti, että ei ole mistään seksuaalisesta kyse.
      Oli kuinka ammattilainen tahansa ja osaisi kuinka hienotunteisesti tahansa suhtautua ja olisi kuinka luonnollinen reaktio tahansa, niin kyllä se naisena aina vähän ahdistavaa on. Ja se, että se on ahdistavaa naiselle, on yhtä luonnollista kuin itse erektio miehelle.
      Eli kaikkien kannalta vähiten noloa ja ahdistavaa, kun menee samaa sukupuolta olevalle hierojalle, jos on herkkä erektio.

    • Anonyymi

      persoonastahan se riippuu ym onko ahdistavaa vai luonnollista. luuletko että tarkoituksella?

      • Anonyymi

        Luuletko, että tarkoituksella alkaa ahdistaa?
        Siinä missä miehellä on oikeus tahattomaan erektioon, myös naisella on oikeus kokea se ahdistavana.

        Esim raiskaaminen on varsin luonnollista, eläinmaailmassa sitä tapahtuu jatkuvasti. Mutta ihmismaailmassa se ei ole. Eli kaikki luonnollinen ei ole ok tai vaan "pakko kestää, koska se on luonnollista".

        Jos et ole pervoilija, menet mieshierojalle, jos saat herkästi erektion. Kaikki voittaa sillon.


    • Anonyymi

      Mulla oli löysät boxerit jalassa ja nuori naispuolinen hieroja hieroi etureisiä tuli erektio kun kädet vahingossa osui terskan päähän. Hän varmasti huomasi sen ja tunsi. Silti hieroi ja monta kertaa oikein tunsin kun sormilla osui jopa tarkoituksellisesti monesti näin. Tekiköhän tarkoituksella vaikka huomasi erektion?normaalissa hieronnassa olin siis.

      • Anonyymi

        Mullakin boxerit jalassa johon kokenut naishieroja ehdotti että ottaisin pois kun hierontaöljy muuten sotkisi kalsareita. Olihan siinä totuttelemista kun ventovieras nainen hieroo ja meikäpoika munasillaan tarjottimella. Vähän epäluuloinen fiilisi varsinkin, kun tämä hierontapaikka oli naisen oma asunto. Mutta, kaikki meni lopulta hyvin ja olen käynyt myöhemminkin samoissa rutiineissa. Tuntuu välillä, että sekä hierottavat että kilpailevat hierojat tekevät näistä turhankin isoja otsikoita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe