Miksi Directalla ja Palvelutieto Oy:llä on sama puhelinnumero?
sama puhelinnumero Palvelutieto Oy:llä ja Directalla
12
477
Vastaukset
- fgnfjfg
Vastaus on: Yritykset ovat molemmat Ville Kompan omistuksessa ja tämä on julkkista tietoa. Katsotaan poistaako ylläpito taas tämänkin faktatiedon.
Lisätietoa ajankohtaisista asioista:http://keskustelu.yrittajan.info/viewtopic.php?f=15&t=443- jopasjotakinnyt
ihme ettei tätä sensuroitu..hienoa..
- 672805198+
Mikä numero, keskusrikospoliisin putka vai?
- Saman toistoa
Ketä oikeesti kiinnostaa??
Olet nyt viikon verran paasannut tuota Directa-juttuasi, muillakin areenoilla kuin suomi-24:ssä.
Alkaa pikku hiljaa piisata posmituksesi. Noita huijarifirmojahan on kymmenittäin, tyrkyttämässä milloin mitäkin ja huijaamassa puhelimessa. Miksi tätä yhtä nyt viitsit länkyttää näin pitkään, ei tuossa mitään erikoista ole muihin verrattuna?
Ei ne muut kymmenet huijaajat tällä minnekään katoa. Niiden kanssa on joka tapauksessa osattava suhtautua ja elää edelleenkin, vuodesta toiseen, kuten ennenkin, viimeiset 10 vuotta jo.- varahesus
joojooojooooo mussun mussun.
Sinä ja minä tunnetaan nämä konstikkaat kyllä, ja turpaan tulee, jos kukaan mitään temppuja yrittää.
Uudet yrittäjät ovat vaarassa kyseisen genren mulkkujen vuoksi.
Huijarit ottavat yhteyttä ensisijaisesti tuoreisiin firmoihin juuri sen vuoksi, että puhelimeen vastaa mahdollisesti kokematon tyyppi, jota pystyy kusettamaan.
Tästä paatoksesta ei varmaan ole hyötyä kaikille, mutta moni säästyy huijaukselta sen vuoksi, että tästä kirjoitetaan.
Jos sattuu googlaamaan AD Palvelutieto Oy, havaitsee viidentenä hakuna suomi24 threadin, tai hakee pelkkää Palvelutieto :a, niin jo kolmas ja neljäs hakutulos auttaa välttämään kusetuksenkohteeksi joutumisen.
Ja uskon, että moni Kalle ja Ville komppaa..
- numerostanumeroon
Hyvä "Saman toistoa"
DA onlinen edustajia näyttää kiinnostavan kun poistattavat nämä yksinkertaiset totuudet, miksi? Häpeävätkö he toimintaansa? Haluavatko he salata tämänkin asian?
En toista jos näitä ei POISTETA!!- lisää vain
Toista niin paljon kuin jaksat. On hyvä saada tietoa jos on huijareita liikkeellä.
- gepp
Kohta sekin puhelinnumero sulkeutuu :-D
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/09/1400456/kaksi-directan-tyontekijaa-vangittiin - August123
Moro !
Miten tapahtuu, jos ei maksetaan lasku ?
Jos ei ole olemassa normaali firmatta ( osoite, sihteeri jne. )
varma poliisi tiedä asia.
Heitetään laskut roskiin !!!
Kuka voisi auttaa ? Kenelle on tietoa asiasta ? - isto janhunen
Katso 11.4.2012 Yle Uutiset Suora linja aihe nostettu keskusteluun.
s-posti [email protected] - Algeman
Komppsa jatkaa directaa Palvelutieto tai kontaktitakuu nimellä, he uhmaavat tätä ..."...päätöksessään markkinaoikeus kielsi Directa Oy:tä 200.000 euron sakon uhalla käyttämästä .." kyseistä markkinointitapaa
- Nimetön 123
Mua ne kusetti kanssa, nyt kun sopimius loppuu, niin ne keksii etten ole maksanut laskua vaan yrittää huijata viitenumerolla vaikka olen laskun maksanut! Ja nyt huomasin että tietokoneessa ei ole langaton verkko käytössä, kun on ollut! onkohan mennyt tietokoneeseen salapitteen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k633734On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712338Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602228Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281658Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761477
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561042Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?681002Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40899