tein sopparin ja tulin toisiin aatoksiin. purin sopimuksen elixiassa kymmenen päivän sisällä. tänään sieltä soitteli joku muija et oho teil on ollu joku harjottelijalikka tekemäs tätä irtisanomissopimusta.. sit ku katoin sitä jäljennöstä iltisanomissopparista jonka tää tytsy mulle kirjotteli nii vittu siihen oli merkattu joku 10 päivän tyytyväisyystakuu irtisanomiskohdan sijaan!?!? MITÄ vittua!? siis ku sanoi etten haluu jatkaa ja haluun irtisanoo jäsenyyteni ja LUOTIN SIIHEN et mitä se sinne merkkaa. miks ne tekee tällästä. :'( tarkoottaako tää nyt että oon sitoutunu elixiaan siksi 24kk? kun en peruuttanukkaa 10 päivän sisällä ku eka soppari tehtii. :( vai onko mulla mahdollista peruuttaa viä? vittu meen sinne huomenna. >:
saako elixia jotain kiksejä huijaamisesta?
4
1489
Vastaukset
- Elixian asiakas
Mitä olen elixian touhuja katsellut niin konsernin säännöt on niin monimuotoiset että nämä elixian työntekijätki. Menevät niissä sekaisin. Palvelu on ollut hyvää ja sali on ihan mahtava. Kyllä luulisin että saat itsesi irtisanottua koska eihän se sinun vika ole jos siellä joku mokannut paperit. Ihan rauhassa selvittämään asia.
- tyytymätön
Mua huijattiin elixian hinnoissa. Sanottiin että se on vuodessa 67euroa ja nyt selvis että se on kuukaudessa on 67euroa. Huomenna vähän soittoa sinne päin että haluan perua koko jutun.
- jejej
kuka idiootti luulee saavansa vuoden salit alle seittemälkympil? :DDDDD varmana oot vaa itte kuullu omias :D
- ella
hei älkää olko pompoteltavissa. sopimus tehdään kirjallisena eli kaikki lukee paperilla, hinnat, ehdot tms. ota lappua kauniiseen käteen ja tiedä mihin sitoudut. ärsyttää tollaset urputukset ite olette nimen paperiin laittaneet. Elixian jäsenyyden irtisanomiseen on tasan 2syytä. muutto paikkakunnalle jossa ei ole elixia keskusta tai niin vakava vammautuminen että liikkuminen on mahdotonta. muutoin sopimuskausi maksettava loppuun kuten olette sopimuksen tehneet. mitä epäselvää tässä on?!
siellä on erilaisia sopimuksia ja eri pituisia. on varmaan uudelle hieman sisäistettävää. mut kysykää kysykää ja kysykää.ENNEN ku tette sitovan sopimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1473992On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211797Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711117Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101