nämä yli kuusikymppiset ukot osaa?

Se moottorimies

..... kun kaiken luulet tietäväsi fysiikasta, kemiasta, matematiikasta ja lämpövoimakoneista
(he heee vitsi, vitsi!)
niin kerrohan millaiseksi sinä "kaikentietävä" kuvittelet Merenkulkijan veneen? Suuta sinä olet siitä osannut vuoden soittaa ja aukoa haisevaa nenänalus reikääsi tuhnuihin. Mutta mitä todelisuudessa tiedät?
Miksi sinua pänniin toisten hyvinvointi omassa veneessään, kuten Jarmo S..nen tai Wickströmillä on?
Kumpikaan ei leveile millään. Jarmo tunnusti heti veneensä vanhaksi ja vain vanerikajuutalliseksi Valmettivehkeeksi. Wickström on itse suunnitellut veneensä ja peruskorjannut (itseasiassa huomattavasti parannellut) moottorit, akselin ja potkurin toimivaksi. sekö sinua pissppää kiusaa, että nämä yli kuusikymppiset ukot osaa?
Sekö itkettää, että käppänäksi ja luuseriksi haukkumasi miehet tekee mitä haluavat ja sinä vikiset ja leveilet sontaa naamallasi?

14

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti ..

Tarkoitit vuodatuksesi Välittäjä_LKV.tä kohtaan, tällä palstalla se
      taitaa olla ainoa kun on maininnut olevansa tiedoiltaan muita
      vahvimmilla, tietenkään ellei huomioida Aulista, Wikkeä ja Jarmoa,
      joiden kirjoitukset ovat suunnilleen kouluikäisten tasoa, yksi kertoo
      tehneensä mullistavia keksintöjä ikuisuuslaakereita ym, toinen
      kertoo olevansa top3 tiedoiltaan, parhaat on oikein
      yli-insinöörejä/konemestareita, vaikka kaikista teksteistä käy ilmi
      että alkeellisinkin tieto esittämistään asioista on täysin
      mielikuvitus/arvauspohjalla.

Kirjoituksestasi päätellen olet varmaankin juuri yksi em "herroista",
      kukaan ulkopuolinen täysjärkinen ei pysty moista hehkutusta
      keksimään, ja tarkoituksesikin taitaa olla vain jatkaa "Välittäjä
      herjausta" kevyemmillä keinoin, kun ylläpito näköjään on
      ansiokkaasti puuttunut tyhmimpiin purkauksiisi.

Tiedoksesi lisäksi, että olen myös 60 .nen, mutta sinä ilmeisesti et
      vielä hetikään.

• Se moottorimies

Tarkoitin ja hyvä että heti kalahti. Särki tarttui ja väpinää tuli vapaan. Kiitos tämä todisti aloitukseni. Voitkin aloittaa poistamisen itkemisen taas.

• Se moottorimies kirjoitti:

Tarkoitin ja hyvä että heti kalahti. Särki tarttui ja väpinää tuli vapaan. Kiitos tämä todisti aloitukseni. Voitkin aloittaa poistamisen itkemisen taas.

Miksi ihmeessä kirjoitat minusta asioita jotka eivät pidä paikaansa? Minun puolestani saat herjata nikkiäni niin paljon kun sielusi sietää! Ja edellä mainitusta syystä en ole kokenut tarvetta "itkeä" yhtään viestiketjua pois ilmoittamalla asiattomasta ketjusta!

Sitten kun vielä saataisiin tälle palstalle oikeita kuuskymppisiä veneilijöitä, niin taso nousisi aivan uudelle tasolle! Nykyisin täällä meuhkaavat teinit omien mielikuvitustuotteidensa kanssa (ainakin Aulis, Wikkari ja Jarmo S)... :(((

• monistettu?
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

Miksi ihmeessä kirjoitat minusta asioita jotka eivät pidä paikaansa? Minun puolestani saat herjata nikkiäni niin paljon kun sielusi sietää! Ja edellä mainitusta syystä en ole kokenut tarvetta "itkeä" yhtään viestiketjua pois ilmoittamalla asiattomasta ketjusta!

Sitten kun vielä saataisiin tälle palstalle oikeita kuuskymppisiä veneilijöitä, niin taso nousisi aivan uudelle tasolle! Nykyisin täällä meuhkaavat teinit omien mielikuvitustuotteidensa kanssa (ainakin Aulis, Wikkari ja Jarmo S)... :(((

Nytkö niitä onkin jo useita, vielä hetki sitten kaikki olivat yksi ja sama henkilö?

• muka veneilijöitä!
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

En minä ainakaan ole Aulis (mun piti mennä kauas talveen ja kevääseen, että löysin Aulis Merenkulkijan kirjoituksia -häntähän tarkoitetaan?).
        Sitä vastoin löysin nin samansuuntaista herjaa ja typerää panettelukirjoitusta kymmenin ja kymmenin, ellei sadoin viime sysksystä saakka.
        Kaikissa samansuuntainen sisältö ja lauseiden rakenne. Ei voi olla kuin yhden ihmisen kirjoittamia! Kaikissa oli ongelminsa aina syyllinen Aulis Merenkulkija!
        Olen ymmärtävinäni, että mies menehtyi parisen viikkoa sitten. On täytynyt olla monelle katkeraa monelle vastaväkättäjälle hänen kirjoittelunsa ja näkemyksensä! Toinen selitys on siten, että vain tällä yhdelle välittäjälle.

• Seiskarin muovista
        muka veneilijöitä! kirjoitti:

En minä ainakaan ole Aulis (mun piti mennä kauas talveen ja kevääseen, että löysin Aulis Merenkulkijan kirjoituksia -häntähän tarkoitetaan?).
        Sitä vastoin löysin nin samansuuntaista herjaa ja typerää panettelukirjoitusta kymmenin ja kymmenin, ellei sadoin viime sysksystä saakka.
        Kaikissa samansuuntainen sisältö ja lauseiden rakenne. Ei voi olla kuin yhden ihmisen kirjoittamia! Kaikissa oli ongelminsa aina syyllinen Aulis Merenkulkija!
        Olen ymmärtävinäni, että mies menehtyi parisen viikkoa sitten. On täytynyt olla monelle katkeraa monelle vastaväkättäjälle hänen kirjoittelunsa ja näkemyksensä! Toinen selitys on siten, että vain tällä yhdelle välittäjälle.

Ei se ärsyttänyt kuin välittäjää! Me monet pidimme niistä Auliksen jutusteluista. Aina niissä oli sitä mietittyä tekniikkaakin. Tyhmät sitä eivät vain tajunneet!

• vai sensuuria

Keskustelu koskee keskustelua moottoriveneilystä. Jos pitäydyttäisiin tarkkaan aihepiirissä ja bannattaisiin ne muut, ei paljoa jäisi. Parempi kokonaisuuden kannalta antaa rönsyjen rönsyillä ja pitää palsta elävänä. Varsinkaan hekilökohtaisten antipatioiden takia ei pidä mennä viestejä poistelemaan. Jos tehtäisiin ehdotuksesi mukaisesti, jäisi nytkin monta hyvin oleellisesti moottoriveneilyyn liittyvää keskustelua käymättä.

• kissanpaskaa

Kerro välittäjä milloin sinulta tuli jotakin moottoriveneilyyn liittyvää tänä kesänä? Yritän sitten lukea sen.

• nii o ja pysyy

Kyllä se jurppii 80-luvun kosseja, kun vanhukset vain toteaa sataan kertaan tehdyn asian totena. Ei siinä kookleuutisista ole silloin paljon apua.

• Ossi Vaasan läänistä

Taisi nyt palstalta häipyä tietävä Wickström. Se moottorimieskään paljon enää pojuja neuvo. Aulis Merenkulkija sitten on loputtomalla yksinpurjehduksellaan. Se on sääli, sillä olisin mielelläni lukenut syksyllä hänen kesän ajan kokemuksiaan ja sitä sukellusharrastusta.

• Esbo företagare

Minä olen yksi Välittäjän persekärpänen ja olen kompannut sitä vuoden. Nyt lopetan!

• i.ou7yjrtef

Pisupääpojuila ja aikuisillakin on näköjään nyt hieman rauhallisempaa, kun tietävät ukot eivät kirjoita. Traumalla näyttää kuitenkin olevan vielä sitä narsistista jakomielisyyttä.

• Kohta 70v

Ei tänne viitsi enään kirjoittaa edes rekisteröidyllä nimimerkillään kuten minäkään en ole vuosiin enään kirjoittanut, koska nuo "tyhjänpuhujat/kirjoittajat" lähettävät jopa henkilökohtaiseen postiini nimettömänä häirikköpostejaan.

Aikoinaan kirjoittelin yli 600 vastausta/asiakeskustelua näille veneilypalstoille ja ehkä siitä oli joillekin apuakin/hyötyä koska jopa kiittelivät ja hoitivat ohjeini mukaan ongelmansa.

Nyt tämäkin ketju ei sisällä kovinkaan paljon asiaa moottoriveneilystä, mutta ehkä jotkut ovat saaneet tyydytystä kun saavat edes täällä tyhjänpäiväiset tekstinsä julkisuuteen.

Tuo paljon parjattu välittäjäkin on monissa jutuissaan ollut oikeassa vaikka jotkut hänen neuvonsa on menneet myös hieman "kiville" ja henkilökohtaisuuksiinkin.

Näin kirjoitteli kohta 70v tekniikka ja veneily asioista tietävä.

• Välittäjä-LKV
        Kohta 70v kirjoitti:

Ei tänne viitsi enään kirjoittaa edes rekisteröidyllä nimimerkillään kuten minäkään en ole vuosiin enään kirjoittanut, koska nuo "tyhjänpuhujat/kirjoittajat" lähettävät jopa henkilökohtaiseen postiini nimettömänä häirikköpostejaan.

Aikoinaan kirjoittelin yli 600 vastausta/asiakeskustelua näille veneilypalstoille ja ehkä siitä oli joillekin apuakin/hyötyä koska jopa kiittelivät ja hoitivat ohjeini mukaan ongelmansa.

Nyt tämäkin ketju ei sisällä kovinkaan paljon asiaa moottoriveneilystä, mutta ehkä jotkut ovat saaneet tyydytystä kun saavat edes täällä tyhjänpäiväiset tekstinsä julkisuuteen.

Tuo paljon parjattu välittäjäkin on monissa jutuissaan ollut oikeassa vaikka jotkut hänen neuvonsa on menneet myös hieman "kiville" ja henkilökohtaisuuksiinkin.

Näin kirjoitteli kohta 70v tekniikka ja veneily asioista tietävä.

Minä Skitso-Välittäjä_LKV
        Minä Trauma-Välittäjä_LKV ja
        Minä Narsis-Välittäjä_LKV
        osaan analysoida?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      48
      2509
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2497
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2382
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      61
      2165
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1877
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      100
      1727
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1170
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1034
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1015
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      906
    Aihe