Kolarin Chili

Ihmetys.

Mitähän chilissä tapahtuu kun oli kiinni keskellä päivää???

25

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävä-

      Yritin sunnuntaina pizzalle ja oli myös ovet lukossa, mutta joku nainen tuli aukaseen ja kerto että omistaja vaihtuu ja aukasevat loppuviikosta.

    • näin....

      Taispa mutuila loppua starttiraha, niin siirtyy yritys lähipiiriin. kuka oikeasti tämmöstä bisnestä kannattaa???

      • naminami7

        Ei pizzerioihin saa enää starttirahoja kuulemma ja kyllä itse aion jatkossakin käydä chilissä pizzalla.


      • lättymaakari--
        naminami7 kirjoitti:

        Ei pizzerioihin saa enää starttirahoja kuulemma ja kyllä itse aion jatkossakin käydä chilissä pizzalla.

        Perjantaina aukasevat, saapi taas kuvun ravittua :-)


    • namiskukkelis vaan

      Juu, sissään kantoivat ruokatarpeita ja uunit jo lämpösenä, kohta pukkaa uutta pitzaa, jotta piisaa.

    • qutro statsione

      olipas maittavat pitsat siellä. Käympä toistekin.

      • kuasson

        Hyvät pizzat Hellun pizzassa ja hyvä palvelu. Iloinen, rento meininki eikä asiakkaita kyräillä niin kuin toisessa paikassa...


    • =)

      Kyllä hääty todeta että hyvät ovat siellä sapuskat..ei voi valitta!!!! Kiitän ja kumarran syvästi!!!!

    • nuhjus

      Se joka pystyy "Hellun Pizza"n ruokia moittimaan niin sillä on kyllä syytä katsoa itteä peiliin..Olen syöny pizzaa ympäri maailmaa ja voin kertoa että parhaasta päästä on sapuskat!!

    • +++

      hyvät oli pizzat ja kebab,kannattee kyllä käydä syömässä!!!!

    • entäs ne pitsat?

      No jos sapuskat on paraasta päästä, niin entäs ne pitsat sitten, niistähän puhe oli. Nuhjus vain yrittää kääntää asian pois aiheesta.

    • +++

      eikös se pizza ja pitsa ole sama asia?

    • +++

      olis varmaan sinunkin kannattanu kiertää vähä maailmaa "entäs ne pitsat". niin tietäisit miten pizza kirjoitetaan maailmalla.

    • nami ja maiskis

      kävin syömässä aivan upean pizzan siellä. herkkutatti poropizzan, joka oli hapankermakuorutteessa. En ole sellaista herkkupizzaa ennen saanutkaan.

    • Rasvalätty

      Ei kukaan täysipäinen voi sanoa pizzaa maukkaaksi, ei ikinä.

    • poropitsa

      maistappa sitä herkkusieni/poropizzaa, jossa hapankermaa kuorutteena, sitä voi sanoa maukkaaksi ja herkulliseksi.

    • poropitzaa

      Kuule eipä siinä mitään herkkusientä ole, se on ihan harkkutattia, hoopo.

    • Uudestaan*

      Viikonloppuna kävin koska kaverit kehu ja kannatti käydä, kylläpä oli helkkarin hyvää ruokaa ja tosi hyvä palvelu..

      • namiskuukkeli-

        Olipas siellä tosiaan kiva käyvä ja ruokakin oli erittäin maistuvaa, suosittelen.


    • porooja sientä

      söikkö sen niitten kuuluisan poropizan?

    • Jepulisjep123890u259

      Ensimmäisen ja viimeisen kerran poikkesin ohikulkumatkalla Kolarissa pizzalla vuonna 2005. Oli ihan ravintola ja kaikkea, ja lätty suorastaan luokattoman huono eikä ollut pizzaa nähnytkään.

      Nyt vois poiketa toisen kerran jos sinnekkin on ulkomaantuliaisina saapunut pizzan valmistustaito.

      • Vakiasiakas.

        'Se on suomalais irakilais sekoitus, siis omistajat ja siksiköhän onki niin hyvä paikka ja hyvät safkat :-)
        Aika monesta asiasta on asiakkaiden viihtyvyys ja uudelleen meneminen kiinni ja Hellun pizzassa on kyllä kaikki kohillaan, monesti jo käynyt ja aina uudestaan mentävä...


    • kisuraa lättyyn

      Koitappa sitä poro-herkkutatti pizzaa, soon paras!

    • Tammela1213

      Onks Hellun Pizza viel Kolarissa? Ollaan tulos Kolariin lomille ja pitäs hyvää safkaa saada!

      • Poropoika.

        Vielä meillä on täällä Hellun pizza, varmasti yksi Suomen parhaista paikoista.....
        Tervetuloa Kolariin!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe