Buahahahaa

M.B.

66

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan h*tin hyvä! Kiitos!

*joku kuolaa, joutuu leipomaan* Terveisiä ja hali

• M.B.

Toivottavasti on niin hyvää kuin miltä näyttää.. Saat kertoa sitten, oma sokerileipomuskiintiö on jo täyttynyt tälle kuukaudelle =D

*ehkä saatan lipsahtaa*

halirutistus

• Jaahas, linttasin juuri teoriallani YE;n hevonv*uun ja se istuu surkeen olkkarin nurkassa. "En osaa juoa kaljaa oikein; en ymmärtänt että siinä åitää olla lasi aja lasinaalunen."

Röökillä: "Mitä v*ttua trarkotit sillä ettet tykkää tästä biisistä?"

Hmm...Joo..YE sanoi itse aikoinaan, että palstalla tavataan...

Jep. sanoiu Kettu :).

• M.B.

:D Sun sormet hoipertelee.. :) Oot ohittanut vesilinjan noin ikään kuin karvan verran?

• M.B. kirjoitti:

:D Sun sormet hoipertelee.. :) Oot ohittanut vesilinjan noin ikään kuin karvan verran?

"..karvan verran? .."

Minähän en kärsi adddddiktioista. :)

• yxex (ei kirj)

*salaaa koneella*

Hips, kultha, mäne vaan pissille...voi perkhele, mitä toi kettu oikein åsken ....

shhhhh...siejä se taita tula...mokomakki narlsisthi....

*linttaa läphärin kannen kini viatomanana näköseinä* ;D

• Mmmmm temppuilija,,,,

Muistakkos sää silloiun taölvella tai keväällä kun halusit mut muusaks?

joo, se ois varmaan hvyjä juttu, ....aattele mitä kaikkea upeaa saadaan yhddessä aikaan. Hei! Mä aattelin, että mennään messuille näyttämään mun kirjallisia ajatuksia, tykkäävät varmaan niistä, voit ehkä samalla näyttää niitä omia piiroksia siellä.Mitäs tykkäät? Lähetäänkö lepäämään?

http://youtu.be/PnzdhQyb1gU

• Joo, mulla onkin jo varattu sulle kahden hengen huone Paiholasta. Tuun sulle vierihoitajaksi. Yxex voidaan panna vaikka jääkaappiin ja syödä se iltapalaksi.

• elisakettu kirjoitti:

Joo, mulla onkin jo varattu sulle kahden hengen huone Paiholasta. Tuun sulle vierihoitajaksi. Yxex voidaan panna vaikka jääkaappiin ja syödä se iltapalaksi.

(Vidddddddu, aina mulle käy näin)

*murtautuu lääkevarastoon...SIENIÄ...haaaaa ;-P *

• yxex (ei kirj)

*kop kop...täällä jääkaapissa on kylmä! Eikä täällä paista valo, kääk. Kalin kalin..ps temppu; pöllin pussillisen sateenkaaripillereitä ;)*

Jiiihaaa

• yxex (ei kirj)

*kaatuu kylmästä sinisenä tönkkönä mutta kiitollisena tempun syliin*

Thanks!

Hei, pistetään korvatulphat korviimme, niin ei ne naiset kuule meitä.. (:-D

*pilleribileet*

• =)

• Kettu hiipparoi salaa koneelle ja ujuttaa YE:n tuoppiin unitabletin.

"Hmm...väitti mua narsististiksi; jaahas mikäs sitten itte on: ei kantanut kauppakasseja eikä maksanut kauppalaskuja. "

No jaa, YE saa röökätä ihan rauhassa; minähän en olke paheellinen, oon h*tin kiva, kiltti ja kaunis kettu.

• Yxex (ei kirj)

*kethu men tupaakale...*

Pikasenen väsytttää jostan systä...

*röökille itekin*

• yXEX (ei kirj)

Hei kettu, mitä piddät muista palstalaisista?

• M.B.
        yXEX (ei kirj) kirjoitti:

Hei kettu, mitä piddät muista palstalaisista?

menny pillerit ja pöllerit sekaisin.. taisit saada c-vitamiinia .. :)

• M.B.

Toinen ainakin nukahtaa terästettynä :)

Kanna vain kauppakassit. Oikein mahtailevasti. Toinen sitten tuntee itsensä vallan voimakkaaksi kun on saanut toisen kantamaan ne kauppakassit.. :DD

*
      vitsi*

• "---joo... se on iso ja voimakas ja huolehtivainen...".... :)

• http://youtu.be/LbXiECmCZ94

Palstalaisista? Mistä palstalaisista? En oo ikinä kuulluukkaan...

Joo mulla palsta tuolla salolla; kakssataa hehtaaria tai jotain; sitäkö oot vailla?

• Hmjaa.. ei Tenoxia...Tinaxiaa...mitähän nääki on?

Ei nuku YE; okei laitetaan sitten kuulusteluun:

Missä v*ssa olit kun kävit pankkiautomaatilla? Jossain akoissa vai?!!!

Arvasin....sinäkin vain otat ja jätät...

http://youtu.be/jSSisHCkWgY

• yxEx (EIKIrj)

*tuuppaa ketun pois koneelta*

Tralkoitin Npalstaa mmuru, (vithu että noi narshistit ei käsnitä) ;D

• Haista sinä pitkä pukin v*u!!

Etsä tajuu, että ne on vaan hjotain häiriintyneitä, huomionkipeitä ihmisiä, jotka yrittää kuitrenkin juoda sun kaljas?''Häh? Hei haloo YE?

---ja Hektorikin on ihan perseestä, suomalaista kommarimusaa...

Mä luulin sua fiksummaks, et taiddakkaan olla ihan sitä mitä odotin...

http://youtu.be/x5c1df-esx8

• yxex (eikirJ)
        elisakettu kirjoitti:

Haista sinä pitkä pukin v*u!!

Etsä tajuu, että ne on vaan hjotain häiriintyneitä, huomionkipeitä ihmisiä, jotka yrittää kuitrenkin juoda sun kaljas?''Häh? Hei haloo YE?

Sinä oot syypää muru! ;-D

• yxex (ei kirj)
        elisakettu kirjoitti:

Haista sinä pitkä pukin v*u!!

Tykkään Hahmoista Mää, A, dddizel, tenppu, lynette, lottis, ilkikurimus, henna, haleepop, xcch...ihan kaikita tykkään...

Miksikö tykään? (vidun vaikea kymysys) ;-D

*muru änkee koneelle, mokoma narsku...prkl...pakko lopettaa...hetkeksi, kiäh kiäh* ;-DDDD

• yxex (ei kirj) kirjoitti:

Tykkään Hahmoista Mää, A, dddizel, tenppu, lynette, lottis, ilkikurimus, henna, haleepop, xcch...ihan kaikita tykkään...

*muru änkee koneelle, mokoma narsku...prkl...pakko lopettaa...hetkeksi, kiäh kiäh* ;-DDDD

Ja mihin jäi elisakettu?

SÄ OOT SIKA!

On täällä muitrakin tykättäviä: numerokitrjoittajat (jeess, tykkäsin erityisesti kuin sua kritisotoituun..kjäh kjäh....), missä luuhaaa metalilady, lohikäärme, alicia, M prinsessa, herra varjele sentään, krääk, capr.C, ddadaa, puska, ja niin edelleeen???? Missä luuraa ...ai joo, niin yks eksä ehkä?
        Lottis, Halebob?

oots saä jotenkin HÄIRIINTYNYT? V'ttu sää oot feministi!

• yxex (ei kirj)
        elisakettu kirjoitti:

Ja mihin jäi elisakettu?

SÄ OOT SIKA!

On täällä muitrakin tykättäviä: numerokitrjoittajat (jeess, tykkäsin erityisesti kuin sua kritisotoituun..kjäh kjäh....), missä luuhaaa metalilady, lohikäärme, alicia, M prinsessa, herra varjele sentään, krääk, capr.C, ddadaa, puska, ja niin edelleeen???? Missä luuraa ...ai joo, niin yks eksä ehkä?
        Lottis, Halebob?

oots saä jotenkin HÄIRIINTYNYT? V'ttu sää oot feministi!

Kuka elisakettu?

*väistelee raivoavan narsistinaisen iskuja* ;D

Ite oot ihana!!!

Kuka elisakettu?

*väistelee raivoavan narsistinaisen iskuja* ;D

Ite oot ihana!!!

Että sä oot mato,

Kasva aikusieks. Tuolla on kuitenki selkärankallisia eläimiä jäljellä.

• yxex (eikirj)
        elisakettu kirjoitti:

Että sä oot mato,

Kasva aikusieks. Tuolla on kuitenki selkärankallisia eläimiä jäljellä.

:-P

Mato on ravintoketjun huipulla!

Mitä veikkaat muru, tukistaako AP meitä siitä että pikkaisen rönsyiltiin aloituksen aiheesta =)

• yxex (eikirj) kirjoitti:

:-P

Mato on ravintoketjun huipulla!

Mitä veikkaat muru, tukistaako AP meitä siitä että pikkaisen rönsyiltiin aloituksen aiheesta =)

Tukistaa? Eikun rakastaa ! Mehän vaan herätettiin huomiota. Voi että me ollaan kauniita.

*aattele kulta, ostetaan purjevene ja mennään espanjaan. *

• yxex (ei kirj)
        elisakettu kirjoitti:

Tukistaa? Eikun rakastaa ! Mehän vaan herätettiin huomiota. Voi että me ollaan kauniita.

*aattele kulta, ostetaan purjevene ja mennään espanjaan. *

Hyssss...ei kerrota kellekään onnesta...omitaan se kokonaan itsellemme ;)

Hyvää Yötä!

• Täällähän on ilakoitu =)

Ei saakeli ikinä piäse mukaan kun parhaat hörhöilyt alkaa aina keskellä yötä - koska te nukutte ;) ?

• lynett kirjoitti:

Täällähän on ilakoitu =)

Ei saakeli ikinä piäse mukaan kun parhaat hörhöilyt alkaa aina keskellä yötä - koska te nukutte ;) ?

:) Nukutte? - Ei ikinä.

Haleja murut.

• M.B.

:DD En tukista, enkä heristä nyrkkiäkään, saatte halaukset moolemmaat!!

Ja rupean hommaamaan yön mustaa jollaa ja pitkää narua, jotta voin sitten yön pimeinä tunteina käydä kiinnittäytymässä teitin purjeveneeseen.... ja raahautua salaa epsanjaan..

*pitää vaihtaa espanjan valuuttaa valmiiksi* 8')

..mustaa kahvia ja kahvia lisukkeilla..

• tajuu kyl yhtään?

Ihan pimeetä touhua. Onko tää joku pikkulasten palsta, jotka leikkii keskenään jotain ihme roolipelileikkejä?

• M.B.

=DD

Ja nimenomaan niin, että ylläkuvaamaasi ilmiötähän ei sitten ole, vaan se on kuvitelmaa ja toditustaakka siirtyy sille, joka tuollaista väittää.. Kummasti sulkeutuu monilta silmät noilta osin vaikka ovatkin apposen auki heti kun tulee mainintaa siitä, että ehkä pienimuotoinen itsetutkiskelu on paikallaan itse kullekin. --> Uhrien syyllistämistä, jolloin asiasta kirjoittava on tietenkin narsisti tai vähintäänkin annetaan ymmärtää, että se on todellinen vaihtoehto, jonka painoarvo on suurempi kuin sen, että se yleispätevä uhrikin on ihan oikeasti vastuussa omasta elämästään vain ja ainoastaan itselleen ja sen oivaltaminen, että mitä kaikkea se tarkoittaa, saattaa avautua sen itsetutkiskelun kautta juurikin.... Ihme soppa..

Ja jos ymmärtää, että toisilla on samanlainen mielipiteenvapaus kuin se, josta itse pitää kynsin hampain kiinni, vastahan sitä onkin sitten uhreja syyllistävä narskuliini tai sellaisen poikanen.. Normi-ihminen kun ei voi toisten ihmisten mielipiteitä hyväksyä ilman, että se on teeskenneltyä suvaitsevuutta, jolla annetaan ymmärtää olevansa parempi kuin toiset..

Huh huh. Onneksi junia menee muitakin :) Tältäkin asemalta. Hiekkalaatikkoasemalta.. (8')

• Jep,

Eri nopeuksillä, eri maisemissa, eri pituisia, toiset ruuhkaisempia, vaihtelevalla varustelutasolla.

Sitten tietyillä risteysalueilla vilkutetaan tai näytetään kesoa toisiin vaunuihin =)

• M.B.

:DD Kirjoita rivoudet paperille ja heiluta sitä naapuriraiteella seisoviin vaunuihin. Säästyy nuo äänijänteet näin nykyaikaisten umpivaunujen aikakaudella..

• Huomenta kamut!

• Lämmitä sitä eilistä soppaa kupillinen =)

• viagaranputous

Sauna.

• lynett kirjoitti:

Lämmitä sitä eilistä soppaa kupillinen =)

Mmjaaa, sienisoppaa on vielä jääkaapissa...mitäs tykkäät elisakettu? ;-P

*hörps*

• Pistähän temppu toimeks :)

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Pistähän temppu toimeks :)

Mitään ei hukkaan heitetä, varsinkaan kettuja. Oltaisiin ommeltu karvalakki ja kirjottu se kukkasin ;)

• M.B.
        M.B. kirjoitti:

Mitään ei hukkaan heitetä, varsinkaan kettuja. Oltaisiin ommeltu karvalakki ja kirjottu se kukkasin ;)

Hups. Nyt joku varmaan luulee, että oon sun isoäiti..

*ai kauhia paikka* :D

• M.B. kirjoitti:

Hups. Nyt joku varmaan luulee, että oon sun isoäiti..

*ai kauhia paikka* :D

"Oltaisiin ommeltu karvalakki..."

Selvää hyväksikäyttöä :)

...tai kuten saapasjalka sanoo: uusiokäyttöä.

• Vähän aikaa, kun olen poissa niin porukka täällä sekoaa...
      Tiesinhän minä kyllä sen, että mulla on sellainen tasapainottava vaikutus ihmisiin. ;P'

Mitä tulee tuohon aloituksen tarinaan, niin tarjoilijana olisin survonut kyllä koko lautasen aterioineen päivineen tuollaisen asiakkaan naamaan ja ottanut tyytyväisenä lopputilin...Olisi se sen arvoista. Minuahan ei pompotella ***tana. :D

• "Vähän aikaa, kun olen poissa niin porukka täällä sekoaa...
        Tiesinhän minä kyllä sen, että mulla on sellainen tasapainottava vaikutus ihmisiin. "

:-DDD

Mitään seottu...ollaan samassa siunatussa syntymähulluudessa koko ajan..

*tsiih*...*hörps*

(:-D

• yxex kirjoitti:

"Vähän aikaa, kun olen poissa niin porukka täällä sekoaa...
        Tiesinhän minä kyllä sen, että mulla on sellainen tasapainottava vaikutus ihmisiin. "

:-DDD

Mitään seottu...ollaan samassa siunatussa syntymähulluudessa koko ajan..

*tsiih*...*hörps*

(:-D

Ei perrkele, mutta sehän on jo lauantai.

*gluk, gluk, gluk...RÖYH!*

• M.B.

Sä oot D aina se painavin punnus muuten niin himskatin tasapainoisesta vanhan ajan vaakasta, heti keinahtaa kun poistut :DD

Nuo muutkin asiakaspalvelutilanteet oli aika hulvattomia, mutta ilman reseptiä :)

• M.B. kirjoitti:

Sä oot D aina se painavin punnus muuten niin himskatin tasapainoisesta vanhan ajan vaakasta, heti keinahtaa kun poistut :DD

Nuo muutkin asiakaspalvelutilanteet oli aika hulvattomia, mutta ilman reseptiä :)

Kultainen sydämeni se siinä vaa'assa painaa. Muahahaa!

(:D

• yxex (ei kirj)
        dizel kirjoitti:

Kultainen sydämeni se siinä vaa'assa painaa. Muahahaa!

(:D

Susta tykätään, ja sulla on ystäviä!

• Kiltti ihminen on kuin aasi. Aasille voi antaa mm keppiä ja porkkanaa. Maailman kuuluisin aasi oli aasi joka kuljetti jeesuksen äitiä. :)

• Voi Joosef parka.

• yxex (ei kirj)
        elisakettu kirjoitti:

Voi Joosef parka.

;-DDDD

• M.B.
        elisakettu kirjoitti:

Voi Joosef parka.

:DD

Voi Joosef Joosef..

• M.B. kirjoitti:

:DD

Voi Joosef Joosef..

Voi perhana että teillä on ihanan likainen mielikuvitus *maria ratsastaa aasilla* >:D

• yxex kirjoitti:

Voi perhana että teillä on ihanan likainen mielikuvitus *maria ratsastaa aasilla* >:D

Saikohan se keppiä, vai porkkanaa?

• dizel kirjoitti:

Saikohan se keppiä, vai porkkanaa?

Kumpi? Maria vai aasi? :D

• yxex (ei kirj)

"Palsta onkin tullut tunnetuksi mielenkiintoisista henkilöhahmoistaan, joiden suuri suvaitsevaisuus, syvällisyys ja keskustelutaito ovat hämmästyttäneet satunnaisia vierailijoita jo vuosikymmenten ajan. Sivusto on tullut tunnetuksi myös tajunnanvirta -tekniikan erityisen monisyisestä käytöstä, joka saattaa sekoittaa aloittelevaa palstan seuraajaa. Suomi24 ei siksi ole vain huonoa keskustelua, se on myös taidetta. "

"Näitä porttikieltoja Suomi24:n ylläpitäjät jakavat tiistai-iltapäivisin arpomalla sata IP-osoitetta, joille banni lätkäistään"

http://hiki.pedia.ws/wiki/Suomi24

:-DDDDDD

• Haaah hah haaa =) !!!

Ai vaan !

• (Välipalan aika)

Hei Kettu, syödäänkö mysliä ja jogurttia?

-syödään vaan

-täällä on jäljellä vain vanilja ja mansikkajogurtit, joista mä syön vaniljan, kumman sinä? ;-p

-tjaa, no valitsen sen mansikan

(jogurtit myslin sekaan ja sekoitusta)

-hemmetti, tästä tuli kuivaa puuroa. Täällä kaapissa on yksi vaniljavanukas, voisiko sitä käyttää hyväksi?

-senkin hyväksikäyttäjä

-mitä? Jaa, niin, hyväksikäyttäjä, juu tosi narsisti, vanukasraukkojen kauhu

(hihitystä ja hohotusta ;-DDDD )

(Y.ltä tippuu jogurttia rinnuksille)

-senkin porsas

-sorry K, hmm...mun rinnuksilta voi lukea koko menneen viikon ruokalistan...possu taitaa olla siistimpi kuin minä :-D

Buahahahaa... :-DDDDDDD

• mitämoskaaottaapäähä

Tämän ketjun kirjottajat vois painua hevon p..seeseen huuhaajuttujesa kansa. Miten S24 antaa tällästen p.skanjauhajien kiusata meitä kunnon ihmisiä tällä moskalla?
      PAINUKAA HEVON V.TTUUN ja antakaa tilaa asiallisille kirjottajille vaikka hennalle ja xcch.lle.!!!

• M.B.

Mene miehenlogiikkaan räyhäämään, ja anna toisten ilotella. Ole sulta pois, läpi.

Ja sinisen nimimerkin omaaville voit vaikka kirjoittaa yksityisesti, niin ei tarvi kenenkään ulkopuolisen lukea tuollaista hovin temmellystä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe