Nyt meni tosiaan yli, kun katsoin aamun uutisvuoksea : yrittäjä mika hirvonen on sitä mieltä, että korjataan venäläisten talot talkoilla ja meidän omalla kustannuksella.... on tainnut tulla väärät lääkkeet yrittäjälle,kun tollasia höpisee !!!
korjataan venäläisten talot talkoilla
76
1178
Vastaukset
- -............-
Nii-i, talkoillahan venäläisetkin korjais suomalaistalon Venäjän puolella...tai ehkä ei sittenkään :)
- nyt meni yli
Joo ilman muuta ystävällistä naapurimaan kansaa tarvitsee auttaa täällä ! Ei pe...le, kyllä meni viikonloppu piloille. Ensin ostavat täältä talot "rehellisesti" hankituilla rahoilla, sitten meidän pitäisi laittaa ne kuntoon, kun joku / jotkut ovat ne rikkoneet!! Olisikohan tuo yrittäjä valmis talkoisiin jos kohteina olisi suomalaiset ? Eiköhän tuo vaan kosiskele venäläisiä asiakkaita itselleen ja firmalleen tuollaisilla puheilla ......
- fdguydsgaf
Heh heh kosiskelee venäläisiä asiakkaita :) Toivottavasti saa niitä, nimittäin venäläiset ei maksa laskujaan ja pyrkii kusettamaan rakennusjutuissa ilmaista työtä sen mitä ikinä saa irti. Venäläisitä asiakkailta täytyy aina saada rahat 100% etukäteen tai ne jää saamatta järestään. Jälkeenpäin ei yksikään venäläinen maksa mitään laskuja.
- Nyt riitti
Saakeli myö mitään venäläisten taloja korjata,korjatkoon ite,niin suomalainenki saa tehä ja on tehnytkin!!Tyrkkyhirvonen menköö vaan ite,kylla venäläisillä rahaa korjauksiin!!
- Aita vailla
Vosiko jokut tulla rakentamaan minulle aidan,kun noi venakot hyppii mun pihalla keräämässä mun sieniä ja marjoja,melkein keittiöikkunan alla!!Haravalla saa hätistää ne pois!!
- nopeat hitot
Nopeat syövät hitaat. Miksi et ole itse kerännyt niitä marjoja?
- nyt meni yli
Ei vanjojen tarvitse kohta enään itse kerätä, vaan eiköhän tuo fiksu yrittäjä ehdota varmaankin, että mennään me suomalaiset keräämään noille naapureille marjat ja sienetkin, ettei heidän tarvitse mennä hirvikärpästen syötäviksi. Kyllä on koko syksy piloilla !!!
- jpeg
Meidän kustannuksella korjataan esim. juuri otsikoissa ollut Mellonlahden laavukin, yms. nuorison hajoittamat paikat.
Tuli vaan mieleen. - temari,.,...
Jos nyt ei kuitenkaan revittäisi pelihousujamme venäläisten- ja Hirvosen ehdotuksen vuoksi.
Hirvonen on tehnyt ehdotuksensa oman bisneksensä tulevaisuutta- ja työntekijöidensä työllisyyttä ajatellen. Liikemiesmäistä ajattelua, sanoisin.
Yrittäjän on otettava raha sieltä, mistä sitä on mahdollista saada. Nykyisin vaaditaan erinomaista luovuutta pyrittäessä uusille markkinoille ja saadakseen tuotteensa tunnetuksi potentiaalisille asiakkaille. Mitään ei saa, ellei panosta markkinointiin ja nyt hänen yrityksellään on oiva tilaisuus tehdä itseään tunnetuksi venäläisten keskuudessa.
Luovaa ajattelua yrittäjältä. Yksi lahjoitettu ovi voi tuoda 10 maksavaa asiakasta.
Näissä keskusteluissa painotetaan liikaa vääriä asioita, kuten "mistä raha on tullut ostajalle, talkoillahan venäläisetkin korjais suomalaistalon Venäjän puolella.." ja " korjataan venäläisten talot talkoilla ja meidän omalla kustannuksella..."
Viimeinen kommentti tarkoittanee, että yrittäjä korjaa omalla kustannuksellaan, ei meidän, kuten kommentoija antaa ymmärtää. Ole huoleti, ei Hirvonen tule sinulta pyytämään mitään, mutta olisi varmaan iloinen, jos osallistuisit.
Tämä kommentti on osunut kohdalleen: "Eiköhän tuo vaan kosiskele venäläisiä asiakkaita itselleen ja firmalleen tuollaisilla puheilla ......"
Näinhän asia on.
Hengessä mukana...... - njet molotov
Ihmehän tuo ois ollu jossei temari olis puolustanut tälläkin kertaa rajantakaisia.
Hullua puhetta, ainoa talkoo mihin osallistuisin olis muuttokuorman tekeminen jos olisivat aikeissa muuttaa takaisin pietariin.
Joo leimatkaa taas vihapuheiksi :)- Kuko
"Joo leimatkaa taas vihapuheiksi"
Jos nämä eivät ole vihapuheita, niin mikä sitten? Venäläiset eivät ole mitään ilmaista korjausta pyytäneet eivätkä vaatineet, ja jos tuo korjaaminen toteutuu, ei se ole keneltäkään pois.Yrittäjät päättävät itse mitä tekevät.
- nyt meni yli
Hyvä kommentti molotovilta! Onhan lehdissä ennenkin kirjoitettu kaikenlaista paskaa, mutta tämänpäiväinen on kyllä YKKÖSJUTTU , tuo kirjoitus jos olisi ollut 1.4. niin kyllä olis naurattanut, mutta nyt ei paljon naurata!!
- Suomalainen köyhä
Tääl ois yks kotimainen keittiö remontin tarpees näinköhän tää Hirvonen tulis noin niinku talkoil nää uusimaan ja sopis tänne muutkin talkoo henkiset yrittäjät kuten lvi ja sähköpuolen ukkoloita.Niin ja vessa ja sauna ois uusimisen tarpees.Ja tuo eteinen.... maalata pitäs ulkoapäin.
- temari,.,..
Suomalaiseen köyhään ei kannata yrittäjän tuhlata markkinointitoimenpiteitä. On nimittäin hukkaan heitettyä rahaa.
Mainosposti mitä minullekin tulee olisi taloudellisesti ajatellen viisasta jättää lähettämättä. Ainoat mainostajat jotka minusta hiukan hyötyvät ovat Lidl, RajaMarket ja Tokmanni sekä MiniMani siinä sivussa. Eli nämä "halpakaupat". Sanomalehdissä oleva mainonta kyllä riittäisi niiltäkin.
Venäläisiin kohdistettu mainonta ja markkinointi on panostus tulevaisuuteen. Heissä on potentiaalista ostajakuntaa josta yrittäjät hyötyvät, mikäli osaavat käyttää tilaisuutta hyväkseen.
Remonttia olis meilläkin tehtävä, mutta ne pitää unohtaa, nyt pitää varautua Kreikan- ja muiden köyhien maiden keittiö- ja muihin remontteihin. Venäläisillä ei ole tätä ongelmaa.
- EI korjata..
Kyllä täällä saa muutkin maksaa omat remonttinsa itse oli se syy sitten ilkivalta tai jokin muu..mitenkähän tämä Hirvonen suhtautuu tosiaan köyhiin ihmisiin (suomalaisiin)?Onko näillä edes hänen liikkeeseensä mitään asiaa?Ja rahan takia se tuokin sen tekee,eikä hyvää hyvyyttään.
Ei nuo ainakaan mitään köyhiä ole joille nyt pitäisi lahjoittaa rakennustarvikkeita ilmaiseksi ja vielä asentaakin valmiiksi kaikki paikalleen!
Kuulehan Hirvonen täällä on kyllä Suomessa tosiaan asunnottomiakin ihmisiä joilla ei ole yhtään mitään,mitenkä olisi jos laittaisit asiat tärkeysjärjestykseen ja auttaisit heitä? - nyt meni yli
Kyllä minäkin vähän talkoita tekisin jos olisin 4 eri yrityksen toimitusjohtaja, niinkuin ko. yrittäjä on :
-Tulotalot oy
-tasotalo
-finndecofi oy
-hyvä tieto oy
-yksityinen liikkeenharjoittaja
vai tekisinkö sittenkään........
mutta suuret tulot kyllä saavat ihmisen joskus puhumaan sekavia, joten pannaan hänen jutut sen piikkiin....... - temari,.,..
Menestyvä yrittäjä ajattelee aina ensin omaa- ja yrityksensä menestystä. Siinä sivussa jotkut työllistyvät ja hyötyvät näin yrityksen menestyksestä.
Kun yrittäjä tekee "hyväntekeväisyyttä",,,,,, "rahan takia se tuokin sen tekee,eikä hyvää hyvyyttään." ,,,,,kuten on täällä jo todettu.
Vastustajat eivät ymmärrä yrittäjän motiivia "tehdä hyväntekeväisyyttä", hänellä on siinä asiassa "ketunhäntä kainalossa" , kuten on useinkin tehtäessä hyväntekeväisyyttä bisnesmaailmassa. Tämä pitäisi jokaisen ymmärtää. Eivät he pelkästään hyvyyttään sitä tee. Toisaalta, eivät he pahojakaan ole.
Suomessa on asunnottomia ihmisiä, mikä on totta, mutta sen ongelman korjaaminen ei kuulu yrittäjien vastuulle muuten, kuin veronmaksajana ja sitähän moni yrittäjä tekeekin. Ei pidä sälyttää yhteiskunnalle kuuluvia vastuita yrittäjien niskaan.
Pienet tulot saavat ihmisen enemmän sekaisin, kuin suuret tulot, olen huomannut. - ja pyh pah
Mie tarvisin katonmaalausta,pergolan siistiminen ,saunan lattia uusiks,tulisiko joku talkoisiin,hirvonenkokokokoko!!Venakoil kyl rahaa korjata omat ongelmansa!!
- Jellona...
Ovatko "ilkivallantekijät" aiheuttaneet vahingon? Vai onko vahinko aiheutunut omasta huolimattomuudsta?
Voisitko ottaa yhteyttä Leijoniin tai Rotareihin, näillä järjestöillä on talkoohenkeä.
- bisnes ru
Liiketoimintasuunnitelma: esimerkkejä liiketoimintasuunnitelmat, liiketoiminnan suunnitteluun
http://www.busines-ideya.ru/- älä levitä viruksia
Venäjä -päätteisiltä sivustoilta saa viruksen koneelleen!
- .--.-.-.
Siis eikös siinä lukenut että yritys on mukana talkoissa??Eli kustannukset saa ujutettua kuluihin ja sitä myöten verovähennyksiin??Korjatkaa jos olen väärässä?
Ihmettelin silloin kun oli kuva tästä Venäläisparista lehdessä niin ei niissä kaapeissa ollut edes ovia,,,,?Veikö ne varkaat ne???? - njet molotov
Kohta on jonoa lehen toimituksessa kun muutkin "maanomistajat" tajuaa sotkea kämppänsä kun finski auliisti lupaa talkoilla korjata vahingot.
Eipähä tartte rempata kämppää loppuun kun tyhmä soomipoika laittaa viimeset klinkkerit omasta pussista.
Mee temari venäjän suurena "toverina" sutimaan heijän kämppä kondikseen.
Ja ota samalla se lankkipurkki mukaan jos sattuu olemaan naapurilla likaiset saappaat jalassa.
Vihapuhetta on myös suomalaisten haukuminen.
Mutta temarihan onkin vihapuheen lietsoja, voisin joku päivä laittaa kaikki hänen kirjoituksensa samaan ketjuun, niin voisi itse kukin lukea, miten temari trollaa tätä keskustelpalstaa.
Voisin jopa väittää että temari on saanut alunperin aikaan venäläisvastaisen kirjoittelun tällä palstalla.
Tästä esimerkkinä keskustelu "Mistä kumpuaa venäläisvastaisuutesi?", aloittajana nimenomaan temari.- temari,.,,.
"Voisin jopa väittää että temari on saanut alunperin aikaan venäläisvastaisen kirjoittelun tällä palstalla."
Älähän liioittele. Jos minulla olisi noin paljon valtaa, kuten väität, voisin tältä istumalta pyytää teitä lopettamaan tämän venäläisvastaisen kirjoittelun, mitä tälläkin palstalla esiintyy.
- Hah hah
Sie oot "njet molotov" surkee tapaus siinä mielessä, et heti ku joku ei oo samaa mieltä yleisen mielipiteen kanssa, sie menet henkilökohtaisuuksiin.
Naurettavaa.- njet molotov
Missä kohtaa menin henkilökohtaisuuksiin, toope?
Menehän vielä nauramaan sinne koulun penkkiin ja opettele lukemaan, tule sitten vasta väittelemään.
Laita ens kerralla temari nimimerkkisi reilusti eikä vain Hah hah.
Naurettavaa. - temari,.,..
njet molotov kirjoitti:
Missä kohtaa menin henkilökohtaisuuksiin, toope?
Menehän vielä nauramaan sinne koulun penkkiin ja opettele lukemaan, tule sitten vasta väittelemään.
Laita ens kerralla temari nimimerkkisi reilusti eikä vain Hah hah.
Naurettavaa.Otan kaikki asialliset kommentit arvosteluineen vastaan, myös henkilökohtaisuuksiin menevät. Niistä etenkin näkee, kuinka "njet molotov" ampuu ohi maalin. Epäasillisuuksiin menevät jätän huomiotta. Nimiini laitetun "Hah hah" nimimerkin hyvinkin asiallinen kommentti ei ole kirjoitusasultaan tyyliini sopiva. Huomannet sen itsekin "njet molotov".
Kiitän nimimerkkiä "njet molotov" osoittamastasi kiinnostuksesta mielipirteitäni kohtaan. On mairittelevaa huomata, että edes yksi lukija kiinnostuu niin paljon, että jaksaa seurata niitä kuukausien ajan. Olen itsekin tekemässä koostetta kirjoituksistani. - Hah hah
temari,.,.. kirjoitti:
Otan kaikki asialliset kommentit arvosteluineen vastaan, myös henkilökohtaisuuksiin menevät. Niistä etenkin näkee, kuinka "njet molotov" ampuu ohi maalin. Epäasillisuuksiin menevät jätän huomiotta. Nimiini laitetun "Hah hah" nimimerkin hyvinkin asiallinen kommentti ei ole kirjoitusasultaan tyyliini sopiva. Huomannet sen itsekin "njet molotov".
Kiitän nimimerkkiä "njet molotov" osoittamastasi kiinnostuksesta mielipirteitäni kohtaan. On mairittelevaa huomata, että edes yksi lukija kiinnostuu niin paljon, että jaksaa seurata niitä kuukausien ajan. Olen itsekin tekemässä koostetta kirjoituksistani.Joo, minuu ja "temaria" ei kannata sotkee yhtee ja samaa henkilöö. Hattua nostan "temarille" siitä, et oot rohkeesti eri mieltä yleisen mielipiteen kanssa.
- temari,..,
Hah hah kirjoitti:
Joo, minuu ja "temaria" ei kannata sotkee yhtee ja samaa henkilöö. Hattua nostan "temarille" siitä, et oot rohkeesti eri mieltä yleisen mielipiteen kanssa.
Kiitän, vaikka oman mielipiteensä julkituomisen ei pitäisi vaatia erityistä rohkeutta. Tosin, tässä voi piiloutua nimimerkin taakse, mikä sekin tuntuu hätävarjelun liioittelulta.
Muilla foorumeilla, kuten omassa blogissani omalla naamallani annan ymmärtää, etten ole venäläisvastainen. Itselleni ei siitä olisi mitään hyötyä, päin vastoin, katson jyrkän vastaisuuden aiheuttavan enemmän haittaa kuin hyötyä yleisestikin meille kaikille eikä vähiten kansataloudelle ja sitä kautta meille kansalaisina, jos asiaa ajatellaan taloudellisesta näkökulmasta, kuten nykyään pitäisi. Myös muut näkökohdat on huomioitava. Historia opettaa, ainakin sen pitäisi. Suuret konfliktit saavat usein alkunsa hyvinkin pienistä asioista, mikäli niiden annetaan kärjistyä puuttumatta niihin ajoissa.
Tosiasia on, että Suomi ja Venäjä ovat rajanaapureita emmekä sille mahda mitään. Tämän on todennut jo aikanaan Paasikivikin, joka oli viisas mies.
Yleistä mielipidettähän venäläisvastaisuudesta meillä ei ole tiedossa. En ole nähnyt missään tutkimuksessa todetun, että kansalaiset olisivat "yleisesti" venäläisvastaisia. Yleistä mielipidettä ei mitata näillä foorumeilla.
Voisinko saada linkin sellaiseen tutkimukseen, mikäli sellainen on olemassa.
- viimeinen potilas-55
eihän mikään täällä oo niin selkee kun päättää ettei tiettyä asiaa ryssille tipu jos ei tule muutakaan. eikai myö anneta tätä maata niille..ukot on jo osittain menneet.toivottavasti ovat ylpeitä,ja toivon viel enempi että Oma isä on poissa!! kauheeta aatella. ne perkeleet minkä vei. aatelkaa niitä isiä miten uskoivat tähän loppuun.ja vavarmasti kuristaisvat poikasa kun tietäsvät.
- urpo molotov
vittu mikä pässi toi molotov...
"Eipähä tartte rempata kämppää loppuun kun tyhmä soomipoika laittaa viimeset klinkkerit omasta pussista."
No tossahan se ratkaisu on.
vittu jos eikiinnosta,niin älä päästä talkoo porukkaa sisään.
Vittuako se sulle kuuluu tekeekö joku remppansa talkoilla vai ei
Joku vaan ehdotti asiaa eikä se vissiin ole kiellettyä- njet molotov
Heh heh kun pikkuinen "urpo molotov" sai kunnon itkupotku raivarit :D
Tässä sinulle kuitenkin lauantain kunniaksi terveiset.
http://aijaa.com/v.php?i=003418659457.jpg
- nyt meni yli
Tuo yrittäjän kirjoitus tavoittaa paljon vanjoja täällä ja venäjällä, sana kiirii, toivottavasti ko.yrittäjä on sitten valmis myös pitämään puheensa ja olemaan valmis auttamaan ystävällisiä naapurimaan kansalaisia nyt ja tulevaisuudessa, sillä muutenhan heitä petetään..
- mamu2011
Te kasvatatte lapsia vihaamaan! Nyt saatte maksamaan sitää. Kaikki venäläisiin kohdistuva viha johtu mitä kotona puhutaan. Milloin te suomalaiset tajutte, että on olemassa muitakiin kansoja????????
- temari,.,..
Olet oikeassa. Kotona saatu oppi ohjaa lasten ajattelua ja käyttäytymistä. Itse olen huomannut, että vaikka kotona on kahta mielipidettä näistä asioista, jälkikasvu muodostaa oman mielipiteensä asiallisemmin asiaan suhtautuvan vanhemman mielipiteen mukaan, kuten meillä on käynyt.
Meillä on tilanne 4-1 omaksi edukseni. Kärjekkäästi asiaan suhtauva on jäänyt yksin oman mielipiteensä kanssa. - ; ) :D
temari,.,.. kirjoitti:
Olet oikeassa. Kotona saatu oppi ohjaa lasten ajattelua ja käyttäytymistä. Itse olen huomannut, että vaikka kotona on kahta mielipidettä näistä asioista, jälkikasvu muodostaa oman mielipiteensä asiallisemmin asiaan suhtautuvan vanhemman mielipiteen mukaan, kuten meillä on käynyt.
Meillä on tilanne 4-1 omaksi edukseni. Kärjekkäästi asiaan suhtauva on jäänyt yksin oman mielipiteensä kanssa.On meitä enemmän, mutta kielitaito on huono vastustamaan SUURTA-SUOMEA!
- niikkkuuuula
On, on! Tiedetään myös, että saksalaiset, britit,virolaiset ja pohj.maalaiset OSAAVAT käyttäytyä, mutta ryssät ei!
- liitolainen 2011
niikkkuuuula kirjoitti:
On, on! Tiedetään myös, että saksalaiset, britit,virolaiset ja pohj.maalaiset OSAAVAT käyttäytyä, mutta ryssät ei!
Kyllä venäläiset tietää että suomalaiset rakastavat varsinkin saksalaisia! :D
- ryystää
Yleensä tihutyöntekijä löytyy omasta kansallisuudesta, joten älkää tuomitko ennen kuin syylliset ovat selvillä, voitte yllättyä kuten Tampereen Rasistimurhapoltossa ?
- maan tapa
eikä korjata,korjatkoon venakot ihan ite talonsa
- voissa paistettu
Minua on kasvatettu pienestä pitäen väistämään venäläisiä,vaihettiin kadun puolta jos näkyivät 1970-luvulla!Isäni käski ,muista likka,ei ne muutu miksikään,varo aina selustaas.Täytyy sanoa ,että isän oppi piti paikkansa.Röyhkeä ja ylimielinen kans,ottakoot suomalainen vakuutus jos täällä asuvat ja korjatkoo itse talonsa.,maassa maan tavalla!!
- ven.rus
kyllä korjaat!
- egege
voissa paistettu kirjoitti:
Minua on kasvatettu pienestä pitäen väistämään venäläisiä,vaihettiin kadun puolta jos näkyivät 1970-luvulla!Isäni käski ,muista likka,ei ne muutu miksikään,varo aina selustaas.Täytyy sanoa ,että isän oppi piti paikkansa.Röyhkeä ja ylimielinen kans,ottakoot suomalainen vakuutus jos täällä asuvat ja korjatkoo itse talonsa.,maassa maan tavalla!!
Meitä koulussa opetettu kansanvälisyyden viikkolla suomalaista kultuuria ja se että olemme ystäviä keskenään. Minä säälin sinua että olet oppinnut vihaamaan.
- temari,,..,
voissa paistettu kirjoitti:
Meillä piti oppia ajattelemaan omilla aivoillaan, eikä toisten käskyjen mukaan. Jos olisin ottanut oppia isästäni olisin alkoholisti kommunisti.
- dadadaddad
temari,,.., kirjoitti:
Meillä piti oppia ajattelemaan omilla aivoillaan, eikä toisten käskyjen mukaan. Jos olisin ottanut oppia isästäni olisin alkoholisti kommunisti.
sinä olet tavallinen metsäläinen, jolle ei sovi viina. Suomessa on ollut aina propaganda ja on edellen, teille on pesty aivoja vihaamaan toisia.
- temari,...,
dadadaddad kirjoitti:
sinä olet tavallinen metsäläinen, jolle ei sovi viina. Suomessa on ollut aina propaganda ja on edellen, teille on pesty aivoja vihaamaan toisia.
"sinä olet tavallinen metsäläinen, jolle ei sovi viina."
Jos minua tarkoitat, niin pitää paikkansa 100%:sti. - asetus ny poika
ven.rus kirjoitti:
kyllä korjaat!
Mikäs sinä luulet olevas sanomaan kuka tekee mitäkin.
- ifihifi
Hassua, jos suomalaiseen kotiin murtaudutaan,vakuutus korvaa,miks meidän pitäisi talkoilla auttaa venrus,häh!!Ottakoot kotivakuutus!!Nyt vähän menee kyllä jo tää hyysääminen liiallisuuksiin!!
- yhdyn voissa paistet
En pidä venäläisistä,eikä miun oo pakko pitääkään,vapaus siinäkin asiassa!!Mulle ne yks hailee kansa,kuhan jääkiekossa vaan voitetaan ne ja pysyvät vaatakaupas jonossa omalla paikallaan!!Heidänkin on opittava elämään Suomen lakien mukaan!ps.ja ostasivat edes dödöä,hyh mikä hiki prisman käytävillä!!
- dadada
mene jo iltapisille ja nukkumaan, huomenna mummollaan!!!!
- jesspokspallit
Ihme paikka imatra,omia ei auteta mut ryssiä hyysätään,onneksi pääsee pois täältä,rusvapaalle.; ))
- temari,.,..
Miksi ei omia auteta? Autetaan kun tarvetta ilmenee.
Venäläisten auttaminen tässä puheena olevassa tapauksessa on vielä "suunnitteluasteella". Yksi yrittäjä on tehnyt ehdotuksen, joka sitten toivottavasti etenee käytännön tasolle. Vielä se ei sitä ole.
Kuitenkin siitä on noussut vastustajien taholta suuri haloo. Toivottavasti se vain vahvistaa ehdottajan- ja muidenkin halukkaiden auttajien uskoa avun antamisen tärkeydestä.
Imatra on paikka mistä on tiet auki moneen suuntaan, jokaisen halukkaan tulla ja mennä. - avun tarvitsija
temari,.,.. kirjoitti:
Miksi ei omia auteta? Autetaan kun tarvetta ilmenee.
Venäläisten auttaminen tässä puheena olevassa tapauksessa on vielä "suunnitteluasteella". Yksi yrittäjä on tehnyt ehdotuksen, joka sitten toivottavasti etenee käytännön tasolle. Vielä se ei sitä ole.
Kuitenkin siitä on noussut vastustajien taholta suuri haloo. Toivottavasti se vain vahvistaa ehdottajan- ja muidenkin halukkaiden auttajien uskoa avun antamisen tärkeydestä.
Imatra on paikka mistä on tiet auki moneen suuntaan, jokaisen halukkaan tulla ja mennä."Autetaan kun tarvetta ilmenee."
Älä puhu skeidaa.
- llllllllll--
Auttakoot vaan mutta omilla henk,kohtasilla rahoilla,Ei sellasilla kuluilla mikä menee verotuksen piikkiin,
- temari,.,,
Jos ajatellaan, että yrittäjä laittaa "apuna" yhden oven. Yritys ostaa materiaalit kuten puuosan, maalit ja helat, joiden hankintahinnasta hän maksaa ALV:n ja muut hankintakulut kuten kuljetus yrittäjän toimipaikkaan ja työntekijän ja tavaran matkasta asennuspaikkaan aiheutuvat kulut..
Asentajalle yritys maksaa normaalin palkan, josta yritys maksaa yrittäjän maksettavaksi määrätyt maksut valtiolle ym:lle. Työntekijä maksaa palkastaan verot ja muut hänelle kuuluvat maksut. Lisäksi hän on työllistynyt yrittäjän aktiivisuuden ansiosta.
Paljonko oman laskelmasi mukaan verottaja menettää tästä yrittäjän "lahjoituksesta" . Oman laskelmani mukaan yrittäjän saama hyöty on rajaton. Samalla siitä hyötyvät verottaja, työntekijät ja mikä parasta siitä hyötyy koko yrityksen toimintaympäristö sidosryhmineen, mukana myös täällä negatiisia kommentteja antavat yksilöt.
Omasta mielestäni pitää asiaa ajatella kokonaisvaltaisesti niin, ettei katsota vain yhtä negatiivista tekijää tästä lahjoituksesta, vaan otetaan huomioon kaikki, myös positiiviset tekijät, joita kuitenkin on negatiivisia tekijöitä enemmän.
Lahjoituksellaan yritys pyrkii luomaan positiivista kuvaa imatralaisesta yritystoiminnasta, rajoittamattomille markkinoille. - temari,..,
temari,.,, kirjoitti:
Jos ajatellaan, että yrittäjä laittaa "apuna" yhden oven. Yritys ostaa materiaalit kuten puuosan, maalit ja helat, joiden hankintahinnasta hän maksaa ALV:n ja muut hankintakulut kuten kuljetus yrittäjän toimipaikkaan ja työntekijän ja tavaran matkasta asennuspaikkaan aiheutuvat kulut..
Asentajalle yritys maksaa normaalin palkan, josta yritys maksaa yrittäjän maksettavaksi määrätyt maksut valtiolle ym:lle. Työntekijä maksaa palkastaan verot ja muut hänelle kuuluvat maksut. Lisäksi hän on työllistynyt yrittäjän aktiivisuuden ansiosta.
Paljonko oman laskelmasi mukaan verottaja menettää tästä yrittäjän "lahjoituksesta" . Oman laskelmani mukaan yrittäjän saama hyöty on rajaton. Samalla siitä hyötyvät verottaja, työntekijät ja mikä parasta siitä hyötyy koko yrityksen toimintaympäristö sidosryhmineen, mukana myös täällä negatiisia kommentteja antavat yksilöt.
Omasta mielestäni pitää asiaa ajatella kokonaisvaltaisesti niin, ettei katsota vain yhtä negatiivista tekijää tästä lahjoituksesta, vaan otetaan huomioon kaikki, myös positiiviset tekijät, joita kuitenkin on negatiivisia tekijöitä enemmän.
Lahjoituksellaan yritys pyrkii luomaan positiivista kuvaa imatralaisesta yritystoiminnasta, rajoittamattomille markkinoille.
- njet molotov
Yrität siis sanoa että alkakaa muutkin nuolla itänaapurin persettä?
Lahjuksella hyvää mainetta Imatralle?
Lahjonta on venäjällä ongelma, ja sinun mielestä tämän venäläisen rappioituneen kulttuurin yksi negatiivisimmista puolista, lahjonta, pitäisi saada Suomen yleiseksi malliksi?- temari,.,..
Ei tullut mieleeni, että se voisi sitä olla. Minulla on erilainen prioriteetti asioiden suhteen, kuin mitä näyttää sinulla olevan. Kyseinen toiminta ei ole omalla agendallani, vielä toistaiseksi.
Avustukset ja lahjat ovat julkisia, lahjukset annetaan salaa. Tässä ei liene kysymys lahjuksesta vaan avustuksesta.
Yritystoiminnassa asiakkaiden hankinta erilaisin keinoin on eräs ydintehtävistä.
- kaalisoppaaYÄK
Menisi itse korjaamaan ilmaiseksi.
- ei ole tarpeen
keräkaalia kirjoitti:
Kaalisoppa tekis varmaan hyvää sullekin:
http://www.kuntokeskukset.fi/?p=kaalisoppadieettiEi olis enää varaa laihtua,175/75.
- ss67
toivottavasti sitä hirvosta ryssät naiisivat peräreikään ja kunnolla.
- ss67.olet.halveksittava
Raukkis olet sinä kirjoittaja. Tätä miestä et hauku etkä toivo hänelle mitään pahaa. Olet ällöttävä. Tämä mies on perustanut yrityksensä aivan tyhjästä ja menestynyt hyvin, joten pidä sinä kateellinen turpasi tukossa.
Vahingossa näin tämän vanhan ketjun, ja puolustan tätä miestä kynsin ja hampain. Arvostan häntä ja sanoisin enemmänkin, mutta en kerro tunnistamisen vuoksi. - einariKetola
ss67.olet.halveksittava kirjoitti:
Raukkis olet sinä kirjoittaja. Tätä miestä et hauku etkä toivo hänelle mitään pahaa. Olet ällöttävä. Tämä mies on perustanut yrityksensä aivan tyhjästä ja menestynyt hyvin, joten pidä sinä kateellinen turpasi tukossa.
Vahingossa näin tämän vanhan ketjun, ja puolustan tätä miestä kynsin ja hampain. Arvostan häntä ja sanoisin enemmänkin, mutta en kerro tunnistamisen vuoksi.Hirvosta saa panna paviaanit pyllyyn...........Arvostan sellaista toimintaa.mutta en kerro yliarvostamisen takia...kuka olen hehehehehehehe Raukkis olet sinä puolustaja koska et uskalla kertoa kuka olet ?
- Kuko
Yrittäjät päättävät tekemisistään itse. Ei se muilta ole pois. Ainakaan venäläisiä siitä ei tarvitse syyttää.
Korvauksen jokainen vakuutuksen ottanut saa, jos omaisuutta tärvellään. Tässä sopii hillitä kateutensa. - njet molotov
Nii-in, korjatkoon kuka haluaa, omilla rahoillaan.
Edelleenkään en kannata ilkivaltaa kenenkään omaisuutta kohtaan oli se kansallisuus mikä tahansa.
Suomessa kun nyt homma menee niin että rikoksen tapahtuessa normaalisti käynnistetään esitutkinta, ja sitten tuomitaan mikäli tapaus menee syyttäjälle syyteharkinnasta läpi.
Nyt paikallislehti väitti jo ilman esitutkintaa ja tuomiota että vahingot on tehnyt suomalaiset.
Kun jauhatte täällä siitä venäläisvihasta niin verratkaa tapausta niihin, joilla on esim svetossa kakkosasunto ja jotka joutuvat maksamaan hämärämiehille "vakuusmaksua" ettei seuraavan kerran asuntoon tullessa ovea ole potkittu saranoiltaan ja irtaimisto on edelleen tallella.
Suomessa sentään saat korvauksen vakuutuksesta ja tekijät on rikosoikeudellisesti vastuussa hajottamastaan omaisuudesta.
Jos vastaavanlainen sattuisi suomalaisen venäjällä omistamassa talossa tms, niin alkaisikohan siellä samanlaiset talkoot mitä täällä on esitetty..?
Epäilen.
Mtta jos tässä suomen tapauksessa syylliset löytyy (kansallisuudesta riippumatta) niin toivon että syyllisille tehdään allaolevan videon kaltaisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=jEGhW1X3KoQ- temari,,..
Nyt pitää muistaa, että on kysymyksessä kaksi eri valtiota joissa on erilaiset kulttuurit. Ei niitä voida keskenään sekoittaa, ainakaan vielä toistaiseksi. Toivoisi, että meidän länsimainen kultturi saisi joltain osin jalansijaa myös Venäjällä.
Olet varmaan huomannut miten hitaasti Venäjällä on omaksuttu mitään länsimaisia vaikutteita, elleivät ne liity bisnekseen ja siinä etenkin oman edun tavoitteluun. No, meillekään se ei ole vierasta.
Suomalaisella on aina riski menettää jotain Venäjällä ja se on otettava huomioon toimittaessa siinä maassa. Meilläkin on elämisessä riskejä. Työpaikka voidaan viedä yllättäen jopa 1000 ihmiseltä yhdellä kertaa. Elintaso voi laskea itsestä riippumattomista syistä, kun ilmoitetaan rahaa tarvittavan joidenkin eurooppalaisten ylivelkaantuneiden maiden avustamiseen miljardikaupalla. Eli suo siellä vetelä täällä. - ruspois
temari,,.. kirjoitti:
Nyt pitää muistaa, että on kysymyksessä kaksi eri valtiota joissa on erilaiset kulttuurit. Ei niitä voida keskenään sekoittaa, ainakaan vielä toistaiseksi. Toivoisi, että meidän länsimainen kultturi saisi joltain osin jalansijaa myös Venäjällä.
Olet varmaan huomannut miten hitaasti Venäjällä on omaksuttu mitään länsimaisia vaikutteita, elleivät ne liity bisnekseen ja siinä etenkin oman edun tavoitteluun. No, meillekään se ei ole vierasta.
Suomalaisella on aina riski menettää jotain Venäjällä ja se on otettava huomioon toimittaessa siinä maassa. Meilläkin on elämisessä riskejä. Työpaikka voidaan viedä yllättäen jopa 1000 ihmiseltä yhdellä kertaa. Elintaso voi laskea itsestä riippumattomista syistä, kun ilmoitetaan rahaa tarvittavan joidenkin eurooppalaisten ylivelkaantuneiden maiden avustamiseen miljardikaupalla. Eli suo siellä vetelä täällä.Eipä sitten sotketa venkoiden kultturia suomalaiseen kulttuuriin!
- no huh huh
On se hyvä että on taas idiooteilla aihe josta narista, menkää hyvät ihmiset töihin tai hankkikaa edes elämä!
- omanilkka
Eipä näy sullakaan olevan töitä kun viitsit aihetta kommentoida ;)
- Kuko
Poliisitutkimus varmistaa kuka tai ketkä ilkivallan tekijät ovat.
Yritykset taas varmaan tietävät mitä tekevät.
Tekosyynä venäläisvihalle tapausta on halpamaista käyttää.- Liiketoimintaako?
Ai, huseeraa se Mika Hirvonen nyt Imatralla. Joutui muuttamaan häntä koipien välistä Pohjois-Karjalasta pois, kun yritti keinotella Hyvä tieto Oy:llä. Palkkoja maksamatta, töitä tekemättä ja uhkailua yrityksen konkurssiin viennillä. Tällä hetkellä ulosotossa saatavia Hyvä tieto Oy:llä on usealta toimijalta ja perijältä.
Outoa kyllä että vielä mainostaa Kalustemaailma-konseptiaan, joka on Hyvä tieto Oy:n liikeidea vaikka yritystään yrittänytkin saada konkurssiin. Sama mies tosiaan touhuaa Finndeco, Tasotalo, Hyvä tieto ja Mika Hirvonen (yksityinen elinkeinonharjoittaja) yritysten taustalla joten en ihmettele hänen toimiintaansa sinänsä yhtään tässäkään asiassa. Finndecosta sen verran että heiltä on toimittamatta useita maksettuja tuotteita ja ei vastaa enää Mika Hirvonen puhelimeensa eli ei kovin luotettavalta toimijalta kuulosta tämä Hirvonen. - nyt meni yli
Liiketoimintaako? kirjoitti:
Ai, huseeraa se Mika Hirvonen nyt Imatralla. Joutui muuttamaan häntä koipien välistä Pohjois-Karjalasta pois, kun yritti keinotella Hyvä tieto Oy:llä. Palkkoja maksamatta, töitä tekemättä ja uhkailua yrityksen konkurssiin viennillä. Tällä hetkellä ulosotossa saatavia Hyvä tieto Oy:llä on usealta toimijalta ja perijältä.
Outoa kyllä että vielä mainostaa Kalustemaailma-konseptiaan, joka on Hyvä tieto Oy:n liikeidea vaikka yritystään yrittänytkin saada konkurssiin. Sama mies tosiaan touhuaa Finndeco, Tasotalo, Hyvä tieto ja Mika Hirvonen (yksityinen elinkeinonharjoittaja) yritysten taustalla joten en ihmettele hänen toimiintaansa sinänsä yhtään tässäkään asiassa. Finndecosta sen verran että heiltä on toimittamatta useita maksettuja tuotteita ja ei vastaa enää Mika Hirvonen puhelimeensa eli ei kovin luotettavalta toimijalta kuulosta tämä Hirvonen.Kiitokset tiedoista. yleensähän on niin, että jos liiketoiminta pyörii hyvin jollakin paikkakunnalla, niin miksi nostaa sieltä kytkintä ja aloittaa jossain toisaalla "puhtaalta pöydältä"???
- Narri ;)
Liiketoimintaako? kirjoitti:
Outoa kyllä että vielä mainostaa Kalustemaailma-konseptiaan, joka on Hyvä tieto Oy:n liikeidea vaikka yritystään yrittänytkin saada konkurssiin. Sama mies tosiaan touhuaa Finndeco, Tasotalo, Hyvä tieto ja Mika Hirvonen (yksityinen elinkeinonharjoittaja) yritysten taustalla joten en ihmettele hänen toimiintaansa sinänsä yhtään tässäkään asiassa. Finndecosta sen verran että heiltä on toimittamatta useita maksettuja tuotteita ja ei vastaa enää Mika Hirvonen puhelimeensa eli ei kovin luotettavalta toimijalta kuulosta tämä Hirvonen.Niin sama kaveri pyörii myös Slideco Finland nimisessä firmassa.
Tulotalolla verot maksamatta ja huhun mukaan lomautuslaput työntekijöillä
kourassa silti palkkaa uusia työntekijötä.
Että semmoinen tapaus tällä kertaa.
Mistä vitusta näitä koijareita sikiää !!!!
- 15+14
kyseisen firman asiaa tuntematta, mutta yleisesti asiasta puhuen (vastaus siis nimimerkille "nyt meni yli")...voihan olla että joku yritys laajentaa toiselle paikkakunnalle.
Tai sitten niin, että on myynyt yrityksensä toiselle osakkaalle, siellä toisella paikkakunnalla ja sitten kauppaehdoissa on ollut "pykälä", joka estää liiketoiminnan harjoittamisen kyseisellä paikkakunnalla esim. vuoteen kys. markkina-alueella.
Tuo edellinen monesti siksi, että ei ole kilpailemassa mahdollisesti samoilla markkinoilla...ottamassa asiakkakseen ent. asiakkaita. - rokanAntti
AJETAAN RYSSÄT TALKOILLA RAJAN TAAKSE,,,,,,,, talkoolaisille rokkaa & makkaraa rajalla.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama907492Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1216237Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604357Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2302990Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902600Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh181808- 1111338
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1651334Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21741"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19666