Moi!
Lueskelin tuossa vanhempia ketjuja, mutta en oikein saanut vastausta.
Eli oletteko tilanneet ulkomailta (Briteistä, Jenkeistä, Australiasta) UGGeja? Mikä sivusto olisi luotettava ja mitä ovat maksaneet tullien kera noin suunnilleen? Onko kaikilla jääneet saappaat tulliin vai ovatko tulleet suoraan postiin?
Olen hiukan kyllästynyt Suomen järkyttävään hintatasoon UGG-saappaissa ja ajattelin tilata seuraavat ulkomailta. En vain oikein luota mihinkään sivustoon ja pelkään, että alkavat tullissa soimata feikeiksi ja ottavat saappaat minulta pois vaikka olisivatkin ihan aidot.
En myöskään haluaisi saada koon W6 sijaan W9 jne. Kun näitäkin sattuu paljon, että tilaat värin Sand ja saat Chestnutin tai koko on väärin jne. Näitä mokiahan käy suomalaisillekin vaatteiden verkkokaupoille usein.
Sitten toinen kysysmys. Miten olette pesseet UGGit? Mulla on yhdet aika onnettomassa kunnossa olevat ja ajattelin viskata ihan pesukoneeseen villapesuun ja sen jälkeen kuivausrumpuun. Lieneeköhän kengistä tämän jälkeen mitään jäljellä??? Pohdin myös kalliin UGG pesuaineen sijasta ihan perinteistä shampoota ja föönausta päälle :D
Mistä netistä UGGit? Voiko pestä pesukoneessa?
5
1412
Vastaukset
- essikkä
Sellanen kauppa kun heimdall.ee myy myös noita Uggien tyylisiä kenkiä. Tosin hinnat on sielläkin melko kovat.
Mulla olisi myytävänä sinne lahjakortti jolla saa -51% alennusta mistä tahansa kenkäparista. Jos jotkakuta kiinnostaa niin sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
Lahjakortin hinta on 10e. - piste.
nahkavaatteita tai jalkineita ei pestä pesukoneessa.
- ...
Ihan muutama viikko sitten tilasin USA:n Ebaystä bailey triplet button -UGGit, jäi kaikenkaikkiaan maksamaan tulleineen ja postikuluineen vajaat 200 €. Myyjä oli "oikea" kenkäkauppa, joka oli saanut 99.98% positiivisia palautteita, ja maksu tapahtu paypalilla.
Tilaamisen jälkeen meni 2-3 viikkoa että popot oli Suomen tullissa, siitä pari päivää ja kotona.
ja ainiin, ihan on aidotkin vielä, hologrammit sun muut löytyy;) - dih
www.snowboots-us.com olen itse tilannut kahdet eikä mitään valittamista. aitoja uggeja en menisi todellakaan heivaamaan pesukoneeseen, vaan pinnan puhdistaisin tarpeen mukaan mokkaharjalla/sienellä/mikälie onkaan, tarkoitettu nimenomaa mokan puhdistukseen. ja ennen käyttöä ehdottomasti kannattaa suihkuttaa kenkäsuoja-ainetta (sellaista joka sopii materiaalille).
- Feikkien osto noloa
Kai tiesit että nuo eivät ole aidot ugg australiat? http://www.uggaustralia.com/on/demandware.store/Sites-UGG-US-Site/default/Storelocator-OnlineStores täältä löytyy lista firmoista jotka myy aitoja ugg australioita. Muun merkkisiä uggeja voi kyllä myydä ties mikä verkkokauppa, mutta nuo sinun ostamasi ovat feikkejä, joita myydään ugg australian nimellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482509Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742497Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572155Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321877Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841695Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211153Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56896