Hullujen ongelma

Mr Frasier

Luin vähän aikaa sitten täältä että psykologian käyttäminen aseena toista ihmistä vastaan on erittäin tehokasta: "psykologi" selittää mikä toisen ihmisen ongelma on ja jos se ei ole se ja syytetty yrittää väittää vastaan niin se vain todistaa sen selityksen. Tämä ongelma on siis hulluillakin. He eivät ole hulluja, mutta lääkärit pitävät heitä hulluina tietyistä syistä olettaen olevansa oikeassa. Kun hullu yrittää todistaa ettei ole hullu niin lääkäreiden mielestä se vain todistaa hänen olevan hullu. Hän ei voi siis muuta kuin alentua ja hyväksyä tilanteen. Hyväksymällä tilanteen hän aivoissaan kehittää ajatuksen että kai hän sitten on hullu koska lääkärit niin sanovat, joten hän alkaa pikkuhiljaa kyttäytymään kuin hullu. Elikkäs psykologit tekevät terveestä ihmisestä hullun. Ja hulluudesta ei enää pääsen pakoon.

16

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höhlä

Tiedän ainakin yhden sekopään lääkärin, joka määrää kovan lääkityksen sillä perusteella että potilaalta puuttuu sairaudentunto. Lisäkriteerinä pitäisi olla että on psykoottinen, mutta jos ei lääkäri osaa sitä tunnistaa, niin turvalllista on määrätä lääkitys kaikille sairaudentunnottomille, ainakin hoidossa olleille. Tarina ei kerro, koskeeko se vain omia vai myös muiden lääkäreiden potilaita. Miksi ihminen ryhtyy psykiatriksi jos se ei usko että hoidolla voidaan parantaa?

• Jannelle v.nyt Sinde

Naislisääntyminen
      Florismi
      Yksityisyys

Kalloa ei saa käyttää perheellä tai perheellisyydellä sukupuolisesti myöskään seurakunnissa.
      Mielenterveysseura on rikos:
      Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä
      Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä.
      Seksuaalityön teetättäminen vapaalla seksillä.
      Sen sijaan kolmiulotteinen ja kolmiulotteisuutta kunnioittava turvallisuusperusteeton sosiaaliryhmä toiminta olisi kielletty.
      Haluan itse nykyään osallistua turvallisuusperusteisiin sydän- ja verenkiertoelimistön osalta kolmiulotteisuuden ja -viittomien osalta sosiaaliryhmä toimien. Näiden pitää myös prostituution ja seksikumppaneiden osalta.
      Ulla: Mitä?

• Sinde vm-82/S.E.

Tulen pois seurakuntana sosiaalilääketieteen osalta.
        Kansa: Kun jotkut sanovat, ettei ole mahdollisuutta.
        Mä en tiennyt, että lisääntymisperusteita pitää osata koko ajan ja eri ihmiskäsityksillä ja Jumalkäsityksillä. Julma aggressiorikos koko psykologia ja peilaamalla ja heijastamalla sanoilla: coping-keinolla, frustraatiolla ja defenssillä.
        - En ole oikeutettu käyttämään seurakuntaa sosiaalilääketieteen osalta myöskään maaseudulla.
        Janne: Oletko tutustunut näihin aggressiorikoksiin seurakunnan ja sosiaalilääketieteen osa-alueilta?

• Kuka?:Sinde vm-82
        Sinde vm-82/S.E. kirjoitti:

Tulen pois seurakuntana sosiaalilääketieteen osalta.
        Kansa: Kun jotkut sanovat, ettei ole mahdollisuutta.
        Mä en tiennyt, että lisääntymisperusteita pitää osata koko ajan ja eri ihmiskäsityksillä ja Jumalkäsityksillä. Julma aggressiorikos koko psykologia ja peilaamalla ja heijastamalla sanoilla: coping-keinolla, frustraatiolla ja defenssillä.
        - En ole oikeutettu käyttämään seurakuntaa sosiaalilääketieteen osalta myöskään maaseudulla.
        Janne: Oletko tutustunut näihin aggressiorikoksiin seurakunnan ja sosiaalilääketieteen osa-alueilta?

Haluatko novellin aggressio-rikoksesta?
        Tarkoitatko kuitenkin oikeudenkäynti avustajaa?
        -MIkähän sen humanististen tieteiden kandidaatin ammattikuvaus olikaan? kysyi Peter ihan tunnistamatta ja tuntematta.

" Entä pankki? mietin julkeavuutta kauhuissani. Se on kyllä miesten skitsofrenia. Sehän on pakotettu lapsenkasvattaja.
        - Niin, mikä tämä on?
        Eli silmät voivat avautua tällä tavalla raiskaussyytteen ja fokusaation omaisesti, myös umpiosta. Hei, tämä on origollinen yliopistosuus.
        Entä takoitatko näin?
        - Ei niitä perjantai 13. päivän palveluita ruvennut tippumaan . Sehän on erikseen tosi mielenkiintoinen grafiikka mm. sukulaisuudesta, joka perustuu esimerkiksi Pieni Punahilkka-satuun tai Tuhkimo tarinaan. Videot tulee mieleen keksintönä , sanotaan myös vekkigrafiikaksikin, joka on vähän kesken, joka sanotaan siina ja on siksi hieman myöhemmin, kuin vauvaiässä. Mä suosittelisin tarkastelemaan ihan koko alaa albinismin osalta.
        . Koskee myös allekirjoittanutta.
        - Joo, sekin on raiskaus. Onpas nolo homma. Mä olin alta 1-vuoden, en oikein ymmärtänyt sellaisia ilmoja, kuumuutta tai halunnut kuulla mitään itsetyydytyksestä.
        - Sillä lapsella on varmaan paha olo, kommentoi mummoni keittiössä analyyttisenä psykatirna.
        - Suutuin, totesin. Kuitenkin mulle selitettiin samalla, mitä se on.
        - Tarvetta adoption pyytämiselle?
        -Eihän sitä nyt sillä lailla, turhautumaan ja julkisesti, ajatteli mummoni ja muut. Yhtään välittämättä muiden tunteista, mun ja Henryn.
        - Kun sillä ei ole sellaisia ollut.....
        Ne laitettiin sitten myöhemmin, hereillä. Se oli ahdistelevaa ja myös, pisteliästä. Yhdenpisteen hellanlevy, kuin helluntailaisuus. Niin, sellainenhan se Pelastuskoira Berhandilainen on. Chinot olivat erään makuuhuoneen kaapi pohjalla. Nehän olivat kuin tutti.
        - Voi Jeesus, kun on hyvät avut taas alla tältä kerhopäältä.
        - Aika kallista myös, totesin.
        - Onko pillu ihan coping-keinosta huonosti? kysyi Henry melko suoraan.
        - Näihinkö pitää olla täysin terve, myös florismin osalta? kysyi teloitusmyönteinen/vastainen psykologi.
        - Se pillu, se on suoraan mun pallit. En halua, että suhun sattuu tai sua satutetaan mun takia, sanoi Henry reilusti mummon ja isän isän keittiössä."

• Ihmiskunta Sinde-82
        Kuka?:Sinde vm-82 kirjoitti:

Haluatko novellin aggressio-rikoksesta?
        Tarkoitatko kuitenkin oikeudenkäynti avustajaa?
        -MIkähän sen humanististen tieteiden kandidaatin ammattikuvaus olikaan? kysyi Peter ihan tunnistamatta ja tuntematta.

" Entä pankki? mietin julkeavuutta kauhuissani. Se on kyllä miesten skitsofrenia. Sehän on pakotettu lapsenkasvattaja.
        - Niin, mikä tämä on?
        Eli silmät voivat avautua tällä tavalla raiskaussyytteen ja fokusaation omaisesti, myös umpiosta. Hei, tämä on origollinen yliopistosuus.
        Entä takoitatko näin?
        - Ei niitä perjantai 13. päivän palveluita ruvennut tippumaan . Sehän on erikseen tosi mielenkiintoinen grafiikka mm. sukulaisuudesta, joka perustuu esimerkiksi Pieni Punahilkka-satuun tai Tuhkimo tarinaan. Videot tulee mieleen keksintönä , sanotaan myös vekkigrafiikaksikin, joka on vähän kesken, joka sanotaan siina ja on siksi hieman myöhemmin, kuin vauvaiässä. Mä suosittelisin tarkastelemaan ihan koko alaa albinismin osalta.
        . Koskee myös allekirjoittanutta.
        - Joo, sekin on raiskaus. Onpas nolo homma. Mä olin alta 1-vuoden, en oikein ymmärtänyt sellaisia ilmoja, kuumuutta tai halunnut kuulla mitään itsetyydytyksestä.
        - Sillä lapsella on varmaan paha olo, kommentoi mummoni keittiössä analyyttisenä psykatirna.
        - Suutuin, totesin. Kuitenkin mulle selitettiin samalla, mitä se on.
        - Tarvetta adoption pyytämiselle?
        -Eihän sitä nyt sillä lailla, turhautumaan ja julkisesti, ajatteli mummoni ja muut. Yhtään välittämättä muiden tunteista, mun ja Henryn.
        - Kun sillä ei ole sellaisia ollut.....
        Ne laitettiin sitten myöhemmin, hereillä. Se oli ahdistelevaa ja myös, pisteliästä. Yhdenpisteen hellanlevy, kuin helluntailaisuus. Niin, sellainenhan se Pelastuskoira Berhandilainen on. Chinot olivat erään makuuhuoneen kaapi pohjalla. Nehän olivat kuin tutti.
        - Voi Jeesus, kun on hyvät avut taas alla tältä kerhopäältä.
        - Aika kallista myös, totesin.
        - Onko pillu ihan coping-keinosta huonosti? kysyi Henry melko suoraan.
        - Näihinkö pitää olla täysin terve, myös florismin osalta? kysyi teloitusmyönteinen/vastainen psykologi.
        - Se pillu, se on suoraan mun pallit. En halua, että suhun sattuu tai sua satutetaan mun takia, sanoi Henry reilusti mummon ja isän isän keittiössä."

Minä, Pentti ja tentti yksinkertainen, en ymmärtänyt, että nämä ovat vain lääkäreiden lasten perusteita, kuten haluan että suhun ei satu tai sua satutetaan mun takia. Ilma, kuumuus ja kuuleminen itsetyydytyksestä, ovat satuttamisperusteisuus, jossa ei ole psykologilta manian ja narsismin osalta mitään järkeä..

• Ilmaiseksi;Sinde/S.E
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

Minä, Pentti ja tentti yksinkertainen, en ymmärtänyt, että nämä ovat vain lääkäreiden lasten perusteita, kuten haluan että suhun ei satu tai sua satutetaan mun takia. Ilma, kuumuus ja kuuleminen itsetyydytyksestä, ovat satuttamisperusteisuus, jossa ei ole psykologilta manian ja narsismin osalta mitään järkeä..

Seurakunnista pitää mennä linnaan coping-keinon takia ja niihin ei kuulu perheyksikkö toimi, terveisin Henry ja Peter, vaan sosiaaliryhmätoimi.
        Muistathan varmasti, miten lisääntymisvälineistöä käsitellään?
        Henry: Miksi olet uskotellut, että täällä on ammatteja vielä? Kestätkö tällaista vastausta?

Avaruuden rauha ei valitettavasti ole ihmeellistä kyllä sama kuin maaseudun rauha.
        Ahma, ahne = Avaruus
        = Koirien ruoka luu
        = Koordinaatisto
        = Tähtien asento
        = Siimoitus
        = Kipu, tähti
        = tunne, tippua

= ohjaus

Mä en muistanut, että nämä koskevat lisääntymisvälineistöä.
        Henry: Ei hänen tarvitse olla millään skitsofrenia osastolla.
        Nämä ovat pakotettua lapsen teetättämistä.
        Mielenterveysseuran osalta:Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
        Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä
        Ja näihin pitää osata sitä kalloa, ihan koko ajan.
        Ei seurakuntaa ja florismia kysymyslauseina tai yksityisyydensuojanloukkauksina esim. hysteerisyyttä käsitellen. Niihin ei saa ohjata sellaista refleksiä tai ejakulaatiota enää nykyään, joka toimii vain jollakin tietyllä päällä, aivolla tai anatomialla. Mihin psykologiliitto oikeastaan pyrkii tällä skitsofrenialla ja diakonialla?
        Henry: Mun pitää olla jo jäähtymässä noihin välineisiin kriminaalihuollossa tämän allekirjoittaneen.

• Raskasta?:Sinde-82
        Ilmaiseksi;Sinde/S.E kirjoitti:

Seurakunnista pitää mennä linnaan coping-keinon takia ja niihin ei kuulu perheyksikkö toimi, terveisin Henry ja Peter, vaan sosiaaliryhmätoimi.
        Muistathan varmasti, miten lisääntymisvälineistöä käsitellään?
        Henry: Miksi olet uskotellut, että täällä on ammatteja vielä? Kestätkö tällaista vastausta?

Avaruuden rauha ei valitettavasti ole ihmeellistä kyllä sama kuin maaseudun rauha.
        Ahma, ahne = Avaruus
        = Koirien ruoka luu
        = Koordinaatisto
        = Tähtien asento
        = Siimoitus
        = Kipu, tähti
        = tunne, tippua

= ohjaus

Mä en muistanut, että nämä koskevat lisääntymisvälineistöä.
        Henry: Ei hänen tarvitse olla millään skitsofrenia osastolla.
        Nämä ovat pakotettua lapsen teetättämistä.
        Mielenterveysseuran osalta:Pakkotyön teetättäminen seksinmerkeissä.
        Orjatyön teetättäminen ulkoilmaseksillä
        Ja näihin pitää osata sitä kalloa, ihan koko ajan.
        Ei seurakuntaa ja florismia kysymyslauseina tai yksityisyydensuojanloukkauksina esim. hysteerisyyttä käsitellen. Niihin ei saa ohjata sellaista refleksiä tai ejakulaatiota enää nykyään, joka toimii vain jollakin tietyllä päällä, aivolla tai anatomialla. Mihin psykologiliitto oikeastaan pyrkii tällä skitsofrenialla ja diakonialla?
        Henry: Mun pitää olla jo jäähtymässä noihin välineisiin kriminaalihuollossa tämän allekirjoittaneen.

Tehyn ei tarvitse myöskään yrittää seurakunnilla tai teologialla ylläpitää minkäänlaisia maaseutusuhteita. Ne ovat aina toimintakelvottomia lisääntymisen, florismin ja yksistyisyden ja jopa -yksityisyydensuojan eli kapitalismin osalta. Maaseudun, seurakunnan ja teologian tuhoaa yksityisyydensuojattomuus ja nk. deja vu-inhimilliteetti, joka ei kelpaa maaseutu lisääntymiseen. Maaseudulla ei ole Deja vu-inhimilliteettiä, koska siellä on erilainen Locomotive, joka ei käytä assosiaatiota päästä, aivoista ja anatomiasta. Sellaisella ei saa eristää tai pitää rikoksena. Seurakunta ja parisuhteet seurakunnassa ovat julkinen rikos ja rikos, rikossyyte assosiaation puuttumisen takia, joka valitettavasti lähtee maaseudulta.

Kysyy ihan sanaa kallosta?
        -Riiittääköhän nyt ihan turvallisyys?, kysyi Henry
        Pitkääkö maaseudun Deja vu-inhimilliteettiin olla ihan turvamiehet, ei psykologi läsnä?
        Etkö suostu tai etkö halua käyttää deja vu-inhimilliteettiä eli kieltoa pyöreäpäisyyteen?
        En tiennyt, että se tarkoittaa henkilökohtaista yksityisyyttä tai henkilökohtaista terveyttä, jota ei tule tehdä tai luoda skitsofrenialla.
        Henry:Skitsofreniani katsotaan heitteillejättönä.
        Minä: Se on väline- ja esinepoimija.
        Kyseenalaistava keskutelumenetelmä: Miksi tätä käsitellään?
        Äijä siitä osastolta vastaa: Sun pitää kyetä niihin vesitason hygienioihin, ottaen huomioon sekä florismin, että yksityisyyden.
        Minä: Miksi sä sitten olet taas tässä?
        Henry: Mä joudun aina valvomaan ne sun edut. Mä joudun valvomaan ne taas.
        Ulla: Siis aina tapetaan, jos ei nussi skitsofreenikkona niihin välineisiin ts. ihmiskäsityksiin ja Jumalkäsityksiin.

• Sinde vm-82/S.E.
        Raskasta?:Sinde-82 kirjoitti:

Tehyn ei tarvitse myöskään yrittää seurakunnilla tai teologialla ylläpitää minkäänlaisia maaseutusuhteita. Ne ovat aina toimintakelvottomia lisääntymisen, florismin ja yksistyisyden ja jopa -yksityisyydensuojan eli kapitalismin osalta. Maaseudun, seurakunnan ja teologian tuhoaa yksityisyydensuojattomuus ja nk. deja vu-inhimilliteetti, joka ei kelpaa maaseutu lisääntymiseen. Maaseudulla ei ole Deja vu-inhimilliteettiä, koska siellä on erilainen Locomotive, joka ei käytä assosiaatiota päästä, aivoista ja anatomiasta. Sellaisella ei saa eristää tai pitää rikoksena. Seurakunta ja parisuhteet seurakunnassa ovat julkinen rikos ja rikos, rikossyyte assosiaation puuttumisen takia, joka valitettavasti lähtee maaseudulta.

Kysyy ihan sanaa kallosta?
        -Riiittääköhän nyt ihan turvallisyys?, kysyi Henry
        Pitkääkö maaseudun Deja vu-inhimilliteettiin olla ihan turvamiehet, ei psykologi läsnä?
        Etkö suostu tai etkö halua käyttää deja vu-inhimilliteettiä eli kieltoa pyöreäpäisyyteen?
        En tiennyt, että se tarkoittaa henkilökohtaista yksityisyyttä tai henkilökohtaista terveyttä, jota ei tule tehdä tai luoda skitsofrenialla.
        Henry:Skitsofreniani katsotaan heitteillejättönä.
        Minä: Se on väline- ja esinepoimija.
        Kyseenalaistava keskutelumenetelmä: Miksi tätä käsitellään?
        Äijä siitä osastolta vastaa: Sun pitää kyetä niihin vesitason hygienioihin, ottaen huomioon sekä florismin, että yksityisyyden.
        Minä: Miksi sä sitten olet taas tässä?
        Henry: Mä joudun aina valvomaan ne sun edut. Mä joudun valvomaan ne taas.
        Ulla: Siis aina tapetaan, jos ei nussi skitsofreenikkona niihin välineisiin ts. ihmiskäsityksiin ja Jumalkäsityksiin.

Voisitko edes käsittää välineitä ja fokusaatiota?
        Välineisiin on demokratian eli monipuoluejärjestelmän takia hyvä nussia ehkä useampia, kuin pitää tuhoisaa seurakuntaa maanisella florismilla, joka ei sisällä alkuunkaan yhteiskuntaa tai yksityisyyttä.
        Henry: Olen joutunut uhriksi.

Deja Vu-inhimilliteetissä olet unohtanut kasvohermot. Rakas, rakkaasti, rakastaen rukouksia ei ohjata yksityisyydensuojan perusteella.
        " Rakas hyvä paimeneni
        Syliisi minut sulje
        Päivä kun jo mailleen meni
        Unten maille kanssain kulje."

Joo, tämä tuli taas jo heti ensipäivistä lähtien selväksi.
        Minä: Samaten se, ettei Sami ymmärrä florismista tai sumopainista yhtään mitään. Yritin jopa perua, niin vastaan käveli aina vain sama perhemania yksikkö, vaatien florimia, yksityisyyttä ja suoranaista pätemistä, unohtaen taittamisen ja robotin. Ei hän ei osannut kiertää sitä, vaan jätti vain kasvoarvet jäljelle. Se ei pystynyt sille, koska käytettiin jotain ihme näkymätön henkien ääni-robottia, normaalin taittamisen sijaan, joka vaikutti sitten jännitteenomaisesti osaamiseen. Sitäkin pidettiin jotenkin kummallisesti, ja vanhentuneesti, tunteena, vaikka tunne yleensä on refleksiperusteinen fokusaatio.

(kts. iso aivojen ja anatomian kokonaisuus)

• Ihmiskunta Sinde-82
        Sinde vm-82/S.E. kirjoitti:

Voisitko edes käsittää välineitä ja fokusaatiota?
        Välineisiin on demokratian eli monipuoluejärjestelmän takia hyvä nussia ehkä useampia, kuin pitää tuhoisaa seurakuntaa maanisella florismilla, joka ei sisällä alkuunkaan yhteiskuntaa tai yksityisyyttä.
        Henry: Olen joutunut uhriksi.

Deja Vu-inhimilliteetissä olet unohtanut kasvohermot. Rakas, rakkaasti, rakastaen rukouksia ei ohjata yksityisyydensuojan perusteella.
        " Rakas hyvä paimeneni
        Syliisi minut sulje
        Päivä kun jo mailleen meni
        Unten maille kanssain kulje."

Joo, tämä tuli taas jo heti ensipäivistä lähtien selväksi.
        Minä: Samaten se, ettei Sami ymmärrä florismista tai sumopainista yhtään mitään. Yritin jopa perua, niin vastaan käveli aina vain sama perhemania yksikkö, vaatien florimia, yksityisyyttä ja suoranaista pätemistä, unohtaen taittamisen ja robotin. Ei hän ei osannut kiertää sitä, vaan jätti vain kasvoarvet jäljelle. Se ei pystynyt sille, koska käytettiin jotain ihme näkymätön henkien ääni-robottia, normaalin taittamisen sijaan, joka vaikutti sitten jännitteenomaisesti osaamiseen. Sitäkin pidettiin jotenkin kummallisesti, ja vanhentuneesti, tunteena, vaikka tunne yleensä on refleksiperusteinen fokusaatio.

(kts. iso aivojen ja anatomian kokonaisuus)

Katsotko vielä sen ykkös-kakkoskaari kehitysvamman seurakunnan ja pyhäkoulun osalta sinne maaseudulle ihan kaikille? Enkeleiden äänissä ei saa lähestyä tai lähteä lähestymään, ilman ammatti-ihmisiä ja ammattiapua.
        Sami: Mä en haluaisi vielä mennä tähän ykkös-kakkoskaari kehitysvamman katsomiseen.
        Minä: Anteeksi, mihin? Mustamaalaaminen on rikos äänioikeuden merkeissä. Onpa pöhölö, en tykkää nyt tästä, mutta ei tykkää nussia. Miksi sitä ei kysytä multa napin takia? Tosi sairasta, tosi raskasta, et ole tehnyt kasvohermoperusteita myöskään sisarilleni. Jos et viitsi katsoa, et saa lähestyä ja niistä pitää katsoa, ykkös-kakkoskaari kehitysvammaisista coping-keinon, defenssin ja frustraation käyttö. Ts. Sir Arthur ja pyöreäpäisyys. Olen hyvin järkyttynyt seurailustani mm. diploma-häiriön ja lastenkodin osalta.
        Sami: Yritän vielä olla näissä tahallisesti osallistuen kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään ja ohjailtuun, osoitettuun ja omistettuun toimintaan. Nyt tällä hetkellä siksi, että sä saisit tasaavasi, vaikka ne onkin annettu uhkailulla.

• Ihanasti;Sinde-82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

Katsotko vielä sen ykkös-kakkoskaari kehitysvamman seurakunnan ja pyhäkoulun osalta sinne maaseudulle ihan kaikille? Enkeleiden äänissä ei saa lähestyä tai lähteä lähestymään, ilman ammatti-ihmisiä ja ammattiapua.
        Sami: Mä en haluaisi vielä mennä tähän ykkös-kakkoskaari kehitysvamman katsomiseen.
        Minä: Anteeksi, mihin? Mustamaalaaminen on rikos äänioikeuden merkeissä. Onpa pöhölö, en tykkää nyt tästä, mutta ei tykkää nussia. Miksi sitä ei kysytä multa napin takia? Tosi sairasta, tosi raskasta, et ole tehnyt kasvohermoperusteita myöskään sisarilleni. Jos et viitsi katsoa, et saa lähestyä ja niistä pitää katsoa, ykkös-kakkoskaari kehitysvammaisista coping-keinon, defenssin ja frustraation käyttö. Ts. Sir Arthur ja pyöreäpäisyys. Olen hyvin järkyttynyt seurailustani mm. diploma-häiriön ja lastenkodin osalta.
        Sami: Yritän vielä olla näissä tahallisesti osallistuen kyseenalaistavaan keskustelumenetelmään ja ohjailtuun, osoitettuun ja omistettuun toimintaan. Nyt tällä hetkellä siksi, että sä saisit tasaavasi, vaikka ne onkin annettu uhkailulla.

Tasaavat on määritelty laissa, niitä ei saa käyttää uhkailun tai seurailun omaisesti.
        Henry ja Minä: Olemme näimmä taas nuorisoikäisiä
        Sami ja Janne: Ei kai niitä nyt kurkunpäästä käytetä?

- Mä en ole ollut vahingossa tasaavalla. Kuka muistaa metalleja, skitsofreniaa ja peilejä?
        Äitini: Niin, joo minä en saa avata peileiltä mieltä.

• Jannelle v.nyt Sinde
        Ihanasti;Sinde-82 kirjoitti:

Tasaavat on määritelty laissa, niitä ei saa käyttää uhkailun tai seurailun omaisesti.
        Henry ja Minä: Olemme näimmä taas nuorisoikäisiä
        Sami ja Janne: Ei kai niitä nyt kurkunpäästä käytetä?

- Mä en ole ollut vahingossa tasaavalla. Kuka muistaa metalleja, skitsofreniaa ja peilejä?
        Äitini: Niin, joo minä en saa avata peileiltä mieltä.

Minä: Anteeksi Henry hirveesti.
        Janne on "vuonna nyt"-tilassa
        Sami on juuttunut kasvoarpiin ja kasvohermoihin.
        Laakso on kiinni kriminaalihuollossa väestöntiheyteen, Jarkon ja Pekan kanssa, kun se vaatii sosiaaliryhmän.
        Tarkoitukseni ei ole esim. pitää 12-vuotiaana vankeja tai ottaa niitä koko elämän ajalta. Sosiaaliryhmiä muodostetaan esimerkiksi valtiolla kasvohermoilla ikää, näköä, koko ja sisintä kunnioittaen.
        Anteeksi; Tehy ja mää (jatka tätä lausetta: Ihan joku vain) en muistanut kasvohermoja ja coping-keinoa.
        - Siis ihmisiinkö ei saa koskea trilleri-eleviittoman jälkeen?
        - Haista nyt v****u taas?!, en ollut tietoinen tästä hysteriasta. esim. diakoniassa.

12-vuotiaita koskevat lait sisältävät kaikki anatomiset toiminnot.
        Janne kysyy taas:
        - MIhin pitää mennä taas? Janne haluaa aina lähestyä enimmäkseen nykyään Samin kanssa kahdestaan turvallisuushakuisesti coping-keinoilla.
        Sami: Lisäksi tähän sisältyy monia kymmeniä ilmaistyöpisteitä.
        - Joo, mää muistan sen nyt taas, mä en saa sen takia häiritä florismia.
        Minä: Ole Sami taas kiltti, älä häiritse toistolla kalloa.
        Henry ja Toni: Koska se on tuollaista
        Minä: Mulla pitää olla erityiskoulutus tähän. Siihen lapsella ei ole usein iän takia mahdollisuuksia.

Henry: Siinä on samalla mun anatomia ja luusto. Missä teidän Sinin on?
        Sami ja Janne: Olisiko trilleri-eleessä? Missä niitä hoidetaan?
        Minä: Ei oikein missään, miessairaanhoitajalla, johon välillä voi reaalin ja sen kolmiulotteisen ryhmäviittoman takia suuntautua, jos on menossa terveydenhuoltoon, voi olla joku prosessi tai projekti.
        Mies-Sh. Tämä on tarkoitettu niin, että tässä ollaan trilleri-eleettömänä, joku Sini voi olla ilman flegmaattisuutta aivan täysin trilleri-eleetön, koska hänen vanhempansa ovat lääkärinlapsen kummeja ja hänellä on hyvä ja iso, laajahko sosisiaaliryhmä. Hänen kuolemaansa tai terveyteensä se ei sinällään liity.
        Henry: Koska sini on tasaavilla ja flegmaatiton, rauhallinen ja trilleri-eleetön, hän on hyvä tässä ja hän hyötyy.

• Mr Frasier
        Jannelle v.nyt Sinde kirjoitti:

Minä: Anteeksi Henry hirveesti.
        Janne on "vuonna nyt"-tilassa
        Sami on juuttunut kasvoarpiin ja kasvohermoihin.
        Laakso on kiinni kriminaalihuollossa väestöntiheyteen, Jarkon ja Pekan kanssa, kun se vaatii sosiaaliryhmän.
        Tarkoitukseni ei ole esim. pitää 12-vuotiaana vankeja tai ottaa niitä koko elämän ajalta. Sosiaaliryhmiä muodostetaan esimerkiksi valtiolla kasvohermoilla ikää, näköä, koko ja sisintä kunnioittaen.
        Anteeksi; Tehy ja mää (jatka tätä lausetta: Ihan joku vain) en muistanut kasvohermoja ja coping-keinoa.
        - Siis ihmisiinkö ei saa koskea trilleri-eleviittoman jälkeen?
        - Haista nyt v****u taas?!, en ollut tietoinen tästä hysteriasta. esim. diakoniassa.

12-vuotiaita koskevat lait sisältävät kaikki anatomiset toiminnot.
        Janne kysyy taas:
        - MIhin pitää mennä taas? Janne haluaa aina lähestyä enimmäkseen nykyään Samin kanssa kahdestaan turvallisuushakuisesti coping-keinoilla.
        Sami: Lisäksi tähän sisältyy monia kymmeniä ilmaistyöpisteitä.
        - Joo, mää muistan sen nyt taas, mä en saa sen takia häiritä florismia.
        Minä: Ole Sami taas kiltti, älä häiritse toistolla kalloa.
        Henry ja Toni: Koska se on tuollaista
        Minä: Mulla pitää olla erityiskoulutus tähän. Siihen lapsella ei ole usein iän takia mahdollisuuksia.

Henry: Siinä on samalla mun anatomia ja luusto. Missä teidän Sinin on?
        Sami ja Janne: Olisiko trilleri-eleessä? Missä niitä hoidetaan?
        Minä: Ei oikein missään, miessairaanhoitajalla, johon välillä voi reaalin ja sen kolmiulotteisen ryhmäviittoman takia suuntautua, jos on menossa terveydenhuoltoon, voi olla joku prosessi tai projekti.
        Mies-Sh. Tämä on tarkoitettu niin, että tässä ollaan trilleri-eleettömänä, joku Sini voi olla ilman flegmaattisuutta aivan täysin trilleri-eleetön, koska hänen vanhempansa ovat lääkärinlapsen kummeja ja hänellä on hyvä ja iso, laajahko sosisiaaliryhmä. Hänen kuolemaansa tai terveyteensä se ei sinällään liity.
        Henry: Koska sini on tasaavilla ja flegmaatiton, rauhallinen ja trilleri-eleetön, hän on hyvä tässä ja hän hyötyy.

Ööööh... Hieno tarina...

• silmänsä avannut

Mfrazier ja höhlä puhuvat asiaa.... Sepä se :(

Monet eivät ajattele itse, he luottavat korkeassa asemassa olevaan esim lääkäriin, silloinkin kun se ei olisi luottamuksen arvoinen. Uskovat jotain vanhoja uskomuksia kyseenalaistamatta mitään.

Miten kukaan voi tuntea sinut ja vaivasi jos et sinä itse. sitten jos sellaisen neuvoja uskoo joka ymmärtää potilasta väärin, ei osaa auttaa, tekee vain työtään, niin luulisi että ei sellainen mitään apua olekkaan, päinvastoin.

Ei koskaan pitäisi lakata ajattelemasta itse ja uskomasta itseensä jos on varma miksi ajattelee esim jtn , muuten voi kadottaa itsensä uskomalla muita (jos ovat väärässä), ja saada mielenterveysongelmia ja tuhota itsetuntoaan....

.............

Itse pari kertaa kävin eräällä "psykologilla" joka oli tyhmä, mutta olipa jaksanut lukea oppikirjoja ja sieltä "viisautensa poimia"... En sano sitä pahalla mutta kun oli vain tyhmä ja yksinkertainen. Hänen neuvonsa eivät osuneet lainkaan kohdalleen, hän tulkitsi ja ymmärsi minua väärin. Ja hän muutenkin selitti täyttä p askaa minkä oli varmaan lukenu jostain kirjasta minkä olen itsekkin kuullut monia monia kertoja esm lukiessani jotain. Ei osunut eikä uponnut. Vit utti vain.

Esim puhuessani työnteosta sanoin etten haluaisi tehdä pätkötöitä koko elämääni, ja että en haluaisi tehdä jotain työtä mistä kärsisin esim roskakuskin työtä, siihen hän ärähti ja sanoi minulle "entä jos kaikki ajattelisivat noin mitä tästä maailmasta tulisi?!?"
      Eli toisin sanoen hänen mielestään yksilön pitäisi tehdä jotain mistä kärsii yhteiskunnan takia. eikö hän itsekkään tajua miten hallaa semmoinen tekisi ihmisille jos tekee esim työtä jotai vihaa kys. roskakuski.

sitten hän laittoi kädet puuskaan ja katsoi minua pahasti.

Asunto tilanteesta puhuessani sanoin ettemme viellä ole päättäneet muuttaa yhteen uuden mieheni kanssa, siihen hän sanoi "Mutta on paljon ihmisiä joilla ei ole asuntoa ja sinä teet noin, turhaan kahta asuntoa pidät?!?!?!"

Kun puhuin tilanteesta jossa entinen kaverini oli laittanut minuun välit poikki koska häntä nolotti kun olin sanonut eräälle toiselle tyypille pahasti puolustaakseni itseäni kun ne tuli haukkumaan, siihen terapeutti sanoi " sinun pitää pyytää anteeksi häneltä, miten olet kehdannutkin laittaa myös välit poikki!"
      vaikken mitään pahaa ollut tehnyt se kaveri vain ei käyttäytynyt niinkun kaverin kuuluisi. minulla on vain tervettä itsekunnioitusta ja tajua mikä on oikein ja mikä väärin.

Sitten hän uteli tietenkin klassisia kysymyksiä kuten "onko sinun vanhemmat eronnut?" sanoin että kyllä, ja että en oikein ole halunnut pitää isään yhteyttä enkä ole kaivannut häntä.
      Siihen hän sanoi "olet väärässä! kyllä sinä olet kaivannut varmasti ja ethän sinä voi sitä tietää oletko kaivannut kun olet ollut pieni heidän erotessaan!! lapsi tarvitsee aina isän mallin!! jnejne.........." sitten hän jatkoi että minun ongelmani ovat seurausta esim siitä asiasta, vaikkei se liittynyt tilanteisiin yhtään mitenkään.

tuon tapaisia kaikkivoipaisia hieman parempana itseään pitävän ihmisen kommentteja ja hermostumista minä häneltä huomasin. Hänellä oli valmiina kommentit ja hän ei muutenkaan tajunnut minua paskaakaan. Oli oikein vaikea sanoa sille mitään kun aina jotain ärähti.

Loppui lyhyeen käynnit. Muutenkaan terapiasta ei ole mitään apua enkä edes tarvitse mitään apua kun olen ymmärtänyt itse asioita. Tuo akka oli kuitenkin pahin mitä olen tuossa psykologin virassa nähnyt.

Eräs toinen yritti tykyttää minulle masennus lääkitystä vaikka sanoin etten ole masentunut. Olin juuri muuttanut ja iso elämäntilanteen vaihdos joten oli vain normaalia stressiä siitä johtuen. Hän jankutti ja sanoi että "mutta mieti nyt esim kuinnka monta hyvää ja huonnoa päivää sinulle on viikossa" sanoin että se vaihtelee ihan tilanteista riippuen. mutta tunnen minä iloa yms mutta jos käy jotain ikävää niin on surullinen. Silti.

Itselleni ei terapiasta muutenkaan ole apua kun olen niin itsetietoinen. muttta hyvä jos joillekkin on, ja jos on sattunut joku järkevä terapeutti auttamaan.

ei mikään ihme että ihmiset voivat huonosti.

• Hän taisi saada terapeutti lupansa muropaketista...

• silmänsä avannut

Olen muistakin asioista johtuen menettänyt uskoni mielenterveys"palveluita"kohtaan. Onneksi.

• kummallisuus

Psyykkisistä ongelmista pääsee vain hyvän itsetuntemuksen avulla. Kukaan muu kuin sinä itse ei näe ajatuksiasi, joissa on syy kaikkiin ongelmiisi. Terapeutti LUULEE tuntevansa toisen ihmisen hänen sanojensa perusteella, vaikka usein aviopuolisokaan ei kykene siihen. Kävin keväällä pari kertaa terapiassa masennuksen takia. Olo oli pettynyt kun tajusin, ettei kukaan muu pysty auttamaan ja kaikki työ on tehtävä itse. Pääsin lopulta masennuksesta perusteellisen elämänmuutoksen avulla. En tosin tajua kuinka pystyin kyseiseen muutokseen, kun sen ei pitäisi olla mahdollista masentuneena. Tiedän kuitenkin olleeni masentunut, koska ajattelin itsemurhaa päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe