mitä tekisin kun elämäni on ollut todellakin TÄYDELLISTÄ,enkä silti ole tyytyväinen..mulla pysy perhe kasassa kunnes täytin 16-v, mulla on sisaruksia, kotini oli iso omakotitalo jossa oli suuri piha, oli lemmikkejäkin. kaveri naapurissa yläasteelle saakka.
yläasteella menetin kaikki kaverit. ostin itselleni tietokoneen ammattikouluun valmistaumista varten. ainoat kontaktit muihin ihmisiin oli omat perheenjäsenet ja nettitutut.
nyttemmin omistan yhden kaverin. se asuu 100km päässä musta mutta opiskellaan samassa paikassa, joten nähdään päivittäin paitsi loma-aikoina. tämä typpi on ainoa kaverini tällä hetkellä, mutta minä en ole hänen ainoansa, vaikka ei hänelläkään paljoa niitä ole. sisarukseni ovat muuttaneet kotoa ja vanhempani erosivat.
niin..ongelma oli siis se, että en yhtään tiedä, mitä tekisi vapaa-ajalla. tylsistyn helposti ja kun tylsistyn, olen ärtynyt. elämässäni ei tapahdu koskaan mitään mielenkiintoista (koska elämäni on "TÄYDELLINEN") parempaa huolenpitoa saisi hakea (tosin tunnevälit vanhempiini on mitättömät). vietän vapaani aina koneella taikka harhailen kylillä, vaikka siellä ei ole minulle mitään..
ehdotuksia vapaa-ajan viettoon ja oppimiseen arvostaa omaa elämää, mikä todennäköisesti on ollut parempi kuin suurimmalla osalla ihmisistä??
(saikohan tekstistä mitään selvää edes.. )
mitä tehdä..
1
78
Vastaukset
- ämmä
Tyttäreni on saman ikäinen, hänenkin elämän täytti netti ja naamakirja. Jos kotona olisi pitänyt tehdä jotain, vaikka siivota oman kissan sotkut, oli helpompi nostaa elämä ja soittaa poliiisit paikalle kun äiti on täyspaska. Nyt hänellä menee hyvin, kun asuu isin kanssa kahden eikä todellakaan tarvi tehdä mitään, olla kuin kaksi teini-ikäistä kaverusta.Neuvoni olisi hanki hyvän sään aikana jokin harrastus, missä näkee ihmisiä, ja sosiaalistu. Olisitko valmis auttamaan, vaikka hyväntekeväisyys jutuissa tai eläinten auttamista saisit sisältöä tyhjään jankkaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472