Onko jollain tietoa enemmän? Huhuja että olisi kolme lasta, jokainen eri miehen kanssa? Eikä ole ollut naimisissa? Mitä muuta? Faktaa? Mietin vain johtuuko tyttären haihattelevainen elämänasenne ja kaikki velkakierre sun muu jostain lapsuustraumasta tai muusta?
Martinan äiti?
6
1509
Vastaukset
- 28
Pitää paikkansa. Oli kyllä naimisissa herra Aitolehden kanssa, mutta hänen kanssaan ei lapsia, vain nimi äidille ja isättömälle Martinalle... "Meidän perhe"-lehdessä oli joskus ihan Martinan itsensä kertomaa tarinaa tästä.
Ja tuo suku oli edellissukupolviltakin erittäin repalainen. Ettei oo omena kauas puusta pudonnut. - Stadinfriidu-89
Lapsuuden jostain traumastahan toi Martinan käytös ihan selvästi kertoo!
Mutta entä se äiti joka ei annan sen lapsensa jääkiekkoilijaisän tavata lastaan? Mitä sen naisen taustalta löytyy??? - mietin vaan
Outo koko Martina: vie lapsen hoitoon ja itse käy kaikenmaailman kauneushoidoissa jnejne. Sitten muodon vuoksi kehuu kuinka ihanaa on kun on sellainen oma kiva pikku tyttö.....
- samasta puusta?
Mielestäni Martinan äiti ei ole julkkis, joten tämä ketju on aika asiaton.
Se ei tietysti vähennä sitä seikkaa etteikö kyseinen henkilö ja hänen taustansa kiinnostaisi...- 33
Martinan äiti on sikäli julkkis, että esiintyi muutamassa jaksossa sarjassa "Vauvakuumetta". Hän olisi pysynyt pois ohjelmasta, jos ei huomiota haluaisi.
- ----
kotitalousvähennystä ei saa jos ei ole tuloja joista vähennyksen voi vähentää, lisäksi jos yritys ei ole enperessä ei saa mitään vähennystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k463623On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole352347Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802276Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä572181Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.251605Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma641532- 761437
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?55993Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69977Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi39859