onko kellään kokemusta?
onko järkevä "sijoitus" kun 2v/740€.
jos kokemuksia, millaisella toimialalla toimitte?
Firmasatama
67
4818
Vastaukset
- Pen78
Itselläni on rakennusalan yritys ja sopimus ollut kohta vuoden voimassa, hyvin on töitä riittänyt. :)
- Hyvämuistinen.
Sain laskun. Palvelun laadusta en osaa sanoa mitään sillä olin unohtanut koko palvelun olemassaolon. Palvelun tilaus jatkuu automaattisesti ellet peru sitä kuukautta ennen jakson päättymistä. Ratkaisuna tähän merkintä tai hälytys kalenteriin hyvissä ajoin ennen jakson päättymistä jolloin on aika arvioida palvelun toimivuus.
Meillä laskutus on sen verran eri maailmassa etten koskaan ole saanut käyttööni palvelun laskun mukana toimitettavia tunnuksia ja salasanaa joten en ole koskaan ko. palvelua käyttänyt. Noin 700€ palveluun silti kuluttaneena. - En voi suositella
Olen ollut vuoden firmasatamassa mukana ja sieltä tuli kirje että sopimus on katkolla. Laitoin asiakaspalveluun sähköpostia ja lopetin sopimuksen.
Viikoittain kävin katsomassa onko tarjouspyyntöjä tullut. Vuoden aikana ei tullut yhtään oikeaa tarjouspyyntöä toimialan kiinteistöjen siivous. Oikealla tarjouspyynnöllä tarkoitan kaikki muut tarjouspyynnöt jotka löytyvät Hilmasta http://www.hankintailmoitukset.fi/fi/
eli miksi maksaa, kun Hilmasta näkee paremmin kaikki?
Sitten olisi asia erikseen, jos esim. isännöitsijät, yritykset ja yksityiset käyttäisivät ko. palvelua ja sen kautta pyytäisivät tarjouksia. - Nevöhööd.
En ollu kuullukkaan moisesta firmasatamasta.
Ja näiden kommenttien perusteella niiden kantsis perustaa auvoisan sataman viereen kuivatelakka..
Mitä järkee tollasessa satamassa oikeesti on. Onko toi suunnattu niille, jotka haluavat mieluumin laskea tarjouksia, kuin tehdä työtä, josta jää palkka käteen?
Voivat retostella perjantaina paikallisessa, että tulihan tänäänkin jätettyä kymppitonnin tarjous! - tosi pettynyt
Ei kannata ottaa. Minulle ongelmia kyseisen firman kanssa.
- duunari80
Kyllä tuntuu töitä riittävän, kun vaan muisti laittaa hakusanat kuntoon heti alkuunsa. Helpottaa kun ei hommia tarvii itse alkaa ettii mistään. Toimii.
- En voi suositella
duunari80 selvittäisitkö, montako tarjousta firmasatama on saannut vuodessa?
Mikä osuus tarjouksista on suoraan Hilmasta?
Itsellä on kokemusta ko. palvelusta. Meillä oli hakusanat kunnossa, mutta tarjouksia muilta kuin Hilmasta (julkisia tarjouspyyntöjä) tuli yksi vuodenaikana.
Palveluun pitäisi saada yksityisten ja yrityksien tarjouksia enemmän.- adfvöoiuvadfoö
No kun ei tosta ole kuullut kukaan!
- duunari80
tarjouspyyntöjä on tullu useempi sata, joista yli puolet on Hilmankautta. hakusanojen kanssa oli alkuun hakemista että sai toimimaan kunnolla, mutta kun riittävästi jaksoi niitä laittaa niin avot! tietty alue on mulla koko suomi josta hommia haen..
- Tuleeko yhtään
> tarjouspyyntöjä on tullu useempi sata, joista yli puolet on Hilmankautta
Jaaha, ja puolet olis sitten tullut tämän Firmasataman kautta vai?
http://www.firmasatama.fi/faces/doc/contact.xhtml
Oman kokemuksen perusteella sanoisin että on bullshittiä tuo. Paremminkin että tuleeko yhden ainoatakaan tarjouspyyntöä, se on lähempänä arkitotuutta
- duunari80
siis kaikki on mulle tullut firmasataman kautta ja näistä noin puolet on yksityis henkilöiden tarjouspyyntöjä. no jokaisellahan on oma mielipide, mutta ainakin minulla palvelu toimii.
- Mikä kauppa toimii
>>siis kaikki on mulle tullut firmasataman kautta ja näistä noin puolet on yksityis henkilöiden tarjouspyyntöjä. >>
Siis minkä tyyppisistä palveluista, suunnilleen anna jotain osviittaa, mistä on kyse? Jotakin pihapuiden kaatamisia, pieniä timpurhommia vai mitä?
Vaikka johonkin timpurihommaan, tai vaikka ullakkokerroksen väliseinien siirtelyyn tms. hommaan tekijä viikoksi tai kahdeksi. Ainakaan tämän tyyppisiin hommiin ei saa tekijöitä Pääkaupunkiseudulta mistään.
Tai vaikka 2 uuden pistorasian asentamiseen sähkömiestä tms.
Tällaisia hommia ei saa teetettyä millään, ketään ei kiinnosta tällaiset. Sähköhommatkin on pakko tehdä itse, pimeästi, jos meinaa jonkun uuden pistorasian jonnekin saada.
Kyllä suuresti olen yllättynyt jos mikään tällainen Tekijän - - - Kuluttaja-asiakkaan välinen tekemisten kohtauspaikka netissä, jos sellainen jossakin mukavasti toimisi.
En alkuunkaan usko että toimii. Kertokaa tarkempaa tietoa minkä tyyppisen tavaran tai palvelusten kauppa tuolla toimii? - Hyvin toimii
Jos tilanne on sellainen että oikeesti tarttee töitä ja nää kaverit hommaa niitä vuoden ajan about 400 alv niin ei oo kyllä paljon vaadittu kun saa vielä vähenyksiin ton kustannuksen....aika mielenkiintosen jutun ovat keksineet jos tavallinen tallaaja pystyy laittamaan tarjous tai yhteydenottopyynnön monesta asiasta kerralla ja vie aikaa vaan sen 5 min...itse oon ollu mukana hommassa muutaman kuukauden ja näyttää että homma kyllä toimii ja oikealla asialla ovat...helpottaa huomattavasti kun paukkuu sähköpostiin tarjouspyynnöt ja saa ite valita mihin vastaa...jos joku on valmis 400 alv hommaamaan töitä vuoden ajan mun yritykselle niin oon kyl valmis maksamaan sen, varsinkin kun sen saa täysin vähennyksiin... =)
- Rahastusta turhasta
Just joo. Täysin turha palvelu. Kuntien tarjoamat urakat löytää kyllä ilman maksullista palvelua, turha niistä maksaa. Eikä tuossa palvelussa kyllä muita olekkaan.
Tosi mielenkiintoisen palvelun ovat tosiaan keksineet ja meitä pölvästejä näköjään riittää jotka vielä maksetaan siitä. - Hyvin toimii
Rahastusta turhasta kirjoitti:
Just joo. Täysin turha palvelu. Kuntien tarjoamat urakat löytää kyllä ilman maksullista palvelua, turha niistä maksaa. Eikä tuossa palvelussa kyllä muita olekkaan.
Tosi mielenkiintoisen palvelun ovat tosiaan keksineet ja meitä pölvästejä näköjään riittää jotka vielä maksetaan siitä.Löytäähän ne sieltä hilmasta nekin mutta kuka oikeesti ehtii jatkuvasti olla siellä vahtimassa ja kaivamassa niitä, meillä toimii hyvin kun ei tarvi käydä itse enää hilmasta kattomassa vaan tulee suoraan sähköpostiin..
- LesbianPoliisi
TÄYTTÄ PASKAA!
ITSE KIRJOITTELETTE TÄÄLLÄ NOITA KEHUJA!
Ei tuollainen konsepti voi toimia. Ei teidän kanssa tee rakennusliikkeet tai muut tilaajat bisnestä, koska olette niin epämääräinen taho. Eihän teidän vastuuhenkilöiden nimiäkään ole nettisivuilla! Kuka kaiken takana ymv? Toimitusjohtaja? Päälliköt??
Ihan kuin urakointia voisi suorittaa tuntematta asiakkaitaan tai olematta heihin yhteydessä.. Sähköpostiin vaan ropisee urakkatarjouksia jostain epämääräisestä järjestelmästä. JOOPA JOO!
FIRMASATAMA:
Toimitusjohtaja?
Päälliköt?
Vastuuhenkilöt?
Näihin vastaus kiitos! - vuosia koijattu.
LesbianPoliisi kirjoitti:
TÄYTTÄ PASKAA!
ITSE KIRJOITTELETTE TÄÄLLÄ NOITA KEHUJA!
Ei tuollainen konsepti voi toimia. Ei teidän kanssa tee rakennusliikkeet tai muut tilaajat bisnestä, koska olette niin epämääräinen taho. Eihän teidän vastuuhenkilöiden nimiäkään ole nettisivuilla! Kuka kaiken takana ymv? Toimitusjohtaja? Päälliköt??
Ihan kuin urakointia voisi suorittaa tuntematta asiakkaitaan tai olematta heihin yhteydessä.. Sähköpostiin vaan ropisee urakkatarjouksia jostain epämääräisestä järjestelmästä. JOOPA JOO!
FIRMASATAMA:
Toimitusjohtaja?
Päälliköt?
Vastuuhenkilöt?
Näihin vastaus kiitos!yksi nimeltä mainitsematon huijari ollakka joka on muutaman muunkin rahat saanu varastettua.
- Näin
vuosia koijattu. kirjoitti:
yksi nimeltä mainitsematon huijari ollakka joka on muutaman muunkin rahat saanu varastettua.
Kaunkohan istui viime huojauksista putkassa? Satun tietämään miehen ja on melko hyvä suustaan.
- En voi suositella
ei toimi kokeiltu vuosi.
- kari789
Ajattelin soittaa ko firmaan, mutta heidän sivustoillaan, edes yhteystietosivulla, ei ole puhelinnumeroa. Ehkä tarkoitus onkin, että asiakas ei saa heihin yhteyttä.
- sähköpostilla saa
sähköpostilla saa kiinni, kun liityin niin extranetissä löytyi sit numero johon voi soittaa
- tk yritys
Nyt Kari789 osuit naulan kantaan!!
- hilmasatama
Täältä löytyy samat tarjouspyynnöt ilmaiseksi, eli kyseiselle firma satamalle en ainakaan itse maksaisi euroakaan...
http://www.hankintailmoitukset.fi/fi/ - qine
Firmasatama on tosi paska palvelua eli ei ole mitään hyvä palvelua. Ei kannata ottaa.
- Reino56
4kk tullut tarjouspyyntöjä rakennusalalla ja pari kohdettakin tehty.Tosin suurin osa sellaisia johon yhden miehen firmalla ei paukut riitä. Eli ei huono, mutta voisi tulla enemmänkin.
- Myyntipuhelu KLOKS
Perjantaina soitti Firmasataman naispuolinen puhelinmyyjä, keskustelu eteni suunnilleen näin.
FS: "Täällä on Liisa Lehtinen Firmasatamasta, hei"
Mä: "No hei" (...Hetken aikaa raksutti että onkos tämä joku vanhoista asiakkaistamme, kun noin tuttavallisesti soitti.)
FS: "Vieläkö yrityksenne Pohjantyön Asennuspalvelu toimii entisellä toimialallaan?"
Mä: "??! Tuota siis anteeksi, siis mitä kysyitte?"
FS: "Niin että vieläkö te toimitte asennuspalvelujen toimialalla?"
Mä: "No joo, kyllä toimitaan."
FS: "Kiinnostaisiko teitä ottaa nyt uusia töitä?"
Mä: "??! Hetkinen, siis tarkalleen minkä alan tai minkä asentamisen töistä tässä nyt on kyse?"
FS: "Niin, siia minkä alan toimeksiantoja te siellä teette, jos voisitte hiukan kertoa tuosta omasta asennusten toimialastanne tarkemmin ja sitten me...."
>>KLOKS>> Tässä vaiheessa punainen luurinkuva armotta sai peukaloa.
Ei tosiaan kiinnostanut yhtään alkaa ko. kyselijämuijan kanssa keskustelemaan asiasta tämän pidemmälle. Eipä soittanut uudelleen, vaikka kesken lauseen laitoin linjan poikki.- persesotima
Aika laajasti kattava käsite tuo "asennuspalvelut". Siis ihan asiantuntematon kysymys tuollainen. Sehän kattaa lähes kaiken rakennustyön. Luulen, että tuo kyselijä on ottanut sun yrityksen nimen jostakin soittolistasta ja markkinoi sulle nyt "töitä ja urakoita" vaikka ei edes tiedä minkälaisesta asentamisesta on kysymys!
Vaikuttaa vahvasti pelkältä rahastamiselta... - yrittäjä
persesotima kirjoitti:
Aika laajasti kattava käsite tuo "asennuspalvelut". Siis ihan asiantuntematon kysymys tuollainen. Sehän kattaa lähes kaiken rakennustyön. Luulen, että tuo kyselijä on ottanut sun yrityksen nimen jostakin soittolistasta ja markkinoi sulle nyt "töitä ja urakoita" vaikka ei edes tiedä minkälaisesta asentamisesta on kysymys!
Vaikuttaa vahvasti pelkältä rahastamiselta...Nimenomaan..kyse rahastuksesta. 1.tarjouksiin vai mitä lienee ei pienyrittäjien paukut riitä ja vaikka mikä numero olisi kyseessä, ei yhteyttä saa.
Ja auta armias jos vahingossa sanot kyllä johonkin yhteyteen kun tämä Liisa Läähättäjä kyselee omituisia...sopimus on valmis.
Ja tarjouksia ei tule. Tiedoksi, täystyrmäyksen voi Liisalle tehdä kun kauppaat omia tuotteita sille tai puhuu kesälomareissusta. Älkää tarttuko kyseisen firman touhuun. Täyttä .....
- Eipänä
Selvästi Firmasatama markkinoi palveluaan pienyrittäjille valttinaan valtaisat toimeksiannot.
Oli töitä eli ei, niin niiden lähtökohtainen ongelma on, ettei kukaan tunne kyseistä palvelua.
Mulle ei tulis mieleenikään pyytää mitään tarjousta sitä kautta, sillä ei ole mitään takeita mistään laadusta minkään suhteen. - kyllävaiei
Itselläkin tämä homma nyt katkolla mitähän tekisi? kuulema olisi sähköpuolen tekijöistä puutetta ja kovasti olisivat myymässä. Viikon päästä taas soittelevat uudestaan. Kuulema saisi viikon kokeilla ja katsoa ja jos ei toimi niin voisi kuulema perua sitten. Sieltä näkisi sitten kaikki vuoden aikana olleet vanhemmatkin työt niin siitä sitten näkisi miten niitä on siellä on ollut. Saas sitten nähä ovatko tässä asiassa rehellisiä ja ei joudu sitten ongelmiin. Laskuakaan eivät ole heti kuulema tuputtamassa ja senkin voisi jakaa osiin.
- prysyttelijä
OLKAA KOHTELIATA PUHELINMYYJIÄ KOHTAAN!!!!
- Kohteliasta tottakai
> OLKAA KOHTELIATA PUHELINMYYJIÄ KOHTAAN!!!!
No ilman muuta ollaan. Kun pyytämättä minulle soittelevat, ja kun tarjottu asia ei kiinnosta pätkääkään painan punaista luurinkuvaa saman tien. En ole epäkohtelias, ja molemmilta säästyy aikaa, kun ei mene keskinäiseksi 10 min vänkäykseksi asia.
Juuri eilen soitti joku savonkielen aksentin opetellut myyjä, ja aloitti myyntipuheensa.
"Soitan koulukiusaajat lehden asian puolesta.
Ettekö tekin ole samaa mieltä siitä että
koulukiusaamisen asia on tärkeä juttu ???"
Juu, juu...Painoin punaista luurinkuvaa heti tässä kohtaa. En jäänyt kuuntelemaan lisäkysymyksiä ja jaarituksia.
Jollain lailla tämä kyseinen Koulukiusaajat-rahankerääjä oli kovinkin huvittava. Opetellun myyntikeskustelun teksti oli suoraan kuin maan mainiosta, 20 v. vanhasta Pölynimurikauppiaat TV-dokumentista jonka olen katsonut varmaan ainakin 5 kertaa.
http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/polynimurikauppiaat
http://www.youtube.com/watch?v=rXFq1jJRsGE
"Hyvä rouva kun te puhuitte tuosta pölyallergiasta, niin
me voimme varmasti olla yhtä mieltä siitä että
te tarvitsette tällaisen tehokkaan pölynimurin, vai kuinka?" - kokemuksia
kokemuksiaaa?????
- Yritetty minuakin
Pääseehän tuossa satamassa rahoistaan eroon,. Täyttä sontaa!!
- B2BMAN
Käyttäkää tuokin vuosimaksu ennemmin Google Adwordsiin, johon säädätte mainokset näkymään juuri oikealla alueella ja oikeilla avainsanoilla, niin saatte huomattavasti enemmän työtä itsellenne.
Ihmiset, jotka jättävät tarjouspyyntöjä tuollaisen palvelun kautta ovat aina hakemassa halvinta ratkaisua, joten jos et myy polkuhinnalla, et myöskään saa mitään töitä näistä palveluista. - duunari80jepjep
en voi myöskään suositella tätä. parempia palveluita löytyy kyllä netistä, moni on ilmainen tai 2-3 kertaa halvempi
- LaCasavieja
Puolen vuoden kokeilun aikana ei yhtään järkevää tarjousta. Palvelua en kehuisi. Kallis hinta ihan tyhjästä. Toimin rakennusalalla.
- miksi niksi
miksi maksaisin palvelusta joka ei takaa mitään?
- FIRMASODOMA :D
Epäilyttävää paskanpölinää kun sieltä soitetaan.. haiskahtaa aika pahasti vedätykseltä kun ei ole vastuuhenkilöiden nimiä verkkosivuilla eikä oikein mitään yhteystietoja. Taitaapi olla puhallus, suuresti luulen niin.
- mullekki yrittivät
taitaapi firmasataman omat tyypit kirotella täällä näitä positiivisuuksia :D huomaa ainakin kirjotustyylin ja nimimerkit kaikki lähes samaa :D
- kokemuksiafirmasata
Sieltä vähän lisää kokemuksia firmasatamasta
http://pollitasta.fi/2010/10/21/asiakas-kostaa-varmasti/#comment-5156 - Costa Concordia
Ei missään nimessä kannata ottaa tosta vaan ja tehdä pitkää sopimusta!
- Maikki147
Onpa yrittäjillä paljon aikaa narista asioista netissä. :D Tuttuni tätä mulle suositteli ja sillä googlasin vain ja etsin lisätietoa.
Mietein vaan tuota että jos palvelun saa vähennyksiin ja säästän esim tuolla vuoden sopparilla vaivan selata hilmaa vaan saan ne suoraa itelle niin miksi ei? Onko tuon itse palvelun kanssa sitten jotain isoja ongelmia? - mirko.lahti
ompa maine yrityksellä. kaikki positiiviset kirjoitukset ilmeisesti samalta henkilöltä. hohhoijaa.
- pettynyt5
en suosittele.
- oxsodantti2
en suosittele tätä. parempia palveluita löytyy netistä, kaikki muut on vähintään puolet halvempia.
- ErkkiE
Minä oon ollu palvelussa mukana jo pari vuotta. Voin suositella kun tiedän kokemuksesta että toimii. Pieni hinta suuresta hyödystä!
- Turku12
En suosittele. Vaikea irtisanoa, jos huomautusaika mennyt ohi niin eivät anna irtisanoa. Eikä ole palvelusta ollut mitään hyötyä. Aivan rahastusta vaan, johon haikkona hetkenä suostuin. Harmittaa!!!
- Rakennusalalla 30V
Meillä 4 hengen rakennusalan yrityksellä liikevaihto on noussut huomattavasti firmasataman ansiosta. Ollaan saatu parempia työmaita ja nimenomaan palvelun käyttö on erittäin yksinkertaista.
Juujuu.. Muutama kysymys arvon "rakennusalalla 30 v "
-Kerrohan miten tuo satama on edesauttanut työtilannettasi?
-Rakennusala, vaan mikä "sektori" siitä ??
-Mitä ne paremmat työmaat ovat?
-Tuo satamahan on kaiketi tarjouspyyntöjen jakamista varten ja sinä maksat siitä että voit vastaanottaa niitä? No kerrohan mikä instanssi tai ketkä käyttävät nimenomaan tuota satamaa tarjouspyyntöjen julkaisemiseen?
hehheh...
- VmPa
Vittu mitä paskaa
- siivooja espoo
Onneksi en ottanut. Vaikuttaa ihan muulta kuin mitä antavat ymmärtää.
- Rakentaja30
Sopimusta ei saa peruttua jos ei uhkaile tai uhkaile haastaa oikeuteen. Siis todella huijari yritys. Otin mutta mitään tarjouksia ei tullut ja iti olla rahat takaisin mutta mitään en saanut. Yrittivät jatkaa sopimusta ja yritin perua sitten alko tulla uhkailua ja perintätoimistolta postia.
- pekkahesa
Eikös tää ole se firma joka, joku on haettu markkinointikieltoon harraanjohtajan markkinoinnin takia?
- Rahtari 75.
Myyjä sano. että rahat takaisin saadaan, jos ei vuodessa yhtää työmaata tule tarjouspyynnöistä..no ei firmasataman pyynnöistä tullutkaan..soitin että näinhä te lupasitte, vastaus oli että rahat saavat takaisin, jos he eivät välitä yhtää tarjouspyyntoä vuoden aikana, ei siis niinkuin myyjä kuka väitti että jos ei tarjouksista töitä saa..No oli kyllä niin huonoja tarjouspyyntojä, 95% samoja kuin hilmasta..No töitä on riittänyt ilman firmastamanki palveluja..turhaa rahan menoa vaan..
- kuka tietäsi
Kuka tätä puljua oikein johtaa ? Joku ollikka nimi muta onko se päälikkö. Tälläiset pitäisi laittaa vastuuseen jotenkin
- NimiMerkki...
Niinpä niin..onpas tämä helppoa kirjoitella nimimerkin takaa. Kukaan ei uskalla laittaa reilusti omaa nimeä tai yritystä näkyville. Virheitä ei satu jos viitsii lukea sopimusehdot, joten turhaan narisette täällä ja haette muualta syytä kun itse olette huolimattomia.
Onkos teillä kaikilla muuten joku lukihäiriö vai yks sama katkeroitunut lukihäiriöinenkö täällä kirjoittelee? ;)- etelän-mies
NimiMerkille....niinpä tuosta en tiedä mitään, mutta minä kävelin tuossa viime viikolla Virkkalan Kalkkipetteriin hakemaan duunia Firma-Satamasta....puolituttu kaverin löysin toimistohotellista.....ja hän sanoi ETTEI Nordic-Portals/Firma-Satamalla ole ollut toimistoa Kalkkipetterissa viime vuoden marraskuusta lähtien??? ...kuitenkin Firma-Sataman kotisivuilla niin annetaan ymmärtää...ELI SE ON AINAKIN TÄYTTÄ PUPPUA
- Kokemusta on
etelän-mies kirjoitti:
NimiMerkille....niinpä tuosta en tiedä mitään, mutta minä kävelin tuossa viime viikolla Virkkalan Kalkkipetteriin hakemaan duunia Firma-Satamasta....puolituttu kaverin löysin toimistohotellista.....ja hän sanoi ETTEI Nordic-Portals/Firma-Satamalla ole ollut toimistoa Kalkkipetterissa viime vuoden marraskuusta lähtien??? ...kuitenkin Firma-Sataman kotisivuilla niin annetaan ymmärtää...ELI SE ON AINAKIN TÄYTTÄ PUPPUA
Toimisto on Virkkalassa suljettu ja voin sanoa että sillä yrityksellä on monelle työntekijälle palkat maksamatta!! Todella epärehellistä touhua! Lupaavat maat ja mannut mutta kaikki on täyttä potaskaa!
- Mielenkiinnkkk
En tiedä firmasta mitään, mutta ei siitä moni pidä. Kyllä huomaa kuka on omistaja eli se kuka kertoo firmasta jotain positiivista.
- Möhömaha
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014061818420213_uu.shtml
Näinkin voi käydä...
Joten kannattaa miettiä mitä kirjoittaa, ip-osoitteet on helppo tarvittaessa jäljittää. - Nordic portals
Nordic portals soittelee jatkuvasti. Mitähän lie taas kauppaavat?
- niin ja näin!!
toimin asennus ja saneerauspuolella eikä ole yhtään tarjouspyyntöä ilmaantunut 1/2 vuoden sisällä. Alempana mainittiin isännöitsijät,taloyhtiöt niin sitä kautta homma saattais toimia. Laitoin 16 euron ilmotuksen lehteen ja sittenhän alkoi puhelin soimaan. eli mitä tästä voi päätellä.?
Ja kun yrittää tavoitella ym.firman henkilöitä niin ei vaan onnistu! - se on pienestä kii
Katsoppa niin ja näin sun sähköpostin roskaposti, sinne meni minulla ainakin alussa tarjouspyynnöt. En hoksannu että oli semmonen ohje tullu sopimuspapereiden mukana ennenku soitin asiakaspalveluun. Kyllä ne saa kiinni puhelimella kun älyää soittaa aukioloaikana ja sähköpostiahan voi kirjoittaa 24/7.
- niin taikka näin
Se on kuule niin pienestä kiinni.! Kyllä ne roskapostikansiot näkee sen ihmeempiä tarkasteluja tai en tiedä millanen sinulla on :-D minä hoksasin ilman sopimuksia sen. Meni miten meni mut ym.firman toimintaan ei kannata lähteä. Jos haluat vastinetta rahoille, mieti toinen mainostustapa.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä211926Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 53691
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32688