Puhelinmyynnistä

Asko Nieminen

Puhelin myynnistä sen verran että mitä ihmettä tää on että palstoille pääsee mollamaan ja laittamaan kaikki puhelinmyyjät samaan nippuun!!?? Ärsyttää tosilailla että kaikenmaailman" kuluttajasuojaajat" eivät ollenkaan laske lopputulosta meille muille puhelinmyyjille,että minkalainen katastrofaalinen lopputulos on siinä että yhdistetään kaikki samaan nippuun!.Itse olen puhelinmyyntialalla toiminut monta vuotta ja ihan asiallisesti.Asiakkaat saa ainoastaan sitä mitä tilaavat,Huomioikaaa että kaikki ei myy puhelinliittymiä.Nyt suuta soukemalle ja korjailkaa kirjotuksianne,Antakaa meidän muitten normaalipuhelin myyjien ja elää ok?Tympääntynyt myyjä

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anatot

Asko puhut asiaa! Oon jo kauaa miettinyt sitä että milloin tulee se aika että saataisiin edesvastuusen nää "virkahenkilöt" jotka elämän työkseen kaivaavat maata pois myyjien jalkojen alta? Nää sais laittaa telkien taakse kun antavat harhaan johtavaa lausuntoa koko aika puhelinmyyjistä.Meilläkin toimitetaan sellaista tavaraa ihmisillä mitä ei saa kaupanhyllyistä ja ovat tyytyväisiä,Niin tällanen ottaa pattii aika rankasti kun ei anneta viattomien puhelinmyyjien ansaita leipäänsä.Ja joo tosiaan ei kaikki myy jotakin puhelinliittymiä.Yst terv kyrsiintynyt myyjä

• urpo vaan

olen kokenut samaa ihmiset vaan toivottaa että me ollaa nixattu ja kiksattu jne joten ei kannata soittaa ja kaikki johtuu näistä mulkkupää asiamiehistä jotka niin hanakkaasti toimittaa muka asiaa

• ella v
        urpo vaan kirjoitti:

olen kokenut samaa ihmiset vaan toivottaa että me ollaa nixattu ja kiksattu jne joten ei kannata soittaa ja kaikki johtuu näistä mulkkupää asiamiehistä jotka niin hanakkaasti toimittaa muka asiaa

joo näille paskapää kuluttajasuojaajille pitäis tehhä sellanen asia että repiä pois leipä suusta ja laittaa pakkotyöhön niin ehkä ymmärtäisivät että puhelin myynti on mitä rankin ammatti joss tosissaan joutuu rä,pimään viidakossa ja kiitos näiden viranomaisten jotka paskaa jauhaavat ja antavat todellakin väärää infoa puh myyjistä

• Totuus esiin heti
        ella v kirjoitti:

joo näille paskapää kuluttajasuojaajille pitäis tehhä sellanen asia että repiä pois leipä suusta ja laittaa pakkotyöhön niin ehkä ymmärtäisivät että puhelin myynti on mitä rankin ammatti joss tosissaan joutuu rä,pimään viidakossa ja kiitos näiden viranomaisten jotka paskaa jauhaavat ja antavat todellakin väärää infoa puh myyjistä

Eiköhän siellä puhelin myynnissä ole niitä "mätiä omenoita"ihan omiksi tarpeiksi.
        Niin paljon on asian vierestä puhujia että poliitikotkin jää toiseksi.Salaillaan heti alkuun että kyse on nimen omaan myynnistä eikä mistään muusta,asia selviää kyllä lopuksi.Näin on "paremmillakin" firmoilla edustajia sekoittelemassa tilauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      77
      2548
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      49
      2546
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2412
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      67
      2200
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      33
      1915
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1749
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1234
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1054
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1045
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      59
      965
    Aihe